Board logo

標題: [Gundam Origin IV] 就出了 [打印本頁]

作者: dom    時間: 2016-10-29 01:57     標題: [Gundam Origin IV] 就出了

本帖最後由 dom 於 2016-11-6 11:44 編輯

https://www.youtube.com/watch?v=_68NtUgi-bk
[youtube]_68NtUgi-bk[/youtube]
嘩 , 黑色三連星 ,
嘩 , 聯邦原來有原祖GM 早過 RX-78 ......
(乜唔係應該有 RX-78 先再整 cut-cost 平價版 "GM" 量產咩 )

P.S. : 不過 Gundam Origin 係跟漫畫, 所以可能故事 同原祖 0079 有d 唔同
作者: bibilubi    時間: 2016-10-29 16:35

[youtube]_68NtUgi-bk[/youtube]
嘩 , 黑色三連星 ,
嘩 , 聯邦原來有原祖GM 早過 RX-78 ......
(乜唔係 ...
dom 發表於 2016-10-29 01:57


The Origin 聯邦MS開發早左好多
作者: dom    時間: 2016-11-6 11:43

本帖最後由 dom 於 2016-11-6 11:44 編輯

https://www.youtube.com/watch?v=ota2OeUf89o
[youtube]ota2OeUf89o[/youtube]

10分鐘 預先看





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2