Board logo

標題: [開箱] [會爆炸的] 強國淘佬 mini PC 開箱 [打印本頁]

作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:18     標題: [會爆炸的] 強國淘佬 mini PC 開箱

本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 00:41 編輯

阿媽架 C2D Dell notebook 終於打左柴, 又有借口買架新機  


之前阿媽架 notebook 一直都係當 PC 用, 係架 notebook 上面插晒 USB keyboard mouse 同出隻 20" mon
但佢從來都唔會拎架機去其他地方用, 與其買架 notebook 但浪費左 d mon keyboard touch pad
不如直接買架 PC 算數啦

阿媽用個張電腦枱本身唔大, 所以就去搵架細既 PC 俾佢, 想過用 NUC, 但唔想咁貴
之前睇呢個 post http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
但嫌佢慢少少, 同埋最重要係 "棟唔直"
另外, 呢部機另一大賣買點, 就係 fan-less, CPU 同 chipset 靠外殼散熱, 係完全靜音, 又唔駛怕把風扇死左唔知去邊度配返把

所以跟住就膽粗粗去淘佬買左呢部準系統


標配只有機身, 底板連 CPU  外殼, 火牛
CPU 有多款選擇, Celeron-1037U, i3-3217U, i5-3317U, i5-4200U, i5-4500U
火牛原裝跟 12V 3A-36W (Celeron 同 i3 model), 可以加錢轉 12V 5A-60W

標配以外, 可以另外加錢買 wifi card (Optional), Ram, mSATA SSD, VESA 掛座 (Optional, 用來將架機掛係電視機背)
如果你唔買 wifi card, 機身會有 2 個天線插但無左 2 條白色天線 #eh2# , 要自己拆左佢, 再搵貼紙遮住個孔位

我自己就買左標配 i3-3217U 版, 再加張高通 wifi card, 自己去高登買 SSD, ram, 無線 keyboard mouse, 用返屋企套 box set Win7 Ultimate , 架機 SF 直送香港, 連運費 HKD 1200 有找, 2 天送到上門


好, 講左咁多, 去圖先 !


外盒包裝其實好細



一開箱, 內裡有機身, 火牛, 2 腳 power cord (請自英制轉換插, 或英制插頭 8 字尾 power cord)
2 條天線 (加錢跟 wifi card 來的), 一包螺絲, 同埋一個直立式底座



同包 250ml 飲品合照



機背 I/O 左至右 mic, speaker, USB3.0 x 4, GbE Lan port, VGA, hdmi, Power input
另一邊有 2 個 USB 2.0, 全機共 6 個 USB



打開機底, 老闆已經插左 wifi card, SATA cable 同 SATA 電源, 留空左 mSATA slot 同 ram slot



自己插返晒  d 野上去 (mSATA card, 2.5" SATA SSD 同埋 ram)



關返底殼 (2.5" HDD/SSD 要用螺絲固定係底殼)



硬件搞掂! 係我屋企, 打橫擺又得, 打直擺都得, 去到我媽度就只可以打直擺了



作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:19

本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 03:47 編輯

由於時間既關係, 架機已經裝左 Windows 7 啦



架機既性能其實唔差



一般使用, Fanless 都 keep 到 55 度以下 (眼利既朋友, 會見到粒 CPU 係 ES, 淘佬賣咁平, 一定有 d 野既)



IE 11 裝左 Flash Player, 播 youtube 1080p 片 (Updated)



最後就係巡例跑 benchmark, 係 HT 加持之下, Multi Core 分數比 Celeron 1037U 快 1/3


= 是日開箱完畢, 多謝收看 =
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:20

本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 21:25 編輯

架機外型的確幾靚, 而且好細部
但強國野, 造功始終差少少, 我呢部機個底穀夾得好實, 鬆晒螺絲之後要用夾夾住先可以拉開個底殼

個 BIOS 入面好多野 set, 但 BIOS default 個 SATA 係 IDE mode, 裝 Windows 前要轉返做 AHCI mode
塊底板 support UEFI 同 Fast boot, default disable 晒, 有需要一定要入 BIOS 逐個 options 睇

另外, 淘佬野唔會有任何貼心服務, 架機連 Driver 碟都欠奉, 大家要自行上網搵定 Drivers 先 ~
Tips: 我呢架機行 Win7 需另外裝 7 個 Drivers
1 ) Intel Inf Update
2 ) Intel RST Driver
3 ) Intel ME Driver
4 ) Intel USB 3.0 Driver
5 ) Intel HD 4000 Driver
6 ) Realtek GbE network driver
7 ) Athero wifi card driver


Updated 23-Oct-2014

1 - 5 係呢度可以搵到, 7 Series Drivers
https://downloadcenter.intel.com ... eng&ProdId=3435

6 個 Realtek LAN Driver 係呢度
http://www.realtek.com.tw/downlo ... 3&GetDown=false

7 個 Wifi 就睇你同淘佬買左乜, 間間唔同, 唔放 links 害人了
作者: ettommy123    時間: 2014-10-23 00:24

es u會唔會有問題架
作者: khf    時間: 2014-10-23 00:31

支持開箱~
塊板機得意喎~
粒U響背面就咁頂住殼面散熱?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:33

es u會唔會有問題架
ettommy123 發表於 2014-10-23 00:24

我暫時見唔到有咩問題, 不過佢賣咁平既 trade-off 就係用 ES CPU 吧
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:34

支持開箱~
塊板機得意喎~
粒U響背面就咁頂住殼面散熱?
khf 發表於 2014-10-23 00:31

係呀 ~ 架機行幾個鐘, 個殼暖手的
作者: khf    時間: 2014-10-23 00:36

係呀 ~ 架機行幾個鐘, 個殼暖手的
觀星是答案 發表於 2014-10-23 00:34



冬天攬住可以當暖蛋~
作者: 志雷馬    時間: 2014-10-23 00:36

想問問師兄 RAM最高支援幾多GB  
其實ES同量產出貨版 基本上無分別 所以我都覺得物有所值
作者: yjfoeg    時間: 2014-10-23 00:38

比我就用Thin itx + 逃佬機箱...
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:39

想問問師兄 RAM最高支援幾多GB  
其實ES同量產出貨版 基本上無分別 所以我都覺得物有所值 ...
志雷馬 發表於 2014-10-23 00:36

淘佬 package 最多可以配 8GB ram (DDR3 So-DIMM, 唔好用 Low Voltage 版)
作者: kcthomlau    時間: 2014-10-23 00:42

粒ES有無bug? 試過用ES CPU間中BSOD, 換QS CPU即無事
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 00:49

粒ES有無bug? 試過用ES CPU間中BSOD, 換QS CPU即無事
kcthomlau 發表於 2014-10-23 00:42

部機其實尋日已到手, run 左一整日唔見有問題
作者: Aries    時間: 2014-10-23 01:06

個殼係膠定鋁?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 01:14

個殼係膠定鋁?
Aries 發表於 2014-10-23 01:06

鋁金屬外殼
作者: Aries    時間: 2014-10-23 02:35

鋁金屬外殼
觀星是答案 發表於 2014-10-23 01:14



咁都 OK 喎
D NUC 隻隻都係膠
見到就煩
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 11:56

咁都 OK 喎
D NUC 隻隻都係膠
見到就煩
Aries 發表於 2014-10-23 02:35

淘佬呢隻外殼就係 heatsink, 一定要用金屬
作者: skylake    時間: 2014-10-23 12:19

抵玩之作....
作者: ~你好嗎~    時間: 2014-10-23 12:30

wa.... 我以為係asus eee box.......
$1200 無香港保....
ssd同ram未計.....
俾屋企人用我唔會咁搏法.....
有咩事真係煩到嘔電....
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 12:49

本帖最後由 觀星是答案 於 2014-10-23 12:54 編輯
wa.... 我以為係asus eee box.......
$1200 無香港保....
ssd同ram未計.....
俾屋企人用我唔會咁搏法.....
...
~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 12:30

架機可以插 mSATA 做 OS, 再插返原本 notebook 隻 2.5" harddisk 用黎放 data
我本身又有 box Win7, 依家咁整比較適合我自己本身既情況

就算買 asus, 有咩事都係要自己拎去 asus 整, 整又唔知要整幾耐, 一樣都係煩, 仲要俾多 $300 (貴左 $300, 粒 CPU 仲慢左, 如果買返 asus 同級既 1037U, 架機只要 HKD 800 左右, asus 食水深到呢 ....)
作者: ~你好嗎~    時間: 2014-10-23 12:54

回覆 20# 觀星是答案


我以前EEE BOX都係一星期內搞得掂....
水貨我自用就會試.....

同埋你第一頁條LINK話訓唔低O個部ASUS VM40B.....
華碩有提供上門服務O既.......
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 12:56

回覆  觀星是答案


我以前EEE BOX都係一星期內搞得掂....
水貨我自用就會試.....

同埋你第一頁條LINK話 ...
~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 12:54

一個星期夠我訂過部啦 ~
如果係 1037U model, 價錢幾乎一開二
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 13:01

同埋呢 d 機, 好多野都係整合晒係 CPU + chipset 裡面, 已經無咩野可以壞, 亦都無咩特別野會出問題
只要佢一買返黎開到機正常, 就應該有排用
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 13:08

回覆  觀星是答案


我以前EEE BOX都係一星期內搞得掂....
水貨我自用就會試.....

同埋你第一頁條LINK話 ...
~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 12:54

eee box 就更加唔切合我需要啦, 除左佢可以打直之外 (又貴, 又慢)
作者: ~你好嗎~    時間: 2014-10-23 13:12

回覆 24# 觀星是答案


我話部機個樣似....呀爸打.....
一星期可以訂多部....
咁我只可以祝爸打部機平安大吉~
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 13:18

回覆  觀星是答案


我話部機個樣似....呀爸打.....
一星期可以訂多部....
咁我只可以祝爸打部機平安大吉 ...
~你好嗎~ 發表於 2014-10-23 13:12

so far 無乜野, 我 keep 住 remote 緊架機睇住
作者: Aries    時間: 2014-10-23 15:59

淘佬呢隻外殼就係 heatsink, 一定要用金屬
觀星是答案 發表於 2014-10-23 11:56



睇淘寶有 D 仲細 D
14*10*3CM

係咪厚過你果部?
作者: oceanchi    時間: 2014-10-23 16:43

出左個新型號, 可以插2條RAM 及 用I5 4200U.
RMB$1300.
剛剛下左單~~
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 17:56

睇淘寶有 D 仲細 D
14*10*3CM

係咪厚過你果部?
Aries 發表於 2014-10-23 15:59

係有再細 d,其他樣,睇自己需要
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 17:57

出左個新型號, 可以插2條RAM 及 用I5 4200U.
RMB$1300.
剛剛下左單~~
oceanchi 發表於 2014-10-23 16:43

係呀,個塊底板個樣仲靚,cpu tdp 仲低
作者: theluxman    時間: 2014-10-23 18:06

How much cost you in total ?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 19:15

How much cost you in total ?
theluxman 發表於 2014-10-23 18:06

i3-3217U
Kingston 4GB DDR3-1600 SO-DIMM
Plextor M5M 128GB
Athero Wifi
Logictech MK270

大約 $2300
作者: chun    時間: 2014-10-23 19:23

請問師兄係邊間淘呢?
作者: saya33    時間: 2014-10-23 19:25

要成 $2300,都唔平播!
作者: Tonyland    時間: 2014-10-23 19:28

都幾好,簡而精!!!
作者: chun    時間: 2014-10-23 19:31

本帖最後由 chun 於 2014-10-23 19:32 編輯

回覆 28# oceanchi


    上淘淘睇咗i5嗰部顯卡有2款
HD4000同4400分別大嗎?
作者: Aries    時間: 2014-10-23 19:35

果 D J1900 反而貴過 G1820...唔知乜解究
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 19:54

請問師兄係邊間淘呢?
chun 發表於 2014-10-23 19:23

淘佬 search 3217U, 搵最高銷量個幾間多數無問題
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 19:58

要成 $2300,都唔平播!
saya33 發表於 2014-10-23 19:25

睇下想買到咩規格咁解
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 20:00

回覆  oceanchi


    上淘淘睇咗i5嗰部顯卡有2款
HD4000同4400分別大嗎?
chun 發表於 2014-10-23 19:31

4000 係上代 Ivy Bridge CPU, i5-3317U
4400 係新一代 Haswell  CPU, i5-4200U
作者: saya33    時間: 2014-10-23 20:15

睇下想買到咩規格咁解
觀星是答案 發表於 2014-10-23 19:58



    都系嘅,基本上同意。
作者: dom    時間: 2014-10-23 20:19

架機可以插 mSATA 做 OS, 再插返原本 notebook 隻 2.5" harddisk 用黎放 data
我本身又有 box Win7, 依家 ...
觀星是答案 發表於 23-10-2014 12:49 PM


ASUS 唔係比 ES U 你呢...同埋 有埋Driver 碟 + 保用 
作者: chun    時間: 2014-10-23 20:23

回覆 42# dom


    是否樓主嗰部唔包驅動程式的嗎?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 20:31

ASUS 唔係比 ES U 你呢...同埋 有埋Driver 碟 + 保用 
dom 發表於 2014-10-23 20:19

睇你對邊一方面有要求啦
作者: chun    時間: 2014-10-23 20:37

回覆 44# 觀星是答案

請問師兄驅動是上網找定裝完win7等它自己找呢?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-23 20:38

回覆  dom


    是否樓主嗰部唔包驅動程式的嗎?
chun 發表於 2014-10-23 20:23

要自己上網 download driver
想要 driver 去呢度, Inf Update, ME, RST, USB 3.0, Display 都係呢度搵到
https://downloadcenter.intel.com ... eng&ProdId=3435

LAN 就呢個
http://www.realtek.com.tw/downlo ... 3&GetDown=false

Wifi 就睇你同淘佬買左乜
作者: chun    時間: 2014-10-23 20:41

回覆 46# 觀星是答案


    明白
謝回覆!
作者: yanluk    時間: 2014-10-23 22:13

本帖最後由 yanluk 於 2014-10-23 22:20 編輯

我都用緊,是i5-3317.不是ES CPU,現在做backup PC,平時好少用.

圖片附件: IMG_8011.jpg (2014-10-23 22:17, 119.51 KB) / 下載次數 23
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1728792&k=79ce4c7d62da8c13ea8a9d9b3475f3bd&t=1782200478&sid=11lBednwE4r


作者: snoopy11hk    時間: 2014-10-23 22:26

我都用緊,是i5-3317.不是ES CPU,現在做backup PC,平時好少用.
yanluk 發表於 2014-10-23 22:13



    我都是
i5 3317 + ssd + 4gb 用黎行 黑蘋果
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-24 00:07

我都用緊,是i5-3317.不是ES CPU,現在做backup PC,平時好少用.
yanluk 發表於 2014-10-23 22:13

可能我唔好彩啦
作者: leolaui9000    時間: 2014-10-24 00:26

支持開箱。
請教樓主用邊間物流運落黎(/PM)? 謝謝
早排香港海關check 得好嚴
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-24 00:38

支持開箱。
請教樓主用邊間物流運落黎(/PM)? 謝謝
早排香港海關check 得好嚴 ...
leolaui9000 發表於 2014-10-24 00:26

sf 直送返香港
作者: 萌    時間: 2014-10-24 00:49

係正。。好難做到macmini咁細又平
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-24 01:02

係正。。好難做到macmini咁細又平
萌 發表於 2014-10-24 00:49

尺寸一樣 19.7cm x 19.7cm x 3.6cm
明顯係 _ (強國特色, 猜一字) .... 你見入面塊底板用唔盡 d 位, 本身有得再縮細
作者: 狂蜂一號    時間: 2014-10-24 01:08

支持開箱.
好抵玩下.
作者: qwer_qwer1    時間: 2014-10-24 01:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gnuek    時間: 2014-10-24 05:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-24 09:08

幾吸引喎,熱唔熱呢
qwer_qwer1 發表於 2014-10-24 01:36

外殼 keep 住暖手
作者: seafoodlover    時間: 2014-10-24 15:35

回覆 48# yanluk


    where u but it?
作者: qwer_qwer1    時間: 2014-10-24 19:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-24 22:10

新買都暖手, 可能用耐左要幫佢降降溫
qwer_qwer1 發表於 2014-10-24 19:00

應該無咩分別,無風扇唔怕有塵積係 heatsink 影響散熱
作者: blueseacow    時間: 2014-10-24 23:25

真係有人買, 勁!!
作者: qwer_qwer1    時間: 2014-10-25 00:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanluk    時間: 2014-10-25 23:24

回覆  yanluk


    where u but it?
seafoodlover 發表於 2014-10-24 15:35

PMed
強國野始終QC不太好,我那台一開始windows經常hang,最後要去深圳賣家office 換機
作者: theluxman    時間: 2014-10-26 10:46

回覆 64# yanluk


    At the end,   mac mini 2014 cheapest model maybe a better option .
作者: entraning    時間: 2014-10-26 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gsmjmm    時間: 2014-10-26 10:58

架機外型的確幾靚, 而且好細部
但強國野, 造功始終差少少, 我呢部機個底穀夾得好實, 鬆晒螺絲之後要用夾夾 ...
觀星是答案 發表於 2014-10-23 00:20



    Nice toy .......... thank for sharing !!!
作者: nana_sayaka    時間: 2014-10-31 10:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oceanchi    時間: 2014-10-31 11:10

我1800人仔買左比媽媽用. I5 4200U, 128GB SSD, 4GB RAM. 幫我"乜都安裝好曬".
昨晚試機, 對冇要求的媽媽, 一插就用, 勁方便.

幾多分唔知. 都唔會去跑, 不過比老人家用, 夠順了.
作者: tata211    時間: 2014-10-31 11:57

我1800人仔買左比媽媽用. I5 4200U, 128GB SSD, 4GB RAM. 幫我"乜都安裝好曬".
昨晚試機, 對冇要求的媽媽, ...
oceanchi 發表於 2014-10-31 11:10



即已安裝好開心版WINDOWS?
唔怕出事?
講緊既係唔怕WINDOWS做過手腳?
作者: lok2007    時間: 2014-10-31 13:32

本帖最後由 lok2007 於 2014-10-31 13:39 編輯

Ching 有冇淘仔link
同埋usb support熄機叉電嗎
作者: oceanchi    時間: 2014-10-31 14:33

回覆 70# tata211

呢個年代邊怕得咁多. 你買翻來都可以"唔開心"咁用
作者: oceanchi    時間: 2014-10-31 14:34

回覆 71# lok2007

其實我都係上去搵"MINI PC". 我選左間最平的新店~~暫時仲未爆炸~
作者: 觀星是答案    時間: 2014-10-31 21:59

Ching 有冇淘仔link
同埋usb support熄機叉電嗎
lok2007 發表於 2014-10-31 13:32

usb 關機後無電的
作者: tata211    時間: 2014-10-31 23:17

回覆  tata211

呢個年代邊怕得咁多. 你買翻來都可以"唔開心"咁用
oceanchi 發表於 2014-10-31 14:33



師兄誤會我意思
大陸預先安裝既系統可能有木馬
這是常聽聞到的
還是自行安裝開心版更穩陣
作者: Miipp    時間: 2014-11-1 22:50

回覆  yanluk


    At the end,   mac mini 2014 cheapest model maybe a better option .
theluxman 發表於 2014-10-26 10:46


ching 講笑 ja? 全世界電腦野生果食水最深喎
作者: jaw    時間: 2014-11-2 00:37

說好的爆炸呢?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-11-2 05:40

說好的爆炸呢?
jaw 發表於 2014-11-2 00:37

暫時未,請耐心等候
作者: mrmnm    時間: 2014-11-2 06:45

同廠有I5-3317同I7-4500的MODEL喎
冇考慮過?
作者: 觀星是答案    時間: 2014-11-2 11:48

同廠有I5-3317同I7-4500的MODEL喎
冇考慮過?
mrmnm 發表於 2014-11-2 06:45

i5 model 貴少少,同埋個殼有坑 (散熱用) 覺得唔靚





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2