作者: 好好先生 時間: 2013-8-11 16:44 標題: 認真問, 買什麼品牌CPU
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天魔傑 時間: 2013-8-11 16:47
A
作者: louisplasta 時間: 2013-8-11 16:47
C最好
A同B都舊野 ...
作者: 好好先生 時間: 2013-8-11 16:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cdromguy 時間: 2013-8-11 16:58
認真說,C.
如成日一、兩年upgrade就買intel. 甚少upgrade就買amd.
amd好興割喉散貨.
作者: doppelganger 時間: 2013-8-11 16:58
Intel Core i5-4430 Haswell
作者: cleverever 時間: 2013-8-11 17:24
要省電低溫已不用考慮AMD了,價錢差不多,當然是有新買新,C是唯一選擇。
作者: mrcheung1987 時間: 2013-8-11 17:25
回復 4# 好好先生
要溫度不如揀b
作者: lapmanyau 時間: 2013-8-11 17:27
fx-9590
作者: mpegdecoder 時間: 2013-8-11 17:30
D. FX-8350 $14xx(一樣係 TDP 125W) + CM 120V $399
作者: 好好先生 時間: 2013-8-11 17:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hktwaiwai 時間: 2013-8-11 17:43
個人比較懶, 哈哈~ 我會CHOOSE A 換左粒U 算. 永遠用返D 野比賣出去好.............................~ 又唔洗再裝WINDOWS 喎, 幾開心呀~~
不過要準備錢換左個HEATSINK 就係啦...............
作者: henry56156 時間: 2013-8-11 17:45
你想省電定低溫先?
作者: inone2 時間: 2013-8-11 17:50
回復 4# 好好先生
FULL LOAD較低溫買AMD啦,想粒CPU省電就INTEL!!如果要剪片或PHOTOSHOP的話一定係INTEL!
睇你用來做咩,文書機/上網/SKYPE/睇電視電影就邊部都得啦!!我家裡部E-350都可以勝任!!

作者: ango 時間: 2013-8-11 17:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: luke 時間: 2013-8-11 18:03
C,省電,效能高
作者: cyrlam 時間: 2013-8-11 18:11
which u full load去到90度?
作者: 好好先生 時間: 2013-8-11 18:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生 時間: 2013-8-11 18:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04 時間: 2013-8-11 18:43
C of course, because A and B are old CPUs.
作者: ss310251 時間: 2013-8-11 18:58
AMD啦
8核文書好呀
作者: doraemonho 時間: 2013-8-11 19:16
本身主版用 華* 990FX 550BE
升級 CPU 方案 A B C
主要用途: 打機 文書 上EPC
A: AMD 8-Core FX-8320 3 ...
好好先生 發表於 2013-8-11 16:44
講真 總效能3330/4330同8320差唔多
除左電量一定輸之外,你可以話33/4330省電費d既
但要你諗諗,你比多左買板加u既錢已經比8320貴成千蚊
到底你可唔可省電費省成k呢??
當然你如果好注重溫度同單核效能就sure i5啦
作者: freedom1884 時間: 2013-8-11 19:30
星期五晚買左C
作者: inone2 時間: 2013-8-11 20:12
回復 19# 好好先生
唔知,但我都係選C!!!

作者: 2046 時間: 2013-8-11 20:16
if u have enough $$, then "C".............................
作者: kim_168 時間: 2013-8-11 20:46
認真答: C
作者: chun20077 時間: 2013-8-11 21:25
c啦 唔洗諗
作者: qcmadness 時間: 2013-8-11 22:26
I would suggest B
作者: 好好先生 時間: 2013-8-11 22:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywt987 時間: 2013-8-11 22:29
set c la.......
作者: qcmadness 時間: 2013-8-11 22:32
機箱溫度應該8320高, 不過4430都唔會好得幾多...
最涼應該係Ivy
作者: yeungaqa 時間: 2013-8-11 22:58
C
買新貨
作者: 強國人 時間: 2013-8-12 02:55
www.hkepc.com/forum/viewthread.p ... p;extra=&page=1
用intel = 煎蛋
用AMD = 溫泉蛋
作者: inone2 時間: 2013-8-12 07:16
回復 33# 強國人
用得INTEL HASWELL I5或以上的都會/想買水冷(計效能!),用AMD多數的都只是會風冷(要性價比),所以話之你70度定100度,都係INTEL着數,打個比喻呀-"你話開住個風扇煮飯熱呀,定係開大冷氣係酒家煮餸熱呀!"因為兩者用戶取向不同!唔一定intel用戶比人有錢,但論肯駛錢的程度,intel的用戶肯定比較"豪爽"d!!因為我都係intel迷!

作者: Knicks 時間: 2013-8-12 08:16
C最好
作者: babebo 時間: 2013-8-12 11:31
其實如果樓主用amd會換HS,甘intel換HS後都係無甘高溫,用原裝個個先會過80~90度者。
另外如果要B既就不如C會合理D,如果無打算加display,甘跟你要求就A最實際
作者: 好好先生 時間: 2013-8-12 17:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yeungaqa 時間: 2013-8-12 18:43
認真 想溫度低 一定轉散熱 百幾蚊嘅散熱已經好好
作者: arthur8523 時間: 2013-8-12 19:05
回復 4# 好好先生
低溫其實A,B都係差唔多,C就熱D。
但A耗電驚人,尤其係full load。
full load情況下A 比B C效能高,但功耗差好遠。
作者: arthur8523 時間: 2013-8-12 19:07
回復 22# doraemonho
佢長時間黎FULL LOAD用番3年可以差唔多有成K
作者: squallyy 時間: 2013-8-12 19:47
本帖最後由 squallyy 於 2013-8-12 20:01 編輯
室溫32度, 新換intel i5 4670, 原廠heatsink+fan, CPU full load大約70度(畢竟haswell將整組FIVR塞入CPU裡面, 加上3d transistor design),
但沒full load時溫度會降得好快
之前用AMD Phenom II X4 955, 室溫就算比現在低, 但機內卻(idle 大約45-50度)又更耗電
haswell的所謂高溫沒傳言那麼可怕= =反而又靜又比之前涼
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1567404&k=b17c6a43c1c98bf239737155ec741fd9&t=1782151917&sid=57XjQAZ9Ov

作者: doraemonho 時間: 2013-8-13 00:05
但你幾可FULL LOAD呀
頭先我都講左,如果樓主真係長時間FULL LOAD的,注重省就轉4430,唔係8320已然可以滿足佢要求
作者: zvn 時間: 2013-8-13 00:30
考唔考慮
Intel Core i5-4570S Haswell (2.9GHz, 6M Cache, LGA 1150, 22nm) CPU BOX 盒裝 65W低電壓 HK$ 1495
Juxxx 網上價
作者: qcmadness 時間: 2013-8-13 00:36
考唔考慮
Intel Core i5-4570S Haswell (2.9GHz, 6M Cache, LGA 1150, 22nm) CPU BOX 盒裝 65W低電壓 HK$ 1 ...
zvn 發表於 2013-8-13 00:30
講效能定功耗先?
作者: zvn 時間: 2013-8-13 00:40
效能唔差幾多
4430 3.0 GHz
4570s 2.9 GHZ
作者: qcmadness 時間: 2013-8-13 00:41
本帖最後由 qcmadness 於 2013-8-13 00:44 編輯
S版唔值
除非你係一個有熱量/功耗限制的機箱入面 (例如itx)
作者: ango 時間: 2013-8-13 00:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oreobaby 時間: 2013-8-13 02:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS 時間: 2013-8-13 09:54
A
It's AMD go!!!
作者: stunyap 時間: 2013-8-13 09:58
只換u化算得多
作者: chwsunny 時間: 2013-8-13 10:13
AMD FX-8350
作者: arthur8523 時間: 2013-8-13 15:39
回復 42# doraemonho
即係咁,我粒部機又做home server又做game server比朋友玩,加埋平時開住成堆野閒閒地都keep住30%(最小),加上我又經常剪片,壓片同業餘3D,8~9成時間都係full load。對於剩係識打機既你,FULL LOAD當然好似係神話般難以達到

作者: arthur8523 時間: 2013-8-13 15:42
回復 42# doraemonho
如果ching你肯幫我埋左張電費單佢,我大可以即刻狗衝砌番部8350 以示支持你心愛既amd
作者: doraemonho 時間: 2013-8-13 16:15
原黎你係樓主?
人人用法唔同,如果你只係間歇性爆發FULL LOAD I5條數根本好難埋單
正如我一開始講,如果樓主只係要普普通通咁間唔中FULL LOAD既 8320係佢杯荼
如果要長時間FULL LOAD,4430咪去馬囉
做咩無啦啦你又代入左樓主個角色到呀?
作者: doraemonho 時間: 2013-8-13 16:16
如果你係樓主又點話
作者: arthur8523 時間: 2013-8-13 16:17
回復 54# doraemonho
你係唔係唔記得自己講過咩

作者: doraemonho 時間: 2013-8-13 16:18
對唔往,我改一改,樓主幾可FULL LOAD比你好唔好?

作者: arthur8523 時間: 2013-8-13 16:18
回復 57# doraemonho
無所謂啦
作者: peter9999 時間: 2013-8-13 17:50
b...........
作者: toylet 時間: 2013-8-13 20:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sfcgta123 時間: 2013-8-13 20:26
似乎i5-4430有潛力D... 3330好似少少舊咁
作者: ironmonkey 時間: 2013-8-13 23:27
本帖最後由 ironmonkey 於 2013-8-13 23:29 編輯
已經有靚板, FX系雖然差, 但不值得為Intel加錢換cheap板.
8320夠用2-3年.
作者: 好好先生 時間: 2013-8-14 00:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星河明空 時間: 2013-8-14 00:50
梗係用新野啦
作者: hktwaiwai 時間: 2013-8-14 01:00
回復 63# 好好先生
恭喜你, 樓主~~~~~!!!!! 我之前都講過話咁樣係最好既CHOICE~~~!!! GOOD CHOICE~~
永遠一買一賣電腦PARTS 一件唔見幾百....... 幾件就可能上千都唔定........... 自己用無病無痛會最實際同合乎預期~~~~~~
又唔洗重裝WINDOWS, 幾好呀, 哈哈~~~~~
祝你玩新U開開心心~~
作者: 好好先生 時間: 2013-8-14 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


