Board logo

標題: Antec TP-650 火牛好用嗎? [打印本頁]

作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-28 21:19     標題: Antec TP-650 火牛好用嗎?

1.$740?
2.好用嗎?
3.Range MAX 和 OCP Set Point     [ 大家也是+12V (1/2/3/4) ]     有甚麼不同?
4.長期穩定650W?
5.HD6970 用到?
6.官網寫[支援雙重GPU和雙/四核CPU]    我6核( x6 1055  95W)       又ok?
作者: kelyiu3000    時間: 2011-1-28 21:34

TPN 650 定TP-650先....
唔同架WO
作者: kelyiu3000    時間: 2011-1-28 21:35

1.$740?
2.好用嗎?
3.Range MAX 和 OCP Set Point     [ 大家也是+12V (1/2/3/4) ]     有甚麼不同?
4.長期 ...
AntaresFusion 發表於 2011-1-28 21:19



   
買左TPN 先會後悔....
我買左之後去換HX650...
因為HX650 條CABLE長D...
7年保...
除24PIN 同CPU電外都係模組化....

TPN......5年保....
CABLE短
除24PIN同CPU電,PCIE,4PIN,SATA 外先係模組化.....講真.....駛鬼模組咩....都齊哂啦....

SO...我立即去換

作者: dsgb    時間: 2011-1-28 21:38

kelyiu3000 發表於 2011-1-28 21:35


近幾天有留意

價錢 HX650 都好唔少

我買左TPN
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-28 21:52

TPN 650
TP-650
有咩分別?
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-28 21:53

玩到HD6970?
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-28 22:02

第三題重要!
THX!
作者: dsgb    時間: 2011-1-28 22:09

本帖最後由 dsgb 於 2011-1-28 22:15 編輯

http://www.pcpop.com/doc/0/430/430926.shtml

http://www.realhardtechx.com/index_archivos/Page541.htm

睇下應該幫到你, 個人認為TPN會抵玩D

HX650相對較貴但多2年保同輸出方式不同

4路輸出 VS 單路輸出(單路唔使計數 )

一分錢一分貨
作者: 四條六    時間: 2011-1-28 22:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-28 23:20

玩到HD6970?
作者: FD3S    時間: 2011-1-29 12:27

你不如考慮下antec true power new 750w
大約$900以下,五年保養
Seasonic oem
作者: tuyylihk    時間: 2011-1-29 13:02

kelyiu3000 發表於 2011-1-28 21:35

其實都係睇需求
好似我舊TPN550
我就岩岩好用唒佢D非模組化既頭(FLOOPY除外)
再另外要加個PCI-E頭...
作者: 殘兵    時間: 2011-1-29 13:14

塔單問:~
$700 以下600w 有咩推介?~
本人用SB2500K + gtx 560 + 4隻HDD
作者: forget    時間: 2011-1-29 14:56

個人不太建議, 見到d 牛牛將+12v 分成幾部分甚麼v1, v2, v3 即時不考慮
因為以前去過enermax, 漢科問過d engineer, 佢地都話根本唔分好過分, 因為根本分左唔見得有甚麼安全或者低d溫度
作者: kelyiu3000    時間: 2011-1-30 13:04

其實都係睇需求
好似我舊TPN550
我就岩岩好用唒佢D非模組化既頭(FLOOPY除外)
再另外要加個PCI-E頭... ...
tuyylihk 發表於 2011-1-29 13:02

咁已經冇哂特色了...
作者: tuyylihk    時間: 2011-1-30 13:06

咁已經冇哂特色了...
kelyiu3000 發表於 2011-1-30 13:04

咁你想要點先好呢?
呢個情況下Full CM唔會有分別
冇CM既又會多出幾條線

對於用得多野既...
Full CM意義真係唔大
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-30 13:10

玩到HD6970?    [cpu 125W]
HELP!
作者: 杜龍    時間: 2011-1-30 13:49

6970 full load 300W, cpu 125W, 其他立立雜雜都100W
650W剛剛好
作者: ktt160    時間: 2011-1-30 13:55

我想問下多路同單路輸出既分別係邊,有咩好處?
作者: hkbank    時間: 2011-1-30 14:56

我上兩週都系同樣問題,TP650 or hx650, 結果系HX650,無揀TP650就系因為認為12V一齊計無分開既會好D。
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-30 15:53

...............
作者: AntaresFusion    時間: 2011-1-30 18:23

玩到HD6970?
HELP!
作者: 原明    時間: 2011-1-30 18:29

6970 full load 300W, cpu 125W, 其他立立雜雜都100W
650W剛剛好
杜龍 發表於 2011-1-30 13:49



    人地師兄唔係答左咩?
作者: zonebaby    時間: 2011-1-30 18:38

650冇信心就750啦.....
作者: 杜龍    時間: 2011-1-30 18:54

人地師兄唔係答左咩?
原明 發表於 2011-1-30 18:29



    :funk:答完樓主又問,1000W牛先100% sure 玩到,完
作者: nnd    時間: 2011-1-30 19:10

玩到HD6970?
HELP!
AntaresFusion 發表於 2011-1-30 18:23

玩得6970就買夠1000W啦...
唔係買完唔夠力推你就hihi...
作者: FabreKC    時間: 2011-1-30 19:11

回復 26# nnd


    6970 1000W
6970 cf 2000W
作者: nnd    時間: 2011-1-30 19:15

回復  nnd


    6970 1000W
6970 cf 2000W
FabreKC 發表於 2011-1-30 19:11

買得6970就唔爭在比多幾百買隻靚牛啦...
作者: FabreKC    時間: 2011-1-30 19:16

回復 28# nnd


    ching真富貴
1000W D價錢
作者: wgpoon    時間: 2011-1-30 19:17

回復  nnd


    6970 1000W
6970 cf 2000W
FabreKC 發表於 2011-1-30 19:11


我見過家用大火數火牛好似係silverstone 隻ST1500

2000W 可能要server 級先有

不過2000W full load 時D 電費都幾甘
作者: FabreKC    時間: 2011-1-30 19:18

回復 30# wgpoon


    雙火牛
1000X2
作者: nnd    時間: 2011-1-30 19:18

回復  nnd


    ching真富貴
1000W D價錢
FabreKC 發表於 2011-1-30 19:16

我係話樓主...
我無錢玩6970...
作者: nnd    時間: 2011-1-30 19:19

我見過家用大火數火牛好似係silverstone 隻ST1500

2000W 可能要server 級先有

不過2000W full load  ...
wgpoon 發表於 2011-1-30 19:17

如果買左1200W火牛, 但用得500W野, 咁點計?
作者: wgpoon    時間: 2011-1-30 19:20

如果買左1200W火牛, 但用得500W野, 咁點計?
nnd 發表於 2011-1-30 19:19



    都係比500W 電費....

如果買左1200W 牛就要比1200W 電費我諗無人會再買高階牛
作者: nnd    時間: 2011-1-30 19:23

都係比500W 電費....

如果買左1200W 牛就要比1200W 電費我諗無人會再買高階牛 ...
wgpoon 發表於 2011-1-30 19:20

家用級火牛最大火數係SilverStone隻ST 1500?
作者: rickrickchan    時間: 2011-1-30 21:43

回復 10# AntaresFusion

我用過GTX275, 需要power 都唔細....ok 既
作者: kelyiu3000    時間: 2011-1-31 10:17

咁你想要點先好呢?
呢個情況下Full CM唔會有分別
冇CM既又會多出幾條線

對於用得多野既...
Full CM意義真 ...
tuyylihk 發表於 2011-1-30 13:06


咁咪可以買冇cm 版囉
平好多啦....
冇野呀,,,,,買得cm版當然係要有cm的特色啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2