Board logo

標題: ANTEC牛一問 [打印本頁]

作者: masul    時間: 2009-7-13 21:31     標題: ANTEC牛一問

有冇師兄用過呢隻牛ANTEC TPN550 TruePower 550W 80Plus ,推260+OK嗎?
作者: steve164    時間: 2009-7-13 22:02

冇问题
作者: passby    時間: 2009-7-13 22:05

隻牛買左?用咩板?
作者: masul    時間: 2009-7-13 22:49

隻牛未買,想買。之前用400W牛推,搞到隻牛好興,現在還時不時會hand機。底板用GIGA  MA790XT-UD4P
作者: steve164    時間: 2009-7-13 23:24

原帖由 masul 於 2009-7-13 22:49 發表
隻牛未買,想買。之前用400W牛推,搞到隻牛好興,現在還時不時會hand機。底板用GIGA  MA790XT-UD4P


边只牛甘屎、?用左几耐??
作者: masul    時間: 2009-7-13 23:57

祖國貨,航嘉(以爲祖國名牌,應該都吾係好差,點知賴野).吾係在香港買,3年前係"深圳特區"買
作者: xp86    時間: 2009-7-14 00:08

我都用緊呢隻牛,冇問題都幾好用嫁
作者: xp86    時間: 2009-7-14 00:08

我都用緊呢隻牛,冇問題都幾好用嫁
作者: masul    時間: 2009-7-14 00:23     標題: 回覆 8# 的帖子

可能我黑仔呱,搞到我以後都吾想買國貨(不過我推緊3隻harddisk,4隻fan,2隻燒碟機,加多張pci-e tv card再加上gtx260+ )
作者: onwest    時間: 2009-7-14 00:44

我覺得無問題。
作者: pkcable2    時間: 2009-7-14 03:15

550w仲有80PLUS,夠推啦!
作者: 藤原亮政    時間: 2009-7-14 08:59

呢隻牛好野黎 80plus銅牌認證,進階線材整理 價錢又唔算貴sofar sogood
作者: kit777    時間: 2009-7-14 09:11

我都係用緊antec但650w





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2