作者: lastphoenix 時間: 2013-5-30 12:17 標題: 原來韓國好狗
唔知有無人講過
[attach]1538494[/attach]
[attach]1538495[/attach]
[attach]1538496[/attach]
[attach]1538497[/attach]
[attach]1538498[/attach]
[attach]1538493[/attach]
日本日文野全轉韓國野
等到d人以為套野韓製
作者: neofung 時間: 2013-5-30 12:54
頭三幅圖,日本仔可以告佢喎
作者: minazuki 時間: 2013-5-30 13:15
泡菜國一向都係狗國

作者: edo963 時間: 2013-5-30 13:17
還原度真係高喎下喂?!
作者: edo963 時間: 2013-5-30 13:21

還原度真係高喎下喂?![attach]1538506[/attach]
作者: neofung 時間: 2013-5-30 14:11
講開大空翼,現實中,南朝好打d XD
不過,聽講好矛下。。。。
作者: seaangel 時間: 2013-5-30 14:29
其實咪同強國一樣
作者: KEN@EPC 時間: 2013-5-30 15:58
講韓國嘅歌都有
http://www.youtube.com/watch?v=bTjEW4UlGqk
作者: lastphoenix 時間: 2013-5-30 16:04
強國係唔比播,好少改野吧?
作者: zeroipm 時間: 2013-5-30 16:05
off topic , 只是想起這本書
[attach]1538557[/attach]
[attach]1538556[/attach]
作者: 闇之羽 時間: 2013-5-30 16:10
你真係講下就好

http://www.youtube.com/watch?v=VU16dr7RC24
作者: lastphoenix 時間: 2013-5-30 16:23
套野都唔同左啦,係story box一樣
作者: wallwall 時間: 2013-5-30 16:33
唔知點解,宜家真係好貴討厭韓國,差唔多所以嘢都唔鍾意,包括以前鍾意食既辛辣麵
作者: 闇之羽 時間: 2013-5-30 17:58
以前個面底好正
而家個面底......
作者: bibilubi 時間: 2013-5-30 18:01
呢個先勁抽...
而家日本官方版 高鐵英雄
都係中國製造....
作者: 忌廉麻美 時間: 2013-5-30 18:10
回復 1# lastphoenix
第一張足球小將我明 (制服個日本國旗變咗泡菜國國旗
第二張多啦A夢唔明,件衫係唔同咗色,但睇唔出點解綠色衫=泡菜國
棋魂都唔明,係咪本身有 D 日本國旗國徽之類被刪咗 ?
SORRY 領悟力低,可否幫忙解釋一吓

作者: lastphoenix 時間: 2013-5-30 18:33
多啦A夢係將日本d家務衫改成變左多啦A夢咁的衫
棋魂就因為那個人件衫係長期著日本和服,改唔到咪整走佢
作者: lemoncall 時間: 2013-5-31 17:15
思想落後就是這樣~~ 有些東西太計較, 思維不通.

