Board logo

標題: [主機板] 如何分辨主機板用 Daisy Chain/ T-Topology / 1DPC? [打印本頁]

作者: sasuke    時間: 2021-4-8 13:16     標題: 如何分辨主機板用 Daisy Chain/ T-Topology / 1DPC?

本帖最後由 sasuke 於 2021-4-8 13:17 編輯

1.如題

2.係咪所有ITX/得兩條RAM槽 O既主機板都一定係1DPC?

3.我見官方網個spec係唔會話你知 Daisy Chain/ T-Topology,一定要拎實物睇背後塊PCB的線路?

唔該各位解答~
作者: chris1a23    時間: 2021-4-8 15:45

回覆 1# sasuke


    2: yes
    3: google, 有D實物你都唔會知,eg MSI 會睇唔到PCB的線路
作者: sasuke    時間: 2021-4-8 16:09

回覆  sasuke


    2: yes
    3: google, 有D實物你都唔會知,eg MSI 會睇唔到PCB的線路 ...
chris1a23 發表於 2021-4-8 15:45



    連上官網都睇唔到spec,即係唯有靠網上世界Forum其他用家咁O岩買同一塊板分享話我知係行咩layout?
作者: chris1a23    時間: 2021-4-8 16:58

回覆 3# sasuke


    可以check QVL list, 如果4條先行得高頻就係T-Toplolgy, 2條就係Daisy Chain





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2