Board logo

標題: 數記舊儲值卡餘額可以轉走嗎? [打印本頁]

作者: tubbies    時間: 2025-4-10 17:01     標題: 數記舊儲值卡餘額可以轉走嗎?

用緊上一代數記儲值卡, 每半年增50, 但今年見所有增值服務同數據都用唔到, 想轉走佢, D餘額無地方駛埋佢, 可以點搞?
作者: jk1399    時間: 2025-4-10 17:10

不可以
作者: PN420    時間: 2025-4-10 20:39

用緊上一代數記儲值卡, 每半年增50, 但今年見所有增值服務同數據都用唔到, 想轉走佢, D餘額無地方駛埋佢,  ...
tubbies 發表於 2025-4-10 17:01


是哪一款儲值卡?有餘額用app都買唔到增值服務?
作者: jk1399    時間: 2025-4-11 02:13

是哪一款儲值卡?有餘額用app都買唔到增值服務?
PN420 發表於 2025-4-10 20:39



    佢想轉走, 不是買增值服務
作者: dc97_2013    時間: 2025-4-11 10:19

我儲左$150 好難用,今個月又送100分鐘
主NO.打電話用,打得又少
又無HK數據PLAN 買
作者: watadou    時間: 2025-4-11 10:20

半日仙?
作者: goalsp    時間: 2025-4-11 10:28

好似只有cmhk 一款卡可以轉
作者: tubbies    時間: 2025-4-14 14:14

我儲左$150 好難用,今個月又送100分鐘
主NO.打電話用,打得又少
又無HK數據PLAN 買 ...
dc97_2013 發表於 2025-4-11 10:19



  就係, 得電話分鐘可以用
轉唔到就即係當入咗錢算了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2