Board logo

標題: 今日換咗隻"艾路貓" [打印本頁]

作者: i34u    時間: 2014-6-9 11:58     標題: 今日換咗隻"艾路貓"

[attach]1683109[/attach]
作者: lastphoenix    時間: 2014-6-9 12:19

i34u 發表於 2014-6-9 11:58


日本先有ga?
作者: i34u    時間: 2014-6-9 12:31

No, 係尖咀,同靚姐姐換嘅。
作者: a886    時間: 2014-6-9 13:25

回覆 1# i34u


    我買左2件3
有兩隻豬 仲要同款
不過幾靚~

棕色個隻豬
作者: yupikachu    時間: 2014-6-9 15:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i34u    時間: 2014-6-9 16:10

本帖最後由 i34u 於 2014-6-9 16:12 編輯

回覆 4# a886



棕色豬 very good ar
作者: Ricky_ston    時間: 2014-6-9 17:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i34u    時間: 2014-6-9 18:12

回覆 5# yupikachu

大量! 今日去到個攤位,睇都無人睇!
作者: yupikachu    時間: 2014-6-9 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2