Board logo

標題: [中央處理器] Zen 3 發佈 [打印本頁]

作者: crackong    時間: 2020-10-8 19:30     標題: Zen 3 發佈

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yuna    時間: 2020-10-8 19:58

聽朝睡醒睇CHING既更新
作者: nelsonlee130    時間: 2020-10-8 20:03

I'm ready
作者: Kennn    時間: 2020-10-8 20:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Okt04175    時間: 2020-10-8 20:07

等睇Intel之後又要班PR講乜野鬼話去撐飯蓋
作者: 康士富    時間: 2020-10-8 20:08

用intel仲慘過倒錢落海
新出3個月就俾人秒殺
作者: ricky1992    時間: 2020-10-8 20:32

由zen等到zen3
今代換得了
作者: nat510    時間: 2020-10-8 20:38

X570夠唔夠做, 準備砌機了
作者: 1chi    時間: 2020-10-8 20:40

會唔會有驚喜 X670

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: DeathKnight    時間: 2020-10-8 20:46

會唔會有驚喜 X670  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
1chi 發表於 2020-10-8 20:40



我都等緊X670
不過網上一啲消掉都係,睇嚟應該無新chipset用
作者: XML    時間: 2020-10-8 20:56

等睇ASUS會唔會出X670 Extreme
作者: mltr    時間: 2020-10-8 21:05

等緊5700x
作者: beyond1980    時間: 2020-10-8 21:07

等了很久了 可惜如果能同時ddr5就好了 可以一齊換代
作者: nelsonlee130    時間: 2020-10-8 21:13

DDR5 就會換埋socket
作者: XML    時間: 2020-10-8 21:50

第一代DDR5
話唔定會做左白老鼠
作者: kcthomlau    時間: 2020-10-8 22:23

大慨性能已經知
價錢未知
幾熱未知
等GN測試
作者: icebabyfai    時間: 2020-10-8 22:37

非常期待,準備砌新機~打機LOL

作者: IZZUE    時間: 2020-10-8 22:40

用緊第一代1600留名等換5700X
作者: ht1507    時間: 2020-10-8 23:16

2950x 等 5970wx

via HKEPC Reader for Android
作者: Kennn    時間: 2020-10-8 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PowerShot    時間: 2020-10-8 23:46

已開定部40"TV 等蘇媽
作者: 1chi    時間: 2020-10-8 23:57

本帖最後由 1chi 於 2020-10-9 00:03 編輯

回覆 20# Kennn

料都C8H一樣 定再谷料?,無風扇版外觀幾靚喎

作者: nelsonlee130    時間: 2020-10-9 00:05

蘇媽出現
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2020-10-9 00:12

回覆  Kennn

料都C8H一樣 定再谷料?,無風扇版外觀幾靚喎
1chi 發表於 2020-10-8 23:57

無風扇正, 最討厭主機板有風扇。
作者: dom    時間: 2020-10-9 00:12

https://www.youtube.com/watch?v=iuiO6rqYV4o
https://www.facebook.com/hkepc/videos/1020399465073195/

EPC 直播 Live 中
作者: Kennn    時間: 2020-10-9 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130    時間: 2020-10-9 00:16

+19% IPC
作者: ~Mars~    時間: 2020-10-9 00:19

Cinebench R20 1T: 631
作者: ironmonkey    時間: 2020-10-9 00:19

7%-50% increase in fps in games. They must have solved the latency issue.
作者: Kennn    時間: 2020-10-9 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: l0001    時間: 2020-10-9 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nhoj    時間: 2020-10-9 00:23

7%-50% increase in fps in games. They must have solved the latency issue.
ironmonkey 發表於 2020-10-9 00:19

By  only 1 CCX contains 8 cores directly. No more CCD.
作者: nelsonlee130    時間: 2020-10-9 00:23

回覆 30# Kennn

完全係屠殺
作者: smoke_cheese    時間: 2020-10-9 00:23

5950X Cinebench R20 1T: 640
作者: odiepooky    時間: 2020-10-9 00:24

5800x 要449, KEEP 3700x 算
作者: ~Mars~    時間: 2020-10-9 00:24

5950X 16C $799
5900X 12C $549
5800X 8C $449
5600X 6C $299

加晒價,咁定價法睇嚟真係好有信心完勝Intel 10+11th gen
作者: boysbehei    時間: 2020-10-9 00:25

11月出, 好快手
作者: nhoj    時間: 2020-10-9 00:25

Not as gd as my expectation. Still latency is a issue. Yet improve much from zen 2.
作者: boysbehei    時間: 2020-10-9 00:27

rx6000 要等月尾公佈...
作者: dom    時間: 2020-10-9 00:29

竟然無5700X
作者: 恆商仔    時間: 2020-10-9 00:29

真心唔明點解最後要show GPU
有點兒虎頭蛇尾feel
作者: l0001    時間: 2020-10-9 00:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smoke_cheese    時間: 2020-10-9 00:34

Gamers Nexus
[youtube]n-AanO3Axzk[/youtube]
作者: Kennn    時間: 2020-10-9 00:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2020-10-9 00:36

5800X 定價太高....同5900X 差一百!!    都唔差個一百  升12核
作者: ken35256    時間: 2020-10-9 00:39

回覆 45# 卡洛斯牛頓


    多800蚊到啵= =
作者: cct241292    時間: 2020-10-9 00:41

GPU 就是追到3080尾燈
CPU就可以換,2600換3600再換5600.
作者: 4400    時間: 2020-10-9 00:44

用緊X470+2600
係咪上5600或5600X就算
作者: nhoj    時間: 2020-10-9 00:45

5600冇X估計應該都係賣$1800~$1900
3600同3600X應該都仲有排係出平機之選
Kennn 發表於 2020-10-9 00:35


都冇話會出5600,有機唔出乘機加價
作者: crackong    時間: 2020-10-9 00:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2020-10-9 00:48

回覆  卡洛斯牛頓


    多800蚊到啵= =
ken35256 發表於 2020-10-9 00:39



    當佢黎到多1000HKD 抵比啦~ 又另一個級數 12核 24線
作者: semson    時間: 2020-10-9 00:49

竟然無5700X
dom 發表於 2020-10-9 00:29



    焗你上5800X,但呢個價,係咪買 3900X抵啲?
作者: nelsonlee130    時間: 2020-10-9 00:50

考慮埋體質
掙扎緊買5800x定5900x
同埋好似無提IMC/FCLK提升
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2020-10-9 00:51

5800x 要449, KEEP 3700x 算
odiepooky 發表於 2020-10-9 00:24



    用緊ZEN 2唔值得換囉.......重點價錢太貴~ 400$ 會正常D價錢
作者: ken35256    時間: 2020-10-9 00:52

回覆 51# 卡洛斯牛頓


    但呢個發佈會好多野無提 所以觀望下先
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2020-10-9 00:53

考慮埋體質
掙扎緊買5800x定5900x
同埋好似無提IMC/FCLK提升
nelsonlee130 發表於 2020-10-9 00:50



    比到黎個價 5900X感覺會抵玩D 5800X個價 我都有D卻步............ 但佢又8核黎個位,又冇其他可以揀!!
作者: crackong    時間: 2020-10-9 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2020-10-9 00:57

本帖最後由 卡洛斯牛頓 於 2020-10-9 07:55 編輯
回覆  卡洛斯牛頓


    但呢個發佈會好多野無提 所以觀望下先
ken35256 發表於 2020-10-9 00:52



    我都係咁話....原來諗住一出即買...但真係太貴, 400$ 就可以接受,

   黎到香港3300$都可接受!!! 去到 36  37XX$ 真係接受唔到
作者: ironmonkey    時間: 2020-10-9 00:58

5800x = bad deal
5600x = bad deal
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2020-10-9 01:05

我會入5900x 換3900x
到時測試下就知提升有幾多~
crackong 發表於 2020-10-9 00:54



    我都想知 佢贏煙仔幾多!!! 不過今代 暫時睇價錢冇性價比可言...
作者: lionfish    時間: 2020-10-9 01:12

5600x 真心貴,3700X 好過。
作者: 實頭    時間: 2020-10-9 01:14

無性價比咩?
無性價比咪一樣大把人買10700 10900
作者: dom    時間: 2020-10-9 01:18

焗你上5800X,但呢個價,係咪買 3900X抵啲?
semson 發表於 9-10-2020 12:49 AM


現在已經用緊 3700X (8C16T) 都夠晒用......
塊板 X470 無 BIOS update 基本上都係用唔到
作者: dom    時間: 2020-10-9 01:19

5800x = bad deal
5600x = bad deal
ironmonkey 發表於 9-10-2020 12:58 AM


Well is there any good deal from Intel side?
作者: comp_soc    時間: 2020-10-9 01:23

咁如果想平出機 ,效能又唔想太差, 可能都要出番3700x 喎...
作者: 乳交七    時間: 2020-10-9 01:30

幾好, 終於可以砌埋另外果半機.
作者: ken35256    時間: 2020-10-9 01:40

回覆 62# 實頭


    10700算幾高性價比
作者: 666    時間: 2020-10-9 01:57

回覆  實頭


    10700算幾高性價比
ken35256 發表於 2020-10-9 01:40


performance 唔掂,base frequency得 2.90 GHz
作者: wunit    時間: 2020-10-9 02:07

回覆  實頭


    10700算幾高性價比
ken35256 發表於 2020-10-9 01:40


就來要出機, 就係等埋今日.....
結論...8C16T都係10700

香港D B550板好貴, 3600x+B550 vs 10700非k+B460只係差....
唔值得為左哩7舊而博手上堆VM要再起過.......
作者: Kennn    時間: 2020-10-9 02:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nirokzhk    時間: 2020-10-9 03:05

本帖最後由 nirokzhk 於 2020-10-9 03:08 編輯
就來要出機, 就係等埋今日.....
結論...8C16T都係10700

香港D B550板好貴, 3600x+B550 vs 10700非k+B460 ...
wunit 發表於 2020-10-9 02:07

有D野兩家始終都係有分別, 我副機原本係r5 3600+B450+3600Mhz RAM, PBO ON
因為親戚俾左套5930k+R5E,所以3600 set放哂二手,
個WIN10完全無重裝,換完底板同u, 直接boot入,
玩隻舊既行Cryengine1代 online game ,
結果5930k+2133Mhz RAM 粒U都無超頻,仲暢順過3600.. 甚至順過我部主機3900X
依家打算放埋套3900x,轉去intel算..反正我都唔玩d咩大作,
純粹同太太打online game懷舊,同埋遊戲工作室賺錢
作者: ht1507    時間: 2020-10-9 06:30

有冇講threadripper?

via HKEPC Reader for Android
作者: longleg    時間: 2020-10-9 07:03

由zen等到zen3
今代換得了
ricky1992 發表於 2020-10-8 20:32


我先岩岩入手zen+
作者: longleg    時間: 2020-10-9 07:05

有D野兩家始終都係有分別, 我副機原本係r5 3600+B450+3600Mhz RAM, PBO ON
因為親戚俾左套5930k+R5E,所以3 ...
nirokzhk 發表於 2020-10-9 03:05

順過呢家野, 講主觀架jer
要開主個fps indicator 睇就知係唔係真係順過啦. 基本上zen2我覺得已經完勝
作者: allen05073003    時間: 2020-10-9 07:37

有D野兩家始終都係有分別, 我副機原本係r5 3600+B450+3600Mhz RAM, PBO ON
因為親戚俾左套5930k+R5E,所以3 ...
nirokzhk 發表於 2020-10-9 03:05

你個樣似信仰多D

via HKEPC Reader for Android
作者: uKernel    時間: 2020-10-9 07:55

AM4收官靚作,睇來 3 series冇清貨價了。

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: crackong    時間: 2020-10-9 07:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rayho    時間: 2020-10-9 08:10

本帖最後由 rayho 於 2020-10-9 08:11 編輯

睇完之後我唔衝首發,改衝SN850/980PRO+
Big Navi+RX-78 PG2.0
作者: nirokzhk    時間: 2020-10-9 08:30

本帖最後由 nirokzhk 於 2020-10-9 08:44 編輯
你個樣似信仰多D  

via HKEPC Reader for Android
allen05073003 發表於 2020-10-9 07:37


2600升級上3900X配C7H,再出埋副機3600+B450,
為左2600,當初炒價, B-DIE 3600Mhz 2x8gb ram我$1700買,
上到唔穩定,唔緊要,我行返3200MHZ , 聽美光E-DIE夾RYZEN,我又入左新RAM,
唔夠支持AMD?? 「信仰」D乜??? 都幾好笑喎,乜依家d人咁武斷既??
唔係A FAN就一定要係I FAN?
作者: nirokzhk    時間: 2020-10-9 08:32

本帖最後由 nirokzhk 於 2020-10-9 08:53 編輯
順過呢家野, 講主觀架jer
要開主個fps indicator 睇就知係唔係真係順過啦. 基本上zen2我覺得已經完勝 ...
longleg 發表於 2020-10-9 07:05

隻game 有fps睇, 開埋Rivatuner睇埋1% DROP ,
因為隻game用既係超舊既 CryEngine 1代, MMORPG AION
優化好差,經常出現Lag Spike,成個畫面停頓1-2秒既問題,
所以順同唔順,唔止要睇fps既張數,最直接有無窒下窒下已經知,
太太用開副機R5 3600 ,換左5930k俾佢, 佢話單開/雙開順d,但多開5/6隻既情況下,3600順好多
咁一部電腦係俾「人」用,係講「體感」,唔係對住分數打飛機
作者: nirokzhk    時間: 2020-10-9 08:40

懷舊online game 同emulator 一向要用Intel
尼d 舊software 根本冇對Zen 架構既配套, 有d甚至行唔到.
正 ...
crackong 發表於 2020-10-9 07:58


所以我先話兩家始終有分別,視乎用家到底想做d乜,
電腦係俾人用架,我唔玩3A大作,唔開直播,唔剪片,
轉檔速度有幾快,玩某某game fps有幾高,關我咩事?
我淨係要部電腦黎睇Youtube,玩懷舊online game,玩下Android模擬器
邊個平台順,我咪用邊個
作者: mpegdecoder    時間: 2020-10-9 09:00

晨早過路

最高興係仍然係 AM4 socket 唔需要換板慳一筆, 減小電子垃圾
等 5700X + 減價

樓下繼續///
作者: Dcmen    時間: 2020-10-9 09:32

等測試觀望下先
作者: 孤兒仔    時間: 2020-10-9 09:42

一年又提升1X% AMD支牙膏會唔會吱得太快
作者: pnedved    時間: 2020-10-9 09:48

現在已經用緊 3700X (8C16T) 都夠晒用......
塊板 X470 無 BIOS update 基本上都係用唔到 ...
dom 發表於 2020-10-9 01:18


好似遲啲可以更新
作者: DeathKnight    時間: 2020-10-9 09:55

好似遲啲可以更新
pnedved 發表於 2020-10-9 09:48



X470要睇底板廠肯唔肯整Beta Bios
AMD有放code出嚟
作者: crackong    時間: 2020-10-9 09:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pnedved    時間: 2020-10-9 10:13

希望啦,我都想
作者: pnedved    時間: 2020-10-9 10:17

如果可以,直接上5900x再戰十年(intel 用家口吻)
作者: raylee    時間: 2020-10-9 10:23

本帖最後由 raylee 於 2020-10-9 10:39 編輯
5600x 真心貴,3700X 好過。
lionfish 發表於 2020-10-9 01:12


5600X single core faster
https://www.cpu-monkey.com/en/co ... _ryzen_5_5600x-1750
作者: BigLaw    時間: 2020-10-9 10:27

希望佢出 5600 (無x) 同 5700x , 反正唔鎖 , 平D 自己超仲好玩
作者: jozifkwan    時間: 2020-10-9 10:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孤兒仔    時間: 2020-10-9 10:40

5950x $799,幾吸引喎
jozifkwan 發表於 9/10/2020 10:32 AM


請回想 3950X 香港某達代理帶頭的炒情
作者: rfdingo    時間: 2020-10-9 10:41

隻game 有fps睇, 開埋Rivatuner睇埋1% DROP ,
因為隻game用既係超舊既 CryEngine 1代, MMORPG AION
優化 ...
nirokzhk 發表於 2020-10-9 08:32


Lag Spike 我就奶過,同女友 一樣3600+b450同一隻game,佢部機無事但自己部機有事
後尾用latencymon 搵到係 amd sata controller問題,轉番win原裝既就無事 (奇在一樣咁裝女友個部就行原裝win driver)

不過無心機解決呢d 小問題/比親友用,佢唔要求我都係餵佢地食煙算,費事事後ee哦哦
作者: sum888    時間: 2020-10-9 10:43

隻game 有fps睇, 開埋Rivatuner睇埋1% DROP ,
因為隻game用既係超舊既 CryEngine 1代, MMORPG AION
優化 ...
nirokzhk 發表於 2020-10-9 08:32



我3700X玩AION 無窒下窒下
你用咩RAM玩?
作者: ken9999    時間: 2020-10-9 10:44

請回想 3950X 香港某達代理帶頭的炒情
孤兒仔 發表於 2020-10-9 10:40


美馬/新蛋啦到時,反正全球RMA
買行貨除左 食炒價、連板買、屈人為 之外仲有乜野特色?
作者: dan_dan    時間: 2020-10-9 10:45

而家買3700x 或 5600x 好呢?
5600x 會唔會快過 3700x 呢?
作者: pnedved    時間: 2020-10-9 10:48

x470 應該會有 beta BIOS
crackong 發表於 2020-10-9 09:56
96_2000_550.jpg

原來已經進行中..

圖片附件: 96_2000_550.jpg (2020-10-9 10:47, 55.64 KB) / 下載次數 128
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223234&k=0424400c9d6916e4371824b363a0a4d3&t=1782129719&sid=jQK6HTVyJG


作者: nirokzhk    時間: 2020-10-9 10:50

本帖最後由 nirokzhk 於 2020-10-9 11:04 編輯
我3700X玩AION 無窒下窒下
你用咩RAM玩?
sum888 發表於 2020-10-9 10:43


Crucial Ballistix 美光E-DIE 3600Mhz 32GB (3900x c7h , 1070Ti)
G.SKILL Trident Z Neo 3600Mhz 32GB (3600 ,B450 ,1070)
我玩美服官方7.5,LOAD到敵族就即刻窒1-2秒,主城又係,人多特別嚴重
兩部機都係咁,以為係美服PING高所以load其他玩家會搞到窒,所以去台服試,結果情況一樣
真係好鬼煩,開唔開shift+f12隱藏玩家都會窒一窒,成個畫面hang左咁
其實未更新7.0 version既時候,都未至於咁嚴重,
早幾日,放左set 3600 , 換個5930k俾佢, 情況即刻差好遠
我唔肯定係咪因為CryEngine 1代針對Intel優化
作者: nirokzhk    時間: 2020-10-9 10:53

本帖最後由 nirokzhk 於 2020-10-9 10:55 編輯
Lag Spike 我就奶過,同女友 一樣3600+b450同一隻game,佢部機無事但自己部機有事
後尾用latencymon 搵到 ...
rfdingo 發表於 2020-10-9 10:41


我兩部機都有用過latencymon check.. 但係搵唔到問題
太太部機Win10 clean install都係咁,
超上fclk 1900 / 3800mhz 都唔得,
拆左個sm961 1TB俾佢,好似都無乜幫助,
試埋傳統元件DirectPlay,再上埋2004 win10 , 搞唔掂
佢淨係玩果隻舊GAME同Android模擬器,
成日投訴,話出去同人打pvp, load到敵族就窒機,我無佢辨法,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2