作者: 俾膠超 時間: 2026-6-19 23:19 標題: 如果short咗底板連接開關掣嘅針腳位,用火牛開關當開機掣…
會唔會有鑊氣?
事關考慮緊將砌機用嘅底板裝落廠機機箱入面,咁大家都知D廠機前面板connecter都係一餅過,插落一般底板就一定會錯晒針位
想睇下各位意見,定係有較佳解決方案?
作者: rfdingo 時間: 2026-6-19 23:31
唔少底板,襟實 n秒強制關機
求其拉個外置開關
或只插 開機2pin 咪得 (一舊過既面板就自己挑個2針出來,換去 2pin膠頭)
作者: zex 時間: 2026-6-20 00:10
如果只需要 "用火牛開關當開機掣", 最簡單同最安全是在BIOS set:
Power Recovery Default = Power On
我兩部NAS PC都是這樣set.
作者: godofcomputer 時間: 2026-6-21 17:30
淘過電腦開關制咪仲好, short 住開關唔知開唔開到機。
作者: 俾膠超 時間: 2026-6-21 22:52
我竟然唔記得呢個咁重要的功能,多謝師兄提醒
計劃要打消,不過我始終想知標題個方法會唔會有鑊氣?
作者: smoke_cheese 時間: 2026-6-21 23:28
果啲杜邦 connector 係可以逐條挑返出來的
退咗啲綫對啱底板嘅針腳插返入去個 connector 度
[youtube]-InoAbkNVdQ[/youtube]
作者: 觀星是答案 時間: 7 天前 17:37
退返 d 針出黎,自己排返次序其實好易
作者: 俾膠超 時間: 7 天前 22:44
呢層我係知道的,不過#4都有師兄提咗我可以逃佬解決就免得費時失事了

