作者: i34u 時間: 2014-6-9 11:58 標題: 今日換咗隻"艾路貓"
[attach]1683109[/attach]
作者: lastphoenix 時間: 2014-6-9 12:19
日本先有ga?
作者: i34u 時間: 2014-6-9 12:31
No, 係尖咀,同靚姐姐換嘅。
作者: a886 時間: 2014-6-9 13:25
回覆 1# i34u
我買左2件3
有兩隻豬

不過幾靚~
棕色個隻豬
作者: yupikachu 時間: 2014-6-9 15:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i34u 時間: 2014-6-9 16:10
本帖最後由 i34u 於 2014-6-9 16:12 編輯
回覆 4# a886

棕色豬 very good ar
作者: Ricky_ston 時間: 2014-6-9 17:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i34u 時間: 2014-6-9 18:12
回覆 5# yupikachu
大量! 今日去到個攤位,睇都無人睇!

作者: yupikachu 時間: 2014-6-9 18:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

