Board logo

標題: 2014年度第三屆新.AGV全港歌唱比賽 [打印本頁]

作者: lastphoenix    時間: 2014-11-2 13:04     標題: 2014年度第三屆新.AGV全港歌唱比賽

https://www.facebook.com/events/1556544564568466/?ref=2&ref_dashboard_filter=upcoming#

上年去過,唔錯
作者: p0486    時間: 2014-11-2 15:07

有無得現場買飛?
定一定要油麻地買?
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-2 16:04

有無得現場買飛?
定一定要油麻地買?
p0486 發表於 2014-11-2 15:07

佢話現場有少量咁講

昨晚都話少量,結果我剛剛打去,佢話仲有
問會唔會得返幾張,去到就無,佢話唔會

我諗都係要出去買,好過你去柴灣先來無票
作者: 0186    時間: 2014-11-3 08:31

第三年了
感覺上上年比第一年進步
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-3 09:08

第三年了
感覺上上年比第一年進步
0186 發表於 2014-11-3 08:31

有去開?
作者: 0186    時間: 2014-11-3 10:14

回覆 5# lastphoenix

<-- 常連

第一屆因為有人唱:  一番の寶物 + 初めての恋が終わる時  所以去
第二屆因為睇Ani-Things <
今次應該是同人管弦樂團
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-3 10:18

回覆  lastphoenix
0186 發表於 2014-11-3 10:14


咁你買飛未?

我有張多
作者: usei    時間: 2014-11-3 12:21

昨日去買票
順路去 AKB shop 再去 SSP 買野

上年的入場人數不多
相當部份是參賽的 friend
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 12:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 12:38

多謝支持
neneaee 發表於 2014-11-6 12:13


要唔要買票? 仲未放出
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 12:42

你去睇下囉,我自己唔洗票
neneaee 發表於 2014-11-6 12:40

你唱邊隻歌
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 14:22

我唔係唱的
neneaee 發表於 2014-11-6 12:45

工作人員?
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 15:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 17:18

都唔係
neneaee 發表於 2014-11-6 15:53

朋友參賽或朋友係工作人員,送你票
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 17:33

你留意下我係lei個post既第一個回覆,之後再諗下啦
neneaee 發表於 2014-11-6 17:22

唔通你係五月呀?
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 17:44

咩野5月?
neneaee 發表於 2014-11-6 17:34


右邊那個
2013年個主持
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 17:48

冇佢咁靚仔
neneaee 發表於 2014-11-6 17:47

個場你的?
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lawlam0909    時間: 2014-11-6 18:37

我都想
neneaee 發表於 2014-11-6 17:52


主辦單位既人
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 18:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 19:48

唔係阿~
neneaee 發表於 2014-11-6 18:40


你今年唔去,所以唔洗票
作者: neneaee    時間: 2014-11-6 19:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-6 20:59

一定會出席
neneaee 發表於 2014-11-6 19:51

洗唔洗持票入先?
作者: 0186    時間: 2014-11-6 21:14

本帖最後由 0186 於 2014-11-6 21:16 編輯

如果唔係非主辦/參賽者/mc/唔洗持票入

應該係表演嘉賓吧
上次都有請第一屆得獎者唱......但唱都唔係

睇來最有可能係(打不倒的)空氣人 cam man?
作者: neneaee    時間: 2014-11-7 01:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-7 12:12

咁樣估得有紋有路好多
neneaee 發表於 2014-11-7 01:00

唔通你係Archiu Fung?
作者: neneaee    時間: 2014-11-7 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2014-11-10 10:07

果然>同人管弦樂團 係最正部份
有一種感覺到左nico party 咁
好精彩, 希望可以再開個mini concert 就好了
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-10 10:16

雖然我有影相,但我唔係攝阿
算啦唔好估啦
neneaee 發表於 2014-11-7 12:45

唔通係評判?
作者: 0186    時間: 2014-11-10 15:44

本帖最後由 0186 於 2014-11-10 20:37 編輯

最近中左甘城毒 今次演奏會真係好有甘城既感覺
同人管弦樂團中: 吹長笛既巫女, 狼在拉大提琴, 日式女高中生穿著校服拉小提琴, '提供'眼鏡san, 紙箱人
作者: neneaee    時間: 2014-11-10 20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2014-11-10 21:05

可惜中間炒左
neneaee 發表於 2014-11-10 20:26


你講走音那段?

我以為專登
作者: neneaee    時間: 2014-11-10 21:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2014-11-11 17:27

回覆 35# 0186

無論是音樂定少林寺同人都是好辛苦的





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2