作者: choi_b 時間: 2011-2-24 11:30 標題: i7 + 6950 modded 6970 用幾多電? 等我話你知 [最終回4日後]
本帖最後由 choi_b 於 2011-2-28 10:38 編輯
今日買左呢件小小玩具, check 下部電腦長開會唔會令電費好金
呢件玩具有樣好, 就係可以比你輸入幾錢一度電, 當一感應到有電, 就會開始計時, 無電到就會停止計時, 跟住仲可以幫你計埋用左幾錢電費, 等我試下run 佢 24*7, 睇下一個禮拜幾錢電先

以下係小弟o既系統:
CPU: i7-930 @ 4G
Motherboard: asus p6x58 premium
Ram: 2gb * 3
Harddisk: WD 500GB * 2 RAID 0, WD 1TB * 1, WD external 1TB * 1 via firewire
VGA: sapphire 6950 2gb modded to 6970 @ 880/1375
Sound card: asus sonar d2x
TV card * 1
DVD-writer * 1
Wing 12 fans * 3
機箱: silverstone ft-02 @ 18cm case fans * 3
Power supply: corsair HX-850
Idle usage

CPU full load usage @ Orthos * 4

GPU full load usage @ Furmark

CPU + GPU full load @ Orthos * 4 and Furmark

Benchmarking usage @ Heaven

根據以上測試, 最高用電只係420W, 睇黎 hx-850 有d大材小用
一星期後再黎 update 總電費, 歡迎各方好友討論
------------------------------------------------------------------------
After 1 day, 用左 4.36 度電, 4.36kWh, 平均每小時 182W

After 2 day, 用左 8.79 度電, 8.79kWh, 平均每小時 183W

After 4 days, 用左 17.54 度電, 17.54kWh, 平均每小時 183W

作者: xc63774174 時間: 2011-2-24 11:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr 時間: 2011-2-24 11:37
師兄改改標題吧,寫明6950 modded 6970好D,否則實有人會插
作者: genchan 時間: 2011-2-24 11:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: palmtree 時間: 2011-2-24 11:44
多謝分享,其實問題不在於火數多少問題,應是消費者於組裝電腦時如何選擇與火牛應如何使用,使其不易折壽
作者: telephone 時間: 2011-2-24 11:49
多謝師兄分享
作者: grxgr 時間: 2011-2-24 11:49
回正題,
樓主打算點RUN24X7?
係咪按日常使用黎RUN?
咁我假設IDLE+FULL LOAD...平均值估計220W每小時吧
咁計一計...
若果係九龍(好似$0.9每度,唔知有無加到)
220*24*7/1000*0.9=$33.264,這是粗略估計既數字~等一週後樓主公佈既睇下相差幾遠先
作者: choi_b 時間: 2011-2-24 11:51
回復 2# xc63774174
我o係加拿大, canadiantire 有售
香港應該都有類似產品呱
作者: choi_b 時間: 2011-2-24 11:58
主題已改
你講得好o岩, 電腦用量因人而已, 我就會o係呢一個禮拜度主要都係上網, youtube, facebook, 同埋夜晚就問b仔借野咁, 通常都係借一兩樣, 我呢排唔得閑打機住, 所以算係低用量. 不過而家發現到個問題, 就係個電錶睇黎好似過唔到 99 小時, 我會留意, 或者未必做到一星期. 我呢度電費唔同香港, 你可以參考 kwh 個數跟住自己乘番香港電費
作者: grxgr 時間: 2011-2-24 11:58
你係個邊幾錢一度電:funk:
作者: grxgr 時間: 2011-2-24 12:01
哦~唔緊要既,做唔到24*7,試下24*4跟住我地自己計返~
都係想知個約數~睇下每個月自己敗左幾多家
作者: choi_b 時間: 2011-2-24 12:09
我呢度基本月費 $19.28 cnd, 之後每度電 $0.1061 cnd, 以7.8換算單位, 即係大約 $150hkd 月費 + $0.83hkd 每度電. 我而家住宿舍, 包水包電包上網, 不過遲d要搬出去lu, 到時樣樣都係錢, 所以襯而家睇下長開電費會唔會好金
作者: 原明 時間: 2011-2-24 13:18
are they the same power? 6950 modd to 6970 vs 6970?
作者: choi_b 時間: 2011-2-24 13:57
無真正6970, 呢個答你唔到
作者: myricky 時間: 2011-2-24 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2011-2-24 15:19
你個頭唔係英制頭黎喎, 香港唔係唔用得咩?
作者: Tsumetai 時間: 2011-2-24 15:50
Thanks CHing
作者: choi_b 時間: 2011-2-24 15:51
回復 15# myricky
隻牛有7年保, 應該可以用上3,5,7年ge, 預大d唔緊要啦
作者: choi_b 時間: 2011-2-24 15:51
回復 16# dom
我o係加拿大
作者: myricky 時間: 2011-2-24 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: keiya345 時間: 2011-2-24 21:02
本帖最後由 keiya345 於 2011-2-24 21:26 編輯
C兄你個電標度到輸入緊用電420W, 無記錯HX850 NON PEAK USAGE大概效率係85%, 即係隻牛輸出緊420W X 0.85=35 ...
myricky 發表於 2011-2-24 14:32
吾系甘計啵..
應該系420W / 85% = 494.1176470588235w
作者: jackiefx 時間: 2011-2-24 21:08
佢個錶顯示用左420W,85%應該係X0.85喎
作者: keiya345 時間: 2011-2-24 21:23
本帖最後由 keiya345 於 2011-2-24 21:27 編輯
又有人甘諗...
80PLUS吾系甘計的...
好像銅牌85%甘計
420W / 85% = 494.1176470588235w
作者: grxgr 時間: 2011-2-24 21:28
今次係你錯喎
佢係話係電錶度寫住既數=IN 火牛既數目
所以計返80%等於火牛當時OUT既數目絕對正確
作者: alexngai 時間: 2011-2-24 21:30
idle高過100W真的很難接受.....
作者: jackiefx 時間: 2011-2-24 21:30
佢個錶顯示既唔係SYSTEM用幾多,係實際係插座拎左幾多
作者: keiya345 時間: 2011-2-24 21:37
甘即系佢宜家個電系交電費果陣既電啦
咪同我果個一樣

作者: grxgr 時間: 2011-2-24 21:40
=.=點極你都唔明
佢電錶SHOW個條數已經係unefficiency個條數黎
即420W係答案
而火牛轉換效率為85%實質出到的只係357W
作者: 招搖仔 時間: 2011-2-24 21:45
我自己試過I7 920@4G 用4850
FULL LOAD 450W左右
作者: superman9394 時間: 2011-2-24 21:57
回復 27# keiya345
條數係
X / 85% = 420W
作者: keiya345 時間: 2011-2-24 21:58
我知呀
作者: ktt160 時間: 2011-2-24 22:04
antec既NEO 450C好似12V既A夠推哩SET...
作者: Gurren 時間: 2011-2-24 22:07
先420W
我開POST問人 5770 / 9800GTX+都要換牛
作者: yanjar 時間: 2011-2-24 22:27
岩岩早兩日係鴨記買咗部wattage meter, brennenstuhl 牌, 即係好多師兄用緊灰色個隻
錜住用部舊機[Athlon x2 4200+, 9600GT]做 7/24server
tune低voltage後, idle 都有91W :funk:
作者: grxgr 時間: 2011-2-24 22:32
嗱嗱嗱
你個CASE完全唔同
你個邊窗係牛的性能問題
呢一邊窗隻牛完全不是問題
你個邊要用9800GTX+,即顯咭係要睇佢12V有幾多電流供到出黎
比埋例子,同樣叫450W,有牛可以12V供36A即432W,但有牛只供到12V*22A即264W
稱450W,可能係佢在5V電多,用黎拉平衡亂UP出黎,實質不達標的
總之表面寫幾Watt既,都要睇睇佢12V輸出多少才能知道這牛是好是差
一般而言,佢12V輸出越好,睇個價錢你都會知道
作者: jackfai 時間: 2011-2-25 00:07
呢個post正呀!!! 可以節省d電費

作者: choi_b 時間: 2011-2-25 10:30
24小時之後, 用左4.36度電
作者: myricky 時間: 2011-2-25 13:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: choi_b 時間: 2011-2-25 14:07
回復 38# myricky
非常非常詳盡, 正解
作者: choi_b 時間: 2011-2-26 10:33
48小時之後, 用左8.79 度電
作者: choi_b 時間: 2011-2-28 10:40
4日後 update, 用左 17.54 度電
如果計香港$0.9一度電既話, 長開一個月大約 $120 左右, 都幾金
作者: grxgr 時間: 2011-2-28 12:20
一部機長開一個月都要咁貴....真係好甘下...
還好現在唔挂機,一個月約開260個鐘...(一至五最多7小時,六日合共當最大30小時)
假設用你部機
17.54度/4/24*260*0.9=$42.75
可容許範圍
作者: choi_b 時間: 2011-3-1 21:17
熄左機都用緊12w 電 :funk:
我諗最好都係o拍埋大制
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1144036&k=a1840a2abb010133c3de3913d0880f16&t=1782653159&sid=2NzyjYtf0T

作者: grxgr 時間: 2011-3-1 22:11
唔係呀哇...我一直都唔關拖版個制架喎...
計返條數咩每個月豪左8蚊出去
作者: sada14 時間: 2011-3-1 22:26
樓主可以測試下行1, 2 & 3條ram既用電量嗎?
thanks
作者: choi_b 時間: 2011-3-2 04:06
首先, 可覺得無咁o既必要試1,2,3條ram o既用電量, 點解你想知呢? 你覺得真係有好大分別???
同埋我唔知 x58 可唔可以插1或者2條 ram 開機
作者: grxgr 時間: 2011-3-2 12:07
本帖最後由 grxgr 於 2011-3-2 12:08 編輯
上網見到呢個
http://tw.myblog.yahoo.com/lujnf ... 8&l=f&fid=6
未開機佢只係2W...
又見到呢個
http://5i01.com/topicdetail.php?f=291&t=1078529&p=1
未開機有11W...
其實未開機時所食既電源係咪同火牛有關?:funk:
樓主火牛勁呀...
作者: choi_b 時間: 2011-3-2 13:44
回復 47# grxgr
請問何謂 "事務機" ???
我諗同產品設計有關, 你見佢試果個大同電鍋插住唔開都要用 36w :funk:
如果有其他火牛比較下唔著機時o既走電情況就好 lu
以後揀火牛除左考慮牌子質量同埋80+ 之外, 我諗要注意埋走電情況, 整番個走電金銀銅牌認證
作者: sada14 時間: 2011-3-2 21:40
因為我隻小動物行32bit, 2G
諗住+多2G比佢玩,
e+諗緊2Gx2 定係4Gx1 好

