Board logo

標題: [DELETE THIS] [打印本頁]

作者: ivanlkk    時間: 2012-7-19 01:40     標題: [DELETE THIS]

本帖最後由 ivanlkk 於 2012-7-30 09:40 編輯

[DELETE THIS]
作者: jackwong717    時間: 2012-7-19 07:57

好難講,火牛我相信相當日子了
老代/接近死亡都唔定!
用多十火電而又咁啱死隻ide
機率IDE hdd出問題大d
作者: ownion    時間: 2012-7-19 08:49

有这个可能性, 电源功率不够或者负载多的话, 会导致电源的12v电压升高, 一般电源的 5v, 12v和3.3v都是一路控制信号的, 导致5v和3.3v也同时升高, 这样硬盘就工作在高电压的情况下, 长时间使用出问题是正常的.
作者: ivanlkk    時間: 2012-7-19 09:33

本帖最後由 ivanlkk 於 2012-7-28 15:46 編輯

[DELETE THIS]
作者: lawrencelau1    時間: 2012-7-19 10:05

甚麼都有可能
都可以係隻牛出力不正常 (12v => 14/15 v)
作者: yayhaha99    時間: 2012-7-19 14:26

有这个可能性, 电源功率不够或者负载多的话, 会导致电源的12v电压升高, 一般电源的 5v, 12v和3.3v都是一路 ...
ownion 發表於 2012-7-19 08:49


真的假的? 電壓可以隨便調整?
作者: kevinsum    時間: 2012-7-19 14:48

睇番chingd回覆先知原來有可能
作者: man3564    時間: 2012-7-19 15:24

唔出奇
岩岩有部文書機,冇display card
得一隻HDD同一隻DVD Rom,雞牛

一check發現火牛同HDD都死左,雖然冇乜實質證據
但經驗所得,火牛死前一刻通常會回光反照
只要有插住既野,都有可能被電死
作者: uxuq    時間: 2012-7-19 18:31

有这个可能性, 电源功率不够或者负载多的话, 会导致电源的12v电压升高, 一般电源的 5v, 12v和3.3v都是一路 ...
ownion 發表於 2012-7-19 08:49

為何不夠力反而電壓會升?
作者: 找數K    時間: 2012-7-19 18:33

回復 9# man3564



回光反照
搵人陪葬就岩
其實呢火牛真係唔慳得
作者: au1990    時間: 2012-7-19 18:33

回復 7# yayhaha99


    而家有D高效火牛用晶片做轉壓,先由220轉做12,再DC to DC轉做3.3同5。
    因為唔係用銅線圈所以效率可以爆到9X%都得。但代價係全部同一路,用幾多V都會拉倒其他V。
作者: mmdd    時間: 2012-7-19 21:34

可能性有, 吃唔饱,跑起来会累 就可能易死了
作者: 張師兄    時間: 2012-7-19 21:50

本帖最後由 張師兄 於 2012-7-19 21:52 編輯

火牛俾電推動部機,等同一個人個心臟跳動出問題時所產生身體肌能部份損壞嘅情況一樣

唔單止會死硬碟,而且有接駁過呢個火牛嘅組件都有機會因供電不良而損壞,只死哽碟已經好好彩
作者: lotus123    時間: 2012-7-19 22:18

見過,pentium II 年代,跟機D牛好雞,加多隻硬碟後,有隻硬碟有“韃韃”聲, 好似個摩打吾夠力。 用多幾日隻硬碟就瓜左。
作者: hkstar    時間: 2012-7-19 22:24

unstable voltage could easily led to damage of HD
作者: yayhaha99    時間: 2012-7-20 02:20

又學到野, 多謝幾位師兄指教
作者: nanyou    時間: 2012-7-20 02:27

本帖最後由 nanyou 於 2012-7-20 02:29 編輯

有機會會

應該系,電俾唔足,令到隻HDD處於著機既邊緣位,差dd就唔著甘,好易就呱~

以前我試過一次,開著部腦,貪方便,直接外接個HDD- -"一插落去,轉一下就停佐,check翻系燒PCB
作者: manlung803    時間: 2012-7-20 11:02

P4機 應該都有番6~7年了吧,及早買番隻好少少既火牛吧
唔洗下下要80plus,至少用番隻正常少少既牛
作者: fkm5213131    時間: 2012-7-20 12:43

火牛不夠力就開5到la
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-7-20 14:26

回復 19# fkm5213131


    你又試吓買個GTR Type R 400W推3770k+680,睇吓開唔開到
作者: ton    時間: 2012-7-20 18:08

火牛唔夠力, 以我經驗真係會整壞 Harddisk 的, 試過要我2個星期去換左三隻 Harddisk, 後來一換火牛就冇再發生過
作者: 酸到暈    時間: 2012-7-21 11:09

回復  fkm5213131


    你又試吓買個GTR Type R 400W推3770k+680,睇吓開唔開到
mtpmanhauyin 發表於 2012-7-20 14:26



    請比答案,究竟開唔開到?
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-7-21 16:39

回復 22# 酸到暈


    開到,但會爆姐
作者: Wing6456    時間: 2012-7-21 16:52

成部機幾時都係火牛最重要.....
不要因少失大.....
作者: 酸到暈    時間: 2012-7-21 16:53

回復 23# mtpmanhauyin


    吓, 咁恐怖 ......
作者: kelvin_maximus    時間: 2012-7-21 17:04

回復 22# 酸到暈


    開機冇問題...燒機都可能得添..不過燒幾分鐘..然後煙花+全屋跳線+一陣燒膠味...
都有幾大可能發生咖
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-7-21 17:19

回復 25# 酸到暈


    400W都唔夠力推3770+680,依家仲要唔係靚牛,唔爆就奇
作者: pcjai94    時間: 2012-7-21 21:30

有機會 買隻靚牛包冇死
作者: Presto    時間: 2012-7-24 23:02

有機會燒hdd的
作者: chemyeung    時間: 2012-7-24 23:08

火牛唔夠力, 係會燒harddisk





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2