Board logo

標題: CPU 升級 [打印本頁]

作者: superlisa    時間: 2011-10-9 09:25     標題: CPU 升級

因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU.  AMD X3 450 足夠嗎?  不足夠的話應買哪 model?  現在 X3 / X4 / X6 是否已沒貨?

另, 想請教此板是否support AMD X3 / X4 / X6
http://www.foxconnchannel.com/pr ... spx?id=en-us0000371

謝!
作者: ds9flo    時間: 2011-10-9 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stock86c    時間: 2011-10-9 11:02

might need to becareful whether your board supports 125W x4 x6 cpus. to be safe get the 95w x3 x4 , or better a cheap 2nd hand athlon x2 and give it a try first.
作者: superlisa    時間: 2011-10-9 22:01

感謝兩位師兄!
作者: Jamesbond007    時間: 2011-10-10 08:53

因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU.  AMD X3 450 足夠嗎?  不足夠的話應買哪 model?  現在 X3 / X4 / X6 是否已沒貨?

另, 想請教此板是否support AMD X3 / X4 / X6
http://www.foxconnchannel.com/pr ... spx?id=en-us0000371

謝!
raku 發表於 9/10/2011 09:25


你說的 A7GM-S 底板應該可以支援六核心 CPU ( 不過你要先更新 BIOS 到 799F1P15 ),你可以買 Phenom II X6 1055T 95W 版本。
作者: 孤寂使者    時間: 2011-10-10 09:11

因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU.  AMD X3 450 足夠嗎?  不足夠的話應買哪 model?  現在 X3 / ...
raku 發表於 2011-10-9 09:25



    呢個simulator有冇建議你買邊粒?
作者: T5~    時間: 2011-10-10 10:39

買粒勁U去玩Jpcsp,不如買部psp玩仲好,起碼唔使等咩完美模擬
作者: superlisa    時間: 2011-10-10 21:58

你說的 A7GM-S 底板應該可以支援六核心 CPU ( 不過你要先更新 BIOS 到 799F1P15 ),你可以買 Phenom II X ...
Jamesbond007 發表於 2011-10-10 08:53


BIOS 更新了, 會去找95W的版本, 感謝!
作者: superlisa    時間: 2011-10-10 22:01

呢個simulator有冇建議你買邊粒?
孤寂使者 發表於 2011-10-10 09:11


Recommended CPU: Dual core @ 2.5 GHz.  5000+ 應達此要求, 但行唔到 www
作者: superlisa    時間: 2011-10-10 22:08

買粒勁U去玩Jpcsp,不如買部psp玩仲好,起碼唔使等咩完美模擬
T5~ 發表於 2011-10-10 10:39


的確 XD. 其實現在想玩的 game 得一隻, 諗住升CPU平丁丁部電腦又可快丁丁 www
作者: dom    時間: 2011-10-10 22:25

因 AMD 5000+ 行唔到PSP模擬器 Jpcsp, 想買CPU.  AMD X3 450 足夠嗎?  不足夠的話應買哪 model?  現在 X3 / ...
raku 發表於 9-10-2011 09:25 AM


你玩 Emu 既話高頻 四核會比六核有效率
作者: zakurelo    時間: 2011-10-10 22:25

本帖最後由 zakurelo 於 2011-10-10 22:34 編輯

我用X4 640試,CPU Loading最多得25%
多多核都無意思
作者: zakurelo    時間: 2011-10-10 22:30

Recommended CPU: Dual core @ 2.5 GHz.  5000+ 應達此要求, 但行唔到 www
raku 發表於 2011-10-10 22:01

點行唔到?
無裝java?
定係Load完UMD後唔知要按Run果粒Button(最常見問題)
作者: superlisa    時間: 2011-10-10 22:52

你玩 Emu 既話高頻 四核會比六核有效率
dom 發表於 2011-10-10 22:25


會去找高頻的三/四核, 感謝!
作者: superlisa    時間: 2011-10-10 23:07

點行唔到?
無裝java?
定係Load完UMD後唔知要按Run果粒Button(最常見問題)
zakurelo 發表於 2011-10-10 22:30


FPS 不時低於30, 間中甚至低於10, 這時遊戲十分緩慢, 畫面亦不清
作者: zakurelo    時間: 2011-10-10 23:34

FPS 不時低於30, 間中甚至低於10, 這時遊戲十分緩慢, 畫面亦不清
raku 發表於 2011-10-10 23:07

呢隻模擬器完成度根本未夠
叧外以前見人話用AMD/ATI card行3D Game可能會有N card唔會有既問題
作者: superlisa    時間: 2011-10-11 00:27

本帖最後由 raku 於 2011-10-11 00:36 編輯
呢隻模擬器完成度根本未夠
叧外以前見人話用AMD/ATI card行3D Game可能會有N card唔會有既問題 ...
zakurelo 發表於 2011-10-10 23:34


的確應先試其他模擬器, 師兄有否推介?
作者: 發呆喵    時間: 2011-10-11 01:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 發呆喵    時間: 2011-10-11 01:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kazenorin    時間: 2011-10-11 10:37

買粒玩得順模擬器既CPU,
真係分分鐘貴過部 PSP

只係分別在於買粒勁 d 既 CPU,
PC Game 都會玩得好 d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2