Board logo

標題: 有無邊隻 SIM 卡 Wifi router 好用? [打印本頁]

作者: 田力    時間: 2025-3-9 10:07     標題: 有無邊隻 SIM 卡 Wifi router 好用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai    時間: 2025-3-9 11:25

本帖最後由 lolai 於 2025-3-9 11:33 編輯
間屋唔係成日有人住,所以唔打算裝寬頻。。

另外,並隻 SIM 卡啱咁樣用? ...
田力 發表於 2025-3-9 10:07


最簡單係用自己手機射。

亦可加用平價年卡呢射(eg HKMobile85GB/三萬能110GB)


唔想搞自己手機就用部舊機射。

再唔係就深水埗電子城買隻唔超過200蚊嘅WiFi蛋就得。

(用上網卡,九成九慢過寬頻多多多)
作者: daemongmong    時間: 2025-3-9 12:16

「特X城」有兩款4G路由器,最便宜百多元。
作者: 田力    時間: 2025-3-9 13:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt    時間: 2025-3-9 13:23

淘寶會唔會有啲更快差唔多價嘅賣? 定係其實都係差唔多嘢
田力 發表於 2025-3-9 13:19

價錢還價錢,睇清楚該router是否支援4G B7 2.6GHz 頻道。
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 14:30

淘寶會唔會有啲更快差唔多價嘅賣? 定係其實都係差唔多嘢
田力 發表於 2025-3-9 13:19


未必啱香港用
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 14:32

我用Tp-link 行貨 $600
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 14:32

「特X城」有兩款4G路由器,最便宜百多元。
daemongmong 發表於 2025-3-9 12:16


什麼牌子,百幾蚊好平
Thanks
作者: yapyap    時間: 2025-3-9 14:58

我用Tp-link 行貨 $600
goalsp 發表於 2025-3-9 14:32


用緊邊張卡 .?  部機會不會間歇重啟 ?
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 15:25

Haha sim
不會無端重啟
作者: 田力    時間: 2025-3-9 16:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 17:06

mr100?
田力 發表於 2025-3-9 16:02


Mr200
作者: 田力    時間: 2025-3-9 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 17:35

Mr200 要買最新版
作者: Tom_jerry    時間: 2025-3-9 17:46

用部舊手機放做hotspot
作者: lolai    時間: 2025-3-9 18:06

本帖最後由 lolai 於 2025-3-9 18:23 編輯
淘寶會唔會有啲更快差唔多價嘅賣? 定係其實都係差唔多嘢
田力 發表於 2025-3-9 13:19


其實深水埗電子城只有一兩隻蛋賣,都啱香港各卡用。
買隻平嘅就得!
貴嘅可能多一些國家可用吧。
   
淘寶....唔識蛋技術就唔好買,
買咗用唔到就無引!
(新人常買錯,你學又無謂,比多幾十蚊去深水埗買吧!
實在最好用自己舊手機,免費!如無舊機就唔好買二手手機,去深水埗買隻蛋就OK)
作者: miuup    時間: 2025-3-9 19:50

Wifi router可以長期插電用
手機和蛋可以長期插電用?
作者: lolai    時間: 2025-3-10 01:21

本帖最後由 lolai 於 2025-3-10 01:30 編輯
Wifi router可以长期插电用
手机和蛋可以长期插电用?
miuup 发表于 2025-3-9 19:50


Router本身無電池,係一定要插着電才可用。好多人去街都唔熄電掣,浪費電費。

手機/蛋淨射WiFi用電不多,間歇性差電便可,好快就义滿。
停電亦可用一段短時间。
作者: TH30    時間: 2025-3-10 01:38

本帖最後由 TH30 於 2025-3-10 01:40 編輯
「特X城」有兩款4G路由器,最便宜百多元。
daemongmong 發表於 2025-3-9 12:16 PM


最平果款雜牌個殼削到不得了,建議拎一拎上手睇下接唔接受
貴少少果款ZTE外觀睇過得去
作者: FT907    時間: 2025-3-10 10:24

間屋唔係成日有人住,所以唔打算裝寬頻。。

另外,並隻 SIM 卡啱咁樣用? ...
田力 發表於 2025-3-9 10:07



    用儲值卡,  最驚係突然又叫你重新實名, 你冇睇SMS   又畀佢停台!!
作者: FT907    時間: 2025-3-10 10:26

最平果款雜牌個殼削到不得了,建議拎一拎上手睇下接唔接受
貴少少果款ZTE外觀睇過得去 ...
TH30 發表於 2025-3-10 01:38



    咁樓主話 唔係成日喺屋企     理鬼得佢啊   去到屋企先著機, 離開就關機.
理論上用舊手機放wifi 出嚟都得
作者: 田力    時間: 2025-3-10 10:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter_chan    時間: 2025-3-10 11:02

其實舊手機(幾年前既cheap紅米)同 WiFi蛋/router,放 WiFi 出黎個速度相差得遠唔遠?另一問題係距離。 ...
田力 發表於 2025-3-10 10:58



    多設備連線﹐就最好買番wifi router/旦。

只係一兩件設備﹐咪自己調整部手機放置位置囉。
放wifi﹐一定唔會夠router 接收強。
作者: siukat    時間: 2025-3-10 12:10

本帖最後由 siukat 於 2025-3-10 12:12 編輯

[youtube]HAYWYIITHr4[/youtube]
作者: daemongmong    時間: 2025-3-10 12:22

Router本身無電池,係一定要插着電才可用。好多人去街都唔熄電掣,浪費電費。

手機/蛋淨射WiFi用電不多 ...
lolai 發表於 2025-3-10 01:21

路由器電量應該不高。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: goalsp    時間: 2025-3-10 14:03

用儲值卡,  最驚係突然又叫你重新實名, 你冇睇SMS   又畀佢停台!!
FT907 發表於 2025-3-10 10:24


會發生D咁既事?
作者: goalsp    時間: 2025-3-10 14:05

其實舊手機(幾年前既cheap紅米)同 WiFi蛋/router,放 WiFi 出黎個速度相差得遠唔遠?另一問題係距離。 ...
田力 發表於 2025-3-10 10:58



    用WiFi 6手機放出嚟會好D
作者: FT907    時間: 2025-3-10 16:21

會發生D咁既事?
goalsp 發表於 2025-3-10 14:03


點會冇呀?
呢部大把師兄  中過重新實名, 仲話收唔到SMS!!
作者: FT907    時間: 2025-3-10 16:24

其實舊手機(幾年前既cheap紅米)同 WiFi蛋/router,放 WiFi 出黎個速度相差得遠唔遠?另一問題係距離。 ...
田力 發表於 2025-3-10 10:58


你真係預咗十零廿尺, 仲要中間冇阻隔
如果你系手機放wifi,  擺響電腦側面都得啦.
要一部電腦喺廳用  一部電腦喺房度用, 完全成間屋收到曬   噉就惡搞
作者: 格拉底    時間: 2025-3-10 16:27

如果長開買個2手5g router啦,收得好d
只開短時間淘隻都得
router長開好熱,可以熱到sim卡變型

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 視帝    時間: 2025-3-10 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chpyeung    時間: 2025-3-10 17:37

Wifi router可以長期插電用
手機和蛋可以長期插電用?
miuup 發表於 2025-3-9 19:50


當然可以啦. 插住條 USB 就得. 好似 notebook 長插電當desktop 咁用啫. 當然舊電用得耐就快打柴.
作者: cky78    時間: 2025-3-10 18:12

本帖最後由 cky78 於 2025-3-10 19:34 編輯

router平價型號多數得2.4GHz,速度嘛,就要將就吓
不過如果你用得儲值卡,都預咗
頂檔都可以嘅,但真係唔好諗住同寬頻比

MR100 :Wi-Fi 4 (802.11n) 單頻2.4GHz        300Mbps
MR200: Wi-Fi 5 (802.11ac) 雙頻2.4GHz/5GHz        300 + 433Mbps
MR400: Wi-Fi 5 (802.11ac) 雙頻2.4GHz/5GHz         300 + 867Mbps
MR600: Wi-Fi 5 (802.11ac) 雙頻2.4GHz/5GHz         300 + 867Mbps CA

可以既話,買有Wi-Fi 5 雙頻(就算唔係MR200/MR400/MR600),Wi-Fi 4 單頻干擾嚴重
作者: Cartesius    時間: 2025-3-10 18:22

我用Tp-link 行貨 $600
goalsp 發表於 2025-3-9 02:32 PM

有冇間中上上下上唔到?
作者: chu_kenneth    時間: 2025-3-12 12:46

router平價型號多數得2.4GHz,速度嘛,就要將就吓
不過如果你用得儲值卡,都預咗
頂檔都可以嘅,但真係唔好 ...
cky78 發表於 2025-3-10 18:12


用緊MR400,配全速4G sim,睇片1080p夠用
作者: blueLakH    時間: 2025-3-12 13:14

有無邊款係可以用 esim?
作者: ze123    時間: 2025-3-12 13:54

間屋唔係成日有人住,所以唔打算裝寬頻。。

另外,並隻 SIM 卡啱咁樣用? ...
田力 發表於 2025-3-9 10:07



    唔係成日有人住,就求其用個手機share Wi-Fi
作者: chpyeung    時間: 2025-3-12 14:18

你真係預咗十零廿尺, 仲要中間冇阻隔
如果你系手機放wifi,  擺響電腦側面都得啦.
要一部電腦喺廳用  一部電腦喺房度用, 完全成間屋收到曬   噉就惡搞
FT907 發表於 2025-3-10 16:24


所以話要用USB tethering, 手機用 USB 接 router. 以前試過 asus router 配 android 手機, 現在用緊 GL.iNet MT3000 配 iPhone 12, 行5G 添呀!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2