作者: Dcup 時間: 2020-1-20 21:25 標題: 3600救好多人
料:
AMD Ryzen 5 3600
MSI B450 mortar max
MSI msi 1660 super gaming X
Corsair 有燈3200 DDR4 Ram 16GB x2(2手Ram,黎部應該係第3部機用,如果上手無轉過機)
FSP HYDRO X 550W(舊機2年前爆牛換既,叫做夠用啦)
SamgSung 860 EVO SATA(舊機無M.2先用黎個,家下諗緊買咩黎裝)
SCYTHED SCYTHE 12cm PWM x3 (fd賣既2手,半價承接)
AMD 3700x stock cooler(我自己部機唔用既,下放俾佢)
Cooler Master 352(7年前既箱用到今日仲好fit又低調,RGB killer
MSI wifi card(佢部機係router後面,就唔知點知佢要無線人生)
上機後低級整理線,352後板走線位少到出奇,將就下,無玻璃亦無睇睇D線
6C12T真係無得輸,想當年黎個價買i7又買唔到,i5得4個核仲要散熱膏U
過多2日買條M.2 SSD重裝埋唔洗行CSM mode就fit曬
最後,bye bye intel又貴又慘的年代
intel i5 4440+H81M plus+DDR 3 8GB x2+ASUS 750ti OC+斷原裝散熱腳被逼換既i70C
原來當年都砌左5K,我計翻要用3600砌Cheap D,5K都似樣成條街
作者: yick 時間: 2020-1-20 21:35
會否勁過我部3700X
作者: Dcup 時間: 2020-1-20 21:36
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-20 21:37 編輯
無咩可能掛
無超頻行3.9GHz渣
果D咩AMD電源管理要點先彈到出黎
作者: mraho 時間: 2020-1-20 21:36
3600 CP 值無得輸
作者: sport 時間: 2020-1-20 21:36
遲來的春天
作者: beenoliu 時間: 2020-1-20 21:43
回復 3 #Dcup
裝 Chipset driver?
via SONY Xperia 1
作者: Dcup 時間: 2020-1-20 21:45
利申:
機十幾年前就砌得多...家下砌完對住軟件一頭霧水,連XMP都係問fd先識
作者: beenoliu 時間: 2020-1-20 21:47
本帖最後由 beenoliu 於 2020-1-20 21:48 編輯
回復 7 #Dcup
設定 -> 系統 -> 電源 -> 其他電源設定
都冇?定係你講緊其他嘢?
via SONY Xperia 1
作者: Dcup 時間: 2020-1-20 21:52
得原裝3個,AMD果幾個唔見'
ps:見佢打機開爆上百FPS真係唔錯,再"超頻"埋個舊ASUS 27" mon去到72Hz
作者: akyp 時間: 2020-1-20 21:59
好巴打
Intel都有樣嘢好過AMD既 -- 開機速度
有時用老爸部i3-6100, cold boot 快到以為wake from sleep
作者: Dcup 時間: 2020-1-20 22:05
起步慢無辦法啦,但開完機intel要食屎
作者: zefiris 時間: 2020-1-20 22:10
r5 3600 + mortar max
呢個組合真係冇得輸
二千幾有 i7 效能 + 4xRAM槽 + 2xM.2 + optical audio 頭
作者: Dcup 時間: 2020-1-20 22:16
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-20 22:26 編輯
r5 3600 + mortar max
呢個組合真係冇得輸
二千幾有 i7 效能 + 4xRAM槽 + 2xM.2 + optical audio 頭 ...
zefiris 發表於 2020-1-20 22:10
塊板我砌時都覺得,點解同我塊牙石X570 prime pro比,好似唔輸幾多既
當時我就係睇唔上眼B450板先豪一次用X570 ATX作者: kyouki141 時間: 2020-1-20 22:48
同你朋友部舊機一樣spec,係上年換左張1660TI
而家心痕成部換,諗緊i5 9400f定AMD YES好
又想等下代先揀 好頭痛
作者: Dcup 時間: 2020-1-20 22:57
我真brother黎
而6C6T今時今日己經可以用得盡,即係無貨多
作者: 1chi 時間: 2020-1-20 23:30
快到開完機入系統仲送你漏洞
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kcthomlau 時間: 2020-1-20 23:33
張1660 super有1070級數
1080P係夠玩
https://www.youtube.com/watch?v=Hj_Eo_OUa88
作者: sobongfanfan 時間: 2020-1-21 04:30
哈, 同你差唔多,
機箱火牛用返舊件,
用左煙頭多年, 轉會AMD,
估唔到幾滿意, 冇乜甩漏
新機
R5 3600 + Stock Cooler
16GB RAM
asrock X470 ITX
Gigabyte 1660ti ITX
三叔 970 evo plus 500GB M.2 (windows)
Cruial MX500 1TB (放GAME)
死雞 3TB (放片)
SS RVZ01 + FSP 500W
舊機
4590 + 8GB RAM +B85 ITX + 960 2GB
作者: newshun 時間: 2020-1-21 09:58
係唔係快左順左好多? 我舊機同你差唔多
3600都店?
作者: sobongfanfan 時間: 2020-1-21 10:03
掂, 我之前舊機開BLUESTACK入去都要等成半分鐘,
而家十秒內搞掂
作者: newshun 時間: 2020-1-21 10:06
AMD YES
作者: p805061010 時間: 2020-1-21 10:33
舊果set賣咗未?
作者: Dcup 時間: 2020-1-21 13:05
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-21 13:06 編輯
擺係到未處理
:giveupBTW:咁既垃圾都有價?
作者: thereus 時間: 2020-1-21 13:57
已經好過好多人,
include me .........
作者: p805061010 時間: 2020-1-21 15:16
有價既
唔要可以送俾我
作者: kcthomlau 時間: 2020-1-21 16:24
3600x玩夜神會BSOD
作者: Mr.scy 時間: 2020-1-21 16:30
Intel好值錢㗎,唔信你問下呢到啲師兄就知

Btw,如果只係打機,個人認為3500x cp值更高,通常新game都只係輸10fps度,但係舊game(esp.電競game
)表現仲好過3600開smt作者: rockie577 時間: 2020-1-21 17:29
我都係3600+1660S

作者: sport 時間: 2020-1-21 19:31
好多人救咗AMD Ryezn 3600
作者: 暴走呆喵 時間: 2020-1-21 19:59
回復 26 #kcthomlau
玩 Android emu都係 intel好
via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup 時間: 2020-1-21 20:07
intel既禍害,搞到好多人砌機成本高
作者: yuna 時間: 2020-1-21 20:07
今年止手癮就係組咗台3600,之後開咗個帖
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=61&tid=2538248
最後係咁
AMD Ryzen 5 3600
ASUS TUF B450M-PLUS GAMING B450
??? 16GB Kit 3200MHz XPG GAMMIX D10 DDR4 (2x8GB) X2 (合計4條共32GB RAM)
Plextor M9Pe(G) M.2 2280 512GB 連散熱片
ZOTAC GAMING GeForce GTX 1660 SUPER Twin Fan
FSP-HGE-650 Hydro GE 650W 80Plus (Full Cable Management ) Gold HGE650
ANTEC VSK10 Plastic Window
順手將個MON換埋做ASUS MX27UC 而家用起黎唔錯
作者: hkmand001 時間: 2020-1-21 20:09
1150至1151的年代
Amd很差勁
我當時已知道愈花多愈蝕本
所以我當時就只是出g3220 配二手7850
結果果然是孤兒子的一代
作者: Dcup 時間: 2020-1-21 20:27
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-21 20:31 編輯
當年諗住打下機,又窮但又想耐用,5千砌部i5 4449+H81+750Ti +8G ram
不是味兒
見到R7 2600時,我覺得機會黎了,zen 2一出,真係救星黎,唔洗再食垃圾i5
前2年我諗過出G4560算,好彩無衝動
作者: hkmand001 時間: 2020-1-21 21:13
我現在就在煩惱
G3220頂 65w
7850我個張勁版。分數有1050水平
但卻去到250w以上
用電量怪獸級
棄之可惜
食之無味
作者: p805061010 時間: 2020-1-21 22:53
寫Android App用Intel好似快啲

作者: zefiris 時間: 2020-1-21 22:57
真係做 android 開發就駁部實體機啦仲 emu
作者: akyp 時間: 2020-1-21 23:39
幾年前屋企部C2D同A64X2相繼歸天,又冇乜錢,焗住換i3
如果遲多兩年先死,一定會換2400G/3400G
作者: Dcup 時間: 2020-1-22 00:06
家下放仲值錢,過多兩年唔知了作者: 131213 時間: 2020-1-22 11:26
本帖最後由 131213 於 2020-1-22 11:29 編輯
ComboPI1.0.0.4 Patch B 20秒開機入到desktop
作者: 131213 時間: 2020-1-22 11:28
本帖最後由 131213 於 2020-1-22 11:30 編輯
我都係AMD Ryzen 5 3600+ MSI B450 mortar max
卡就用張rx570 rog($1199)
拍左條影片分享返自己部機
https://www.youtube.com/watch?v=PpxQKsNCb_U
post
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2508246
作者: Ultraman 時間: 2020-1-22 16:05
PIIx2 長期 oc x4 -----> R5 3600
唔係快好多嗜,幾倍之馬
作者: lamdog123 時間: 2020-1-22 19:47
岩岩INTEL I5 6500轉R53600
換左MB CPU RAM, 想問下洗唔洗重裝WINDOW?
岩岩砌完成功開機 入到WINDOW乜事都無
作者: Dcup 時間: 2020-1-22 20:46
岩岩INTEL I5 6500轉R53600
換左MB CPU RAM, 想問下洗唔洗重裝WINDOW?
岩岩砌完成功開機 入到WINDOW乜事都 ...
lamdog123 發表於 2020-1-22 19:47
最好重裝啦,唔係windows行唔到UEFI,變左行CSM mode,開機又慢D
作者: Richard_Yip 時間: 2020-1-22 21:09
回覆 44# Dcup
我用過一個Win10PE 手指os入面用aomei個MBR轉GPT,調整分區預留兩個吉既區,跟手用手指入面個“Windows啟動項修復工具”搞下,跟住再入OS會入safe mode,再reboot,搞掂了
作者: Dcup 時間: 2020-1-22 21:30
我都係買條M.2黎重裝算
軟件野對我難過砌機
作者: lamdog123 時間: 2020-1-22 22:25
今天新砌 不過有D問題 KEEP住用一陣會自己斷電咁熄機
係咪隻火牛有問題?
r5 3600
b450 mortar max
??? XPG GAMMIX D10 DDR4 3200MHz
vega56
用番舊牛Antec NeoECO II 550W
作者: Dcup 時間: 2020-1-22 22:27
今天新砌 不過有D問題 KEEP住用一陣會自己斷電咁熄機
係咪隻火牛有問題?
r5 3600
b450 mortar max
??? XPG ...
lamdog123 發表於 2020-1-22 22:25
NeoECO當年都幾多唔同版本,可能有問題都唔奇
利申,以前爆過一隻NeoEco...
作者: lamdog123 時間: 2020-1-22 22:34
回覆 48# Dcup
宜家唔知係邊part問題
用一陣部機會HANG左 , 之後黑MON
但係機燈KEEP住有著 , 風扇繼續郁
作者: yick 時間: 2020-1-22 23:16
3600 打機都係輸9700K 少少,
真係良心之作
作者: PowerShot 時間: 2020-1-23 01:00
你條ram比幾多電佢? 好可能要1.35v先夠
作者: bdmoon 時間: 2020-1-23 20:26
剛剛買了B450M mortar max + 3700x, 請問 B450M mortar max 塊板邊度可以睇S/N?
盒有代理貼紙有S/N, 但搵唔到板張S/N LABEL
另外係咪個socket係咪無cover的? (sorry第一次砌amd有D焦慮
作者: Dcup 時間: 2020-1-23 22:46
剛剛買了B450M mortar max + 3700x, 請問 B450M mortar max 塊板邊度可以睇S/N?
盒有代理貼紙有S/N, 但搵 ...
bdmoon 發表於 2020-1-23 20:26
好似真係無,我都係一鬆就開,先唔講黎樣,AMD個座又唔係針腳,無蓋都無咩問題
因為我砌機史係intel板做stock之後搞少左,反而AMD黎個座我好本能地裝完,完全無發現技術性有咩特別
作者: Dcup 時間: 2020-1-23 22:48
AMD問題,我會一野clean cmos先再講
作者: bdmoon 時間: 2020-1-23 22:58
回覆 53# Dcup
thx, socket 無蓋都應該無問題, 但係如果板背無S/N label, 就算有KEEP盒, 保養唔知受唔受理?
作者: Dcup 時間: 2020-1-23 23:23
我估有打既,細到唔知係邊姐
作者: bdmoon 時間: 2020-1-24 14:37
已解決, 原本個S/N貼咗係20PIN個位側邊
作者: Dcup 時間: 2020-1-24 19:55
作者: doggiestyle 時間: 2020-1-25 02:58
220S 定係 220a
220a 係新出
作者: vvdee 時間: 2020-1-25 07:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup 時間: 2020-1-25 15:30
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-25 15:38 編輯
行完腦場中田買,好似555咁上下
隊埋上,搞完一大輪,速度真係無得輸
再超下部機跑4.2GHz個cooler全開20分鐘都頂住73度,幾理想
果幾把風扇將我黎個靜音箱玩到變成噪音箱
btw,黎個箱都算難走後背線
作者: ken8888 時間: 2020-1-25 15:58
有冇人知點解A字頭D產品不可討論同推薦的
via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup 時間: 2020-1-25 16:00
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-25 16:56 編輯
A數據?
作者: ladygaggag 時間: 2020-1-25 16:33
係扺玩既
作者: 小焰 時間: 2020-1-25 22:27
樓主講得好岩,我都9月平平砌左部3600。而家有D想升做3700X
作者: Dcup 時間: 2020-1-25 23:04
3600有價有市,3700x又唔貴
作者: yick 時間: 2020-1-25 23:13
我用緊A SX8200 1TB
十分滿意
作者: 小焰 時間: 2020-1-25 23:14
師兄,請不要毒我......
作者: yick 時間: 2020-1-25 23:16
3700X 勁過3600 好多
又唔貴, 又涼, 又抵用, 又穩定, 又PBO到4.2以上
作者: zefiris 時間: 2020-1-25 23:22
3600 一上就緊係上 3900x 啦
甘先會 feel 到有分別架嘛
作者: Dcup 時間: 2020-1-25 23:25
a仔 d料個人覺得麻麻地,不過Dram好似係多過220S的,黎點係A優勢
作者: yick 時間: 2020-1-25 23:37
3500MB/SEC 以上, 又涼快
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2173242&k=33975642ca343bc706dcb0242a06a7b3&t=1782200556&sid=upzyUMwVot

作者: Pppk 時間: 2020-1-25 23:40
我粒3700x行緊4.5G
作者: Dcup 時間: 2020-1-25 23:40
作者: yick 時間: 2020-1-25 23:44
X570 ?
作者: Dcup 時間: 2020-1-26 00:10
X570無可能咁低,黎貼部B450渣
pci-e 4.0無邊條SSD可以低過40度
作者: yick 時間: 2020-1-26 00:31
SX8200 係PCIE 3.0?
作者: messihung 時間: 2020-1-26 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup 時間: 2020-1-26 01:00
我講板行到4.0本身就好燒SSD,就算SSD行得pci-e 3.0
我部3700x 塊970 pro都燒到爆炸咁
作者: vvdee 時間: 2020-1-26 07:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee 時間: 2020-1-26 07:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee 時間: 2020-1-26 07:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup 時間: 2020-1-26 11:19
2隻據說都差唔多,係現時第2梯隊中性能上最好果幾條
作者: Dcup 時間: 2020-1-26 11:20
3950X溫度甚至比3900X同3700x低同好控制
係咪好吸引呢
3900X熱過3950x
作者: zefiris 時間: 2020-1-26 13:17
我同事話佢粒 3900係x idle 五十度
full load 七十幾度
佢用緊一體式
作者: yick 時間: 2020-1-26 13:22
Zen3 出既話, 3950X 有冇可能3000蚊樓下買到?
作者: yick 時間: 2020-1-26 13:23
咁熱? IDLE 50度算熱
作者: zefiris 時間: 2020-1-26 13:36
但係 full load 又好正常
可能 fan curve set 得唔好
作者: Dcup 時間: 2020-1-26 14:10
我覺得正常,都係50跌落去4X再彈翻上去咁
作者: Dcup 時間: 2020-1-26 14:11
本帖最後由 Dcup 於 2020-1-26 14:13 編輯
問題到時會唔會4700X己經有咁多核
作者: kcthomlau 時間: 2020-1-26 15:29
4700x名泥啫
俾多D核咪賣貴D
作者: Pppk 時間: 2020-1-26 15:46
咁其實Amd只係推高番低階市場上到六核,高階市場平番好多~
市場唔會變動得咁犀利,就算下次出4700x都係八核,就係睇頻率可以升高幾多,同次世代嘅硬件配合會唔會提升更高效能
作者: yick 時間: 2020-1-26 16:45
AMD 開住PBO, 佢DEFAULT個VOLTAGE SET得太高
部機會好熱~
power plan set 得好既話, 佢會成日跌到3.0-3.3 GHZ 普通用途, 涼好多
作者: mytempo 時間: 2020-1-27 18:32
一直用緊intel ,朋友轉左3600
我本身就緊i7 ,諗緊轉唔轉3960X

作者: yick 時間: 2020-1-27 18:40
轉3700X / 3900X amd
作者: kcthomlau 時間: 2020-1-27 19:00
i7 9700k?
作者: Pppk 時間: 2020-1-27 19:41
佢話朋友轉咗3600,我估佢用緊4核8線i7
作者: yick 時間: 2020-1-27 19:58

作者: anonymoushk 時間: 2020-1-27 20:09
回覆 85# zefiris
did he installed the amd driver and apply ryzen power profile ?
作者: Dcup 時間: 2020-1-27 23:05
有無建義做法,軟件層既野我真係搞唔掂


