Board logo

標題: [電源器] deletel [打印本頁]

作者: Dcmen    時間: 2017-3-7 11:39     標題: deletel

本帖最後由 Dcmen 於 2021-2-11 10:51 編輯

deletel
作者: macis    時間: 2017-3-7 11:46

本帖最後由 macis 於 2017-3-7 17:32 編輯

第二個開箱啦,多D多D
作者: patpatlee1231    時間: 2017-3-7 11:49

支持! 但師兄插曬4條RAM 係咪只可以行 DDR4 1866 @@?

另外...唉...我隻silver stone 一體水要等佢出扣具....又要買個風冷頂...又要錢 ~ 又要遲D拆多次換返一體水 ~
作者: kzhkbeta    時間: 2017-3-7 11:53

好快
會唔會超?
作者: Jonny2    時間: 2017-3-7 11:53

有冇上機後其他數據分享下?
好令人羨慕!

via HKEPC Reader for Android
作者: Jacqueline    時間: 2017-3-7 11:54

恭喜師兄有新玩具
作者: Dcmen    時間: 2017-3-7 11:55

回覆 3# patpatlee1231

圖片附件: 113.png (2017-3-7 11:54, 24 KB) / 下載次數 52
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1965160&k=62e028dca2595a6b62ed8473902242ef&t=1782090075&sid=1gZ2UPP7O4h


作者: Advanced Ivan    時間: 2017-3-7 11:56

Nice Choice~
有無測試睇下???
作者: amazing_day    時間: 2017-3-7 12:09

支持開箱
作者: macis    時間: 2017-3-7 12:12

板幾錢入手??
作者: hui20299    時間: 2017-3-7 12:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: verykin    時間: 2017-3-7 12:26

四條ram一齊行,行唔行到2666?
作者: fishing_tonny    時間: 2017-3-7 12:27

支持AMD開箱
作者: nnd    時間: 2017-3-7 12:43

今次AMD終於有D睇頭 ,新CPU值得令人期待 ,昨晚決定買機 ,簡單開箱 .
Dcmen 發表於 2017-3-7 11:39

Ching用咩Display卡?
作者: GeneralShepherd    時間: 2017-3-7 12:45

support
作者: nelsonlee130    時間: 2017-3-7 13:01

留名跟進
同問行唔行到2666, 定要2條16GB先得
作者: pnedved    時間: 2017-3-7 13:24

超頻版等你
作者: pnedved    時間: 2017-3-7 13:27

不過點解唔買x370?
作者: LoveMariahDayAn    時間: 2017-3-7 13:32

個 heatsink 打橫上螺絲你地驚唔驚上唔實?
作者: bighead    時間: 2017-3-7 13:35

VRM露出
作者: skyedge1213    時間: 2017-3-7 14:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis    時間: 2017-3-7 14:07

不過點解唔買x370?
pnedved 發表於 2017-3-7 13:27


好似未有貨
作者: topcon2401    時間: 2017-3-7 14:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paul69abc    時間: 2017-3-7 14:17

塊板見有正刀貼紙, 邊到保?
作者: t773777    時間: 2017-3-7 14:41

支持開箱
macis 發表於 2017-3-7 11:46



   C2. 本站謝絕例如 "多謝分享"、"支持開箱"等類似無討論回帖,請善用本站" LIKE " 功能。
作者: t773777    時間: 2017-3-7 14:41

支持開箱
amazing_day 發表於 2017-3-7 12:09



C2. 本站謝絕例如 "多謝分享"、"支持開箱"等類似無討論回帖,請善用本站" LIKE " 功能。
作者: astrial    時間: 2017-3-7 15:30

好似未有貨
macis 發表於 2017-3-7 14:07


   
matx X370好似得生物星

但係又好似好削

真係情願買望落去足料啲嘅B350

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
作者: kinx80    時間: 2017-3-7 16:57

B350 版有無炒價?
作者: hksunny31    時間: 2017-3-7 18:06

wow, support unboxing
作者: tf00326498    時間: 2017-3-7 19:41

AMD 應該支持下  師兄塊板幾銀入
作者: graw2    時間: 2017-3-8 09:54

最尾幅圖個散熱同ram距離好近接近頂住

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
作者: lockon    時間: 2017-3-8 12:05

B350仲以為係Intel 版

via HKEPC Reader for Android
作者: littlesamtung    時間: 2017-3-8 14:10

AMD 套裝
Ryzen + PC Red Devil RX 480
作者: rx78_nt-1    時間: 2017-3-8 23:29

終於有人玩

等評測
作者: 肉腳王    時間: 2017-3-9 00:41

能試試RYZEN 配B350 VM 可唔可以direct access GPU嗎?
作者: Grizzlee    時間: 2017-3-9 15:02

終於有人玩

等評測
rx78_nt-1 發表於 2017-3-8 23:29


等評測 x2
作者: skyedge1213    時間: 2017-3-9 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lamhoifung    時間: 2017-3-9 15:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasonlee1023    時間: 2017-3-9 16:13

聽聞依家bios問題多多,ching你塊板有冇問題?有冇經常hand機?
作者: 水晶石    時間: 2017-3-9 17:02

睇見塊板就吾開胃
作者: macis    時間: 2017-3-9 17:09

睇見塊板就吾開胃
水晶石 發表於 2017-3-9 17:02


價錢好。。。
作者: bighead    時間: 2017-3-9 17:38

回覆 39# jasonlee1023


    我都search緊x370 prime既comment, bios似乎好多bug
CH-VI又玩自殺, asus搞咩呀
作者: patpatlee1231    時間: 2017-3-9 17:41

回覆  jasonlee1023


    我都search緊x370 prime既comment, bios似乎好多bug
CH-VI又玩自殺, asus搞咩呀 ...
bighead 發表於 2017-3-9 17:38


    我自己係msi fans...
就因為聽講 asus子公司係幫手整今次amd個chipset 我先買asus....
點解會多bug......
prime x370 pro出咩事。。。
ch vi 又點自殺。。。。
作者: csf    時間: 2017-3-9 18:11

第二個開箱 繼續精彩有來
作者: jasonlee1023    時間: 2017-3-9 20:56

我自己係msi fans...
就因為聽講 asus子公司係幫手整今次amd個chipset 我先買asus....
點解會多bug. ...
patpatlee1231 發表於 2017-3-9 17:41



    今次幾乎系所有主機板廠商都出事,估計真如外界猜測,生產廠商未做全面測試就推出市面。等第二批重新設計的主機板推出再買比較安全,依家第一批板買唔過。
作者: smoke_cheese    時間: 2017-3-9 21:41

回覆 45# jasonlee1023
可唔可以講下點出事
作者: smoke_cheese    時間: 2017-3-9 21:43

NH-D14? 有AM4扣具定用返AM3?
作者: Advanced Ivan    時間: 2017-3-9 23:24

我自己係msi fans...
就因為聽講 asus子公司係幫手整今次amd個chipset 我先買asus....
點解會多bug. ...
patpatlee1231 發表於 2017-3-9 17:41

其實個問題,係宜家D DDR4全部都係根據Z170來較XMP...
套落Ryzen好多時候都行唔返果個速度...Boot唔起/BSOD都係呢個問題
宜家跟住DRAM QVL個list買RAM最穩陣,同埋揀2666以下...暫時以宜家D XMP RAM,樽頸係2666
要過到2666,應該要等AMP RAM出
作者: qcmadness    時間: 2017-3-9 23:26

其實個問題,係宜家D DDR4全部都係根據Z170來較XMP...
套落Ryzen好多時候都行唔返果個速度...Boot唔起/BSO ...
Advanced Ivan 發表於 2017-3-9 23:24


因為Zen MC可以上1T
作者: patpatlee1231    時間: 2017-3-9 23:33

其實個問題,係宜家D DDR4全部都係根據Z170來較XMP...
套落Ryzen好多時候都行唔返果個速度...Boot唔起/BSO ...
Advanced Ivan 發表於 2017-3-9 23:24



   

真感謝CHING提一提~ 好彩我買o個set kit set~ 係asus x370-pro條LIST上面...嚇死我
作者: Advanced Ivan    時間: 2017-3-9 23:40

因為Zen MC可以上1T
qcmadness 發表於 2017-3-9 23:26


應該唔係好關CMD Rate事喎......
其實AMD係知咩事,問題係可以用BIOS update解決,現階段睇住QVL買係最穩陣
https://linustechtips.com/main/t ... come-in-1-2-months/
作者: Advanced Ivan    時間: 2017-3-9 23:43

真感謝CHING提一提~ 好彩我買o個set kit set~ 係asus x370-pro條LIST上面...嚇死我 ...
patpatlee1231 發表於 2017-3-9 23:33


Touch wood買錯咗,行返2133實著到,不過要等AMD update code,up咗BIOS都仲有希望嘅
作者: qcmadness    時間: 2017-3-9 23:46

應該唔係好關CMD Rate事喎......
其實AMD係知咩事,問題係可以用BIOS update解決,現階段睇住QVL買係最穩 ...
Advanced Ivan 發表於 2017-3-9 23:40


同埋Infinite Fibre係50% mem speed





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2