作者: superlisa 時間: 2011-10-9 09:25 標題: CPU 升級
因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU. AMD X3 450 足夠嗎? 不足夠的話應買哪 model? 現在 X3 / X4 / X6 是否已沒貨?
另, 想請教此板是否support AMD X3 / X4 / X6
http://www.foxconnchannel.com/pr ... spx?id=en-us0000371
謝!
作者: ds9flo 時間: 2011-10-9 10:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stock86c 時間: 2011-10-9 11:02
might need to becareful whether your board supports 125W x4 x6 cpus. to be safe get the 95w x3 x4 , or better a cheap 2nd hand athlon x2 and give it a try first.
作者: superlisa 時間: 2011-10-9 22:01
感謝兩位師兄!
作者: Jamesbond007 時間: 2011-10-10 08:53
因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU. AMD X3 450 足夠嗎? 不足夠的話應買哪 model? 現在 X3 / X4 / X6 是否已沒貨?
另, 想請教此板是否support AMD X3 / X4 / X6
http://www.foxconnchannel.com/pr ... spx?id=en-us0000371
謝!
raku 發表於 9/10/2011 09:25
你說的 A7GM-S 底板應該可以支援六核心 CPU ( 不過你要先更新 BIOS 到 799F1P15 ),你可以買 Phenom II X6 1055T 95W 版本。
作者: 孤寂使者 時間: 2011-10-10 09:11
因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU. AMD X3 450 足夠嗎? 不足夠的話應買哪 model? 現在 X3 / ...
raku 發表於 2011-10-9 09:25
呢個simulator有冇建議你買邊粒?
作者: T5~ 時間: 2011-10-10 10:39
買粒勁U去玩Jpcsp,不如買部psp玩仲好,起碼唔使等咩完美模擬
作者: superlisa 時間: 2011-10-10 21:58
你說的 A7GM-S 底板應該可以支援六核心 CPU ( 不過你要先更新 BIOS 到 799F1P15 ),你可以買 Phenom II X ...
Jamesbond007 發表於 2011-10-10 08:53
BIOS 更新了, 會去找95W的版本, 感謝!
作者: superlisa 時間: 2011-10-10 22:01
Recommended CPU: Dual core @ 2.5 GHz. 5000+ 應達此要求, 但行唔到 www
作者: superlisa 時間: 2011-10-10 22:08
的確 XD. 其實現在想玩的 game 得一隻, 諗住升CPU平丁丁部電腦又可快丁丁 www
作者: dom 時間: 2011-10-10 22:25
因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU. AMD X3 450 足夠嗎? 不足夠的話應買哪 model? 現在 X3 / ...
raku 發表於 9-10-2011 09:25 AM
你玩 Emu 既話高頻 四核會比六核有效率
作者: zakurelo 時間: 2011-10-10 22:25
本帖最後由 zakurelo 於 2011-10-10 22:34 編輯
我用X4 640試,CPU Loading最多得25%
多多核都無意思

作者: zakurelo 時間: 2011-10-10 22:30
點行唔到?
無裝java?
定係Load完UMD後唔知要按Run果粒Button(最常見問題)
作者: superlisa 時間: 2011-10-10 22:52
會去找高頻的三/四核, 感謝!
作者: superlisa 時間: 2011-10-10 23:07
FPS 不時低於30, 間中甚至低於10, 這時遊戲十分緩慢, 畫面亦不清
作者: zakurelo 時間: 2011-10-10 23:34
呢隻模擬器完成度根本未夠
叧外以前見人話用AMD/ATI card行3D Game可能會有N card唔會有既問題
作者: superlisa 時間: 2011-10-11 00:27
本帖最後由 raku 於 2011-10-11 00:36 編輯
的確應先試其他模擬器, 師兄有否推介?
作者: 發呆喵 時間: 2011-10-11 01:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 發呆喵 時間: 2011-10-11 01:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazenorin 時間: 2011-10-11 10:37
買粒玩得順模擬器既CPU,
真係分分鐘貴過部 PSP
只係分別在於買粒勁 d 既 CPU,
PC Game 都會玩得好 d

