Board logo

標題: 討論下七彩虹colorful呢個牌子既vga卡 [打印本頁]

作者: kenofstephen    時間: 2009-11-4 20:08     標題: 討論下七彩虹colorful呢個牌子既vga卡

大家覺得佢地出既卡點??
雖然佢地係大陸好紅,
但是香港人似乎唔多喜歡呢個品牌,
到底係產品本身既問題,
定還是因為佢地之前換左幾次代理既影響?
作者: georgekei    時間: 2009-11-4 20:38

有時香港啲人就係咁!外國(包括 taiwan) 啲月亮特別圖!其實你買 colourful都係為平啫!唔好要求太高!國內用家不比我們小!可放心
作者: fo2live    時間: 2009-11-4 20:45

原帖由 kenofstephen 於 2009-11-4 20:08 發表
大家覺得佢地出既卡點??
雖然佢地係大陸好紅,
但是香港人似乎唔多喜歡呢個品牌,
到底係產品本身既問題,
定還是因為佢地之前換左幾次代理既影響?


之前買過七彩虹的主板, VST代理,
但係官網個support, 同MSI一樣, 個版主仲要串我

其實係bios問題, 最後用onda bios 先過到關
所以整體感覺太大陸...

我估要搞好, 都要有返咁上下MS_ 的技倆
作者: 犯人唔得尊    時間: 2009-11-4 21:00

心覺得七彩做工真係太袓國
香港人點都係鐘意啲時代感重啲既設計
加上用料都係麻麻地
作者: hkckk    時間: 2009-11-4 21:22

有做假卡既廠商。。 除左iGAME之外其他系列米買
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-4 21:38

原帖由 hkckk 於 2009-11-4 21:22 發表
有做假卡既廠商。。 除左iGAME之外其他系列米買

d假卡又唔係colorful做既, 上期《微型計算機》有好詳細既報導, 我睇左~
係某d黑心商家做d假卡用佢地名賣姐, 佢地係大陸紅嘛, 梗係用呢個名呃人啦
其實買行貨就唔怕會中招啦, 唔好貪平上taobao買咪得囉!
同埋d卡真係假得好明顯, 我諗係唔識既人先會中招!
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-4 21:39

原帖由 犯人唔得尊 於 2009-11-4 21:00 發表
心覺得七彩做工真係太袓國
香港人點都係鐘意啲時代感重啲既設計
加上用料都係麻麻地

不能同意更多, 外觀好重要!!
作者: maisieau1    時間: 2009-11-4 21:56

始終覺得唔太穩鎮,我個人較喜歡本地或台灣D卡,而且價格相差唔太遠
作者: watkower    時間: 2009-11-4 21:59

各花入各眼
大陸好多品牌X58又平
不過呢香港人又唔鍾意用
作者: helenchan    時間: 2009-11-4 22:01

大陸經常有既問題: QC。你可以話人對無知恐懼,但另一方面廠商亦應該諗,點解人地信出面都唔信自己人?梗係有原因既。
作者: fo2live    時間: 2009-11-4 22:23

原帖由 helenchan 於 2009-11-4 22:01 發表
大陸經常有既問題: QC。你可以話人對無知恐懼,但另一方面廠商亦應該諗,點解人地信出面都唔信自己人?梗係有原因既。


但大陸都有好多牌子, 但都有信心
如 Zotac

只要market清晰定為係中階, 唔係差料級, 我估好易會做得返起
作者: ALANCH    時間: 2009-11-4 22:40

大陸d板jetway都唔錯
大陸野唔一定唔好
作者: georgekei    時間: 2009-11-4 22:58

原帖由 helenchan 於 2009-11-4 22:01 發表
大陸經常有既問題: QC。你可以話人對無知恐懼,但另一方面廠商亦應該諗,點解人地信出面都唔信自己人?梗係有原因既。

你都講得對!有時真係 QC 問題!但觀乎電腦產品,我相信好多 parts 都係內地做,睇你用家心態啫!
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-4 23:01

原帖由 georgekei 於 2009-11-4 22:58 發表

你都講得對!有時真係 QC 問題!但觀乎電腦產品,我相信好多 parts 都係內地做,睇你用家心態啫!

樣靚起碼易接受d!!
作者: KYWERO    時間: 2009-11-4 23:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HIS    時間: 2009-11-5 09:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 爽死啊    時間: 2009-11-5 09:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-5 12:56

原帖由 爽死啊 於 2009-11-5 09:59 發表

代理真係差架

係佢就唔駛edit post啦
作者: leofong2022    時間: 2009-11-5 13:12

原帖由 georgekei 於 2009-11-4 20:38 發表
有時香港啲人就係咁!外國(包括 taiwan) 啲月亮特別圖!其實你買 colourful都係為平啫!唔好要求太高!國內用家不比我們小!可放心

政治不正確

其實係呢到談及colorful的post真係唔多, 無reference可言
不過其實國內水平比以前成熟唔少
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-5 16:46

原帖由 KYWERO 於 2009-11-4 23:54 發表
我見過colorful D卡
佢D電"感" 唔知係米咁叫
黄色的.....
見到佢張GT220 D電容同電感
雖然$480 1G,
但我會買GALAXY 512M $499都唔買佢

其實顏色係後期加上去既啫,
你可以批評佢地bad taste既~
但同品質又無關既....講真....
作者: 乂雲影乂    時間: 2009-11-5 22:16

原帖由 ALANCH 於 2009-11-4 22:40 發表
大陸d板jetway都唔錯
大陸野唔一定唔好

Jetway其實係台灣的@@
作者: bee8013    時間: 2009-11-5 23:30

原帖由 乂雲影乂 於 2009-11-5 22:16 發表

Jetway其實係台灣的@@

絕大部份已經轉左去內地,
ecs都係, 基本上台灣已經冇r&d.
作者: kit3    時間: 2009-11-6 01:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-6 01:55

原帖由 kit3 於 2009-11-6 01:54 發表
原來改個名,班消費者就當系一間廠。

言下之意?...igame係oem架?
作者: Victorychan2002    時間: 2009-11-6 09:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JLV1818    時間: 2009-11-6 09:54

香港賣得太貴了.......
作者: daniel~~    時間: 2009-11-6 15:24

其實佢咪又係貼紙廠....
作者: kit3    時間: 2009-11-6 19:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanoc    時間: 2009-11-6 19:24

呢隻牌子在我心中與 Colamax 大約同一級數。
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-6 21:14

原帖由 JLV1818 於 2009-11-6 09:54 發表
香港賣得太貴了.......

全部平過大陸喎
作者: kenofstephen    時間: 2009-11-6 21:15

原帖由 kit3 於 2009-11-6 19:13 發表

有D牌子連oem都算唔上,只系odm。
上網查下“同德(palit)系”,你就知啦。

igame點會是同德odm啊
作者: kit3    時間: 2009-11-6 23:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 5214789630    時間: 2009-11-7 00:27

我用緊 七彩虹的主版
感覺不錯 nForce4舊版
用佐有幾年了 底版無電容凸肚
但係 SATA頭 斷左兩隻...(可能是我太暴力)

反而VGA我就覺得麻麻
用過張7300GS 個散熱 廢到無朋友
買番黎幾個月就唔識轉....GPU又熱..
D孔位係香港買番GPU散熱都唔岩位
強行用野monut住舊散熱用左幾年
最後把心一橫 換左張A卡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2