Board logo

標題: 壞左顯示卡要換,得$600左右 [打印本頁]

作者: ping_123    時間: 2009-10-12 20:37     標題: 壞左顯示卡要換,得$600左右

我會打機( pes 2010, bio 5, gta 4)同睇高清電視

處理器:AMD Athlon 64X2 ADO4400DD2.3 1MB <65>
    主機板:Gigabyte M52S-S3P 4D2/SATAR/8A/GBL
    記憶體:2G DDR2-667(1Gx2)
    火牛: Seventeam ST420BKP 火牛
有張顯示卡岩我要求??
THX
作者: Ishida    時間: 2009-10-12 20:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ping_123    時間: 2009-10-12 21:17

原帖由 Ishida 於 2009-10-12 20:47 發表
9600GSO/9600gt

可唔可以詳細D  
因為小弟唔係好識電腦
但好似好型號
我驚去到電腦場唔知邊D 好邊D 唔好THX
作者: tochi    時間: 2009-10-12 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2009-10-12 21:59

原帖由 tochi 於 2009-10-12 21:50 發表
去拍賣區睇吓有冇笋嘢

見到果度有4830 $430 , 4770 $600
作者: ping_123    時間: 2009-10-12 22:11

原帖由 chiushing01 於 2009-10-12 21:59 發表

見到果度有4830 $430 , 4770 $600

THX
但對二手野冇咩信心
兩位有咩好提議?
作者: chiushing01    時間: 2009-10-12 22:13

我反而好鍾意二手野, 因為而家D VGA出得咁快, 二手都搵到好新又有一兩年保用, 壞左整唔到仲好, 換張新
作者: chiushing01    時間: 2009-10-12 22:15

真係買新既咪250, 呢個價之前有張$699又或者4830, 但要考慮玩唔到DX11

[ 本帖最後由 chiushing01 於 2009-10-12 22:17 編輯 ]
作者: ping_123    時間: 2009-10-12 22:22

因為我部電腦其他野唔係咁勁
依家都係諗住買張新卡用多兩三年
想問下除左上邊兩張
nno3D GF 9600GSO+ PCI-E 512MB DDR3 D. DVI(256bit)        HK$ 590.00
Inno3D GF 9600GSO+ PCI-E 512MB DDR3 D. DVI(256bit)        HK$ 590.00
Inno3D GF 9600GT HDMI PCI-E 512MB DDR3        HK$ 595.00
呢幾張得唔得?
作者: M1167    時間: 2009-10-12 22:27

4850
作者: s    時間: 2009-10-12 22:30     標題: 回覆 9# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2009-10-12 22:31

原帖由 ping_123 於 2009-10-12 22:22 發表
因為我部電腦其他野唔係咁勁
依家都係諗住買張新卡用多兩三年
想問下除左上邊兩張
nno3D GF 9600GSO+ PCI-E 512MB DDR3 D. DVI(256bit)        HK$ 590.00
Inno3D GF 9600GSO+ PCI-E 512MB DDR3 D. DVI(256bi ...

如果你買上面果兩張, 真係唔值得買新
作者: chiushing01    時間: 2009-10-12 22:33

二手區96GSO $350 96GT $450, 兩三年都唔知乜世界, 可能你過左年都會用利是錢換咭
作者: leeandtang    時間: 2009-10-12 22:40

AXLE HD4670 1GB DDR3 PCIE HDMI HDMI   $500
作者: ping_123    時間: 2009-10-12 22:41

原帖由 chiushing01 於 2009-10-12 22:33 發表
二手區96GSO $350 96GT $450, 兩三年都唔知乜世界, 可能你過左年都會用利是錢換咭

我驚二手會好易壞呀HAHA
同埋換勁卡我驚我部電腦其他野,好似CPU 個D 唔夠快
晒左張卡
作者: chiushing01    時間: 2009-10-12 22:45

原帖由 ping_123 於 2009-10-12 22:41 發表

我驚二手會好易壞呀HAHA
同埋換勁卡我驚我部電腦其他野,好似CPU 個D 唔夠快
晒左張卡

做人會進步, 一步一步升級, 有目標人生先有趣味
作者: ping_123    時間: 2009-10-12 22:51

原帖由 s 於 2009-10-12 22:30 發表
呢幾張ok, 9600GT 最好
但同價位你仲有iCon 4830 640SP 揀
佢對手係9800GT, 比9600GT 高一級

但係同會唔會同MOTHERBOARD 撞?? 電腦無知一問
作者: eleven20    時間: 2009-10-12 23:07

原帖由 ping_123 於 2009-10-12 20:37 發表
我會打機( pes 2010, bio 5, gta 4)同睇高清電視

處理器:AMD Athlon 64X2 ADO4400DD2.3 1MB
    主機板:Gigabyte M52S-S3P 4D2/SATAR/8A/GBL
    記憶體:2G DDR2-667(1Gx2)
    火牛: Seventeam ST420BKP 火牛
有張顯示卡岩我要求??
THX


我會揀  Sapphire藍寶石 HD4670 PCI-E 512MB DDR4 HK$ 540.00 用住先......
跟住就等遲啲減價再考慮買 ATI 5xxx 的新卡~~
作者: tochi    時間: 2009-10-12 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kainwalker    時間: 2009-10-12 23:14

我見PCM有GT220測試好似都唔差wor
都算係有DX10.1
作者: ping_123    時間: 2009-10-13 00:00

4670 同 9600 GT 邊張好D?邊個抵玩D?
作者: 實頭    時間: 2009-10-13 00:13

原帖由 ping_123 於 2009-10-13 00:00 發表
4670 同 9600 GT 邊張好D?邊個抵玩D?

4830最快
作者: kit3    時間: 2009-10-13 00:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ping_123    時間: 2009-10-13 00:23

原帖由 實頭 於 2009-10-13 00:13 發表

4830最快

但係貴唔貴?
BTW 聽人講好似N記D 卡打機好D 係咪真?
作者: max918    時間: 2009-10-13 00:40

原帖由 ping_123 於 2009-10-13 00:23 發表

但係貴唔貴?
BTW 聽人講好似N記D 卡打機好D 係咪真?


其實唔係張卡個問題既
N 就會比 A 較為積極同開發廠做優化
驅動程式對遊戲既優化會比A卡既驅動好
唔係話A唔玩得

你如果buy我以上講法既話就會認同果句說話
作者: raymondlch2002    時間: 2009-10-13 01:09

原帖由 chiushing01 於 2009-10-12 22:45 發表

做人會進步, 一步一步升級, 有目標人生先有趣味

AGREE
作者: s    時間: 2009-10-13 01:19     標題: 回覆 17# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: birdie    時間: 2009-10-13 11:17

原帖由 kit3 於 2009-10-13 00:16 發表
新人就唔好買2手拉,尤其是電腦玩家論壇既 2手野,估計張野都系俾人超到縮缸。

同埋有保養又點,宜家一張2手都系平兩舊。但系你攞去整來回兩次既車費、時間,同埋誤工既損失麥仲大。


agree
作者: ping_123    時間: 2009-10-13 11:18

原帖由 kit3 於 2009-10-13 00:16 發表
新人就唔好買2手拉,尤其是電腦玩家論壇既 2手野,估計張野都系俾人超到縮缸。

同埋有保養又點,宜家一張2手都系平兩舊。但系你攞去整來回兩次既車費、時間,同埋誤工既損失麥仲大。

CHING 有咩推介?
作者: 實頭    時間: 2009-10-13 12:22

原帖由 ping_123 於 2009-10-13 00:23 發表

但係貴唔貴?
BTW 聽人講好似N記D 卡打機好D 係咪真?

唔貴, 同9600GT同價, 但係佢有9800GT個級數
作者: ping_123    時間: 2009-10-13 21:30

原帖由 實頭 於 2009-10-13 12:22 發表

唔貴, 同9600GT同價, 但係佢有9800GT個級數

但係HD4830 會唔會睇高清會唔會好煩?
ColaMax HD4830 HDMI PCI-E 512MB DDR4        HK$ 640.00
iCon皇碩 HD4830 PCI-E 512MB DDR3 HDMI          HK$ 579.00
呢兩張OK 嘛?
聽人講ATI driver  睇高清會煩D
作者: dom    時間: 2009-10-14 00:37

原帖由 ping_123 於 12-10-2009 10:22 PM 發表
因為我部電腦其他野唔係咁勁
依家都係諗住買張新卡用多兩三年
想問下除左上邊兩張
nno3D GF 9600GSO+ PCI-E 512MB DDR3 D. DVI(256bit)        HK$ 590.00
Inno3D GF 9600GSO+ PCI-E 512MB DDR3 D. DVI(256bi ...


9600GT 抵玩d
作者: dom    時間: 2009-10-14 00:38

原帖由 ping_123 於 13-10-2009 09:30 PM 發表

但係HD4830 會唔會睇高清會唔會好煩?
ColaMax HD4830 HDMI PCI-E 512MB DDR4        HK$ 640.00
iCon皇碩 HD4830 PCI-E 512MB DDR3 HDMI          HK$ 579.00
呢兩張OK 嘛?
聽人講ATI driver  睇高清會煩D


高清既話
唔想煩都係買翻 GeForce 比較穩陣
作者: ~.~44    時間: 2009-10-14 00:43

原帖由 ping_123 於 2009-10-13 21:30 發表

但係HD4830 會唔會睇高清會唔會好煩?
ColaMax HD4830 HDMI PCI-E 512MB DDR4        HK$ 640.00
iCon皇碩 HD4830 PCI-E 512MB DDR3 HDMI          HK$ 579.00
呢兩張OK 嘛?
聽人講ATI driver  睇高清會煩D

A卡>>高清,睇片(Driver 多D setting)
N卡>>打機(Driver 易用D)
作者: cma019    時間: 2009-10-14 13:30

順便問一問,樓主用4400+ ,用hd 4830/50 會唔會唔夠力推?
作者: jeff_extergo    時間: 2009-10-14 16:50

原帖由 Ishida 於 2009-10-12 20:47 發表
9600GSO/9600gt


食依2張不始考慮HD4670
因為2張效能差唔多但HD4670平d
Powercolor HD4670 HDMI PCI-E 512MB DDR3          HK$ 490.00
再唔係就上HD4830
iCon皇碩 HD4830 PCI-E 512MB DDR3 HDMI          HK$ 579.00
600蚊唔洗,抵玩到爛
作者: 33500446    時間: 2009-10-14 19:37

4670 1gb 都得
作者: georgekei    時間: 2009-10-14 20:08

原帖由 cma019 於 2009-10-14 13:30 發表
順便問一問,樓主用4400+ ,用hd 4830/50 會唔會唔夠力推?


點先算夠推,一般雙核芯 cpu 打機打一般遊戲都 ok la...唔通個個都用 i7 配 5870 先叫打機咩,最緊要睇價錢,隨心啦!睇性價比
作者: man197811    時間: 2009-10-15 20:11

打gta4 96gso邊得呀,我都係用緊96gso!玩到
2手98gtx差唔多!

[ 本帖最後由 man197811 於 2009-10-15 20:15 編輯 ]
作者: toylet    時間: 2009-10-15 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: matthias2100    時間: 2009-10-15 20:42

4830
我覺得$600 去二手果邊睇下仲正
作者: toylet    時間: 2009-10-17 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hugo2091    時間: 2009-10-17 20:02

去二手區搵下4850啦
好多都好新淨
我果張用左三個用都$5xx放左
作者: hkckk    時間: 2009-10-17 20:20

4830,jumbo報價某牌子579.。。。
作者: chiushing01    時間: 2009-10-17 20:33

樓主都話唔鍾意二手野.........但$600可以買到新既野又好似.............
作者: hkwy    時間: 2009-10-17 21:38

hd4830
作者: chanoc    時間: 2009-10-17 22:36

點解樓主揀來揀去都無揀到d一線名牌既牌子既?
作者: lamxp05    時間: 2009-10-17 23:20     標題: 回覆 43# 的帖子

佢同我一樣是初級會員冇得玩住!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: pigu    時間: 2009-10-18 19:07

出張4830 啦,,夠玩GA啦
作者: EXSIAN    時間: 2009-10-18 19:13

個人覺得NV卡的話,
9600GT是不錯的選擇.
因為熱量不算高,而且大部分遊戲對NV卡都有優化.
不過HD4830,4850也值得考慮的.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2