Board logo

標題: 亞洲國際動漫節,8-11/7,九展 [打印本頁]

作者: cpk    時間: 2016-6-17 12:54     標題: 亞洲國際動漫節,8-11/7,九展

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Once    時間: 2016-6-17 13:24

本帖最後由 Once 於 2016-6-17 13:27 編輯

睇完澳門國際動漫節d 花生, 都唔知條友點解仲有面過嚟搞
作者: kiyeah    時間: 2016-6-17 13:57

回覆 2# Once
場租 抽水
作者: usei    時間: 2016-6-17 14:05

好似撞書展 ?
作者: ronald    時間: 2016-6-17 22:08

如果係"亞洲動漫節"你話幾好呢.
作者: waiplusHK    時間: 2016-6-18 09:36

大伏一個,搵笨去
http://column.hkdoujin.com/?p=2691

via HKEPC Reader for Android
作者: minki    時間: 2016-6-19 13:23

大伏一個,搵笨去
http://column.hkdoujin.com/?p=2691

via HKEPC Reader for Android
waiplusHK 發表於 2016-6-18 09:36

有巨巨YA MA.....
O的人一聽到有巨巨就衝KA LA...
作者: gl5900as    時間: 2016-6-20 12:47

從來未去過呢類展覽,最多睇下乜料
去睇下有乜老翻賣先
作者: pasupasu105    時間: 2016-6-20 12:54

從來未去過呢類展覽,最多睇下乜料
去睇下有乜老翻賣先
gl5900as 發表於 2016-6-20 12:47



    你未去過點睇到有乜料同乜老翻
作者: gl5900as    時間: 2016-6-20 13:34

你未去過點睇到有乜料同乜老翻
pasupasu105 發表於 2016-6-20 12:54



睇上面條link介紹有老翻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2