作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 17:35 標題: Ryzen 5000系列全世界缺貨...
本帖最後由 JIMillim 於 2020-12-21 12:49 編輯
香港唔使講, 外國都係冇乜貨賣
https://youtu.be/4QRzPU1ZL1s
作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 17:41
友台話大陸缺貨櫃, 可能有關係
https://forum.hkgolden.com/thread/7342373/page/1
作者: fkjohnny 時間: 2020-12-16 17:43
京x耐唔耐都有啊,當然5900同5950基本上唔使諗(人手係搶唔到,俾智慧型生物搶晒)
香港多數要俾錢訂貨,上個星期都話返咗小部分5900,不過可能成部電腦買/食骨者優先咁啫
作者: kcto 時間: 2020-12-16 17:48
淘佬俾得錢乜都有,問题係你忿唔忿得俾人㩒住抢啫
作者: XML 時間: 2020-12-16 17:52
你拎一百萬出黎買粒U
送埋上門都仲得
作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 18:07
最怕係畀人呃, 冇貨都話有貨
收咗錢但冇貨派...
作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 18:09
你會唔會拎一百萬出嚟買粒U?
有錢佬都唔會咁做啦!!
作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 18:11
本帖最後由 JIMillim 於 2020-12-16 18:21 編輯
香港好多係綑綁式銷售, 或砌成部機先賣畀你
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-16 18:13
買隻SFX 火牛都話要跟機...

作者: kcto 時間: 2020-12-16 18:22
隔山買牛係有風險,不過最多冇貨派,錢係會打翻俾你
作者: EVIS 時間: 2020-12-16 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2020-12-16 19:10
一方面缺貨
另一方面有人hold起啲貨
作者: gogen 時間: 2020-12-16 19:23
即係RTX30系卡咁 食炒價就有貨
明顯係奸商囤貨
作者: EVIS 時間: 2020-12-16 19:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 20:22
正因為來源短缺, 奸商先可以囤貨炒賣
本來諗住買5600x, 依家只好考慮3600 用住先...
作者: Dcup 時間: 2020-12-16 20:35
黎D貨,走飛機架....
邊個客仲走船?
作者: JIMillim 時間: 2020-12-16 20:46
飛機貨運都缺
https://forum.hkgolden.com/thread/7339553/page/1
現在問題是貨運率不足
航空貨運運費是計重量體積
電腦零件算是泡貨,會在未夠運載上限重量前就把飛機打滿,這樣會令運輸成本上升,沒錢賺,還要加價
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-12-16 20:57
船運真係要好多櫃....飛機好似係用一板板(紙箱堆起)的?
作者: icesky1213 時間: 2020-12-16 21:36
邊間?
作者: jon 時間: 2020-12-16 21:39
京東 5800x 而家都仲有貨,3199 扣埋d 券 30xx 人仔,免運直送 3日到香港,價錢好公道喎
5600x 每日都可以搶,我人肉都搶到一粒埋單 2018 人仔,開心使用中。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 觀星是答案 時間: 2020-12-16 23:33
本帖最後由 觀星是答案 於 2020-12-17 04:07 編輯
del.....
作者: howardvcp 時間: 2020-12-16 23:53
CPU咁貴又輕既野,直頭空運都得啦,iphone都係空運架啦
作者: JIMillim 時間: 2020-12-17 00:33
本帖最後由 JIMillim 於 2020-12-17 00:43 編輯
製成品係
不過當中嘅CCD(Core Chiplet Die)係台灣製, cIOD(I/O Die)係美國製, 最終封裝就喺大陸
難道整個物流運輸過程都係空運?
作者: JIMillim 時間: 2020-12-17 00:37
京東 5800x 而家都仲有貨,3199 扣埋d 券 30xx 人仔,免運直送 3日到香港,價錢好公道喎
5600x 每日都可以搶,我人肉都搶到一粒埋單 2018 人仔,開心使用中。
jon 發表於 2020-12-16 09:39 PM
有可能見你係香港人, 就特登讓多啲貨畀你哋
因為要搶多啲港紙(外匯)
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-17 00:43
SF 直送?
我見上面真係幾多貨.又唔係炒價
作者: johnnylaiee 時間: 2020-12-17 02:20
想買,仲等緊貨
作者: karsorkovx 時間: 2020-12-17 02:52
5600X 同 5800X 新蛋而家有貨
作者: dom 時間: 2020-12-17 10:34
3700X 唔係翻左貨嗎?
作者: marcochl 時間: 2020-12-17 11:00
英國森林5950X連運費£696.78
呢秒話有14 粒
作者: eel997 時間: 2020-12-17 11:23
轉頭睇已經係£819.99未計運費
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 11:52
飛機貨運都缺
現在問題是貨運率不足
航空貨運運費是計重量體積
電腦零件算是泡貨,會在未夠運載上限重量前就把飛機打滿,這樣會令運輸成本上升,沒錢賺,還要加價
JIMillim 發表於 2020-12-16 08:46 PM
傻豬嚟
而家airline無客, 飛機擺晒係度
本來無做開客運嘅公司
都拎隻客機當貨機飛/charter
就今日 e.g. UA2864 HKG > NRT > ORD
B777-300ER 44xLD3 18000kg
早少少 e.g. KE8608 KHG > ICN
BA032F HKG > LHR
無客ferry仲可以載遺禁品, 又唔駛CA 何樂而不為
自己開個機場app 睇下幾多"所謂客機"
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 11:53
本帖最後由 nelsonlee130 於 2020-12-21 22:22 編輯
回覆 27# karsorkovx
忍唔住
希望聖誕前到
作者: karsorkovx 時間: 2020-12-17 12:08
回覆 32# nelsonlee130
點解唔上 5950X
作者: cubbyz 時間: 2020-12-17 12:08
西班牙森林有貨 5950X 連運費 725.12歐元 = HK$6865
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 12:11
回覆 33# karsorkovx
Itx 240排
同埋想DDR5 × APU再換
作者: JIMillim 時間: 2020-12-17 12:28
傻豬嚟
而家airline無客, 飛機擺晒係度
本來無做開客運嘅公司
都拎隻客機當貨機飛/charter
就今日 e.g. UA2864 HKG > NRT > ORD
B777-300ER 44xLD3 18000kg
早少少 e.g. KE8608 KHG > ICN
BA032F HKG > LHR
無客ferry仲可以載遺禁品, 又唔駛CA 何樂而不為
自己開個機場app 睇下幾多"所謂客機"
nelsonlee130 發表於 2020-12-17 11:52 AM
航空公司都要儲滿貨, 先會開一架機運貨
問題: 唔係件件貨都要用上空運(成本問題, 用空運會蝕本)
所以並唔係真係缺飛機, 而係錢嘅問題
作者: gogen 時間: 2020-12-17 12:37
AMD 5950x有貨 英森
作者: JIMillim 時間: 2020-12-17 12:38
本帖最後由 JIMillim 於 2020-12-17 13:04 編輯
其實我終極目標係升上Zen3, 即係AM4嘅最終版本
而且傳聞話有Zen3+
https://bbs.nga.cn/read.php?tid=24627343&rand=537
所以我索性用住六核先(慳錢而且夠用), 觀望時機然後再入八核
作者: gogen 時間: 2020-12-17 12:39
checkout會減番消售稅
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 12:39
1. Airline先唔會同你儲貨
2. 空運無你想像咁貴, 由其疫情期間
作者: JIMillim 時間: 2020-12-17 12:42
但亦都冇理由成架貨幾 只運一、兩件貨吧?
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 12:44
會唔會係你天真到覺得成個機場得兩件貨等上機
作者: kcto 時間: 2020-12-17 12:49
希望係堅料,又有藉口繼續等
作者: JIMillim 時間: 2020-12-17 12:52
只係比喻
我意思係架機 點都有一定程度嘅載貨率先飛走
作者: EVIS 時間: 2020-12-17 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MirageKnight 時間: 2020-12-17 13:16
本帖最後由 MirageKnight 於 2020-12-17 13:18 編輯
台積電全線制程都100% loading. xbox, ps5, apple, amd 食晒大部份產能, 出年還要有NV, 同intel. 還有大把單要拒接. ***7nm制程良率同台積電還有距離. 主要生產手機SOC.
作者: karsorkovx 時間: 2020-12-17 13:32
本帖最後由 karsorkovx 於 2020-12-17 13:49 編輯
貨運今年不知幾忙
Bonus 出三四個月糧
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 13:40
回覆 47# karsorkovx
擔心無貨
擔心自己荷包好過作者: iledi 時間: 2020-12-17 18:08
回覆 29# marcochl
先感謝Marcochi師兄,因為你個Post馬上成功Order左粒U,以為最難果二件(CPU & GPU)搞掂左可以好快砌到成部機啦,原來C8DH都缺貨,問哂幾間,一下冇貨,一下要跟U買,????
作者: marcochl 時間: 2020-12-17 19:20
回覆 49# iledi
板你可以要試下去TB, 但其實如果C8H 有平都可以入手
作者: EVIS 時間: 2020-12-17 19:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-17 20:04
回覆 51# EVIS
咪就係
Renoir 都分蘇州同馬拉盒
作者: ymlau0602 時間: 2020-12-17 20:18
Zen3+ 好似系 APU
作者: bejeweledman 時間: 2020-12-17 22:42
我覺得有機會係AM5版Zen 3,好似堆土機家族都有AM4版本咁
作者: iledi 時間: 2020-12-17 23:42
回覆 50# marcochl
雖然用左Asus好多年,不過有新買新啦,如果收到U都仲未買到C8DH,咁可能要考慮其他牌子了,板買水貨有點擔心呢!
作者: karsorkovx 時間: 2020-12-19 04:09
5900X 有貨
https://www.newegg.com/global/hk ... &quicklink=true
作者: 玉塘春 時間: 2020-12-19 06:29
Ships from HONG KONG
作者: karsorkovx 時間: 2020-12-19 15:03
新蛋有好多產品都係
包括新既顯示卡 (A&N)
作者: holyAS 時間: 2020-12-19 15:12
兩日前行腦場有賣
作者: Maze 時間: 2020-12-19 16:22
你咪鬼理佢啦...笑死我
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 大食懶豬仔飽 時間: 2020-12-21 11:54
我想請問吓5600x或者5800x係咪全線冇貨要訂先有?
因為已經買齊其他嘢砌機但欠CPU, 如果要等太耐可能轉番用上一代算數
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-21 12:01
回覆 61# 大食懶豬仔飽
5600x 大把貨啦
5800x 肯mon住新蛋密林都唔難買, 我都有粒今日收貨
5950x 隔離post都唔少ching歐森買到
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-21 12:07
回覆 大食懶豬仔飽
5600x 大把貨啦
5800x 肯mon住新蛋密林都唔難買, 我都有粒今日收貨
5950x 隔離post ...
nelsonlee130 發表於 2020-12-21 12:01
昨日有人POST某大鋪5600X $2999 (要全套砌)
炒到咁
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-21 12:17
有人鍾意交地產稅
一個願打一個願捱
作者: JIMillim 時間: 2020-12-21 12:46
老兄, 講嘢唔使咁刻薄嘅!
來源緊缺係不爭嘅事實, 唔係個個人都可以長期上網昅住有冇貨
你有本事 唔代表其他人都有本事, 如果唔係嘅話 呢個世界邊有高低之分
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-21 13:00
講事實又唔鍾意?
係咪要講句"Quit EPC lor"
有時間走轉旺電深水埗 都無時間㩒下電話?
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-12-21 13:07
大家唔好嘈啦...等疲情過後...將會有巨量電腦放二手.....
尤其果D本來唔打機因為冇地方去而買電腦既人....
所以E+真係...如果將來會放機既都唔好買炒價機...

作者: 樹下乘涼 時間: 2020-12-21 13:11
回覆 大食懶豬仔飽
5600x 大把貨啦
5800x 肯mon住新蛋密林都唔難買, 我都有粒今日收貨
5950x 隔離post ...
nelsonlee130 發表於 2020-12-21 12:01
歐森係唔係要集運?
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-21 13:12
回覆 68# 樹下乘涼
有ching話UPS直送
作者: JIMillim 時間: 2020-12-21 13:19
本帖最後由 JIMillim 於 2020-12-21 13:21 編輯
我自己都有上網睇, 但發覺唔係好似你所講咁
有好多地方out of stock, 有得賣嘅都貴幾成
我自問係窮, 冇咁多錢高追(亦都唔想), 目前只好退而求其次
作者: 大食懶豬仔飽 時間: 2020-12-21 13:34
以和為貴呀
因為搬出來, 舊機要留俾屋企人, 日頭要返工, 夜晚仲未有電腦用, 真係跟唔到大家D報料同網上嗰D曇花一現的貨源.
作者: EVIS 時間: 2020-12-21 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2020-12-21 14:37
講到咁難買 , 我放粒全新未開封 5800X 出黎 , 低過香港街價仲要單賣 (唔駛砌機, 唔駛跟底板 ) 都無人收

作者: 大食懶豬仔飽 時間: 2020-12-21 15:27
行定水? 賣俾我好過啦
作者: ymlau0602 時間: 2020-12-21 15:43
之前你放幾錢呀?
其實5800X 打機好好
作者: polyhkcc 時間: 2020-12-21 16:25
我想散買5600X ... 但我真係搵唔到邊度有得買
反而我係美森原價買到 5800X
作者: 觀星是答案 時間: 2020-12-21 17:22
行要砌機或者跟底板買,依家收返自用啦
作者: 觀星是答案 時間: 2020-12-21 17:49
全新未開封,平過 proce.com.hk 既最低價
作者: kcthomlau 時間: 2020-12-21 17:56
打機既話,3080以下都唔怕用5600x
3090就堅bottleneck
之前有人test
作者: 大食懶豬仔飽 時間: 2020-12-21 20:23
咁依家應該去訂呀? 定係繼續等呢?
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-21 22:22

2042PGS
Made in 馬拉
作者: karsorkovx 時間: 2020-12-22 02:40
又有 5600X, 5800X, 5900X

https://www.newegg.com/global/hk-en/p/pl?N=101630077%20601359163
作者: EVIS 時間: 2020-12-22 02:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-22 07:00
Yes,
PGS個P for Penang, Malaysia
下面都係寫
Diffused in USA
Diffused in Taiwan
Made in Malaysia
作者: Maze 時間: 2020-12-22 07:46
想買5800...遲咗又out of stock 結果...
跌多成千,扣返4%信用卡rebate 平過香港標既價(仲要砌一套)
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238652&k=f1005a3c1fbffab2fbe3395b5ff2e14d&t=1782499860&sid=7JS1oL06bYw

作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-22 07:51
回覆 85# Maze
終於見到5900x
我調返轉, 本身想要5900x
等極都無 最後有貨即入5800x
作者: kcthomlau 時間: 2020-12-22 10:37
4800應該係正常
5800未見過
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-22 10:48
見JD有得預訂
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-22 11:26
其實一年前已經講緊93.5% yield

一塊300mm晶圓理論上有749粒完整Zen 2 (8c) CCD
Zen 3應該差唔多, 究竟咁多CCD去晒邊
https://www.reddit.com/r/Amd/com ... l_8_cores_and_full/
作者: danny9428 時間: 2020-12-22 12:04
回覆 89# nelsonlee130
將 Zen 3 嘅目標時脈加埋落去就未必相同
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-22 12:05
其實一年前已經講緊93.5% yield
一塊300mm晶圓理論上有749粒完整Zen 2 (8c) CCD
Zen 3應該差唔多, 究竟 ...
nelsonlee130 發表於 2020-12-22 11:26
可能去左 XBOX同PS5 掛...而家乜都AMD
作者: danny9428 時間: 2020-12-22 12:07
特價 5600X
https://www.amazon.com/gp/offer- ... tag=espresso004b-20
作者: CometCrasher 時間: 2020-12-22 12:14
其實一年前已經講緊93.5% yield
一塊300mm晶圓理論上有749粒完整Zen 2 (8c) CCD
Zen 3應該差唔多, 究竟 ...
nelsonlee130 發表於 2020-12-22 11:26
Zen 3好似大粒D
而家應該儲哂差體質die去eypc度
廢事發生zen 2到唔到目標頻率嘅問題
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-22 12:16
見到..閃一閃..搶唔到
作者: kcthomlau 時間: 2020-12-22 13:01
特價???
作者: 羽毛刀 時間: 2020-12-22 13:05
$278
作者: kcthomlau 時間: 2020-12-22 13:12
本帖最後由 kcthomlau 於 2020-12-22 13:14 編輯
https://www.amazon.com/dp/B08166SLDF/?tag=espresso004b-20
5600X
$2192.22 HKD
要集運
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2238728&k=19a9829a0641f3b7805cae244c09b1d2&t=1782499860&sid=7JS1oL06bYw

作者: EVIS 時間: 2020-12-22 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mono 時間: 2020-12-22 14:23
仲有邊個產地?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nelsonlee130 時間: 2020-12-22 14:26
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


