Board logo

標題: 毫無人性架.....而家先出Symphogear系列的FIGURE....... [打印本頁]

作者: sunhikari    時間: 2016-12-1 15:27     標題: 毫無人性架.....而家先出Symphogear系列的FIGURE.......

[attach]1942859[/attach]
[attach]1942860[/attach]
[attach]1942861[/attach]
十月出左克莉絲
三月話出翼同響......
仲要係GX版

唔係要出齊6條友呀.......無錢呀
作者: cpk    時間: 2016-12-1 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunhikari    時間: 2016-12-1 15:55

回覆  sunhikari
邊間出?
cpk 發表於 2016-12-1 15:43

Bellfine(ベルファイン)
雪音都出左了,玩1/8

響則是Hobby Stock(ホビーストック)
大細為1/7
作者: cpk    時間: 2016-12-1 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunhikari    時間: 2016-12-1 16:15

回覆  sunhikari

細廠,真係要俾時間佢搞
cpk 發表於 2016-12-1 16:01


係響差少少而已.....
作者: pasupasu105    時間: 2016-12-1 16:51

買左雪音,訂左翼
無訂響
作者: sunhikari    時間: 2016-12-1 16:54

買左雪音,訂左翼
無訂響
pasupasu105 發表於 2016-12-1 16:51


響都係剛開訂而已......
作者: pasupasu105    時間: 2016-12-1 17:10

響都係剛開訂而已......
sunhikari 發表於 2016-12-1 16:54



    我知,應該話唔訂先岩
中箭失敗
作者: hold_find    時間: 2016-12-10 16:12

面相差咗少少,pose一流





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2