作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:18 標題: [會爆炸的] 強國淘佬 mini PC 開箱
本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 00:41 編輯
阿媽架 C2D Dell notebook 終於打左柴, 又有借口買架新機

之前阿媽架 notebook 一直都係當 PC 用, 係架 notebook 上面插晒 USB keyboard mouse 同出隻 20" mon
但佢從來都唔會拎架機去其他地方用, 與其買架 notebook 但浪費左 d mon keyboard touch pad
不如直接買架 PC 算數啦

阿媽用個張電腦枱本身唔大, 所以就去搵架細既 PC 俾佢, 想過用 NUC, 但唔想咁貴
之前睇呢個 post http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
但嫌佢慢少少, 同埋最重要係 "棟唔直"
另外, 呢部機另一大賣買點, 就係 fan-less, CPU 同 chipset 靠外殼散熱, 係完全靜音, 又唔駛怕把風扇死左唔知去邊度配返把
所以跟住就膽粗粗去淘佬買左呢部準系統
標配只有機身, 底板連 CPU 外殼, 火牛
CPU 有多款選擇, Celeron-1037U, i3-3217U, i5-3317U, i5-4200U, i5-4500U
火牛原裝跟 12V 3A-36W (Celeron 同 i3 model), 可以加錢轉 12V 5A-60W
標配以外, 可以另外加錢買 wifi card (Optional), Ram, mSATA SSD, VESA 掛座 (Optional, 用來將架機掛係電視機背)
如果你唔買 wifi card, 機身會有 2 個天線插但無左 2 條白色天線 #eh2# , 要自己拆左佢, 再搵貼紙遮住個孔位
我自己就買左標配 i3-3217U 版, 再加張高通 wifi card, 自己去高登買 SSD, ram, 無線 keyboard mouse, 用返屋企套 box set Win7 Ultimate , 架機 SF 直送香港, 連運費 HKD 1200 有找, 2 天送到上門
好, 講左咁多, 去圖先 !
外盒包裝其實好細

一開箱, 內裡有機身, 火牛, 2 腳 power cord (請自英制轉換插, 或英制插頭 8 字尾 power cord)
2 條天線 (加錢跟 wifi card 來的), 一包螺絲, 同埋一個直立式底座

同包 250ml 飲品合照

機背 I/O 左至右 mic, speaker, USB3.0 x 4, GbE Lan port, VGA, hdmi, Power input
另一邊有 2 個 USB 2.0, 全機共 6 個 USB

打開機底, 老闆已經插左 wifi card, SATA cable 同 SATA 電源, 留空左 mSATA slot 同 ram slot

自己插返晒 d 野上去 (mSATA card, 2.5" SATA SSD 同埋 ram)

關返底殼 (2.5" HDD/SSD 要用螺絲固定係底殼)

硬件搞掂! 係我屋企, 打橫擺又得, 打直擺都得, 去到我媽度就只可以打直擺了


作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:19
本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 03:47 編輯
由於時間既關係, 架機已經裝左 Windows 7 啦

架機既性能其實唔差

一般使用, Fanless 都 keep 到 55 度以下 (眼利既朋友, 會見到粒 CPU 係 ES, 淘佬賣咁平, 一定有 d 野既)

IE 11 裝左 Flash Player, 播 youtube 1080p 片 (Updated)

最後就係巡例跑 benchmark, 係 HT 加持之下, Multi Core 分數比 Celeron 1037U 快 1/3

= 是日開箱完畢, 多謝收看 =
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:20
本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 21:25 編輯
架機外型的確幾靚, 而且好細部
但強國野, 造功始終差少少, 我呢部機個底穀夾得好實, 鬆晒螺絲之後要用夾夾住先可以拉開個底殼
個 BIOS 入面好多野 set, 但 BIOS default 個 SATA 係 IDE mode, 裝 Windows 前要轉返做 AHCI mode
塊底板 support UEFI 同 Fast boot, default disable 晒, 有需要一定要入 BIOS 逐個 options 睇
另外, 淘佬野唔會有任何貼心服務, 架機連 Driver 碟都欠奉, 大家要自行上網搵定 Drivers 先 ~
Tips: 我呢架機行 Win7 需另外裝 7 個 Drivers
1 ) Intel Inf Update
2 ) Intel RST Driver
3 ) Intel ME Driver
4 ) Intel USB 3.0 Driver
5 ) Intel HD 4000 Driver
6 ) Realtek GbE network driver
7 ) Athero wifi card driver
Updated 23-Oct-2014
1 - 5 係呢度可以搵到, 7 Series Drivers
https://downloadcenter.intel.com ... eng&ProdId=3435
6 個 Realtek LAN Driver 係呢度
http://www.realtek.com.tw/downlo ... 3&GetDown=false
7 個 Wifi 就睇你同淘佬買左乜, 間間唔同, 唔放 links 害人了
作者: ettommy123 時間: 2014-10-23 00:24
es u會唔會有問題架
作者: khf 時間: 2014-10-23 00:31
支持開箱~
塊板機得意喎~
粒U響背面就咁頂住殼面散熱?
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:33
我暫時見唔到有咩問題, 不過佢賣咁平既 trade-off 就係用 ES CPU 吧
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:34
係呀 ~ 架機行幾個鐘, 個殼暖手的
作者: khf 時間: 2014-10-23 00:36
冬天攬住可以當暖蛋~
作者: 志雷馬 時間: 2014-10-23 00:36
想問問師兄 RAM最高支援幾多GB
其實ES同量產出貨版 基本上無分別 所以我都覺得物有所值
作者: yjfoeg 時間: 2014-10-23 00:38
比我就用Thin itx + 逃佬機箱...
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:39
淘佬 package 最多可以配 8GB ram (DDR3 So-DIMM, 唔好用 Low Voltage 版)
作者: kcthomlau 時間: 2014-10-23 00:42
粒ES有無bug? 試過用ES CPU間中BSOD, 換QS CPU即無事
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 00:49
部機其實尋日已到手, run 左一整日唔見有問題
作者: Aries 時間: 2014-10-23 01:06
個殼係膠定鋁?
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 01:14
鋁金屬外殼
作者: Aries 時間: 2014-10-23 02:35
咁都 OK 喎
D NUC 隻隻都係膠
見到就煩
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 11:56
淘佬呢隻外殼就係 heatsink, 一定要用金屬
作者: skylake 時間: 2014-10-23 12:19
抵玩之作....
作者: ~你好嗎~ 時間: 2014-10-23 12:30
wa.... 我以為係asus eee box.......
$1200 無香港保....
ssd同ram未計.....
俾屋企人用我唔會咁搏法.....
有咩事真係煩到嘔電....
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 12:49
本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 12:54 編輯
wa.... 我以為係asus eee box.......
$1200 無香港保....
ssd同ram未計.....
俾屋企人用我唔會咁搏法.....
...
~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 12:30
架機可以插 mSATA 做 OS, 再插返原本 notebook 隻 2.5" harddisk 用黎放 data
我本身又有 box Win7, 依家咁整比較適合我自己本身既情況
就算買 asus, 有咩事都係要自己拎去 asus 整, 整又唔知要整幾耐, 一樣都係煩, 仲要俾多 $300 (貴左 $300, 粒 CPU 仲慢左, 如果買返 asus 同級既 1037U, 架機只要 HKD 800 左右, asus 食水深到呢 ....)
作者: ~你好嗎~ 時間: 2014-10-23 12:54
回覆 20# 觀星是答案
我以前EEE BOX都係一星期內搞得掂....
水貨我自用就會試.....
同埋你第一頁條LINK話訓唔低O個部ASUS VM40B.....
華碩有提供上門服務O既.......
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 12:56
一個星期夠我訂過部啦 ~
如果係 1037U model, 價錢幾乎一開二
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 13:01
同埋呢 d 機, 好多野都係整合晒係 CPU + chipset 裡面, 已經無咩野可以壞, 亦都無咩特別野會出問題
只要佢一買返黎開到機正常, 就應該有排用
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 13:08
eee box 就更加唔切合我需要啦, 除左佢可以打直之外 (又貴, 又慢)
作者: ~你好嗎~ 時間: 2014-10-23 13:12
回覆 24# 觀星是答案
我話部機個樣似....呀爸打.....
一星期可以訂多部....
咁我只可以祝爸打部機平安大吉~
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 13:18
so far 無乜野, 我 keep 住 remote 緊架機睇住
作者: Aries 時間: 2014-10-23 15:59
睇淘寶有 D 仲細 D
14*10*3CM
係咪厚過你果部?
作者: oceanchi 時間: 2014-10-23 16:43
出左個新型號, 可以插2條RAM 及 用I5 4200U.
RMB$1300.
剛剛下左單~~
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 17:56
係有再細 d,其他樣,睇自己需要
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 17:57
係呀,個塊底板個樣仲靚,cpu tdp 仲低
作者: theluxman 時間: 2014-10-23 18:06
How much cost you in total ?
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 19:15
i3-3217U
Kingston 4GB DDR3-1600 SO-DIMM
Plextor M5M 128GB
Athero Wifi
Logictech MK270
大約 $2300
作者: chun 時間: 2014-10-23 19:23
請問師兄係邊間淘呢?
作者: saya33 時間: 2014-10-23 19:25
要成 $2300,都唔平播!
作者: Tonyland 時間: 2014-10-23 19:28
都幾好,簡而精!!!
作者: chun 時間: 2014-10-23 19:31
本帖最後由 chun 於 2014-10-23 19:32 編輯
回覆 28# oceanchi
上淘淘睇咗i5嗰部顯卡有2款
HD4000同4400分別大嗎?
作者: Aries 時間: 2014-10-23 19:35
果 D J1900 反而貴過 G1820...唔知乜解究
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 19:54
淘佬 search 3217U, 搵最高銷量個幾間多數無問題
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 19:58
睇下想買到咩規格咁解
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 20:00
4000 係上代 Ivy Bridge CPU, i5-3317U
4400 係新一代 Haswell CPU, i5-4200U
作者: saya33 時間: 2014-10-23 20:15
都系嘅,基本上同意。
作者: dom 時間: 2014-10-23 20:19
架機可以插 mSATA 做 OS, 再插返原本 notebook 隻 2.5" harddisk 用黎放 data
我本身又有 box Win7, 依家 ...
觀星是答案 發表於 23-10-2014 12:49 PM
ASUS 唔係比 ES U 你呢...同埋 有埋Driver 碟 + 保用
作者: chun 時間: 2014-10-23 20:23
回覆 42# dom
是否樓主嗰部唔包驅動程式的嗎?
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 20:31
睇你對邊一方面有要求啦
作者: chun 時間: 2014-10-23 20:37
回覆 44# 觀星是答案
請問師兄驅動是上網找定裝完win7等它自己找呢?
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-23 20:38
要自己上網 download driver
想要 driver 去呢度, Inf Update, ME, RST, USB 3.0, Display 都係呢度搵到
https://downloadcenter.intel.com ... eng&ProdId=3435
LAN 就呢個
http://www.realtek.com.tw/downlo ... 3&GetDown=false
Wifi 就睇你同淘佬買左乜
作者: chun 時間: 2014-10-23 20:41
回覆 46# 觀星是答案
明白
謝回覆!
作者: yanluk 時間: 2014-10-23 22:13
本帖最後由 yanluk 於 2014-10-23 22:20 編輯
我都用緊,是i5-3317.不是ES CPU,現在做backup PC,平時好少用.
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1728792&k=79ce4c7d62da8c13ea8a9d9b3475f3bd&t=1782200478&sid=11lBednwE4r

作者: snoopy11hk 時間: 2014-10-23 22:26
我都是
i5 3317 + ssd + 4gb 用黎行 黑蘋果
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-24 00:07
可能我唔好彩啦
作者: leolaui9000 時間: 2014-10-24 00:26
支持開箱。
請教樓主用邊間物流運落黎(/PM)? 謝謝
早排香港海關check 得好嚴
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-24 00:38
sf 直送返香港
作者: 萌 時間: 2014-10-24 00:49
係正。。好難做到macmini咁細又平
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-24 01:02
尺寸一樣 19.7cm x 19.7cm x 3.6cm
明顯係 _ (強國特色, 猜一字) .... 你見入面塊底板用唔盡 d 位, 本身有得再縮細
作者: 狂蜂一號 時間: 2014-10-24 01:08
支持開箱.
好抵玩下.
作者: qwer_qwer1 時間: 2014-10-24 01:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gnuek 時間: 2014-10-24 05:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-24 09:08
外殼 keep 住暖手
作者: seafoodlover 時間: 2014-10-24 15:35
回覆 48# yanluk
where u but it?
作者: qwer_qwer1 時間: 2014-10-24 19:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-24 22:10
應該無咩分別,無風扇唔怕有塵積係 heatsink 影響散熱
作者: blueseacow 時間: 2014-10-24 23:25
真係有人買, 勁!!
作者: qwer_qwer1 時間: 2014-10-25 00:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanluk 時間: 2014-10-25 23:24
PMed
強國野始終QC不太好,我那台一開始windows經常hang,最後要去深圳賣家office 換機
作者: theluxman 時間: 2014-10-26 10:46
回覆 64# yanluk
At the end, mac mini 2014 cheapest model maybe a better option .
作者: entraning 時間: 2014-10-26 10:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gsmjmm 時間: 2014-10-26 10:58
Nice toy .......... thank for sharing !!!
作者: nana_sayaka 時間: 2014-10-31 10:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oceanchi 時間: 2014-10-31 11:10
我1800人仔買左比媽媽用. I5 4200U, 128GB SSD, 4GB RAM. 幫我"乜都安裝好曬".
昨晚試機, 對冇要求的媽媽, 一插就用, 勁方便.
幾多分唔知. 都唔會去跑, 不過比老人家用, 夠順了.
作者: tata211 時間: 2014-10-31 11:57
我1800人仔買左比媽媽用. I5 4200U, 128GB SSD, 4GB RAM. 幫我"乜都安裝好曬".
昨晚試機, 對冇要求的媽媽, ...
oceanchi 發表於 2014-10-31 11:10
即已安裝好開心版WINDOWS?
唔怕出事?
講緊既係唔怕WINDOWS做過手腳?
作者: lok2007 時間: 2014-10-31 13:32
本帖最後由 lok2007 於 2014-10-31 13:39 編輯
Ching 有冇淘仔link
同埋usb support熄機叉電嗎
作者: oceanchi 時間: 2014-10-31 14:33
回覆 70# tata211
呢個年代邊怕得咁多. 你買翻來都可以"唔開心"咁用
作者: oceanchi 時間: 2014-10-31 14:34
回覆 71# lok2007
其實我都係上去搵"MINI PC". 我選左間最平的新店~~暫時仲未爆炸~
作者: 觀星是答案 時間: 2014-10-31 21:59
usb 關機後無電的
作者: tata211 時間: 2014-10-31 23:17
師兄誤會我意思
大陸預先安裝既系統可能有木馬
這是常聽聞到的
還是自行安裝開心版更穩陣
作者: Miipp 時間: 2014-11-1 22:50
回覆 yanluk
At the end, mac mini 2014 cheapest model maybe a better option .
theluxman 發表於 2014-10-26 10:46
ching 講笑 ja? 全世界電腦野生果食水最深喎
作者: jaw 時間: 2014-11-2 00:37
說好的爆炸呢?

作者: 觀星是答案 時間: 2014-11-2 05:40
暫時未,請耐心等候
作者: mrmnm 時間: 2014-11-2 06:45
同廠有I5-3317同I7-4500的MODEL喎
冇考慮過?
作者: 觀星是答案 時間: 2014-11-2 11:48
i5 model 貴少少,同埋個殼有坑 (散熱用) 覺得唔靚

