作者: masul 時間: 2009-7-13 21:31 標題: ANTEC牛一問
有冇師兄用過呢隻牛ANTEC TPN550 TruePower 550W 80Plus ,推260+OK嗎?
作者: steve164 時間: 2009-7-13 22:02
作者: passby 時間: 2009-7-13 22:05
隻牛買左?用咩板?
作者: masul 時間: 2009-7-13 22:49
隻牛未買,想買。之前用400W牛推,搞到隻牛好興,現在還時不時會hand機。底板用GIGA MA790XT-UD4P
作者: steve164 時間: 2009-7-13 23:24
作者: masul 時間: 2009-7-13 23:57
祖國貨,航嘉(以爲祖國名牌,應該都吾係好差,點知賴野).吾係在香港買,3年前係"深圳特區"買
作者: xp86 時間: 2009-7-14 00:08
我都用緊呢隻牛,冇問題都幾好用嫁
作者: xp86 時間: 2009-7-14 00:08
我都用緊呢隻牛,冇問題都幾好用嫁
作者: masul 時間: 2009-7-14 00:23 標題: 回覆 8# 的帖子
可能我黑仔呱,搞到我以後都吾想買國貨(不過我推緊3隻harddisk,4隻fan,2隻燒碟機,加多張pci-e tv card再加上gtx260+
作者: onwest 時間: 2009-7-14 00:44
我覺得無問題。
作者: pkcable2 時間: 2009-7-14 03:15
550w仲有80PLUS,夠推啦!
作者: 藤原亮政 時間: 2009-7-14 08:59
呢隻牛好野黎 80plus銅牌認證,進階線材整理
作者: kit777 時間: 2009-7-14 09:11
我都係用緊antec但650w

