Board logo

標題: [顯示器] 賣: SONY KD-49X8000D 4K TV 25-12-2023完 [打印本頁]

作者: wahw    時間: 2023-12-21 17:18     標題: 賣: SONY KD-49X8000D 4K TV 25-12-2023完

本帖最後由 wahw 於 2023-12-24 10:23 編輯

a. 物品名稱 ---SONY KD-49X8000D 4K TV
b. 數量 --- 1
c. 即食價 --- 無, BID到幾多賣幾多
d. 底價(等同最低出售價) ---  $10
e. 每口叫價 --- $10 或其倍數
f. 保養期 --- 私保3日
g. 貨品的工作性能及包含的配件 ---
     100% WORK, 7成新,有原庄火牛及搖控, 新機時右上方已有一粒光點,另早前裝修,有裝修物料唔小心令電
     視右下方邊位有LCD膜脫落,約5mmx5mm左右. (夜少少補相)
h. 交收方式/地點 /期限 --- 長沙灣某屋邨本人屋企樓下
https://www.sony.com.hk/zh/elect ... 000d/specifications

[attach]2403541[/attach]

[attach]2403542[/attach]

[attach]2403543[/attach]

[attach]2403544[/attach]

[attach]2403545[/attach]

[attach]2403546[/attach]

已包裝好:
[attach]2403814[/attach]

[attach]2403815[/attach]

[attach]2403816[/attach]
作者: dennix    時間: 2023-12-21 17:36

$100 support下
作者: wahw    時間: 2023-12-21 21:09

$100 support下
dennix 發表於 2023-12-21 17:36


多謝支持
作者: chi309    時間: 2023-12-21 21:49

$110....
作者: wfcda    時間: 2023-12-21 22:17

120....
作者: hifi    時間: 2023-12-22 02:25

請問仲有冇個包裝盒?
作者: wahw    時間: 2023-12-22 06:54

請問仲有冇個包裝盒?
hifi 發表於 2023-12-22 02:25



沒有了。
同埋部機成14kg,  中Bid 網友可能要上樓同我一齊搬,我驚搬唔郁。
作者: bennyepc    時間: 2023-12-22 09:31

想問下係邊張相,邊個位置LCD膜脫落?
作者: j328    時間: 2023-12-22 09:59

$130.....
作者: wahw    時間: 2023-12-22 10:31

想問下係邊張相,邊個位置LCD膜脫落?
bennyepc 發表於 2023-12-22 09:31


第4張,有傑白色粗線就係。
作者: hifi    時間: 2023-12-22 17:12

第4張,有傑白色粗線就係。
wahw 發表於 2023-12-22 10:31



   
請問係永久脫落 , 定係有 d 裝修物料係上面 ?
thx
作者: 波風水門    時間: 2023-12-22 18:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wahw    時間: 2023-12-22 20:27

請問係永久脫落 , 定係有 d 裝修物料係上面 ?
thx
hifi 發表於 2023-12-22 17:12


永久脫落, 條白粗線好似光點咁樣.
係裝修滴左漆油落去,乾左, 我清潔時冇為意大力沬所以甩左.
作者: wahw    時間: 2023-12-22 20:30

本帖最後由 wahw 於 2023-12-22 20:30 編輯
第問第六張相. 有黑色方塊是什麼 ?
波風水門 發表於 2023-12-22 18:49


因為好礙眼, 我用塊不透光膠布遮住.
作者: K-Cup~    時間: 2023-12-23 13:31

因為好礙眼, 我用塊不透光膠布遮住.
wahw 發表於 2023-12-22 20:30


即係油漆跡?
作者: K-Cup~    時間: 2023-12-23 13:35

@$150~
作者: wahw    時間: 2023-12-23 17:12

即係油漆跡?
K-Cup~ 發表於 2023-12-23 13:31


油漆同個膜一齊甩左。
作者: hifi    時間: 2023-12-24 16:18

純粹想問吓
請問可唔可以加錢俾樓主call lalamove 將件貨送到給我呢?
Thx
作者: wahw    時間: 2023-12-24 16:56

如果我一個人可以好輕鬆搬來搬去的話,幫你上車其實ok 的。
作者: wahw    時間: 2023-12-24 16:59

其實唔係好重,係我一隻手唔係好夠長攬住個機底。
作者: wahw    時間: 2023-12-25 21:35

請問仲有冇個包裝盒?
hifi 發表於 2023-12-22 02:25


我新電視到左,改一改我可以用個新盒裝返。
作者: hifi    時間: 2023-12-25 21:56

@$160...
作者: ミクミク    時間: 2023-12-25 22:19

170....
作者: hifi    時間: 2023-12-25 22:56

@$180.......
作者: ミクミク    時間: 2023-12-25 22:56

190....
作者: ptcheuk    時間: 2023-12-25 22:59

$400. thanks!
作者: ミクミク    時間: 2023-12-25 23:00

410....
作者: timpad    時間: 2023-12-25 23:00

420......
作者: 征木天地    時間: 2023-12-25 23:00

$440......
作者: ahfu285    時間: 2023-12-25 23:00

HKD 420
作者: dennix    時間: 2023-12-25 23:00

$450.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2