Board logo

標題: gundam thunderbolt ep4 [打印本頁]

作者: redhothits    時間: 2016-5-27 21:46     標題: gundam thunderbolt ep4

睇完有d 意料之外..................................


居然戰敗了.
作者: spooky    時間: 2016-5-31 06:36

本帖最後由 spooky 於 2016-5-31 07:31 編輯
睇完有d 意料之外..................................


居然戰敗了.
redhothits 發表於 2016-5-27 21:46


我都睇咗,覺得高達駕駛員費勞明係賤人,佢最終做咗戰俘,抵死,仲比自護軍打鑊甘。唔之仲有冇ep5呢?
作者: checkpoint    時間: 2016-5-31 09:19

見到d人勁死, 諗住應該係同歸於盡END
點知佢又...今次真係有D 意外
作者: redhothits    時間: 2016-5-31 10:29

我都睇咗,覺得高達駕駛員費勞明係賤人,佢最終做咗戰俘,抵死,仲比自護軍打鑊甘。唔之仲有冇ep5呢? ...
spooky 發表於 2016-5-31 06:36



    佢係幾嚣張. 有咗高達就更寸啦
但估唔到處於上風既聯邦, 兩野就唔掂.

被嚴刑迫供係必然, 高達+軍官喎, 預咗要還.

漫畫未完, 但都相差無幾
作者: spooky    時間: 2016-6-1 09:59

本帖最後由 spooky 於 2016-6-1 11:00 編輯
佢係幾嚣張. 有咗高達就更寸啦
但估唔到處於上風既聯邦, 兩野就唔掂.

被嚴刑迫供係必然, 高達+軍官 ...
redhothits 發表於 2016-5-31 10:29


畫功就真係麻麻, 女角畫到好似筋肉人咁樣, 似係男人, 依家仲追緊UC RE0096..
作者: redhothits    時間: 2016-6-1 10:08

畫功就真係麻麻, 女角畫到好似筋肉人咁樣, 似係另人, 依家仲追緊UC RE0096.. ...
spooky 發表於 2016-6-1 09:59



    仍可接受既. 故事亦新

re0096就同之前7集ova一樣, 反而唔多吸引
作者: spooky    時間: 2016-6-1 11:02

本帖最後由 spooky 於 2016-6-1 11:03 編輯
仍可接受既. 故事亦新

re0096就同之前7集ova一樣, 反而唔多吸引
redhothits 發表於 2016-6-1 10:08


剛完咗第9隻, 落番地球,布拉度就出場啦, 可能電視版貝積嘉會多D戲份.
作者: dom    時間: 2016-6-4 00:14

Ep3 隻大魔型到爆
作者: dom    時間: 2016-6-4 00:23

眼鏡娘萬歲 !
作者: redhothits    時間: 2016-6-6 22:01

Ep3 隻大魔型到爆
dom 發表於 2016-6-4 00:14


    大魔啱你,係你既專用坐駕
作者: dom    時間: 2016-6-7 01:48

大魔啱你,係你既專用坐駕
redhothits 發表於 6-6-2016 10:01 PM


我最開心係 高達輸!!! YEAH !
作者: redhothits    時間: 2016-6-7 08:18

我最開心係 高達輸!!! YEAH !
dom 發表於 2016-6-7 01:48



    哈.............................................

漫畫未完, 但都差唔多.
好似未分勝負





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2