標題: 似乎地上呢間公司有意唔做日漫香港代理 [打印本頁]
作者: find72 時間: 2017-9-13 19:07 標題: 似乎地上呢間公司有意唔做日漫香港代理
剛剛聽個之前做書屋的朋友講
地上而家好多日漫香港版都出出下無出爛尾
好似話剩返一本少女漫畫,
同埋jojo同one piece仲keep住出
作者: killer699 時間: 2017-9-13 23:57
以成本角度來說交俾台灣代理做一雞兩味合情合理
作者: gahqm 時間: 2017-9-14 04:37
交晒俾台灣比較好,起碼啲角色譯名統一啲
