Board logo

標題: CMHK 疑似已經啟用5GA [打印本頁]

作者: kwongoc_1016    時間: 2025-6-6 19:26     標題: CMHK 疑似已經啟用5GA

iPhone 13p 喺街都破到千。


作者: bbbear    時間: 2025-6-6 19:30

iPhone 13p 喺街都破到千。
kwongoc_1016 發表於 2025-6-6 19:26

位置? 會唔會係行咗NSA?

via HKEPC Reader for Android
作者: Linksys999    時間: 2025-6-6 19:35

本帖最後由 Linksys999 於 2025-6-6 19:36 編輯
iPhone 13p 喺街都破到千。
kwongoc_1016 發表於 2025-6-6 19:26


如果iPhone行緊5GA,右上角係會show 5GA logo,所以唔洗估是否用緊。

CMHK一向有啲街位都有成千Mbs,唔出奇。
作者: kwongoc_1016    時間: 2025-6-6 19:39

回覆 2# bbbear


    NSA,我未換SA sim,大埔,應該係N79+N78,13 pro唔支援5G 3CA。
作者: bbbear    時間: 2025-6-6 19:53

回覆  bbbear


    NSA,我未換SA sim,大埔,應該係N79+N78,13 pro唔支援5G 3CA。 ...
kwongoc_1016 發表於 2025-6-6 19:39

5GA 好似要SA 先用到

via HKEPC Reader for Android
作者: Enterprise    時間: 2025-6-7 10:57

回覆  bbbear


    NSA,我未換SA sim,大埔,應該係N79+N78,13 pro唔支援5G 3CA。 ...
kwongoc_1016 發表於 2025-6-6 19:39



iPhone 13 系列唔 support SA (係香港)
iPhone 14 以上先可以
作者: kwongoc_1016    時間: 2025-6-8 11:34

暫時最盡都係見到1300Mbps左右,可能要換機先可以再上。

作者: Linksys999    時間: 2025-6-8 19:21

暫時最盡都係見到1300Mbps左右,可能要換機先可以再上。
kwongoc_1016 發表於 2025-6-8 11:34


13系列2CA
新機3CA可能更快。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2