Board logo

標題: [開箱] 3600救好多人 [打印本頁]

作者: Dcup    時間: 2020-1-20 21:25     標題: 3600救好多人

見brother執我部舊機重搭打PC樂趣,20FPS睇見都慘,當送禮俾佢等佢中地雷無法甩身都好



料:
AMD Ryzen 5 3600
MSI B450 mortar max
MSI msi 1660 super gaming X
Corsair 有燈3200 DDR4 Ram 16GB x2(2手Ram,黎部應該係第3部機用,如果上手無轉過機)
FSP HYDRO X 550W(舊機2年前爆牛換既,叫做夠用啦)
SamgSung 860 EVO SATA(舊機無M.2先用黎個,家下諗緊買咩黎裝)
SCYTHED SCYTHE 12cm PWM x3 (fd賣既2手,半價承接)
AMD 3700x stock cooler(我自己部機唔用既,下放俾佢)
Cooler Master 352(7年前既箱用到今日仲好fit又低調,RGB killer )
MSI wifi card(佢部機係router後面,就唔知點知佢要無線人生)



上機後低級整理線,352後板走線位少到出奇,將就下,無玻璃亦無睇睇D線


6C12T真係無得輸,想當年黎個價買i7又買唔到,i5得4個核仲要散熱膏U

過多2日買條M.2 SSD重裝埋唔洗行CSM mode就fit曬

最後,bye bye intel又貴又慘的年代
intel i5 4440+H81M plus+DDR 3 8GB x2+ASUS 750ti OC+斷原裝散熱腳被逼換既i70C

原來當年都砌左5K,我計翻要用3600砌Cheap D,5K都似樣成條街


作者: yick    時間: 2020-1-20 21:35

會否勁過我部3700X
作者: Dcup    時間: 2020-1-20 21:36

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-20 21:37 編輯
會否勁過我部3700X
yick 發表於 2020-1-20 21:35



    無咩可能掛無超頻行3.9GHz渣

果D咩AMD電源管理要點先彈到出黎
作者: mraho    時間: 2020-1-20 21:36

3600 CP 值無得輸
作者: sport    時間: 2020-1-20 21:36

遲來的春天
作者: beenoliu    時間: 2020-1-20 21:43

回復 3 #Dcup

裝 Chipset driver?

via SONY Xperia 1
作者: Dcup    時間: 2020-1-20 21:45

回復 Dcup

裝 Chipset driver?

via SONY Xperia 1
beenoliu 發表於 2020-1-20 21:43


裝左,無料到,係咪應該先去intel野先

利申:
機十幾年前就砌得多...家下砌完對住軟件一頭霧水,連XMP都係問fd先識
作者: beenoliu    時間: 2020-1-20 21:47

本帖最後由 beenoliu 於 2020-1-20 21:48 編輯

回復 7 #Dcup

設定 -> 系統 -> 電源 -> 其他電源設定
都冇?定係你講緊其他嘢?

via SONY Xperia 1
作者: Dcup    時間: 2020-1-20 21:52

回復 Dcup

設定 -> 系統 -> 電源 -> 其他電源設定
都冇?定係你講緊其他嘢?

via SONY Xperia 1 ...
beenoliu 發表於 2020-1-20 21:47



    得原裝3個,AMD果幾個唔見'

ps:見佢打機開爆上百FPS真係唔錯,再"超頻"埋個舊ASUS 27" mon去到72Hz
作者: akyp    時間: 2020-1-20 21:59

好巴打
Intel都有樣嘢好過AMD既 -- 開機速度
有時用老爸部i3-6100, cold boot 快到以為wake from sleep
作者: Dcup    時間: 2020-1-20 22:05

好巴打
Intel都有樣嘢好過AMD既 -- 開機速度
有時用老爸部i3-6100, cold boot 快到以為wake fro ...
akyp 發表於 2020-1-20 21:59



    起步慢無辦法啦,但開完機intel要食屎
作者: zefiris    時間: 2020-1-20 22:10

r5 3600 + mortar max
呢個組合真係冇得輸
二千幾有 i7 效能 + 4xRAM槽 + 2xM.2 + optical audio 頭
作者: Dcup    時間: 2020-1-20 22:16

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-20 22:26 編輯
r5 3600 + mortar max
呢個組合真係冇得輸
二千幾有 i7 效能 + 4xRAM槽 + 2xM.2 + optical audio 頭 ...
zefiris 發表於 2020-1-20 22:10



    塊板我砌時都覺得,點解同我塊牙石X570 prime pro比,好似唔輸幾多既

當時我就係睇唔上眼B450板先豪一次用X570 ATX
作者: kyouki141    時間: 2020-1-20 22:48

同你朋友部舊機一樣spec,係上年換左張1660TI
而家心痕成部換,諗緊i5 9400f定AMD YES好
又想等下代先揀 好頭痛
作者: Dcup    時間: 2020-1-20 22:57

同你朋友部舊機一樣spec,係上年換左張1660TI
而家心痕成部換,諗緊i5 9400f定AMD YES好
又想等下代先揀 好頭 ...
kyouki141 發表於 2020-1-20 22:48



    我真brother黎1660ti好打得,黎個年代一定3600,就算今日用唔到12T過多2年都用到

而6C6T今時今日己經可以用得盡,即係無貨多
作者: 1chi    時間: 2020-1-20 23:30

起步慢無辦法啦,但開完機intel要食屎
Dcup 發表於 2020-1-20 22:05

快到開完機入系統仲送你漏洞

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kcthomlau    時間: 2020-1-20 23:33

張1660 super有1070級數
1080P係夠玩
https://www.youtube.com/watch?v=Hj_Eo_OUa88
作者: sobongfanfan    時間: 2020-1-21 04:30

見brother執我部舊機重搭打PC樂趣,20FPS睇見都慘,當送禮俾佢等佢中地雷無法甩身都好



料:
AMD R ...
Dcup 發表於 2020-1-20 21:25


哈, 同你差唔多,
機箱火牛用返舊件,
用左煙頭多年, 轉會AMD,
估唔到幾滿意, 冇乜甩漏

新機
R5 3600 + Stock Cooler
16GB RAM
asrock X470 ITX
Gigabyte 1660ti ITX
三叔 970 evo plus 500GB M.2 (windows)
Cruial MX500 1TB (放GAME)
死雞 3TB  (放片)
SS RVZ01 + FSP 500W  

舊機
4590 + 8GB RAM +B85 ITX + 960 2GB
作者: newshun    時間: 2020-1-21 09:58

哈, 同你差唔多,
機箱火牛用返舊件,
用左煙頭多年, 轉會AMD,
估唔到幾滿意, 冇乜甩漏

新機
R5 36 ...
sobongfanfan 發表於 2020-1-21 04:30


係唔係快左順左好多? 我舊機同你差唔多
3600都店?
作者: sobongfanfan    時間: 2020-1-21 10:03

係唔係快左順左好多? 我舊機同你差唔多
3600都店?
newshun 發表於 2020-1-21 09:58


掂, 我之前舊機開BLUESTACK入去都要等成半分鐘,
而家十秒內搞掂
作者: newshun    時間: 2020-1-21 10:06

掂, 我之前舊機開BLUESTACK入去都要等成半分鐘,
而家十秒內搞掂
sobongfanfan 發表於 2020-1-21 10:03



    AMD YES
作者: p805061010    時間: 2020-1-21 10:33

舊果set賣咗未?
作者: Dcup    時間: 2020-1-21 13:05

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-21 13:06 編輯
舊果set賣咗未?
p805061010 發表於 2020-1-21 10:33



    擺係到未處理

:giveupBTW:咁既垃圾都有價?
作者: thereus    時間: 2020-1-21 13:57

擺係到未處理

:giveupBTW:咁既垃圾都有價?
Dcup 發表於 2020-1-21 13:05



    已經好過好多人,
include me .........
作者: p805061010    時間: 2020-1-21 15:16

擺係到未處理

:giveupBTW:咁既垃圾都有價?
Dcup 發表於 2020-1-21 13:05

有價既
唔要可以送俾我
作者: kcthomlau    時間: 2020-1-21 16:24

掂, 我之前舊機開BLUESTACK入去都要等成半分鐘,
而家十秒內搞掂
sobongfanfan 發表於 2020-1-21 10:03


3600x玩夜神會BSOD
作者: Mr.scy    時間: 2020-1-21 16:30

擺係到未處理

:giveupBTW:咁既垃圾都有價?
Dcup 發表於 2020-1-21 13:05

Intel好值錢㗎,唔信你問下呢到啲師兄就知
Btw,如果只係打機,個人認為3500x cp值更高,通常新game都只係輸10fps度,但係舊game(esp.電競game)表現仲好過3600開smt
作者: rockie577    時間: 2020-1-21 17:29

我都係3600+1660S
作者: sport    時間: 2020-1-21 19:31

好多人救咗AMD Ryezn 3600
作者: 暴走呆喵    時間: 2020-1-21 19:59

回復 26 #kcthomlau

玩 Android emu都係 intel好

via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup    時間: 2020-1-21 20:07

有價既
唔要可以送俾我
p805061010 發表於 2020-1-21 15:16



   
已經好過好多人,
include me .........
thereus 發表於 2020-1-21 13:57



intel既禍害,搞到好多人砌機成本高

當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多
作者: yuna    時間: 2020-1-21 20:07

今年止手癮就係組咗台3600,之後開咗個帖

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=61&tid=2538248

最後係咁

AMD Ryzen 5 3600
ASUS TUF B450M-PLUS GAMING B450
??? 16GB Kit 3200MHz XPG GAMMIX D10 DDR4 (2x8GB) X2 (合計4條共32GB RAM)
Plextor M9Pe(G) M.2 2280 512GB 連散熱片
ZOTAC GAMING GeForce GTX 1660 SUPER Twin Fan
FSP-HGE-650 Hydro GE 650W 80Plus (Full Cable Management ) Gold HGE650
ANTEC VSK10 Plastic Window

順手將個MON換埋做ASUS MX27UC 而家用起黎唔錯
作者: hkmand001    時間: 2020-1-21 20:09

intel既禍害,搞到好多人砌機成本高

當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多 ...
Dcup 發表於 2020-1-21 20:07


1150至1151的年代
Amd很差勁
我當時已知道愈花多愈蝕本
所以我當時就只是出g3220 配二手7850

結果果然是孤兒子的一代
作者: Dcup    時間: 2020-1-21 20:27

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-21 20:31 編輯
1150至1151的年代
Amd很差勁
我當時已知道愈花多愈蝕本
所以我當時就只是出g3220 配二手7850

結果果然是 ...
hkmand001 發表於 2020-1-21 20:09



    當年諗住打下機,又窮但又想耐用,5千砌部i5 4449+H81+750Ti +8G ram

不是味兒睇住一年換一腳,又貴,換i5又係食屎

見到R7 2600時,我覺得機會黎了,zen 2一出,真係救星黎,唔洗再食垃圾i5

前2年我諗過出G4560算,好彩無衝動
作者: hkmand001    時間: 2020-1-21 21:13

當年諗住打下機,又窮但又想耐用,5千砌部i5 4449+H81+750Ti +8G ram

不是味兒睇住一年換一 ...
Dcup 發表於 2020-1-21 20:27



    我現在就在煩惱
G3220頂 65w
7850我個張勁版。分數有1050水平
但卻去到250w以上
用電量怪獸級
棄之可惜
食之無味
作者: p805061010    時間: 2020-1-21 22:53

回復 kcthomlau

玩 Android emu都係 intel好

via HKEPC Reader for Android
暴走呆喵 發表於 2020-1-21 19:59


寫Android App用Intel好似快啲
作者: zefiris    時間: 2020-1-21 22:57

真係做 android 開發就駁部實體機啦仲 emu
作者: akyp    時間: 2020-1-21 23:39

intel既禍害,搞到好多人砌機成本高

當年我都差D砌i3,如果用i3我應該慘更多 ...
Dcup 發表於 21/1/2020 20:07


幾年前屋企部C2D同A64X2相繼歸天,又冇乜錢,焗住換i3
如果遲多兩年先死,一定會換2400G/3400G
作者: Dcup    時間: 2020-1-22 00:06

幾年前屋企部C2D同A64X2相繼歸天,又冇乜錢,焗住換i3
如果遲多兩年先死,一定會換2400G/3400G ...
akyp 發表於 2020-1-21 23:39



    家下放仲值錢,過多兩年唔知了
作者: 131213    時間: 2020-1-22 11:26

本帖最後由 131213 於 2020-1-22 11:29 編輯
好巴打
Intel都有樣嘢好過AMD既 -- 開機速度
有時用老爸部i3-6100, cold boot 快到以為wake fro ...
akyp 發表於 2020-1-20 21:59



  ComboPI1.0.0.4 Patch B 20秒開機入到desktop
作者: 131213    時間: 2020-1-22 11:28

本帖最後由 131213 於 2020-1-22 11:30 編輯

我都係AMD Ryzen 5 3600+ MSI B450 mortar max
卡就用張rx570 rog($1199)

拍左條影片分享返自己部機
https://www.youtube.com/watch?v=PpxQKsNCb_U

post
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2508246
作者: Ultraman    時間: 2020-1-22 16:05

PIIx2 長期 oc x4 -----> R5 3600

唔係快好多嗜,幾倍之馬
作者: lamdog123    時間: 2020-1-22 19:47

岩岩INTEL I5 6500轉R53600
換左MB CPU RAM, 想問下洗唔洗重裝WINDOW?
岩岩砌完成功開機 入到WINDOW乜事都無
作者: Dcup    時間: 2020-1-22 20:46

岩岩INTEL I5 6500轉R53600
換左MB CPU RAM, 想問下洗唔洗重裝WINDOW?
岩岩砌完成功開機 入到WINDOW乜事都 ...
lamdog123 發表於 2020-1-22 19:47

最好重裝啦,唔係windows行唔到UEFI,變左行CSM mode,開機又慢D
作者: Richard_Yip    時間: 2020-1-22 21:09

回覆 44# Dcup

我用過一個Win10PE 手指os入面用aomei個MBR轉GPT,調整分區預留兩個吉既區,跟手用手指入面個“Windows啟動項修復工具”搞下,跟住再入OS會入safe mode,再reboot,搞掂了
作者: Dcup    時間: 2020-1-22 21:30

回覆  Dcup

我用過一個Win10PE 手指os入面用aomei個MBR轉GPT,調整分區預留兩個吉既區,跟手用手指入面個 ...
Richard_Yip 發表於 2020-1-22 21:09



   我都係買條M.2黎重裝算

軟件野對我難過砌機
作者: lamdog123    時間: 2020-1-22 22:25

今天新砌 不過有D問題 KEEP住用一陣會自己斷電咁熄機
係咪隻火牛有問題?
r5 3600
b450 mortar max
??? XPG GAMMIX D10 DDR4 3200MHz
vega56
用番舊牛Antec NeoECO II 550W
作者: Dcup    時間: 2020-1-22 22:27

今天新砌 不過有D問題 KEEP住用一陣會自己斷電咁熄機
係咪隻火牛有問題?
r5 3600
b450 mortar max
??? XPG  ...
lamdog123 發表於 2020-1-22 22:25



     NeoECO當年都幾多唔同版本,可能有問題都唔奇

利申,以前爆過一隻NeoEco...
作者: lamdog123    時間: 2020-1-22 22:34

回覆 48# Dcup

宜家唔知係邊part問題
用一陣部機會HANG左 , 之後黑MON
但係機燈KEEP住有著 , 風扇繼續郁
作者: yick    時間: 2020-1-22 23:16

3600 打機都係輸9700K 少少,

真係良心之作
作者: PowerShot    時間: 2020-1-23 01:00

回覆  Dcup

宜家唔知係邊part問題
用一陣部機會HANG左 , 之後黑MON
但係機燈KEEP住有著 , 風扇繼續郁 ...
lamdog123 發表於 2020-1-22 22:34



    你條ram比幾多電佢? 好可能要1.35v先夠
作者: bdmoon    時間: 2020-1-23 20:26

剛剛買了B450M mortar max + 3700x, 請問 B450M mortar max 塊板邊度可以睇S/N?

盒有代理貼紙有S/N, 但搵唔到板張S/N LABEL

另外係咪個socket係咪無cover的? (sorry第一次砌amd有D焦慮 )
作者: Dcup    時間: 2020-1-23 22:46

剛剛買了B450M mortar max + 3700x, 請問 B450M mortar max 塊板邊度可以睇S/N?

盒有代理貼紙有S/N, 但搵 ...
bdmoon 發表於 2020-1-23 20:26



    好似真係無,我都係一鬆就開,先唔講黎樣,AMD個座又唔係針腳,無蓋都無咩問題

因為我砌機史係intel板做stock之後搞少左,反而AMD黎個座我好本能地裝完,完全無發現技術性有咩特別
作者: Dcup    時間: 2020-1-23 22:48

回覆  Dcup

宜家唔知係邊part問題
用一陣部機會HANG左 , 之後黑MON
但係機燈KEEP住有著 , 風扇繼續郁 ...
lamdog123 發表於 2020-1-22 22:34



    AMD問題,我會一野clean cmos先再講
作者: bdmoon    時間: 2020-1-23 22:58

回覆 53# Dcup

thx, socket 無蓋都應該無問題, 但係如果板背無S/N label, 就算有KEEP盒, 保養唔知受唔受理?
作者: Dcup    時間: 2020-1-23 23:23

我估有打既,細到唔知係邊姐
作者: bdmoon    時間: 2020-1-24 14:37

已解決, 原本個S/N貼咗係20PIN個位側邊
作者: Dcup    時間: 2020-1-24 19:55

買左條Transcend 220a nvme 512GB,做大佬算係咁掛,聽日上機先,年初一緊係整電腦啦
作者: doggiestyle    時間: 2020-1-25 02:58

買左條Transcend 220a nvme 512GB,做大佬算係咁掛,聽日上機先,年初一緊係整電腦啦 ...
Dcup 發表於 2020-1-24 19:55



    220S 定係 220a
220a 係新出
作者: vvdee    時間: 2020-1-25 07:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2020-1-25 15:30

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-25 15:38 編輯
買左 幾銀?黃金買?
vvdee 發表於 2020-1-25 07:44


行完腦場中田買,好似555咁上下

隊埋上,搞完一大輪,速度真係無得輸

再超下部機跑4.2GHz個cooler全開20分鐘都頂住73度,幾理想

果幾把風扇將我黎個靜音箱玩到變成噪音箱

btw,黎個箱都算難走後背線
作者: ken8888    時間: 2020-1-25 15:58

有冇人知點解A字頭D產品不可討論同推薦的

via HKEPC Reader for Android
作者: Dcup    時間: 2020-1-25 16:00

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-25 16:56 編輯
有冇人知點解A字頭D產品不可討論同推薦的

via HKEPC Reader for Android
ken8888 發表於 2020-1-25 15:58



A數據?唔覺得唔可以,不過我買220S而唔係SX8200原因係我貪三叔料多
作者: ladygaggag    時間: 2020-1-25 16:33

係扺玩既
作者: 小焰    時間: 2020-1-25 22:27

樓主講得好岩,我都9月平平砌左部3600。而家有D想升做3700X
作者: Dcup    時間: 2020-1-25 23:04

樓主講得好岩,我都9月平平砌左部3600。而家有D想升做3700X
小焰 發表於 2020-1-25 22:27



    3600有價有市,3700x又唔貴gogogo
作者: yick    時間: 2020-1-25 23:13

A數據?唔覺得唔可以,不過我買220S而唔係SX8200原因係我貪三叔料多
Dcup 發表於 2020-1-25 16:00



    我用緊A  SX8200 1TB

十分滿意
作者: 小焰    時間: 2020-1-25 23:14

3600有價有市,3700x又唔貴gogogo
Dcup 發表於 2020-1-25 23:04



師兄,請不要毒我......
作者: yick    時間: 2020-1-25 23:16

樓主講得好岩,我都9月平平砌左部3600。而家有D想升做3700X
小焰 發表於 2020-1-25 22:27



    3700X 勁過3600 好多

又唔貴,  又涼,   又抵用,   又穩定,  又PBO到4.2以上
作者: zefiris    時間: 2020-1-25 23:22

3600 一上就緊係上 3900x 啦
甘先會 feel 到有分別架嘛

作者: Dcup    時間: 2020-1-25 23:25

我用緊A  SX8200 1TB

十分滿意
yick 發表於 2020-1-25 23:13



    a仔 d料個人覺得麻麻地,不過Dram好似係多過220S的,黎點係A優勢
作者: yick    時間: 2020-1-25 23:37

a仔 d料個人覺得麻麻地,不過Dram好似係多過220S的,黎點係A優勢
Dcup 發表於 2020-1-25 23:25


4567.jpg

3500MB/SEC 以上,   又涼快

圖片附件: 4567.jpg (2020-1-25 23:36, 72.1 KB) / 下載次數 100
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2173242&k=33975642ca343bc706dcb0242a06a7b3&t=1782200556&sid=upzyUMwVot


作者: Pppk    時間: 2020-1-25 23:40

我粒3700x行緊4.5G
作者: Dcup    時間: 2020-1-25 23:40

3500MB/SEC 以上,   又涼快
yick 發表於 2020-1-25 23:37



    220s散熱都ok既,無散熱片都係37度頂點
作者: yick    時間: 2020-1-25 23:44

220s散熱都ok既,無散熱片都係37度頂點
Dcup 發表於 2020-1-25 23:40



    X570 ?
作者: Dcup    時間: 2020-1-26 00:10

X570 ?
yick 發表於 2020-1-25 23:44



    X570無可能咁低,黎貼部B450渣

pci-e 4.0無邊條SSD可以低過40度
作者: yick    時間: 2020-1-26 00:31

X570無可能咁低,黎貼部B450渣

pci-e 4.0無邊條SSD可以低過40度
Dcup 發表於 2020-1-26 00:10



    SX8200 係PCIE 3.0?
作者: messihung    時間: 2020-1-26 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2020-1-26 01:00

SX8200 係PCIE 3.0?
yick 發表於 2020-1-26 00:31



    我講板行到4.0本身就好燒SSD,就算SSD行得pci-e 3.0

我部3700x 塊970 pro都燒到爆炸咁
作者: vvdee    時間: 2020-1-26 07:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee    時間: 2020-1-26 07:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee    時間: 2020-1-26 07:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2020-1-26 11:19

通常都係讀寫速度,邊只快先?
vvdee 發表於 2020-1-26 07:29



    2隻據說都差唔多,係現時第2梯隊中性能上最好果幾條
作者: Dcup    時間: 2020-1-26 11:20

係温度,打錯
vvdee 發表於 2020-1-26 07:31



    3950X溫度甚至比3900X同3700x低同好控制

係咪好吸引呢

3900X熱過3950x
作者: zefiris    時間: 2020-1-26 13:17

係温度,打錯
vvdee 發表於 2020-1-26 07:31



我同事話佢粒 3900係x idle 五十度

full load 七十幾度

佢用緊一體式
作者: yick    時間: 2020-1-26 13:22

3950X溫度甚至比3900X同3700x低同好控制

係咪好吸引呢

3900X熱過3950x ...
Dcup 發表於 2020-1-26 11:20



    Zen3 出既話,   3950X 有冇可能3000蚊樓下買到?
作者: yick    時間: 2020-1-26 13:23

我同事話佢粒 3900係x idle 五十度

full load 七十幾度

佢用緊一體式
zefiris 發表於 2020-1-26 13:17



    咁熱? IDLE 50度算熱
作者: zefiris    時間: 2020-1-26 13:36

但係 full load 又好正常

可能  fan curve set 得唔好
作者: Dcup    時間: 2020-1-26 14:10

咁熱? IDLE 50度算熱
yick 發表於 2020-1-26 13:23



    我覺得正常,都係50跌落去4X再彈翻上去咁
作者: Dcup    時間: 2020-1-26 14:11

本帖最後由 Dcup 於 2020-1-26 14:13 編輯
Zen3 出既話,   3950X 有冇可能3000蚊樓下買到?
yick 發表於 2020-1-26 13:22



    問題到時會唔會4700X己經有咁多核
作者: kcthomlau    時間: 2020-1-26 15:29

問題到時會唔會4700X己經有咁多核
Dcup 發表於 2020-1-26 14:11


4700x名泥啫
俾多D核咪賣貴D
作者: Pppk    時間: 2020-1-26 15:46

咁其實Amd只係推高番低階市場上到六核,高階市場平番好多~
市場唔會變動得咁犀利,就算下次出4700x都係八核,就係睇頻率可以升高幾多,同次世代嘅硬件配合會唔會提升更高效能
作者: yick    時間: 2020-1-26 16:45

我覺得正常,都係50跌落去4X再彈翻上去咁
Dcup 發表於 2020-1-26 14:10



    AMD 開住PBO,  佢DEFAULT個VOLTAGE SET得太高

部機會好熱~


power plan set 得好既話,  佢會成日跌到3.0-3.3 GHZ 普通用途,  涼好多
作者: mytempo    時間: 2020-1-27 18:32

一直用緊intel ,朋友轉左3600

我本身就緊i7 ,諗緊轉唔轉3960X
作者: yick    時間: 2020-1-27 18:40

一直用緊intel ,朋友轉左3600

我本身就緊i7 ,諗緊轉唔轉3960X
mytempo 發表於 2020-1-27 18:32



    轉3700X / 3900X amd
作者: kcthomlau    時間: 2020-1-27 19:00

一直用緊intel ,朋友轉左3600

我本身就緊i7 ,諗緊轉唔轉3960X
mytempo 發表於 2020-1-27 18:32


i7 9700k?
作者: Pppk    時間: 2020-1-27 19:41

佢話朋友轉咗3600,我估佢用緊4核8線i7
作者: yick    時間: 2020-1-27 19:58

佢話朋友轉咗3600,我估佢用緊4核8線i7
Pppk 發表於 2020-1-27 19:41




作者: anonymoushk    時間: 2020-1-27 20:09

回覆 85# zefiris


   
did he installed the amd driver and apply ryzen power profile ?
作者: Dcup    時間: 2020-1-27 23:05

AMD 開住PBO,  佢DEFAULT個VOLTAGE SET得太高

部機會好熱~


power plan set 得好既話,  佢會成日 ...
yick 發表於 2020-1-26 16:45



    有無建義做法,軟件層既野我真係搞唔掂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2