Board logo

標題: [操作疑難] Gigabyte D底板有無咁弱雞... [打印本頁]

作者: tatgor    時間: 2018-4-27 15:59     標題: Gigabyte D底板有無咁弱雞...

話說一年前個朋友SSP間地鋪要換電腦
佢自己執料砌左部
板用GA-B150M-D3H (Rev 1.0), 8GB DDR4 RAM 2400 X2
(後尾又執多左部用ASUS B150M-A/M.2, 可能個價吸引D)

星期二定星期三o個日, 無神神部機突然花晒畫面, Hang死左( 佢開左Excel 同Maxthon上網 only)
之後強制閂機.
再開, 有燈著, 風扇轉, 等左陣, 自已熄左再重啟?!?!

跟手佢whatsapp黎求救,
咁循例都係叫佢試
-齋用cpu+ram (單RAM)著機 -- 一樣情況
-斷晒電源再放盡, 插制再著 -- 一樣情況
-掹起粒餅形電,  隔一陣放返落去著機--一樣情況

remote搞唔到,  咁我琴日星期四就去佢鋪睇下搞唔搞到,
兼幫佢班左兩粒峰鳴器插返落板....
搞左一大輪 (仲將部機粒CPU同RAM, 同另一部work o既對調, 兩者check 過晒無問題),
一開機5下長響beep beep beep beep beep
最後先確定到,
塊Gigabyte板第一條RAM槽死直左.....

我朋友話...
頂, 一年貨仔,
ASUS o個部都健健康康無事
Gigabyte就無神神瓜RAM槽, 會唔會差左D?
(宜家仲時不時會花畫面, 都唔知其他槽會唔會都有問題)

我同佢講, 得閒就做下backup...(佢連左NAS)
咁o既狀況, 塊板都唔慌襟玩....
作者: blackkh    時間: 2018-4-27 16:01

一年就上代理
作者: trustme133    時間: 2018-4-27 16:03

老技近幾年真係重鑊氣.
作者: tatgor    時間: 2018-4-27 16:06

一年就上代理
blackkh 發表於 2018-4-27 16:01



我有叫佢有保趁早搞...
佢話未瓜晒就頂住先....
因為驚代理唔係即日俾到,
咁就得返一部電腦o係公司.
作者: sunyan12    時間: 2018-4-27 16:36

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做咩用咁好的底板, 想同老婆申請換機都冇借口.
作者: trustme133    時間: 2018-4-27 16:38

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做 ...
sunyan12 發表於 2018-4-27 16:36



    咁好彩,都唔知講咩好.
作者: tatgor    時間: 2018-4-27 16:59

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做 ...
sunyan12 發表於 2018-4-27 16:36


回晒本~
btw, 宜家仲可以點用...?
8年 @@
作者: crackong    時間: 2018-4-27 17:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sochai    時間: 2018-4-27 17:14

我giga 呢幾年都中過幾次招
用返asus 算
作者: sport    時間: 2018-4-27 17:17

我asus呢幾年都中過幾次招,用返giga 算。
作者: tatgor    時間: 2018-4-27 17:19

我giga 呢幾年都中過幾次招
用返asus 算
sochai 發表於 2018-4-27 17:14



我asus呢幾年都中過幾次招,用返giga 算。
sport 發表於 2018-4-27 17:17




咩玩法....
作者: tatgor    時間: 2018-4-27 17:21

電子產品係睇手神
crackong 發表於 2018-4-27 17:13


都係o既, 不過都會有QC分別o既唔多唔少...
giga佢都係聽Sales講話不錯先make decision....
Asus 就小弟suggest佢
作者: sport    時間: 2018-4-27 17:21

咩玩法....
tatgor 發表於 2018-4-27 17:19

你唔知石記都有災情,自己上網搵吓!
作者: tatgor    時間: 2018-4-27 17:25

你唔知石記都有災情,自己上網搵吓!
sport 發表於 2018-4-27 17:21



    我自己同朋友咪用緊華碩.....
作者: sport    時間: 2018-4-27 17:29

我自己同朋友家人以前用華碩,而家用哂msi / giga / ARsork,
高階板先用Asus,中低階免問。
作者: crackong    時間: 2018-4-27 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tatgor    時間: 2018-4-27 17:53

我調返轉晒...
係華碩stable D反而...

不過今劑我朋友就搞著我...
先出post呻下...
(6點收工後搞到o個晚00:00am) Orz...
作者: sunyan12    時間: 2018-4-27 18:04

回晒本~
btw, 宜家仲可以點用...?
8年 @@
tatgor 發表於 2018-4-27 16:59


放相,上網, FACEBOOK, WORD/EXCEL
作者: toylet    時間: 2018-4-27 19:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: R跑車    時間: 2018-4-27 19:56

其實電子野好多時都係撞手神
除非個別型號爆得特別強勁

我有塊MSI黎緊就黎10年, 仲行緊, 7X24 (宜家好多人都話MSI麻麻??)
另有塊MP, 都超過5年 (但MP我相信無咩人話勁野)

呢幾年進步得好快既ASROCK, 16年買黎玩試過保養期內壞

自己全屋WD 1隻都無壞, 反而朋友東芝過保就壞

所以都係撞手神

不過我亦都遇過D朋友, 用電子野經常壞, 原因係佢習慣有問題
好似D ROUTER 附近有好多線, 好似雜草咁, 買左幾個月就壞, 仲要$2XXX, 好在有保
HDD 過保前就壞, 成日用電腦踢郁到部電腦
屋企成日亂咁開關電制
作者: yjfoeg    時間: 2018-4-27 19:58

高階買牙石
中低買MSI

作者: w0er1    時間: 2018-4-27 22:57

我自己同朋友家人以前用華碩,而家用哂msi / giga / ARsork,
高階板先用Asus,中低階免問。 ...
sport 發表於 2018-4-27 17:29


同問
中低階邊個底板適合新手用?
作者: sport    時間: 2018-4-27 23:06

同問
中低階邊個底板適合新手用?
w0er1 發表於 2018-4-27 22:57

今期ASRock / MSI,自己可以睇吓同Asus 比較吓。
作者: 7@yah    時間: 2018-4-28 09:05

電腦有問題, 試機都用四五個鐘
作者: 7@yah    時間: 2018-4-28 09:15

早幾年先上留言讚Gigabyte........可能近兩年開始差
作者: harddick    時間: 2018-4-28 10:39

我認為高階買任何牌子都得因為用料好
低階一定買Asus
作者: 觀星是答案    時間: 2018-4-28 10:57

依家廠機都唔貴 , 買台有 3 年保既 , 再加上門保養 (有部份 model 可能包埋) 好過自己搞
又有正版 Windows 拉臣

甚至買台 notebook , 有事就拎去維修中心整 (都係加夠  3 年保養)
作者: tatgor    時間: 2018-4-28 10:57

是否大舖買?
toylet 發表於 2018-4-27 19:55



    黃金地下, 佢無記錯的話係大鋪
作者: 羽毛刀    時間: 2018-4-28 11:01

giga..算了又ver1.又2。又3
仲有好怪。塊板。
如果空氣濕度高過50
係boot唔起。。囉去成部check又話冇野
作者: tatgor    時間: 2018-4-28 11:01

其實電子野好多時都係撞手神
除非個別型號爆得特別強勁

我有塊MSI黎緊就黎10年, 仲行緊, 7X24 (宜家好多人 ...
R跑車 發表於 2018-4-27 19:56



我自己就試過gigabyte
早年都過得去, 點知個朋友用就GG....

MSI就用親都有唔愉快經驗....(買返黎上機唔著, 整左唔夠一星期又係咁)
不過都講緊幾年前, 但怕怕了...

宜家asus 我用落就無乜問題

p.s. 我諗起自己兩隻死雞hdd....
D珍藏動作片一朝無晒.....
世界末日呀!!!
作者: thomas6681    時間: 2018-4-28 11:25

一年就上代理
blackkh 發表於 2018-4-27 16:01


我塊底板好似樓上師兄一樣用得三四個鐘就花畫面死機,上代理(聯X)修理,驗屍一輪後即時開機check,用軟件run底板.當時大約12.30,師父話就到午飯時間最好下午二點再來睇睇.下午去到師父話run咗個几鐘頭都無死機底板無壞.再有問題再來過.我都費事同佢嘈攞番走,而家做後備板,起碼用到几個鐘.至於msi,我有塊底板攞去官塘間代理(漢X)修理,師父check完話無得整提議二百元賠比我.底板係二手買,賣家說明剛從代理取回全新.這底板代理一睇就認得几日前由臺灣寄來.
這些純粹我個人上代理經驗,如果代理的師父還未退休,如果我有講錯不妨出來更正.
作者: Ray少    時間: 2018-4-28 15:28

回復 31 #thomas6681

中立d 講句,環境因素影響更大,d 人永遠唔會check 電壓,唔會同你講踢過部機幾多次,啪電制啪個幾多穫,永遠都有人唔care 防潮防塵防蟲,你又唔知佢係咪住村屋,通風唔做好永遠到出事先黎問

via HKEPC Reader for Android
作者: thomas6681    時間: 2018-4-28 17:29

本帖最後由 thomas6681 於 2018-4-28 17:38 編輯
回復 thomas6681

中立d 講句,環境因素影響更大,d 人永遠唔會check 電壓,唔會同你講踢過部機幾多次,啪 ...
Ray少 發表於 2018-4-28 15:28


第二d人我就吾知,我兩塊底板都係全新臺灣寄來,代理有無呃我就吾知.我係即時裝機即時發覺有問題第二日攞去修理,兩塊底板尚在保用期.我而家用緊兩塊底板一塊跟本版師兄買另一塊淘番來用到現在暫時無任何問題.一塊cpu係2600k另一塊係1230 v2.兩塊底板都加入nvme.
我對底板牌子無偏見,技嘉底板用過几塊,顯示卡gforce 4600仲係服役中.係香港代理吾爭氣.
作者: myricky    時間: 2018-4-28 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC    時間: 2018-4-28 22:39

回復 4 #tatgor

就係新版先係博代理有得即換
越耐先係無得即換

via HKEPC Reader for Android
作者: tatgor    時間: 2018-4-28 22:59

yes, 唔識個D, 死左板就第一時間淨係瀨牌子, 懶係分享經驗咁. 事實係, 唔同牌子都有機會死, 同一牌子唔同 ...
myricky 發表於 2018-4-28 22:23

咁六合彩都總有機會中嘅

via HKEPC Reader for Android
作者: tatgor    時間: 2018-4-28 23:00

回復 tatgor

就係新版先係博代理有得即換
越耐先係無得即換

via HKEPC Reader for Android ...
FabreKC 發表於 2018-4-28 22:39

用家唔係小弟。。。
講左唔去都無乎

via HKEPC Reader for Android
作者: tsquare    時間: 2018-4-29 02:06

本帖最後由 tsquare 於 2018-4-29 02:08 編輯
同問
中低階邊個底板適合新手用?
w0er1 發表於 2018-4-27 22:57


個人經驗,睇價錢同配置入手最簡單
不過 Intel / AMD - Ryzen 玩法唔同,始終 Ryzen 要夾 Ram

● Intel
中高~最高:分別唔太大,睇價錢同配置入手
中高:Asus >>> Giga
中低~最低:ASROCK >/= MSI >/= Giga

● AMD - Ryzen
最高:Asus
中高:Giga
中低:MSI
最低:ASROCK
P.S. Asus 對中下價錢的 Ram Support 真係奇差,對上一次 Bios Update 真係玩到個人著火;Giga 就係衰 Bios Support,真心唔明點解個 Bios 好似中毒咁雞;MSI 中低價的板 好多都可以穩定超到,多實例 Support,ASROCK 支援比較多的下價 Ram,兩者 Bios 都正常易用,MSI 係比較好超,但整體 VRM 比 ASROCK 弱少少,如果只係輕度用家,平平地出 MSI / ASROCK 追性價比會比較好
作者: 87PIY    時間: 2018-4-29 11:58

我msi b85m e45都係咁
一時時 開機d風扇着哂光轉幾秒
跟住又熄 再重複風扇着一陣 又熄又重覆
可能關太多風扇事?底板 1開4 有5把扇
btw 重新插ram又無事
作者: hkpcchk    時間: 2018-4-29 20:50

技奸,技兩奸詐...
作者: manhoi    時間: 2018-4-30 00:40

giga同MSI 我都唔鐘意用
作者: ssssa7881    時間: 2018-4-30 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbgirl223    時間: 2018-4-30 01:03

用左咁多年Gigabyte 板都未壞過,p35,p45,z68,z170,到最近z370
至於話記憶體問題更加未試過,z170同z370都長期xmp 行3000Mhz
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-30 01:26

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-4-30 21:24 編輯

平是硬道理, 樓下砌机鋪全是技奸板,開業十幾年, 唔見佢做唔掂。
作者: hehaya    時間: 2018-4-30 01:57

真係睇手神
八字唔夾下次轉牌子

我部華擎b75板
都係死左第1條ram槽, 應該都壞左2年了
部機都正常既
作者: zo1d5032    時間: 2018-4-30 07:47

電子嘢撞手神
作者: 大有仔    時間: 2018-4-30 08:19

Gigabyte d 板,要出到rev 1.3左右才好

via HKEPC Reader for Android
作者: trustme133    時間: 2018-4-30 08:33

真係睇手神
八字唔夾下次轉牌子

我部華擎b75板
都係死左第1條ram槽, 應該都壞左2年了
部機都正常既 ...
hehaya 發表於 2018-4-30 01:57


死左第1條ram槽部機都叫做正常!
作者: trustme133    時間: 2018-4-30 08:40

我認為高階買任何牌子都得因為用料好
低階一定買Asus
harddick 發表於 2018-4-28 10:39



   
真係asus低階板好似耐用D.
講緊係775既板.
親身體驗!
作者: Botti    時間: 2018-4-30 09:25

回覆 1# tatgor

MB d 野撞手神
我買過 A 牌高階版,都試過 3個月瓜左

G牌香港唔係聯記做代理
靠台灣班仇港技術支援,
一早收左皮

B150 水尾到唔水尾
而家可能重有板換
再遲d就真係要寄返廠等 4-6 星期,重可能係返修貨
作者: billy12342001    時間: 2018-4-30 09:43

用親Gigabyte 板過保就一兩個月就有奇怪問題
例如: 無喇喇reboot, 自炒BIOS, 開唔到機, 但過ー排又無事
Asrock睇手氣, 公司有6架intel 8系板, 其中一架上過四次去整

買板都係睇運氣, 以前做細電腦鋪出得最多係 PC Chips, winsonic 連粒478/754/AM2 /775 雞CPU板毎星期都有十幾架, 不過返嚟多數隻牛或者中毒…上年見過有人重用緊AM2果隻
作者: zoin0000    時間: 2018-4-30 09:52

睇手神我自己用ASUS好易死
作者: hehaya    時間: 2018-4-30 11:34

死左第1條ram槽部機都叫做正常!
trustme133 發表於 2018-4-30 08:33



    死左第1個槽
但其他槽用到
塊板仲用到  過左保啦, 起碼無在保養期內壞先啦
作者: 樹下乘涼    時間: 2018-4-30 12:07

技嘉版我覺得係要買UD系列先可以有超耐用效果....
因為人地名堂就係超耐久....唔明點解要CUT左呢個系列

佢其他系列我就真係唔敢買
作者: pama    時間: 2018-4-30 12:08

我中過 asus.. 其他唔知
作者: Man@MFHK    時間: 2018-4-30 13:28

我自己同朋友家人以前用華碩,而家用哂msi / giga / ARsork,
高階板先用Asus,中低階免問。 ...
sport 發表於 2018-4-27 17:29

低、中、高點分?
X299 TUF算唔算高階?
作者: POLYCARL    時間: 2018-4-30 13:34

用左咁多年"牙石"都冇問題, 對上一次換機聽講"牙擎" 幾好就試下啦, 就上左F記兩次......都係用返"牙石"算了.
作者: AL131    時間: 2018-4-30 20:16

我用過兩塊msi z97同z370都買唔夠一個月就壞
asrock, asus, giga mb最穩陣
作者: sport    時間: 2018-4-30 22:01

我用過兩塊msi z97同z370都買唔夠一個月就壞
asrock, asus, giga mb最穩陣
AL131 發表於 2018-4-30 20:16

咁MSI 咪執得,老外好鐘意用喎 !
作者: youarehere    時間: 2018-5-1 01:39

咁MSI 咪執得,老外好鐘意用喎 !
sport 發表於 2018-4-30 22:01


買底板真係好撞手神
我09年用AM3 770-C45, 用左差唔多7年先壞
作者: azusa813    時間: 2018-5-1 17:23

買mb真係睇你好唔好彩
我09年買嘅p55-gd65  用到近期先壞1條ram槽
作者: Ray少    時間: 2018-5-1 20:52

技嘉版我覺得係要買UD系列先可以有超耐用效果....
因為人地名堂就係超耐久....唔明點解要CUT左呢個系列

佢 ...
樹下乘涼 發表於 2018-4-30 12:07

見唔少ud 一樣死反而中階d3h 果d 仲耐用

via HKEPC Reader for Android
作者: 樹下乘涼    時間: 2018-5-1 21:12

回覆 62# Ray少


    我拍賣果塊UD5到拆機時都仲健在@@~
P67 Release date(s) January 2011

所以都咪話唔耐用嫁....
作者: dom    時間: 2018-5-2 01:46

我當年幫兩位朋友用ASROCK 的 第一代 AMD X4 APU 底板, 好似有8 年了... 每年見面食飯,呢兩位朋友都話我做 ...
sunyan12 發表於 27-4-2018 04:36 PM


唔係成日有人話 AMD 好易壞 又唔耐用咩

作者: hihihi123hk    時間: 2018-5-2 15:37

用緊H77-D3H 搭3770 32GB RAM 好地地用咗五年

via HKEPC IR Pro 3.3.1 - iOS(2.3.0)
作者: tatgor    時間: 2018-5-2 15:51

giga..算了又ver1.又2。又3
仲有好怪。塊板。
如果空氣濕度高過50
係boot唔起。。囉去成部check又話冇野 ...
羽毛刀 發表於 2018-4-28 11:01



技奸,技兩奸詐...
hkpcchk 發表於 2018-4-29 20:50


突然醒起giga 之後有玩同一型號底板, rev xxx 唔同料(定cut cost?)之類...
宜家佢仲有無咁玩法....?
作者: tatgor    時間: 2018-5-2 15:53

回覆  tatgor

MB d 野撞手神
我買過 A 牌高階版,都試過 3個月瓜左

G牌香港唔係聯記做代理
靠台灣班仇港 ...
Botti 發表於 2018-4-30 09:25


o個晚搞到近12點時, 就訓著直頭想叫個朋友...
不如開公數換晒CPU同RAM 罷啦
作者: zoin0000    時間: 2018-5-2 15:57

突然醒起giga 之後有玩同一型號底板, rev xxx 唔同料(定cut cost?)之類...
宜家佢仲有無咁玩法....? ...
tatgor 發表於 2018-5-2 15:51


呢個唔知,不過間間廠都係一樣後期出的都cut cost
作者: ja6901    時間: 2018-5-2 16:07

giga h61運作正常 (用左6年幾)
作者: aazz    時間: 2018-5-2 16:13

小第塊 技嘉 H77板;
幾個月前幫朋友試過隻壞 USB手指後;
BIOS 儲存設定同 時鐘都經常有問題;
技嘉同華碩都有壞過;
反而 輝煌這些板就未壞過
作者: faiwaic    時間: 2018-5-2 16:48

小弟塊 技嘉 GA-870A-UD3
9 年(快10年) 仲行得走得...
清塵又一條好漢...
作者: StAsh818    時間: 2018-5-2 17:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faiwaic    時間: 2018-5-2 17:16

我仲用緊785G UD3H都未足9年, 你塊870點會有快10年
StAsh818 發表於 2018-5-2 17:04


Sorry, 我漏左 version, 我果塊冇記錯應該係 v2.0 版本, 雖然冇搵返張單, 但官方最舊既 driver 係 2006 年
    https://www.gigabyte.com/Motherb ... 3-rev-20#support-dl
作者: StAsh818    時間: 2018-5-2 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faiwaic    時間: 2018-5-2 17:26

其實870係2010年先出,
就算700系列最早都係2007年出
StAsh818 發表於 2018-5-2 17:25



    Thx for your information
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-5-2 17:31

尋日入左塊x470 aorus gaming 7,第一次用技嘉,希望無事

via HKEPC Reader for Android
作者: btx880    時間: 2018-5-2 18:17

Gigabyte EX58-UD5 09年用到依家  依然有心有力
作者: p805061010    時間: 2018-5-2 19:02

技奸啲板用料差(AM3年代已經係咁), BIOS傻咗, Dual BIOS recover自炒到永世都著唔到機.... 衰幾樣野一定唔會買啦

利申高中低階全部出ASUS, 咩事都冇
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-2 23:33

尋日入左塊x470 aorus gaming 7,第一次用技嘉,希望無事  

via HKEPC Reader for Android ...
chris_kai_kai 發表於 2018-5-2 17:31

呢塊外觀獎滿分, 請出個開箱文和使用報告, 謝。
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-5-2 23:50

呢塊外觀獎滿分, 請出個開箱文和使用報告, 謝。
eddychoy04 發表於 2018-5-2 23:33


要啲時間,呢兩日係度攪緊個bios...第一次用技嘉,果bios真係有些少伏
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-2 23:55

回覆 80# chris_kai_kai

Thank you, 呢D報告先至有用呀。

我係牙石 fans, 上兩個月 Windows 10 個 1709 update 炒 Bios/AI Suite III/Nvidia driver, 我一樣插到佢地開花 (Asus Forum), 佢地先有進步, 兩個星期內出番啱 Bios and AI Suite III.
作者: dom    時間: 2018-5-2 23:58

技嘉版我覺得係要買UD系列先可以有超耐用效果....
因為人地名堂就係超耐久....唔明點解要CUT左呢個系列

佢 ...
樹下乘涼 發表於 30-4-2018 12:07 PM


依家重有UD ?
我見得 Aorus (?) 同 Gaming RGB ...
作者: sport    時間: 2018-5-3 00:00

技奸啲板用料差(AM3年代已經係咁), BIOS傻咗, Dual BIOS recover自炒到永世都著唔到機.... 衰幾樣野一定唔 ...
p805061010 發表於 2018-5-2 19:02

技奸咁唔掂,點解仲未執?
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-3 00:03

技奸咁唔掂,點解仲未執?
sport 發表於 2018-5-3 00:00

第二大底板出貨量, 邊有可能死。
作者: sport    時間: 2018-5-3 00:07

第二大底板出貨量, 邊有可能死。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:03

果個師兄話技奸d板咁唔掂,點可能係第二大,底板出貨量?
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-3 00:10

果個師兄話技奸d板咁唔掂,點可能係第二大,底板出貨量?
sport 發表於 2018-5-3 00:07

Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。
作者: p805061010    時間: 2018-5-3 00:48

Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:10


淨底板?
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-3 00:51

淨底板?
p805061010 發表於 2018-5-3 00:48

Yes, only counting MB production.
作者: lyh1993    時間: 2018-5-3 01:01

用緊塊giga 970 13年買 推粒 fx8320好輕鬆
仲有塊giga 790x後備推粒 PII 955又係用左好多年

作者: sport    時間: 2018-5-3 01:10

Giga 只在 EPC member black list 哂咁滯, 但全球計, 佢係第二大生產商。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 00:10

可能係人為問題!
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-5-3 01:10

回覆  chris_kai_kai

Thank you, 呢D報告先至有用呀。

我係牙石 fans, 上兩個月 Windows 10 個 1709 up ...
eddychoy04 發表於 2018-5-2 23:55


bios呢啲真係睇preference,我都幾鍾意Asus,設計、用料,同埋算係幾user friendly。

Suite III單野無計,無人會估到M$果update會同佢地果apps撞左,肯出返patch已經算好好啦。
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-3 01:13

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-5-3 01:20 編輯
可能係人為問題!
sport 發表於 2018-5-3 01:10

代理是重點..........
外國有壞板, 冇可能唔換/唔理你。

Gigabyte.jpg
Quote 番我前帖,樓下電腦鋪砌机全是 Giga 板, Giga Display, 死雞碟, GTR 牛, 開業十年,
一日一部都三千幾部, 如果部部唔得, 佢執左好耐。

但陰謀論, 你部机過唔到兩年, 佢又有生意做。

圖片附件: Gigabyte.jpg (2018-5-3 01:16, 26.57 KB) / 下載次數 115
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2056637&k=a0a16c4a5ac43aaa07d1e838dca3ca4f&t=1782657288&sid=zoYniLBU8l


作者: eddychoy04    時間: 2018-5-3 01:16

bios呢啲真係睇preference,我都幾鍾意Asus,設計、用料,同埋算係幾user friendly。

Suite III單野無計 ...
chris_kai_kai 發表於 2018-5-3 01:10


"肯出返patch已經算好好啦"<-----呢句啱,


但都要我地 user 肯插佢, 佢先至知, (因係舊板, M8H, 支援停哂咁滯)
作者: sport    時間: 2018-5-3 01:17

代理是重點..........
外國有壞板, 冇可能唔換/唔理你。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 01:13

咁又係!覺得四大板廠,而家反而係Asus 中低階板Cut Cost 。
作者: p805061010    時間: 2018-5-3 01:17

代理是重點..........
外國有壞板, 冇可能唔換/唔理你。
eddychoy04 發表於 2018-5-3 01:13


聯強特級驗屍官
作者: eddychoy04    時間: 2018-5-3 01:24

咁又係!覺得四大板廠,而家反而係Asus 中低階板Cut Cost 。
sport 發表於 2018-5-3 01:17


Asus 低階板唔好都好幾年了, Asrock /MSI/Biostar 好過佢。
牙石高楷都 cut cost 先攞命................
作者: tatgor    時間: 2018-5-3 01:45

小第塊 技嘉 H77板;
幾個月前幫朋友試過隻壞 USB手指後;
BIOS 儲存設定同 時鐘都經常有問題;
技嘉同華碩都 ...
aazz 發表於 2018-5-2 16:13

輝煌.....
當堂響起何寶生把聲

via HKEPC Reader for Android
作者: tatgor    時間: 2018-5-3 01:52

Asus 低階板唔好都好幾年了, Asrock /MSI/Biostar 好過佢。
牙石高楷都 cut cost 先攞命................ ...
eddychoy04 發表於 2018-5-3 01:24

MSI 同生化星就


Asus啲中高階板料同配套,
我就覺得比其他廠優勝喇
低階板我就無出過問題(touch wood

via HKEPC Reader for Android
作者: tsquare    時間: 2018-5-3 04:13

要啲時間,呢兩日係度攪緊個bios...第一次用技嘉,果bios真係有些少伏 ...
chris_kai_kai 發表於 2018-5-2 23:50


如果係 Ryzen 板,佢個 Bios 真心唔掂
果次幫朋友砌機,玩 Bios 嘅時間仲耐過砌同執線
作者: kevinckcheung    時間: 2018-5-3 06:17

GIGA 所有野我永不錄用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2