Board logo

標題: 高校艦隊 有無人睇 [打印本頁]

作者: dom    時間: 2016-6-5 21:06     標題: 高校艦隊 有無人睇

超強眼鏡娘
作者: 0186    時間: 2016-6-5 21:13

因為頭果一半發覺佢慢慢拖....... 未去到追晒
是帶了眼鏡就變強的那種嗎?
作者: rfdingo    時間: 2016-6-5 21:26

主角威能....
作者: dom    時間: 2016-6-5 21:29

主角威能....
rfdingo 發表於 5-6-2016 09:26 PM

這不是主角
作者: toylet    時間: 2016-6-5 21:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2016-6-5 21:32

本帖最後由 dom 於 2016-6-5 22:15 編輯
因為頭果一半發覺佢慢慢拖....... 未去到追晒
是帶了眼鏡就變強的那種嗎?
0186 發表於 5-6-2016 09:13 PM


開頭唔覺, 依家變咗霧島咁(或者我之前玩大航海 ol 入面位角色美幸, 平時睇唔出, 要打一樣好打 )
作者: pasupasu105    時間: 2016-6-5 23:01

最新一集又發現佢另一個技能~~ZERO ON(水槍VER)
作者: dom    時間: 2016-6-5 23:24

最新一集又發現佢另一個技能~~ZERO ON(水槍VER)
pasupasu105 發表於 5-6-2016 11:01 PM


型到呢
作者: toylet    時間: 2016-6-8 00:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紫河馬    時間: 2016-6-8 08:56

有追, 劇情比較弱, BGM可改善
總體ok
作者: rion    時間: 2016-6-8 16:30

改成這樣比較好
http://www.nicovideo.jp/watch/sm28999917

本身故事可以好吸引, 一路食返蒼い鋼同艦娘條水

但唔知係唔係金主的關係, 定監督能力... 劇情完全是狗血

開左個頭, 但之後每集去到一半就玩歡樂向, 然後又一半戰鬥一半歡樂, 結果熱情跟本未上到已經凍返

而因為金主的關係, 加入一票海自元素, 但跟主線完全都是沒關系2 季的, 已經過左1/3 , 本來以為像GUP 的黑馬... 結果又廢掉
作者: fatyee    時間: 2016-6-8 17:09

改成這樣比較好
本身故事可以好吸引, 一路食返蒼い鋼同艦娘條水
但唔知係唔係金主的關係, 定監督能力... ...
rion 發表於 2016-6-8 16:30


原來係兩季, 唔怪得知我覺得好似好拖咁啦...
GUP 係?
作者: dom    時間: 2016-6-9 03:41

改成這樣比較好


本身故事可以好吸引, 一路食返蒼い鋼同艦娘條水

但唔知係唔係金主的關係, 定監督能力... ...
rion 發表於 8-6-2016 04:30 PM


就係覺得好怪
作者: 0186    時間: 2016-6-9 08:40

本帖最後由 0186 於 2016-6-9 08:41 編輯
原來係兩季, 唔怪得知我覺得好似好拖咁啦...
GUP 係?
fatyee 發表於 2016-6-8 17:09


GUP >> 少女與戰車?
[attach]1896119[/attach]
作者: pasupasu105    時間: 2016-6-9 11:12

改成這樣比較好


本身故事可以好吸引, 一路食返蒼い鋼同艦娘條水

但唔知係唔係金主的關係, 定監督能力... ...
rion 發表於 2016-6-8 16:30



    我覺得最大的敗點係行洗腦鼠路線
如果叛亂路線就會好睇好多
作者: fatyee    時間: 2016-6-9 11:41

GUP >> 少女與戰車?
0186 發表於 2016-6-9 08:40


原來係呢套...
我以為佢講今季... 所以我諗極都諗唔到今季有邊套咁叫...
作者: dom    時間: 2016-6-9 13:32

我覺得最大的敗點係行洗腦鼠路線
如果叛亂路線就會好睇好多
pasupasu105 發表於 9-6-2016 11:12 AM


開頭講到好似叛亂 好吸引...點知依家主角威能左....
P.S. : 其實有無d 食埋 WOWs 條水
作者: dom    時間: 2016-6-9 13:33

本帖最後由 dom 於 2016-6-9 13:40 編輯
有追, 劇情比較弱, BGM可改善
總體ok
紫河馬 發表於 8-6-2016 08:56 AM


我睇係因為綠毛眼鏡娘 (真知知)
作者: pasupasu105    時間: 2016-6-9 15:08

開頭講到好似叛亂 好吸引...點知依家主角威能左....
P.S. : 其實有無d 食埋 WOWs 條水  ...
dom 發表於 2016-6-9 13:32



    所以咪話佢走錯路線
絕對係行叛亂好好多
之後收集輕巡或駏逐級艦娘打戰艦/空母等大型艦娘

作者: dom    時間: 2016-6-9 16:10

所以咪話佢走錯路線
絕對係行叛亂好好多
之後收集輕巡或駏逐級艦娘打戰艦/空母等大型艦娘
...
pasupasu105 發表於 9-6-2016 03:08 PM


    我懷疑個編輯有玩 WOWs 仲要係 DD 控
作者: dom    時間: 2016-6-13 01:10

有睇! 小人對劇情和船艦管理興趣大啲....
toylet 發表於 5-6-2016 09:30 PM


劇情 其實.........唔知佢想點
作者: toylet    時間: 2016-6-13 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee    時間: 2016-6-13 12:17

不想劇透.... 大大睇多幾集就知乜事!
不過, 第一集佈局都兮奇怪!
toylet 發表於 2016-6-13 12:10


我睇左今集真係好想知佢想點... 拖拖拖... 拖夠一年啦笨...
作者: toylet    時間: 2016-6-13 19:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2