Board logo

標題: 今日某船清貨 [打印本頁]

作者: rorimoe    時間: 2008-10-17 22:18     標題: 今日某船清貨

有冇人有去
大約平出面30%
冇乜玩開figure,不過都入左一隻
$150

作者: s714001    時間: 2008-10-17 22:33

宇宙船

我有興趣

[ 本帖最後由 s714001 於 2008-10-17 22:36 編輯 ]
作者: 星野望    時間: 2008-10-17 22:46

今日經過門口無入去,好彩

如果唔係又破財
作者: Hana    時間: 2008-10-17 23:13

原帖由 rorimoe 於 2008-10-17 22:18 發表
有冇人有去
大約平出面30%
冇乜玩開figure,不過都入左一隻
$150


仲有幾多貨
作者: rion    時間: 2008-10-17 23:19

唔通又揩埋???
作者: rorimoe    時間: 2008-10-17 23:25

原帖由 rion 於 2008-10-17 23:19 發表
唔通又揩埋???


摺都等明年先
仲有2百訂金





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2