Board logo

標題: 似乎地上呢間公司有意唔做日漫香港代理 [打印本頁]

作者: find72    時間: 2017-9-13 19:07     標題: 似乎地上呢間公司有意唔做日漫香港代理

剛剛聽個之前做書屋的朋友講

地上而家好多日漫香港版都出出下無出爛尾

好似話剩返一本少女漫畫,
同埋jojo同one piece仲keep住出
作者: killer699    時間: 2017-9-13 23:57

以成本角度來說交俾台灣代理做一雞兩味合情合理
作者: gahqm    時間: 2017-9-14 04:37

交晒俾台灣比較好,起碼啲角色譯名統一啲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2