Board logo

標題: 1000蚊選擇你會揀華碩定技嘉? [打印本頁]

作者: 軟硬大師    時間: 2011-6-16 17:42     標題: 1000蚊選擇你會揀華碩定技嘉?

本帖最後由 軟硬大師 於 2011-6-16 18:10 編輯

http://www.gigabyte.tw/products/product-page.aspx?pid=3907#ov

http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3Plus/M5A97_EVO/
作者: myc01160    時間: 2011-6-16 17:43

本帖最後由 myc01160 於 2011-6-16 17:45 編輯

我都留意緊這兩塊XD, 兩塊都係$1000?
btw, asus 果塊有esata
作者: StAsh818    時間: 2011-6-16 17:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lucario    時間: 2011-6-16 17:54

儲多一陣錢, 等Bulldozer出左先買, 又有多D choice
作者: 軟硬大師    時間: 2011-6-16 18:11

我都留意緊這兩塊XD, 兩塊都係$1000?
btw, asus 果塊有esata
myc01160 發表於 2011-6-16 17:43



    ESATA 有咩用
作者: Semlal    時間: 2011-6-16 18:11

之前睇朋友塊板.華石果D針位好似整得冇咁好咁.
作者: myc01160    時間: 2011-6-16 20:58

ESATA 有咩用
軟硬大師 發表於 2011-6-16 18:11



我有個hdd 盒仔行esata, 禁o岩有用姐
作者: a886    時間: 2011-6-16 21:21

我揀ASUS~
原因:
代理 較我HOME 近(個人原因)

不過我覺得依家買9系唔抵太早買
等MA 推土出 會有多啲款揀~
作者: Jamesbond007    時間: 2011-6-16 21:26

GIGA果塊可以行X8+X8+X4
ASUS果塊得一條X16+一條X4
如果有需要玩雙卡就當然用GIGA果塊啦. ...
StAsh818 發表於 16/6/2011 17:48


樓主所指的 GA-970A-UD3 只有 x16 + x4。
作者: sapphire4890    時間: 2011-6-16 22:09

回復 5# 軟硬大師
外置HDD先有用,我試過將SATA2(HDD)同佢搞亂...搞到開機成3MIN先開到個speed有幾快,樓主應該清楚掛
作者: StAsh818    時間: 2011-6-16 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: angusleung    時間: 2011-6-16 22:59

如果有8個sata位就好喇....orz
作者: 大喊包    時間: 2011-6-16 23:02

ASUS
作者: ken654    時間: 2011-6-16 23:03


作者: billy12342001    時間: 2011-6-16 23:23

其實ESATA可以在擴充槽上擴充
不過比我揀我會揀ASUS因為UEFI,但Gigabyte無寫...
作者: pakpakpakhk    時間: 2011-6-16 23:32

I just bought GA-970A-D3, Coz I use only one display card.
the onboard SATA socket can be configured to eSATA mode, so you can connect it to the front panel for your external harddisk.
作者: 軟硬大師    時間: 2011-6-16 23:38

其實ESATA可以在擴充槽上擴充
不過比我揀我會揀ASUS因為UEFI,但Gigabyte無寫...
billy12342001 發表於 2011-6-16 23:23



    UEFI 有咩用?
作者: Minaduki2004    時間: 2011-6-16 23:46

比我會揀ASUS
你買左GIGA d 板,轉頭佢就會出 rev1.1,會比佢激死,同埋個2手賣出價又會低左
作者: climbw25394    時間: 2011-6-16 23:49

本帖最後由 climbw25394 於 2011-6-16 23:50 編輯

回復 18# Minaduki2004

你覺得ASUS果D唔會同一型號有不同VER?唔標出黎唔代表佢冇!
轉左你都唔知!人地推新REV標明番俾你睇又有問題?
藉口!藉口!人地推新REV,又關你買左果個VER咩事呢請問?
GIGABYTE個二手價算高企囉
作者: Minaduki2004    時間: 2011-6-17 00:11

回復  Minaduki2004

你覺得ASUS果D唔會同一型號有不同VER?唔標出黎唔代表佢冇!
轉左你都唔知!人地推新 ...
climbw25394 發表於 2011-6-16 23:49


個人覺得,chipset 都係得個d,每間廠都會改少少野就出過塊新
ASUS都係咁,但佢出ge時候,起碼會改下名 XD
GA ,佢出ge 時候,有時會改個名,更加有時會改個rev no.
如果今日買左rev1.0,過兩日就出2.0,我會覺得不爽,唔知師兄你會唔會
作者: fai103    時間: 2011-6-17 00:14

GIGA...
因為ASUS個SATA插頭得4個....
我自己本身:1個CD ROM,一個SSD,二個HDD
擴充起上黎唔太OK~"~
但係如果唔擴充,就係ASUS了,因為隻色,岩哂大部份人既黑化機箱.....
作者: manling    時間: 2011-6-17 00:24

我好鍾意ASUS果個Q-Connector
其他牌子係咪好似無呢個咁方便既東西??
作者: keiya345    時間: 2011-6-17 00:26

我會簡MSI
作者: JustinChan    時間: 2011-6-17 00:29

小弟會選GIGA
(離題)現在AM3+ SOCKET的M-ATX板選擇很小,而且全是用上舊的8系晶片
作者: hihihellohihi    時間: 2011-6-17 00:57

我會簡MSI
keiya345 發表於 2011-6-17 00:26

講得啱, 咁的價位其他廠有更多的選擇
作者: terry3695    時間: 2011-6-17 01:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkgoldenfighter    時間: 2011-6-17 01:20

我一定揀Asus, Giga同我命水唔夾^_^
作者: climbw25394    時間: 2011-6-17 16:20

回復 20# Minaduki2004

ASUS都會改左少少唔改名嫁,
轉左USB 3.0 CHIP夠冇改過名啦?
作者: i_djinn    時間: 2011-6-17 21:28

樓主, 你會用多SATA? 還會不會用ESATA...
UFEI bios, 亦係一個賣點, 睇你鍾意啫..
作者: CorsairX    時間: 2011-6-17 22:14

recommend ASUS, the functions of ASUS MB is good
作者: xc63774174    時間: 2011-6-17 22:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 軟硬大師    時間: 2011-6-18 00:10

樓主, 你會用多SATA? 還會不會用ESATA...
UFEI bios, 亦係一個賣點, 睇你鍾意啫..
i_djinn 發表於 2011-6-17 21:28



    用3個SATA ..ESATA 唔會用..~ UFEI 比起傳統既BIOS 設定有咩好呢?
作者: 軟硬大師    時間: 2011-6-18 00:11

覺得ASUS啲板成日有進步
GIGA開始原地踏步...
xc63774174 發表於 2011-6-17 22:29



    兩間都差唔多啦...
作者: gum    時間: 2011-6-18 00:14

本帖最後由 gum 於 2011-6-18 00:17 編輯
回復  Minaduki2004

你覺得ASUS果D唔會同一型號有不同VER?唔標出黎唔代表佢冇!
轉左你都唔知!人地推新 ...
climbw25394 發表於 2011-6-16 23:49



    你搵返例如965年代gigabyte同asus兩間既唔同處理手法先啦.
明明BIOS 攪得掂既野, G都要出幾個version既版先用到. 如果唔係台灣個邊M01 d人勁嘈, 都唔會死狗咁出個beta bios. A 仔一早就出個新BIOS, 邊有攪咁多. 個時就知下次要買咩.
作者: billy12342001    時間: 2011-6-18 00:38

UFEI 好在
圖形介面,可以用mouse泥set野(不過有D UFEI bios無得用,要用keyboard泥set )
原生支持3TB以上的HDD
以下為個人觀點
ASUS板其中一個好處係Flash錯bios可以用底板Drive 碟還原最舊的bios
但GIGABYTE又有DualBIOS但如果佢兩個Rom都刷死哂,又要比$代理
但GIGABYTE用料又好過ASUS以電容來睇GIGABYTE用日系的NIPPON CHEMI-CON點都好過ASUS用台系
作者: Minaduki2004    時間: 2011-6-18 02:15

回復  Minaduki2004

ASUS都會改左少少唔改名嫁,
轉左USB 3.0 CHIP夠冇改過名啦? ...
climbw25394 發表於 2011-6-17 16:20


咁我又無統計過喎,我多數聽都係GA 咋
作者: 軟硬大師    時間: 2011-6-18 11:35

你搵返例如965年代gigabyte同asus兩間既唔同處理手法先啦.
明明BIOS 攪得掂既野, G都要出幾個versio ...
gum 發表於 2011-6-18 00:14



    我睇過GA 板既Bios 更新情況...多數都係頭一兩個月有更新...之後都冇再更新啦...~ 直接出..rev?.   ....
作者: climbw25394    時間: 2011-6-18 13:20

回復 37# 軟硬大師

I don't think so
作者: climbw25394    時間: 2011-6-18 13:20

回復 38# climbw25394

而且,不同ver的bios都是同一樣,唔信自己比對下。舊ver bios同新ver bios共用。
作者: 足跡    時間: 2011-6-18 17:03

Gigabytes
作者: climbw25394    時間: 2011-6-18 17:12

本帖最後由 climbw25394 於 2011-6-18 17:14 編輯

回復 34# gum

搵番例如965年代,哦。借問今年係幾多年?
不要將ASUS&GIGA混為一談,大家設計唔同?
你跑到100M 9秒9,代唔代表人地100M跑到9秒9?
以ASUS來先入為主,跟本冇得傾。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2