Board logo

標題: [產品資訊] 邊度有得買SAPPHIRE VAPOR-X UNIVERSAL [打印本頁]

作者: cwc0110    時間: 2013-6-6 14:25     標題: 邊度有得買SAPPHIRE VAPOR-X UNIVERSAL

明明HKEPC都有出介紹
http://www.hkepc.com/9367
但係SSP搵唔到
冇行貨?
作者: XABI    時間: 2013-6-6 14:35

羊明有無問
作者: cwc0110    時間: 2013-6-6 14:51

回復 2# XABI


唔知係邊間
小弟資歷尚淺 唔知D鋪頭花名
作者: XABI    時間: 2013-6-6 15:01

陽明,黃金地庫電梯隔離
作者: cwc0110    時間: 2013-6-6 17:10

回復 4# XABI


THANKS 得閒去問下
作者: cwc0110    時間: 2013-6-7 21:44

回復 4# XABI


今日問過 冇行貨又冇水貨=.=
明明台灣SAPPHIRE都有入貨 仲要係半年前
香港SAPPHIRE代理ALTECH又唔入貨

作者: wing1100    時間: 2013-6-8 11:14

回復 6# cwc0110


    上網訂LO 運香港
作者: 1chi    時間: 2013-6-8 15:18

本帖最後由 1chi 於 2013-6-8 15:22 編輯

SAPPHIRE VAPOR-X 
這個正在使用中。
双風扇藍燈晚上關燈都幾靚
mmexport1370676014886.jpg
mmexport1370676045250.jpg

圖片附件: mmexport1370676014886.jpg (2013-6-8 15:21, 87.27 KB) / 下載次數 33
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542170&k=e1387d4777e7e7e8e6cd9ca33231939e&t=1782197370&sid=3sP6HyXyAP



圖片附件: mmexport1370676045250.jpg (2013-6-8 15:22, 48.52 KB) / 下載次數 43
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542171&k=cae1387eb3d0afc1b0b330a6b8ade0b7&t=1782197370&sid=3sP6HyXyAP


作者: raf_ilt    時間: 2013-6-8 15:52

回復 8# 1chi


    Full Sapphire Gear wor
作者: 1chi    時間: 2013-6-8 16:14

回復  1chi


    Full Sapphire Gear wor
raf_ilt 發表於 2013-6-8 15:52


咁好眼力
作者: johncheung_1984    時間: 2013-6-8 19:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2013-6-8 22:45

回復 8# 1chi


    ching邊度買?
作者: cwc0110    時間: 2013-6-8 22:45

回復 11# johncheung_1984

等候ching報告
作者: kong1234    時間: 2013-6-9 00:08

SAPPHIRE VAPOR-X 
這個正在使用中。
双風扇藍燈晚上關燈都幾靚
1chi 發表於 2013-6-8 15:18

香港代理有冇入Sapphire 的mainboard?
作者: 1chi    時間: 2013-6-9 01:31

香港代理有冇入Sapphire 的mainboard?
kong1234 發表於 2013-6-9 00:08


HK無

去淘寶吧
作者: cwc0110    時間: 2013-6-9 03:12

PRICE.COM 明明有列明價錢打去問又有冇貨冇資料
聽日走去問下佢!!
johncheung_1984 發表於 2013-6-8 19:43



SAPPHIRE官網有講呢隻散熱器有正式發售 但腦場冇貨
連SALES都唔知有出過 冇貨冇宣傳 失敗!!
就快到暑假都唔加D油 點得 好失敗!!

http://www.sapphiretech.com/pres ... &articleID=5113
一體化水冷產品近期在場中成不少打機玩家首選,既可以靜音運作,而且危險性亦較DIY 的水冷細得多。但不少人有使用年左右仍是有可能要到廠加水,以維持水冷的運作能力。在顯示卡市場以均熱板聞名的Sapphire,在上星期正式在香港推出使用均熱板的CPU 散熱器,提供較其他更佳的散熱能力。

絕不漏水、持續運作
媲美一體化水冷散熱

SAPPHIRE VAPOR-X UNIVERSAL CPU COOLER

Vapor-X 之所以會成為Sapphire 的超頻散熱產品線系列,最重要是用上Vapor Chamber 均熱板散熱設計。均熱板原理上跟導熱管一樣,當熱量傳至內部的「蒸發區」之後,均熱板內部的冷卻液在真空環境下,受熟之後會產生氣化現象,冷卻液就會吸收熟能接著迅速散布到較低溫處凝結,同時釋出熱量,隨後,冷卻液會使用內部的組合式銅網回到蒸發區。由於全魄散熱片均為均熱板設計,所以散熱速度會大幅高於標準導熱管。
作者: johncheung_1984    時間: 2013-6-10 15:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2013-6-10 17:36

回復 17# johncheung_1984

代理係指ALTECH?
下星期有貨姐係SSP會有得賣?
作者: johncheung_1984    時間: 2013-6-11 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2013-6-17 19:26

回復  cwc0110


    正確,但咩地方先賣或者有冇貨就講
johncheung_1984 發表於 2013-6-11 10:51



CHING 買左未?
作者: johncheung_1984    時間: 2013-6-17 20:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2013-6-17 21:21

回復 21# johncheung_1984


邊度有得訂?
作者: johncheung_1984    時間: 2013-6-17 21:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwc0110    時間: 2013-6-17 22:14

回復 23# johncheung_1984


樂天熊仔餅





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2