作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 00:33 標題: 世紀奇案求解決(12/7 已解決,多謝咁多位ching)
本帖最後由 tompkyou 於 2015-7-12 01:36 編輯
話說我有塊板,行唔到兩條ram(kit黎),但行到獨立一條,初時以為ram壞,去altech rma,點知對ram行得走得,言談中得知呢個case有機會係cpu壞,好啦,由4460換4770K,一樣,再換4790K都係出現同樣問題。咁就肯定左係mb壞,今日去漢4 check,當堂喊出黎,佢話完全無問題,開到機...我話,唔係掛,好彩我當時都醒,拎埋自己開唔到果粒U同RAM去,原本佢係試佢地既ram and U無問題,之後我梗係話換我粒U and RAM試下啦,點知又開到,完全行得走得...我話我係屋企真係唔得,我show埋開唔到機條片比佢睇,佢話依家check到無問題...叫我番去再試試,話3樣野都係我既。
我惟有死死氣拎番屋企啦,人地真係開到機(連續開左4次都開到)...岩岩再試(所有野同係漢4時一樣),又係開唔到機,行唔到兩條ram...一條又得...
有咩辦法解決,呢個問題都出現左成3個月...
我連火牛都換左兩隻試,一樣情況...好無奈
更新,已經換埋第3對ram,都係唔得

已解決︰死因︰因為cpu cooler無用到膠墊可能導致某電容短路。thanks evo4b 同冰水半糖 ching一語中的。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1808798&k=9f6b403a96faa395294e2f8dc8b45c7d&t=1782595190&sid=1eEF9nF6Y6f

作者: bearx 時間: 2015-7-11 00:39
CPU RAM MB都冇問題, 那最後當然係PSU 和"TALL"板啦
都唔得就真係有鬼~~
作者: free3sky 時間: 2015-7-11 00:41
真係好邪=.=!
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 00:42
回覆 2# bearx
psu我有4個,試左兩個,拖板唔關事啦點都,唔係開唔到機通唔到電,係行唔到兩條ram,淨係行到單ram...
我都覺得我撞鬼
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 00:43
回覆 2# bearx
ram我都試左兩對,一對8gbx2 1866, 一對4gbx2 2133,一樣情況,聽日試埋第三對
作者: kmbkmb 時間: 2015-7-11 00:52
真係世紀奇案..! 希望師兄盡快解決
作者: PowerShot 時間: 2015-7-11 00:57
有無試過唔安入箱, 開機跑?
作者: wilson030 時間: 2015-7-11 01:00
風水
作者: 冰水半糖 時間: 2015-7-11 01:01
有可能是機箱和底版接觸導致 short 左
請把底版放在絕緣面上裸跑試試
作者: zxonco 時間: 2015-7-11 01:02
攞晒全套嘢去二手舖,同老板講話疑是但一樣唔夾,當場換到開得着,唔夾嘅trade 俾佢。
你唔介意我陪你一齊去。
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:06
回覆 7# PowerShot
本身已經裸跑
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:06
回覆 9# 冰水半糖
本身已經裸跑,放左係塊棉上面test
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:07
回覆 10# zxonco
去到如果好似漢4咁開得著呢?
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:07
回覆 10# zxonco
如果係唔夾,係漢4果陣就唔會開到機
作者: 冰水半糖 時間: 2015-7-11 01:09
在漢4是否是否用同一個CPU Cooler, 我試過唔記得落絕緣又係會禁
作者: zxonco 時間: 2015-7-11 01:10
咁就即場砌好佢以後唔拆開、
係咁意買個二手箱或俾番檢查費
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:16
回覆 15# 冰水半糖
漢4用原裝fan,我以前用原裝fan問題一樣。
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:17
回覆 16# zxonco
我本身有case...有case問題一樣,裸跑都一樣
作者: michael678 時間: 2015-7-11 01:22
本帖最後由 michael678 於 2015-7-11 01:26 編輯
八字唔夾 無計
你不如蘇條list出黎
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:37
回覆 19# michael678
比list都無咩用...
z97板,ram講左,U講左
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 01:38
咁結果你而家手上的一對RAM,係新換的,定係原來你的?
作者: bearx 時間: 2015-7-11 01:40
MB 上面供電的4/8/24 PIN 有冇用加長CABLE?有就睇下有冇大力換野時整鬆D針.
因我N年前用D$20加長CABLE真係比我大力整鬆D針而有時開到機有時唔得,換個條後就得.
冇用加長CABLE都檢查下的CABLE針頭有冇問題
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:44
回覆 21# diy-apprentice
其實我自己有兩部電腦,兩對kit ram,一對8gb,一對16gb,係另一部電腦試兩對ram行雙通都行得走得無問題
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:44
回覆 21# diy-apprentice
當時去altech check到對ram無問題,梗係無同我換新
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:46
回覆 22# bearx
我開頭都懷疑呢個問題,所以我換左隻後備牛試,情況一樣,一隻牛斷pin已經難,仲要兩隻斷?斷埋同一pin令到行唔到雙通?我聽日試埋隻hcg 520睇下係唔係一樣。
裸跑無用延長線啦
作者: bearx 時間: 2015-7-11 01:49
好鬼....解決到問題時記得分享下~
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 01:50
你可以試下把這對新RAM換去舊機試,把舊機RAM換去新機試,睇下是否兩部都無問題?我以前都試過,有RAM和底板唔夾,分開來試全部正常,但佢兩個係水火不相容,一碰頭就打架!
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:52
回覆 26# bearx
我覺得解決唔到,依家最大問題係我去唔到代理解決....上到去完全開到機果下先死,我錄左我係屋企開唔到機既片都無用....
作者: wilson030 時間: 2015-7-11 01:53
不如去人地屋企試部機
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:54
回覆 27# diy-apprentice
我已經有兩對,兩對都係廳部機用無問題。
但兩對係有問題既底板都行唔到雙通,但上到去代理試我自己係屋企用開既ram又開到機,但我番到去自己試又開唔到...我岩先係二手區買左對16gb ram聽日再試試﹗﹗﹗﹗
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 01:55
假如最後結果真係兩個對調就相安無事,你的選擇只得兩個,一係就咁由得佢交換來用算數,一係就把新買的RAM拿去換。以前我就係把RAM送回去聯強,話明RAM和板唔夾,佢都肯換過另一盒俾我,問題就咁解決左。
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:56
回覆 29# wilson030
拍隔離屋門,你好啊,我部電腦係屋企開唔到機,想黎你屋企試下
上面講笑︰P
我自己已經係屋企3個唔同位置試,問題依舊...
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 01:59
回覆 31# diy-apprentice
我講左,兩對ram都係同樣情況,聽日試第3對ram,以前就話唔兼容姐,依家唔夾ram呢支歌仔幾乎成絕唱了。。。
作者: wilson030 時間: 2015-7-11 02:07
唔知最後會發展成點呢
作者: dct 時間: 2015-7-11 02:15
上張debug卡睇下卡係邊個位
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 02:25
回覆 35# dct
唔debug卡,請問可以點整
作者: dct 時間: 2015-7-11 02:39
DEBUG 卡起碼知有冇跑碼如果有 卡左係邊個位就知邊到出問題 DEBUG卡幾十元買張試下
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 02:41
回覆 37# dct
機都開唔到都可以用到debug卡?我係連bios都入唔到,boot唔起
作者: dct 時間: 2015-7-11 02:45
冇復位DEBUG卡會有得睇的 如果DEBUG卡出C1 =RAM冇復位 一樣開唔到機
作者: dct 時間: 2015-7-11 02:47
仲有你可以試下唔好上箱 LED都唔差 短接POWER ON 同你係代理一樣咁試機
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 03:07
回覆 40# dct
我已經係裸跑,同代理果陣一樣,用條key開
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 03:08
回覆 39# dct
我聽日落樓下買張試試
作者: smoke_cheese 時間: 2015-7-11 04:41
重裝CPU看看,因RAM controller在CPU內,可能CPU同底板有小小接觸不良
作者: 糖蓮子 時間: 2015-7-11 05:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee 時間: 2015-7-11 08:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hetzer 時間: 2015-7-11 08:02
試吓唔用keyboard,唔好插任何USB,有時USB野有問題會拖死火牛boot唔到掇
機。
via HKEPC Reader for Android
作者: Clarepiatt 時間: 2015-7-11 08:37
可能 power cable 問題
作者: sliva 時間: 2015-7-11 08:43
本帖最後由 sliva 於 2015-7-11 08:47 編輯
我前排同你情況一樣
不過我係
i5 3330 + ASUS B75
不過部機既個問題係
第1次屋企唔work ->去左漢科 ->冇問題 ->番到屋企又唔得 -> 拎左比個fd叫人同我換左塊板
第2次換左新板番到去又唔得 -> 去到真係唔得 -> 再換板 -> 屋企又死
第3次拎哂所有野連機箱去漢科換板 -> 換完 -> 去左M記砌冇問題 -> 番到去人地屋企正常
所以一定係風水問題!!!
好彩部機唔係自己用 如果唔係... 分分鐘...
作者: sfcgta123 時間: 2015-7-11 09:28
趕鬼既時間到啦
其實係咪樓主屋企供電 電箱有事
之前見過有ching 話有類似既問題 結果係因為自己屋企電箱問題而奶野
作者: moming 時間: 2015-7-11 09:49
換埋火牛啦
作者: zxonco 時間: 2015-7-11 10:30
換埋間屋?
其實提議去二手舖就係避免不停重覆買入,借人啲嘢嚟試,冇分別就俾番佢,零成本。
作者: rayonooo 時間: 2015-7-11 10:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: free3sky 時間: 2015-7-11 11:13
ching 可能要改運

作者: free3sky 時間: 2015-7-11 11:14
其實仲可以找a sir 試機
作者: oliver710 時間: 2015-7-11 11:39
Monitor problem? Video card problem?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: a1111777 時間: 2015-7-11 12:12
斷電-CMOS JUMPER 同拆BIOS 電池-等10mins-拆CPU 同 RAM-等10mins-放上CPU 及原裝散熱-插入RAM-開機嘗試
唔知樓主嘗試過否,如未 望此方法能幫到下
作者: jack0922 時間: 2015-7-11 12:26
咁邪,既然出面試過parts完全無問題,我覺得係個屋企power source既問題
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:19
回覆 43# smoke_cheese
換左3粒cpu...重裝我覺得浪費時間,同埋係漢4過陣用佢粒U裝過一次,work,換我粒U又裝一次,又work,之後無除過粒U直接拎番屋企用,唔work。。。
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:20
回覆 44# 糖蓮子
火牛都換左兩隻,條power先可能無問題,因為已經特登用廳部機條線
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:21
回覆 45# vvdee
...私人樓,重點係我有兩部機,同一位置供電,一部無問題,一部有問題,所以我覺得唔關點源事
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:22
回覆 46# hetzer
試左,情況一樣,同埋如果每次開機都要我除晒D野,真係煩到媽媽聲啦
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:24
回覆 48# sliva
哈哈,果種心情...我琴日係漢4見佢行得走 得,我呆左兩分鐘,不聽問人可以點....
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:25
回覆 55# oliver710
...mon有3個,一個19寸,一個22寸,一個40寸,全部一樣。
用980,750ti,or內顯,情況一樣
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:26
回覆 56# a1111777
呢個方法可以一試

作者: sliva 時間: 2015-7-11 13:29
回覆 62# tompkyou
拎去a sir 到砌冇煩惱 有時a fee 係要比嫁啦 當跌左改運啦 如果唔係車錢都...
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:34
回覆 65# sliva
我住ssp,買左cat 7線
作者: zxonco 時間: 2015-7-11 13:35
查吓上幾手住客,有冇寃情
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 13:37
你塊底板是否有4條RAM槽,有無兩組RAM槽都試過係有咁樣的問題?
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:38
回覆 68# diy-apprentice
兩條槽only

作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 13:40
有無留意,出問題而detect唔到的,永遠係固定位置的一條槽?
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 13:41
回覆 70# diy-apprentice
有,有一條槽試過淨插一條ram都開唔到,但試多兩次果個位又開到(單ram)
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 13:46
你可能遇到一個業界一直搔頭的問題,就係底板有micro-open或micro-short。在PCB內,可能有一固定位置的線路,出現這個問題,由於係接近臨界點,所以會出現時得時唔得的狀況。你可以嘗試把底板略為屈曲,可以對角,兩邊施壓等,總之搞下佢,你會發現佢一時ok,一時有問題,假如係咁,就肯定係板有問題,至於能否證實俾漢科睇,就睇你運氣和牙力了。
作者: smoke_cheese 時間: 2015-7-11 13:48
成組嘢拎去親戚朋友屋企試下?
作者: dom 時間: 2015-7-11 13:49
新主板 越黎越少有 PCI
我都搵緊 PCI-e x1 / USB Debug card
作者: sliva 時間: 2015-7-11 14:35
回覆 72# diy-apprentice
你可以嘗試把底板略為屈曲,可以對角,兩邊施壓等
睇到依到已經笑死左
作者: upi 時間: 2015-7-11 14:38
是否供電入屋後電壓不穩, 有冇試吓搵個UPS或防雷拖板用來俾電火牛?
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 14:43
回覆 75# sliva
將軍澳見
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 14:44
回覆 76# upi
拖板早一星期換左新
作者: dct 時間: 2015-7-11 14:52
http://item.taobao.com/item.htm? ... p;abbucket=1#detail 有呀
作者: dct 時間: 2015-7-11 14:53
換第2塊板試 ASUS通病822 電阻~_~
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-11 14:55
電腦久唔久都會有呢D古怪野出現, 我估樓主最後要換板多
唔通成日去壓下塊板咩? 可能之前暴力過頭塊板已內傷左?
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 14:58
回覆 80# dct
....我屋企有兩部電腦,洗乜試...一部得,一部唔得
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 14:59
回覆 80# dct
同埋我呢塊唔係asus
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 15:00
回覆 81# Lovecloud
...去邊換?有保養,但去到代理就得番...千幾蚊塊板唔要我又唔甘心
作者: dct 時間: 2015-7-11 15:01
RAM換過CPU換個得塊板冇換咁就真係唔知乜事
作者: dct 時間: 2015-7-11 15:02
仲有睇下唔得條RAM 嘈有冇問題
作者: LuckyMan 時間: 2015-7-11 15:37
有可能拖板個電壓有問題
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 15:42
回覆 75# sliva
你以為我同你地講笑咩!這是千真萬確的方法。當然唔係叫樓主以後日日咁玩,只係證實一下,當件板咁樣搞多幾次之後佢又正常返,再重復做多幾次又會唔正常,假如真係咁樣,就可以在代理面前證明俾佢睇!我30年前做PCB時,就遇過這樣奇難雜症,再奇D都仲有,我就係當年香港某大PCB廠專門負責做Electrical Test及Trouble Shooting的人,你地信就即管試試,唔信就可以當我無講過。

作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 15:48
回覆 87# LuckyMan
問題係一部電腦無事,另一部唔得,真係覺得唔關電壓事
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 15:49
這種間歇性出現的問題,假如證實了,你可以再用放大鏡細心查看,第一個可能係焊零件時有個別零件焊得唔好,或有假焊點,第二個可能就係件PCB的問題,而家上晒零件和散熱器等,就有可能部份零件被遮蓋,難以全部睇得到。但假如你在家可以證明時得時唔得,就應該可以在代理面前再試一次俾佢睇。一旦係佢面前都試到係咁,我相信代理都會幫你退回廠修理或換過一件俾你,因為肯定係製作上的問題。
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 15:57
回覆 90# diy-apprentice
我係在屋企永遠唔得,唔係時得時唔得,去過代理就次次得(相同config)
一來一回觀塘唔係講玩...
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 16:05
世上邊有咁多鬼,你唔去試就唯有買個件算數。想要退貨,就要認真去試,唔認真去做,結果永遠係無頭公案,調轉你係代理,次次個客上來話有問題,但又次次證明唔到,你點樣幫佢退貨回廠?但假如你能在代理面前證明件板係壞的,佢就可以幫你退貨,這是保用條款,你應有的權利,你自己唔去爭取,就無人可以幫到你。
作者: zxonco 時間: 2015-7-11 16:05
狠心啲,揾個無痕蹟方法整死塊板,然後再去多一次……
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-11 16:06
回覆 93# zxonco
說不得,說不得!
作者: jimmychan 時間: 2015-7-11 16:11
多數都係塊 mother board INT.
作者: Lovecloud 時間: 2015-7-11 16:14
所以提議樓主換個塊意思就係買個塊算
作者: 萌 時間: 2015-7-11 16:34
唔係開到機就得,可能硬件已經超壞左有暗病
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 16:48
回覆 97# 萌
問題係上到去證明唔到壞
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 16:49
回覆 92# diy-apprentice
你覺得我咩都無去試?你真係好好笑...3對ram,3粒U,3個火牛,唔係試緊?
作者: tompkyou 時間: 2015-7-11 16:54
回覆 92# diy-apprentice
有左上次經驗,我試到壞咩都無用,根本就係要證明上去到漢4壞先得


