標題: [待交收]全新未啟用 one2free 儲值卡 3個月無限數據 [END 5-6-2012] [打印本頁]
作者: hihkufo 時間: 2012-5-31 22:46 標題: [待交收]全新未啟用 one2free 儲值卡 3個月無限數據 [END 5-6-2012]
本帖最後由 hihkufo 於 2012-6-4 07:19 編輯
賣一套共2張
全新未啟用未開封 one2free 儲值卡 價值$1888, 3個月無限上網連9100本地通話分鐘
儲值卡到期日: 2013年6月30日
一套即食價 $710, 包掛號
先銀行過數, 再掛號寄出.
[attach]1376571[/attach]
[attach]1376572[/attach]
[31-5-2012 update即食價]
[4-6-2012 待交收]
作者: hihkufo 時間: 2012-6-1 20:33
PUSH
作者: iseesam37 時間: 2012-6-2 00:48
先銀行過數, 再掛號寄出?
作者: hihkufo 時間: 2012-6-2 01:29
回復 3# iseesam37
郵寄買賣, 先錢後貨, 很正常吧?
作者: tungtung 時間: 2012-6-2 07:23
Which Bank?
作者: hihkufo 時間: 2012-6-2 12:31
回復 5# tungtung
恆生呀,唔該
作者: ababab2828 時間: 2012-6-2 22:53
回復 1# hihkufo
Can this sim card used on USB data modem? or only for smartphone?
作者: hihkufo 時間: 2012-6-3 00:06
回復 7# ababab2828
唔知道, 係iphone同ipad用過都得.
作者: tungtung 時間: 2012-6-3 07:25
Eat Plz PM your Bank acc
作者: hihkufo 時間: 2012-6-4 07:11
回復 9# tungtung
Thank you, pm u now
