Board logo

標題: [中央處理器] 認真問, 買什麼品牌CPU [打印本頁]

作者: 好好先生    時間: 2013-8-11 16:44     標題: 認真問, 買什麼品牌CPU

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天魔傑    時間: 2013-8-11 16:47

A
作者: louisplasta    時間: 2013-8-11 16:47

C最好
A同B都舊野 ...
作者: 好好先生    時間: 2013-8-11 16:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cdromguy    時間: 2013-8-11 16:58

認真說,C.
如成日一、兩年upgrade就買intel. 甚少upgrade就買amd.
amd好興割喉散貨.
作者: doppelganger    時間: 2013-8-11 16:58

Intel Core i5-4430 Haswell
作者: cleverever    時間: 2013-8-11 17:24

買CPU有要求的, 不過好難平衡!

我想買粒FULL LOAD 較低溫CPU

同時想買粒節省電量CPU ...
好好先生 發表於 2013-8-11 16:55


要省電低溫已不用考慮AMD了,價錢差不多,當然是有新買新,C是唯一選擇。
作者: mrcheung1987    時間: 2013-8-11 17:25

回復 4# 好好先生


    要溫度不如揀b
作者: lapmanyau    時間: 2013-8-11 17:27

fx-9590
作者: mpegdecoder    時間: 2013-8-11 17:30

D. FX-8350  $14xx(一樣係 TDP 125W) + CM 120V $399
作者: 好好先生    時間: 2013-8-11 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hktwaiwai    時間: 2013-8-11 17:43

個人比較懶, 哈哈~ 我會CHOOSE A 換左粒U 算. 永遠用返D 野比賣出去好.............................~ 又唔洗再裝WINDOWS 喎, 幾開心呀~~
不過要準備錢換左個HEATSINK 就係啦...............
作者: henry56156    時間: 2013-8-11 17:45

INTEL CPU  FULL LOAD成90度 ! AMD才70度
好好先生 發表於 11/8/2013 17:31



    你想省電定低溫先?
作者: inone2    時間: 2013-8-11 17:50

回復 4# 好好先生


    FULL LOAD較低溫買AMD啦,想粒CPU省電就INTEL!!如果要剪片或PHOTOSHOP的話一定係INTEL!
睇你用來做咩,文書機/上網/SKYPE/睇電視電影就邊部都得啦!!我家裡部E-350都可以勝任!!
作者: ango    時間: 2013-8-11 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: luke    時間: 2013-8-11 18:03

C,省電,效能高
作者: cyrlam    時間: 2013-8-11 18:11

INTEL CPU  FULL LOAD成90度 ! AMD才70度
好好先生 發表於 2013-8-11 17:31

which u full load去到90度?
作者: 好好先生    時間: 2013-8-11 18:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生    時間: 2013-8-11 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddychoy04    時間: 2013-8-11 18:43

C of course, because A and B are old CPUs.
作者: ss310251    時間: 2013-8-11 18:58

AMD啦
8核文書好呀
作者: doraemonho    時間: 2013-8-11 19:16

本身主版用 華* 990FX 550BE

升級 CPU 方案 A B C

主要用途: 打機 文書 上EPC


A: AMD 8-Core FX-8320 3 ...
好好先生 發表於 2013-8-11 16:44

講真 總效能3330/4330同8320差唔多
除左電量一定輸之外,你可以話33/4330省電費d既
但要你諗諗,你比多左買板加u既錢已經比8320貴成千蚊
到底你可唔可省電費省成k呢??
當然你如果好注重溫度同單核效能就sure i5啦
作者: freedom1884    時間: 2013-8-11 19:30

星期五晚買左C
作者: inone2    時間: 2013-8-11 20:12

回復 19# 好好先生


    唔知,但我都係選C!!!
作者: 2046    時間: 2013-8-11 20:16

if u have enough $$, then "C".............................
作者: kim_168    時間: 2013-8-11 20:46

認真答: C
作者: chun20077    時間: 2013-8-11 21:25

c啦 唔洗諗
作者: qcmadness    時間: 2013-8-11 22:26

I would suggest B
作者: 好好先生    時間: 2013-8-11 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ywt987    時間: 2013-8-11 22:29

set c la.......
作者: qcmadness    時間: 2013-8-11 22:32

請問I5溫度高 還是8320溫度高???? 出面評測I5 FULL LOAD溫度成85-90度 8320有冇咁高溫? ...
好好先生 發表於 2013-8-11 22:27


機箱溫度應該8320高, 不過4430都唔會好得幾多...

最涼應該係Ivy
作者: yeungaqa    時間: 2013-8-11 22:58

C  
買新貨
作者: 強國人    時間: 2013-8-12 02:55

www.hkepc.com/forum/viewthread.p ... p;extra=&page=1

用intel = 煎蛋

用AMD = 溫泉蛋
作者: inone2    時間: 2013-8-12 07:16

回復 33# 強國人


    用得INTEL HASWELL I5或以上的都會/想買水冷(計效能!),用AMD多數的都只是會風冷(要性價比),所以話之你70度定100度,都係INTEL着數,打個比喻呀-"你話開住個風扇煮飯熱呀,定係開大冷氣係酒家煮餸熱呀!"因為兩者用戶取向不同!唔一定intel用戶比人有錢,但論肯駛錢的程度,intel的用戶肯定比較"豪爽"d!!因為我都係intel迷!
作者: Knicks    時間: 2013-8-12 08:16

C最好
作者: babebo    時間: 2013-8-12 11:31

其實如果樓主用amd會換HS,甘intel換HS後都係無甘高溫,用原裝個個先會過80~90度者。
另外如果要B既就不如C會合理D,如果無打算加display,甘跟你要求就A最實際
作者: 好好先生    時間: 2013-8-12 17:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yeungaqa    時間: 2013-8-12 18:43

認真  想溫度低  一定轉散熱  百幾蚊嘅散熱已經好好
作者: arthur8523    時間: 2013-8-12 19:05

回復 4# 好好先生


    低溫其實A,B都係差唔多,C就熱D。

但A耗電驚人,尤其係full load。

full load情況下A 比B C效能高,但功耗差好遠。
作者: arthur8523    時間: 2013-8-12 19:07

回復 22# doraemonho


    佢長時間黎FULL LOAD用番3年可以差唔多有成K
作者: squallyy    時間: 2013-8-12 19:47

本帖最後由 squallyy 於 2013-8-12 20:01 編輯

室溫32度, 新換intel i5 4670, 原廠heatsink+fan, CPU full load大約70度(畢竟haswell將整組FIVR塞入CPU裡面, 加上3d transistor design),
但沒full load時溫度會降得好快
之前用AMD Phenom II X4 955, 室溫就算比現在低, 但機內卻(idle 大約45-50度)又更耗電
haswell的所謂高溫沒傳言那麼可怕= =反而又靜又比之前涼
now2.jpg

圖片附件: now2.jpg (2013-8-12 19:42, 143.61 KB) / 下載次數 24
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1567404&k=b17c6a43c1c98bf239737155ec741fd9&t=1782151917&sid=57XjQAZ9Ov


作者: doraemonho    時間: 2013-8-13 00:05

回復  doraemonho


    佢長時間黎FULL LOAD用番3年可以差唔多有成K
arthur8523 發表於 2013-8-12 19:07


但你幾可FULL LOAD呀
頭先我都講左,如果樓主真係長時間FULL LOAD的,注重省就轉4430,唔係8320已然可以滿足佢要求
作者: zvn    時間: 2013-8-13 00:30

考唔考慮
Intel Core i5-4570S Haswell (2.9GHz, 6M Cache, LGA 1150, 22nm) CPU BOX 盒裝 65W低電壓 HK$ 1495
Juxxx 網上價
作者: qcmadness    時間: 2013-8-13 00:36

考唔考慮
Intel Core i5-4570S Haswell (2.9GHz, 6M Cache, LGA 1150, 22nm) CPU BOX 盒裝 65W低電壓 HK$ 1 ...
zvn 發表於 2013-8-13 00:30


講效能定功耗先?
作者: zvn    時間: 2013-8-13 00:40

效能唔差幾多
4430 3.0 GHz
4570s 2.9 GHZ
作者: qcmadness    時間: 2013-8-13 00:41

本帖最後由 qcmadness 於 2013-8-13 00:44 編輯
效能唔差幾多
4430 3.0 GHz
4570s 2.9 GHZ
zvn 發表於 2013-8-13 00:40


S版唔值
除非你係一個有熱量/功耗限制的機箱入面 (例如itx)
作者: ango    時間: 2013-8-13 00:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oreobaby    時間: 2013-8-13 02:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS    時間: 2013-8-13 09:54

A

It's AMD go!!!
作者: stunyap    時間: 2013-8-13 09:58

只換u化算得多
作者: chwsunny    時間: 2013-8-13 10:13

AMD FX-8350
作者: arthur8523    時間: 2013-8-13 15:39

回復 42# doraemonho


    即係咁,我粒部機又做home server又做game server比朋友玩,加埋平時開住成堆野閒閒地都keep住30%(最小),加上我又經常剪片,壓片同業餘3D,8~9成時間都係full load。對於剩係識打機既你,FULL LOAD當然好似係神話般難以達到
作者: arthur8523    時間: 2013-8-13 15:42

回復 42# doraemonho


    如果ching你肯幫我埋左張電費單佢,我大可以即刻狗衝砌番部8350 以示支持你心愛既amd又點話。
作者: doraemonho    時間: 2013-8-13 16:15

回復  doraemonho


    即係咁,我粒部機又做home server又做game server比朋友玩,加埋平時開住成堆野閒 ...
arthur8523 發表於 2013-8-13 15:39



    原黎你係樓主?樓主用黎做咩你又知既??
人人用法唔同,如果你只係間歇性爆發FULL LOAD I5條數根本好難埋單
正如我一開始講,如果樓主只係要普普通通咁間唔中FULL LOAD既 8320係佢杯荼
如果要長時間FULL LOAD,4430咪去馬囉
做咩無啦啦你又代入左樓主個角色到呀?
作者: doraemonho    時間: 2013-8-13 16:16

回復  doraemonho


    如果ching你肯幫我埋左張電費單佢,我大可以即刻狗衝砌番部8350 以示支持你心愛既 ...
arthur8523 發表於 2013-8-13 15:42


如果你係樓主又點話
作者: arthur8523    時間: 2013-8-13 16:17

回復 54# doraemonho


   
但你幾可FULL LOAD呀
頭先我都講左,如果樓主真係長時間FULL LOAD的,注重省就轉4430,唔係8320已然 ...
doraemonho 發表於 2013-8-13 00:05



你係唔係唔記得自己講過咩你好似問緊我問題
作者: doraemonho    時間: 2013-8-13 16:18

回復  doraemonho


   


你係唔係唔記得自己講過咩你好似問緊我問題 ...
arthur8523 發表於 2013-8-13 16:17


對唔往,我改一改,樓主幾可FULL LOAD比你好唔好?
作者: arthur8523    時間: 2013-8-13 16:18

回復 57# doraemonho


    無所謂啦
作者: peter9999    時間: 2013-8-13 17:50

b...........
作者: toylet    時間: 2013-8-13 20:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sfcgta123    時間: 2013-8-13 20:26

似乎i5-4430有潛力D... 3330好似少少舊咁
作者: ironmonkey    時間: 2013-8-13 23:27

本帖最後由 ironmonkey 於 2013-8-13 23:29 編輯

已經有靚板, FX系雖然差, 但不值得為Intel加錢換cheap板.

8320夠用2-3年.
作者: 好好先生    時間: 2013-8-14 00:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 星河明空    時間: 2013-8-14 00:50

梗係用新野啦
作者: hktwaiwai    時間: 2013-8-14 01:00

回復 63# 好好先生


恭喜你, 樓主~~~~~!!!!! 我之前都講過話咁樣係最好既CHOICE~~~!!! GOOD CHOICE~~
永遠一買一賣電腦PARTS 一件唔見幾百....... 幾件就可能上千都唔定........... 自己用無病無痛會最實際同合乎預期~~~~~~
又唔洗重裝WINDOWS, 幾好呀, 哈哈~~~~~
祝你玩新U開開心心~~
作者: 好好先生    時間: 2013-8-14 01:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2