Board logo

標題: 而家買ASROCK Z77 重有無8GB RAM 送???今日去SSP 買 無....HELP [打印本頁]

作者: keyon    時間: 2012-6-19 23:55     標題: 而家買ASROCK Z77 重有無8GB RAM 送???今日去SSP 買 無....HELP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ted219    時間: 2012-6-19 23:57

無好耐....
作者: hkedem1668    時間: 2012-6-20 00:01

asrock之前果期去到5月尾...依家好似轉咗biostar有得送 8gb ram ..
作者: hkedem1668    時間: 2012-6-20 00:01

其實依家無ram送果啲z77版,個價系唔系平返幾舊呢?
作者: keyon    時間: 2012-6-20 00:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkedem1668    時間: 2012-6-20 00:06

回復 5# keyon

哈哈,最衰就系交易廣場果度又無乜人放z77板喎....仲諗住系果度搵返塊添...
作者: georgekei    時間: 2012-6-20 00:10

點解六月中都過埋了,仲有人問買Z77板仲有冇ram送?
作者: gum    時間: 2012-6-20 00:39

因為有其他牌子有ram送囉
作者: rouen    時間: 2012-6-20 01:25

早都無啦
作者: relaxac    時間: 2012-6-20 10:59

我上星期298 "落天" 買z77 fatal1ty pro 仲有送corsair xms3 8gb, 其他model 唔清楚
作者: 明明白白    時間: 2012-6-20 16:42

今日睇本"P思M"
其中有廣告買msi啲Z77板加$40就有ram跟喎
作者: icedmoon    時間: 2012-6-20 17:26

MSI Z77, free 8GB TEAM....that's last Friday, call seafood to check out lo.
作者: rouen    時間: 2012-6-20 21:44

8gram。等平300文
作者: pigulu1314    時間: 2012-6-20 22:41

無左半個月有多喇=0=
作者: 670    時間: 2012-6-21 13:27

$300而已,去馬啦if you really like it.
作者: Pkid    時間: 2012-6-21 14:45

剛剛在灣仔298買咗Asrock,重有2x4GB RAM送,Corsair CMX8GX3M2A1600C9,但只剩得Z77 Extreme6,平那兩款已無貨

另外MSI三款都重有 Team RAM送,不用加錢,但話最平那款剩得好少貨
作者: kcl    時間: 2012-6-21 20:48

我上星期298 "落天" 買z77 fatal1ty pro 仲有送corsair xms3 8gb, 其他model 唔清楚
relaxac 發表於 2012-6-20 10:59


請教眾師兄, 對這款 RAM→corsair xms3 8gb, 評價如何 (因不太熟識 RAM), 謝謝!
作者: GD唔GD    時間: 2012-6-22 10:52

剛剛在灣仔298買咗Asrock,重有2x4GB RAM送,Corsair CMX8GX3M2A1600C9,但只剩得Z77 Extreme6,平那兩款已 ...Pkid 發表於 2012-6-21 14:45


ching, Z77 fatal1ty pro 有無得送?
作者: Botti    時間: 2012-6-22 11:23

其實依家無ram送果啲z77版,個價系唔系平返幾舊呢?
hkedem1668 發表於 2012-6-20 00:01


我留意牙石有 Ram/無 RAM 送 爭 1 舊水到....
   
真寶 MSI 送 RAM 貴左 90 到
作者: Pkid    時間: 2012-6-22 11:45

回復 18# GD唔GD

冇,ASRock 只剩得Extreme 6 一款有RAM送
作者: aeolian2009    時間: 2012-6-22 11:47

剛剛在灣仔298買咗Asrock,重有2x4GB RAM送,Corsair CMX8GX3M2A1600C9,但只剩得Z77 Extreme6,平那兩款已 ...
Pkid 發表於 2012-6-21 14:45



    請問E6你買左幾多錢
作者: Pkid    時間: 2012-6-22 11:52

請問E6你買左幾多錢
aeolian2009 發表於 2012-6-22 11:47


我連CPU一齊買,減$20後$1550
作者: articno    時間: 2012-6-22 13:44

still have free ram?
作者: i_djinn    時間: 2012-6-22 14:56

請教眾師兄, 對這款 RAM→corsair xms3 8gb, 評價如何 (因不太熟識 RAM), 謝謝!
kcl 發表於 2012-6-21 20:48


上到1600 既普通RAM 無分別
作者: Pkid    時間: 2012-6-22 15:07

still have free ram?
articno 發表於 2012-6-22 13:44


Yes, 你可打電話先去問下有冇貨﹕好似"海鮮舫"咁,佢網頁有晒所有產品價錢的,樂X電腦,但送的是Corsair,不是網頁寫的Team RAM

另外見佢網頁寫ASROCK Fatal1ty Z77 Professional 仍然重有RAM送,昨天門市無
作者: 右滑鼠    時間: 2012-6-22 15:09

相信而家果D係非官方活動(除左最近先開始送果隻牌子) ,鋪頭自己嘔出黎比客...都咁耐囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2