Board logo

標題: 最終兵器少女好睇在邊? [打印本頁]

作者: mingming123    時間: 2025-2-11 04:46     標題: 最終兵器少女好睇在邊?

細個睇好好feel, 但係唔明個故仔講咩
作者: jacktsui    時間: 2025-2-11 08:42

而家大個仔, 睇多次應該會明
作者: Once    時間: 2025-2-11 08:55

NTR?
btw, 每次睇唔係happy end 嘅故仔硬係好似有條刺吉係度
作者: mingming123    時間: 2025-2-11 09:31

而家大個仔, 睇多次應該會明
jacktsui 發表於 2025-2-11 08:42



   好多動畫都未睇
作者: IanW    時間: 2025-2-11 09:48

你睇到好好 feel, 咪就係 "好睇在邊" 囉.....
明唔明個故仔同好唔好睇係可以無乜關係.....
好似 EVA 咁... 理鬼得佢明喻暗喻乜鬼野... 睇完爽完都好丫...
作者: wingyin171    時間: 2025-2-11 10:00

好主觀架啵, 個時睇同期未有相同類型漫畫覺得好新鮮好特別
作者: mingming123    時間: 2025-2-11 20:03

回覆 5# IanW


    秒五,又係咁,好鐘意個feel,但冇乜劇情
作者: jacktsui    時間: 2025-2-11 21:57

回覆  IanW
秒五,又係咁,好鐘意個feel,但冇乜劇情
mingming123 發表於 2025-2-11 20:03


各花入各眼, 我最buy係佢 bad ending
而家啲大製作個個都唔夠膽, 淨係敢整good ending
作者: gmt2    時間: 2025-2-15 13:33

純粹個人愚見.
其實3套野好相似 " 妖精旋律, 沙耶之歌, 最終兵器彼女."
我都覺得麻麻.成個故事唔夠宏觀﹑細緻 ,互動的人太少.   
淨係比到人一種 黑暗抑鬱的感覺.
作者: jacktsui    時間: 2025-2-15 18:41

純粹個人愚見.
其實3套野好相似 " 妖精旋律, 沙耶之歌, 最終兵器彼女."
我都覺得麻麻.成個故事唔夠宏觀﹑細 ...
gmt2 發表於 2025-2-15 13:33


沙耶之歌夠核突, 算係經典之作
作者: manhoi    時間: 2025-2-16 10:43

之前讀書差 追字幕慢 都睇到好有feel
當時有人問我套野好睇在邊 我都答唔出
作者: latali    時間: 2025-2-16 21:49

本帖最後由 latali 於 2025-2-16 15:03 編輯
細個睇好好feel, 但係唔明個故仔講咩
mingming123 發表於 2025-2-10 20:46


戰爭是大人的責任,不應小孩承擔,故事就是少女承受了這責任而被改做成武器參與了戰爭。戰爭白熱化,被改造的部份越黎越多,少女日漸麻目,唔知有無記錯。至於好唔好睇主要看角色萌不萌。
作者: 0186    時間: 2025-2-17 09:48

本帖最後由 0186 於 2025-2-17 10:35 編輯

回覆 9# gmt2

三套睇左其二, 睇左妖精的旋律同最終兵器彼女, 都係聽完d歌追返動畫
恋スル気持チ/谷戸由李亜
サヨナラ/谷戸由李亜
沙耶の唄 /伊藤かなこ
Lilium


妖精的旋律都係bad end(或最後是留比觀眾想像安靜的生活
年青時想盡辦法逃離大人們的鬥爭, 成為社畜後就對"真的可以逃避"嗎? 應到不可能的無奈
青年不用想太多, 即使世界毀滅, 只要有女角在身邊一起看著世界毀滅也是一種浪漫
作者: gmt2    時間: 2025-2-17 12:07

回覆 10# jacktsui


    諗起有少少反胃, 尤其知道沙耶美少女外表係幻覺.
作者: wunit    時間: 2025-2-17 19:45

好sad的故事
作者: shadow1024    時間: 2025-2-19 14:05

只記得呢套係世界系既經典





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2