Board logo

標題: 大家覺得迪士尼動畫電影最強劇本係邊幾套? [打印本頁]

作者: WHITERICE    時間: 2020-5-15 03:32     標題: 大家覺得迪士尼動畫電影最強劇本係邊幾套?

自己心目中之選
1,Zootopia
自己對動物扮人哩類片無嘜好感, 兩個主角造型都唔係好吸引, 但用Predator-Prey 哩個世界觀去反諷人類又出奇地好睇.
2,inside out
開始時又係對嗰幾位角色造型唔多吸引. 但睇完又真係覺得好有創意.
3,WALL-E
同以上兩套一樣, 創造左一套好得意世界觀出黎. 不過哩套可能有啲人會覺得悶.
作者: bam1a    時間: 2020-5-16 13:23

亞特蘭提斯
習大大
同樣2D,風格兩種極端,兩種味道,比起3D真係唔同層次
作者: toylet    時間: 2020-5-16 15:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccc123    時間: 2020-5-16 15:55

UP....………… 第一次探討……死亡呢個課題…………
作者: x37    時間: 2020-5-16 21:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tunster    時間: 2020-5-16 22:30

Lion King
Toy Story
Little Mermaid
Aladdin
Wreck-it Ralph
作者: toylet    時間: 2020-5-17 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigfeet898    時間: 2020-5-17 11:35

花木籣
作者: WHITERICE    時間: 2020-5-20 10:35

UP 嗰套, 最精彩係開頭結識佢老婆到死嗰段, 短短分零鐘畫面講晒成個人生. 睇完想喊咁濟, 但隨後成套片個走向圍繞老頭自己個心結. 唔好笑, 唔驚喜, 少少感慨.

how to train dragon 第一集故事又係幾特別. 但第二三集實在拖抵晒對第一集個印象.

coco , Moana, Frozen 1, .....好多都好好睇,  但故事好多都好套路.
作者: WHITERICE    時間: 2020-5-20 10:45

亞特蘭提斯 好似天空之城加娜丁亞. 迪士尼以前啲2D 動畫, 睇番好多套都好似藝術品咁. 返而早幾年前啲3D, 無嘜美感可言.
作者: toylet    時間: 2020-5-20 19:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2