Board logo

標題: WIXOSS4 [打印本頁]

作者: pasupasu105    時間: 2017-8-7 00:39     標題: WIXOSS4


竟然出到第4季

作者: Once    時間: 2017-8-8 19:59

其實wixoss 係幾好睇,只不過好似唔多人睇
btw, 我反而唔明シンフォギア點解仲可以出
BD 好好賣?
作者: cpk    時間: 2017-8-8 20:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2017-8-8 21:11

回覆 2# Once


    其實シンフォギア真係唔算差
作者: Once    時間: 2017-8-8 22:41

回覆  Once


    其實シンフォギア真係唔算差
pasupasu105 發表於 2017-8-8 21:11

講絕唱可以中和副作用時我已經反白眼
同埋:奏為左響死得好慘
作者: pasupasu105    時間: 2017-8-9 00:51

講絕唱可以中和副作用時我已經反白眼  
同埋:奏為左響死得好慘
Once 發表於 2017-8-8 22:41



    我都不太記得詳情
響好似可以協調絕唱之類
尼類主角無特別技能好難打落去
而且佢已經無得用武器
奏不死,響就做唔到戰姬,翼就不會行前一步之類
一切都係劇情需要
作者: cpk    時間: 2017-8-20 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: god_snowman    時間: 2017-8-20 17:04

Like Cyua ED, so its good to hear it has S4 lol





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2