作者: rorimoe 時間: 2008-10-17 22:18 標題: 今日某船清貨
有冇人有去
大約平出面30%
冇乜玩開figure,不過都入左一隻
$150

作者: s714001 時間: 2008-10-17 22:33
宇宙船
我有興趣

[ 本帖最後由 s714001 於 2008-10-17 22:36 編輯 ]
作者: 星野望 時間: 2008-10-17 22:46
今日經過門口無入去,好彩
如果唔係又破財
作者: Hana 時間: 2008-10-17 23:13
仲有幾多貨
作者: rion 時間: 2008-10-17 23:19
唔通又揩埋???
作者: rorimoe 時間: 2008-10-17 23:25
摺都等明年先
仲有2百訂金

