作者: dom 時間: 2016-6-30 12:20 標題: 高校艦隊 有無人睇#2
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=45&tid=2295294
Ep 12 大戰完......好似玩 WOWs 咁.....草草完鳥
P.S. : WOWs 入面 DD 點會怕 BB , D BB 見DD 重怕過見鬼
點會同你平排
作者: find72 時間: 2016-6-30 12:35
Ep 12 大戰完......好似玩 WOWs 咁.....草草完鳥
P.S. : WOWs 入面 DD 點會怕 BB , D BB 見DD 重怕 ...
dom 發表於 2016-6-30 12:20
你不是dom
dom 是用美幸做頭像的
作者: dom 時間: 2016-6-30 15:20
作者: henrietta 時間: 2016-6-30 16:06
這架莫非是......美雪?
作者: pasupasu105 時間: 2016-6-30 16:19
尼架係深雪,留意圖左邊粗黑字
作者: henrietta 時間: 2016-6-30 16:47
美幸+深雪

作者: bunch 時間: 2016-6-30 20:47
回覆 1# dom
WOWs, BB離遠見到DD係縮到15KM外...
而作為CA, 見到自己TEAM既DD都要避開
作者: 恐怖的伊凡 時間: 2016-6-30 21:29
如果係WOWS, DD行埋少少隻BB已經俾副炮打到著火

作者: kiyeah 時間: 2016-6-30 21:38
左方魚雷 右方魚雷 前方魚雷
然後痴左線
作者: dom 時間: 2016-7-1 00:20
Miyuki = 深雪 , 美幸 又係叫 Miyuki .....
所以其實玩 同名梗
美幸Cos 深雪 perfect match
P.S. : 同set Lucky Star x 艦Colle 重有 鏡大人 x 加賀 , 此方 x 島風 (笑) , 小司 唔記得cos 邊隻了
作者: dom 時間: 2016-7-1 00:21
同時 隻 BB 應該食左魚雷


