作者: jabawack 時間: 2014-8-4 17:28 標題: 宮崎駿後繼無人 – 吉卜力製作室宣佈解散!

自從宮崎駿宣佈引退後,吉卜力製作室的電影總是缺少了一種獨特的風格及話題性。不過更不幸的是總監鈴木敏夫日前在《情熱大陸》節目上表示,由於財政壓力問題,吉卜力製作室將會解散!
其實早於 7 月,已有傳吉卜力製作室不會再製作動畫,主要是由於自宮崎駿引退後便後繼無人,加上工作室製作動畫時的所有工序一向都親力親為,因此每部動畫都要花上龐大的資金製作。現在鈴木敏夫走出來證實有關消息,相信一眾吉卜力電影的支持者應該會感到心碎。

其實從最近上映的《輝耀姬物語》票房並不理想這點,已經可以看到吉卜力自從步入後宮崎駿時代後,已經失去了一大班支持者。不過有指吉卜力製作室並非真的會解散,而是會在之後重組,因為鈴木敏夫在節目中對解散一詞的解釋有點含糊,似乎只是想暫停動畫電影製作。
來源:http://www.cinemawith-alc.com/20 ... DownOperations.html
http://unwire.hk/2014/08/04/ghiblito-shut-down/movie-2/
大鑊
作者: java2 時間: 2014-8-4 17:44
誤傳
http://www.vjmedia.com.hk/articles/2014/08/04/80547
作者: toylet 時間: 2014-8-4 19:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rion 時間: 2014-8-4 19:39
問題係, 大家都係在賣宮崎駿個名, 佢今時今日拍出來果D野... 仲對唔對口味, 大家心照
作者: stephenlau 時間: 2014-8-5 01:30
吉卜力尋日啱啱開完股東大會, 鈴木P仲未太清晰交代吉卜力嘅去留, 不過綜合佢近來發言吉卜力將會在架構上轉變以迎合後宮崎/高畑時代的營運模式, 故瑪妮之後應該短時間內不會有新作發表, 畢竟吉卜力嘅出現係作為宮崎/高畑兩人嘅專屬工作室, 隨著兩人退下作出轉變亦無可厚非, 但願未來仍有佳作推出吧
作者: smoke_cheese 時間: 2014-8-5 01:41
嗰位仁兄,唔睇上文下理,淨睇幅圖就一廂情願咬定係誤傳
作者: Xingson 時間: 2014-8-5 23:58
你宣佈人地解散??

作者: Xingson 時間: 2014-8-6 00:07
而家係傳緊DWANGO收購ジブリ
亦有說老先生可能出山(雖然之前佢所謂引退都仍然日日返公司)
作者: simon 時間: 2014-8-6 22:29
點解唔行返龍貓既套路,出番一兩套以吉祥物 + 兒童 + 日常/冒險,就會大賣架啦 !
眼見日本吉卜力專賣店裡面,熱賣既商品九成係龍貓系列,風起了甚麼的,只有DVD賣,還要只係放在唔覺眼的一角....
作者: stephenlau 時間: 2014-8-6 22:54
DWANGO川上會長否定咗,吉卜力呢個招牌太大了......攪衰咗冇人擔當得起

