作者: 田力 時間: 2025-3-9 10:07 標題: 有無邊隻 SIM 卡 Wifi router 好用?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai 時間: 2025-3-9 11:25
本帖最後由 lolai 於 2025-3-9 11:33 編輯
最簡單係用自己手機射。
亦可加用平價年卡呢射(eg HKMobile85GB/三萬能110GB)
唔想搞自己手機就用部舊機射。
再唔係就深水埗電子城買隻唔超過200蚊嘅WiFi蛋就得。
(用上網卡,九成九慢過寬頻多多多)
作者: daemongmong 時間: 2025-3-9 12:16
「特X城」有兩款4G路由器,最便宜百多元。
作者: 田力 時間: 2025-3-9 13:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt 時間: 2025-3-9 13:23
價錢還價錢,睇清楚該router是否支援4G B7 2.6GHz 頻道。
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 14:30
未必啱香港用
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 14:32
我用Tp-link 行貨 $600
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 14:32
什麼牌子,百幾蚊好平
Thanks
作者: yapyap 時間: 2025-3-9 14:58
用緊邊張卡 .? 部機會不會間歇重啟 ?
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 15:25
Haha sim
不會無端重啟
作者: 田力 時間: 2025-3-9 16:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 17:06
Mr200
作者: 田力 時間: 2025-3-9 17:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 17:35
Mr200 要買最新版
作者: Tom_jerry 時間: 2025-3-9 17:46
作者: lolai 時間: 2025-3-9 18:06
本帖最後由 lolai 於 2025-3-9 18:23 編輯
其實深水埗電子城只有一兩隻蛋賣,都啱香港各卡用。
買隻平嘅就得!
貴嘅可能多一些國家可用吧。
淘寶....唔識蛋技術就唔好買,
買咗用唔到就無引!
(新人常買錯,你學又無謂,比多幾十蚊去深水埗買吧!
實在最好用自己舊手機,免費!如無舊機就唔好買二手手機,去深水埗買隻蛋就OK)
作者: miuup 時間: 2025-3-9 19:50
Wifi router可以長期插電用
手機和蛋可以長期插電用?
作者: lolai 時間: 2025-3-10 01:21
本帖最後由 lolai 於 2025-3-10 01:30 編輯
Router本身無電池,係一定要插着電才可用。好多人去街都唔熄電掣,浪費電費。
手機/蛋淨射WiFi用電不多,間歇性差電便可,好快就义滿。
停電亦可用一段短時间。
作者: TH30 時間: 2025-3-10 01:38
本帖最後由 TH30 於 2025-3-10 01:40 編輯
最平果款雜牌個殼削到不得了,建議拎一拎上手睇下接唔接受
貴少少果款ZTE外觀睇過得去
作者: FT907 時間: 2025-3-10 10:24
用儲值卡, 最驚係突然又叫你重新實名, 你冇睇SMS 又畀佢停台!!
作者: FT907 時間: 2025-3-10 10:26
咁樓主話 唔係成日喺屋企 理鬼得佢啊 去到屋企先著機, 離開就關機.
理論上用舊手機放wifi 出嚟都得
作者: 田力 時間: 2025-3-10 10:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan 時間: 2025-3-10 11:02
多設備連線﹐就最好買番wifi router/旦。
只係一兩件設備﹐咪自己調整部手機放置位置囉。
放wifi﹐一定唔會夠router 接收強。
作者: siukat 時間: 2025-3-10 12:10
本帖最後由 siukat 於 2025-3-10 12:12 編輯
[youtube]HAYWYIITHr4[/youtube]
作者: daemongmong 時間: 2025-3-10 12:22
路由器電量應該不高。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: goalsp 時間: 2025-3-10 14:03
會發生D咁既事?
作者: goalsp 時間: 2025-3-10 14:05
用WiFi 6手機放出嚟會好D
作者: FT907 時間: 2025-3-10 16:21
點會冇呀?
呢部大把師兄 中過重新實名, 仲話收唔到SMS!!
作者: FT907 時間: 2025-3-10 16:24
你真係預咗十零廿尺, 仲要中間冇阻隔
如果你系手機放wifi, 擺響電腦側面都得啦.
要一部電腦喺廳用 一部電腦喺房度用, 完全成間屋收到曬 噉就惡搞
作者: 格拉底 時間: 2025-3-10 16:27
如果長開買個2手5g router啦,收得好d
只開短時間淘隻都得
router長開好熱,可以熱到sim卡變型
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 視帝 時間: 2025-3-10 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chpyeung 時間: 2025-3-10 17:37
當然可以啦. 插住條 USB 就得. 好似 notebook 長插電當desktop 咁用啫. 當然舊電用得耐就快打柴.
作者: cky78 時間: 2025-3-10 18:12
本帖最後由 cky78 於 2025-3-10 19:34 編輯
router平價型號多數得2.4GHz,速度嘛,就要將就吓
不過如果你用得儲值卡,都預咗
頂檔都可以嘅,但真係唔好諗住同寬頻比
MR100 :Wi-Fi 4 (802.11n) 單頻2.4GHz 300Mbps
MR200: Wi-Fi 5 (802.11ac) 雙頻2.4GHz/5GHz 300 + 433Mbps
MR400: Wi-Fi 5 (802.11ac) 雙頻2.4GHz/5GHz 300 + 867Mbps
MR600: Wi-Fi 5 (802.11ac) 雙頻2.4GHz/5GHz 300 + 867Mbps CA
可以既話,買有Wi-Fi 5 雙頻(就算唔係MR200/MR400/MR600),Wi-Fi 4 單頻干擾嚴重
作者: Cartesius 時間: 2025-3-10 18:22
有冇間中上上下上唔到?
作者: chu_kenneth 時間: 2025-3-12 12:46
用緊MR400,配全速4G sim,睇片1080p夠用
作者: blueLakH 時間: 2025-3-12 13:14
有無邊款係可以用 esim?
作者: ze123 時間: 2025-3-12 13:54
唔係成日有人住,就求其用個手機share Wi-Fi
作者: chpyeung 時間: 2025-3-12 14:18
你真係預咗十零廿尺, 仲要中間冇阻隔
如果你系手機放wifi, 擺響電腦側面都得啦.
要一部電腦喺廳用 一部電腦喺房度用, 完全成間屋收到曬 噉就惡搞
FT907 發表於 2025-3-10 16:24
所以話要用USB tethering, 手機用 USB 接 router. 以前試過 asus router 配 android 手機, 現在用緊 GL.iNet MT3000 配 iPhone 12, 行5G 添呀!

