作者: dom 時間: 2016-6-5 21:06 標題: 高校艦隊 有無人睇
超強眼鏡娘

作者: 0186 時間: 2016-6-5 21:13
因為頭果一半發覺佢慢慢拖....... 未去到追晒
是帶了眼鏡就變強的那種嗎?
作者: rfdingo 時間: 2016-6-5 21:26
主角威能....

作者: dom 時間: 2016-6-5 21:29
這不是主角
作者: toylet 時間: 2016-6-5 21:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2016-6-5 21:32
本帖最後由 dom 於 2016-6-5 22:15 編輯
開頭唔覺, 依家變咗霧島咁(或者我之前玩大航海 ol 入面位角色美幸, 平時睇唔出, 要打一樣好打
作者: pasupasu105 時間: 2016-6-5 23:01
最新一集又發現佢另一個技能~~ZERO ON(水槍VER)
作者: dom 時間: 2016-6-5 23:24
型到呢
作者: toylet 時間: 2016-6-8 00:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 紫河馬 時間: 2016-6-8 08:56
有追, 劇情比較弱, BGM可改善
總體ok
作者: rion 時間: 2016-6-8 16:30
改成這樣比較好
http://www.nicovideo.jp/watch/sm28999917
本身故事可以好吸引, 一路食返蒼い鋼同艦娘條水
但唔知係唔係金主的關係, 定監督能力... 劇情完全是狗血
開左個頭, 但之後每集去到一半就玩歡樂向, 然後又一半戰鬥一半歡樂, 結果熱情跟本未上到已經凍返
而因為金主的關係, 加入一票海自元素, 但跟主線完全都是沒關系2 季的, 已經過左1/3 , 本來以為像GUP 的黑馬... 結果又廢掉
作者: fatyee 時間: 2016-6-8 17:09
原來係兩季, 唔怪得知我覺得好似好拖咁啦...
GUP 係?
作者: dom 時間: 2016-6-9 03:41
就係覺得好怪
作者: 0186 時間: 2016-6-9 08:40
本帖最後由 0186 於 2016-6-9 08:41 編輯
GUP >> 少女與戰車?
[attach]1896119[/attach]
作者: pasupasu105 時間: 2016-6-9 11:12
我覺得最大的敗點係行洗腦鼠路線
如果叛亂路線就會好睇好多
作者: fatyee 時間: 2016-6-9 11:41
原來係呢套...
我以為佢講今季... 所以我諗極都諗唔到今季有邊套咁叫...
作者: dom 時間: 2016-6-9 13:32
開頭講到好似叛亂 好吸引...點知依家主角威能左....
P.S. : 其實有無d 食埋 WOWs 條水
作者: dom 時間: 2016-6-9 13:33
本帖最後由 dom 於 2016-6-9 13:40 編輯
我睇係因為綠毛眼鏡娘 (真知知)
作者: pasupasu105 時間: 2016-6-9 15:08
所以咪話佢走錯路線
絕對係行叛亂好好多
之後收集輕巡或駏逐級艦娘打戰艦/空母等大型艦娘
作者: dom 時間: 2016-6-9 16:10
我懷疑個編輯有玩 WOWs 仲要係 DD 控

作者: dom 時間: 2016-6-13 01:10
劇情 其實.........唔知佢想點
作者: toylet 時間: 2016-6-13 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatyee 時間: 2016-6-13 12:17
我睇左今集真係好想知佢想點... 拖拖拖... 拖夠一年啦笨...
作者: toylet 時間: 2016-6-13 19:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

