Board logo

標題: [中央處理器] 對換AMD既 CPU問題 [打印本頁]

作者: soso0707    時間: 2016-8-25 22:29     標題: 對換AMD既 CPU問題

主機板描述

製造商: Quanta
HP/Compaq 名稱: Capirona
CPU/處理器
插槽: AM2
支援下列處理器:
AMD Athlon X2 3xxxe (B)
AMD Athlon X2 6xxxe (B)
姐係可以換邊D AMD CPU ??
前端匯流排 (FSB) (視處理器而定)
2000 MT/s (Mega Transfers/秒)
晶片組
AMD m780G

http://h20564.www2.hp.com/hpsc/doc/public/display?docId=c02620943
http://h20564.www2.hp.com/hpsc/d ... Id=emr_na-c01815036


处理器 AMD Athlon(速龙) X2 双核 3250e(
主板 惠普 Capirona (AMD 780G/780V/790GX/890GX)
内存 2 GB ( 镁光 DDR2 800MHz )
主硬盘 西数 WDC WD3200AAJS-65M0A0 ( 320 GB / 7200 转/分 )
显卡 ATI Radeon HD 3200 Graphics  ( 256 MB / 惠普 )
作者: 戀人未滿    時間: 2016-8-25 22:32

砍掉重練吧啦
作者: soso0707    時間: 2016-8-25 22:36

本帖最後由 soso0707 於 2016-8-25 22:37 編輯
砍掉重練吧啦
戀人未滿 發表於 2016-8-25 22:32



點砍掉重練?
呢部野唔係比我自己用架 我係整比屋企既老人家用  唔好浪費呢部ALL IN ONE 咁囉
作者: qcmadness    時間: 2016-8-25 23:17

連AM2+都唔係, 無咩好換
作者: dom    時間: 2016-8-26 16:40

主機板描述

製造商: Quanta
HP/Compaq 名稱: Capirona
CPU/處理器
插槽: AM2
支援下列處理器:
AMD Ath ...
soso0707 發表於 25-8-2016 10:29 PM


換機吧啦....
作者: KYWERO    時間: 2016-8-26 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gserli    時間: 2016-8-26 18:57

用起上嚟有咩問題先,可能換晒做4GB Ram插爆佢,換隻ssd好過

via HKEPC Reader for Android
作者: Superpig_hk    時間: 2016-8-26 19:05

換U可能連個windows都冇埋(睇下條款俾唔俾),加Ram同SSD應該夠喇。
作者: gserli    時間: 2016-8-26 19:17

換U可能連個windows都冇埋(睇下條款俾唔俾),加Ram同SSD應該夠喇。
Superpig_hk 發表於 2016-8-26 19:05

我以為淨係跟底板添,不過換u真係唔及ram同ssd,am2期間進步好細

via HKEPC Reader for Android
作者: Mtube    時間: 2016-8-26 21:07

本帖最後由 Mtube 於 2016-8-26 21:13 編輯

repeated, please delete
作者: Mtube    時間: 2016-8-26 21:13

AM2先岩, 不過睇黎係AIO機
散熱只能support 低電cpu
唔好換喇, 比你換完著到機都熱到好快死 ...
買部新atom芯celeron AIO可能仲快
作者: soso0707    時間: 2016-8-27 14:03

AM2先岩, 不過睇黎係AIO機
散熱只能support 低電cpu
唔好換喇, 比你換完著到機都熱到好快死 ...
買部新atom ...
Mtube 發表於 2016-8-26 21:13


咁我都係唔搞佢喇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2