作者: cfpang 時間: 2025-1-5 23:24 標題: 中國取消來電顯示收費
三個台的來電顯示收費都改為免費提供,之前聯通一卡兩號6元來顯現在是否變成零月租?
從化卡有部份不包來顯都可以免費開通來電顯示了。
作者: cyberyeah 時間: 2025-1-6 06:12
應該唔會,免費升5G好過
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: gohkepc 時間: 2025-1-6 09:11
將來電顯示廢改為月租囉!一樣照收,巧立名目最X叻㗎啦!
via HKEPC Reader for Android
作者: golfmichael 時間: 2025-1-6 09:45
中國移動就應該所有plan 都會包免費來電顯示,未有來電顯示嘅,可以用短訊碼開通
我有張神州行輕鬆卡,舊年取消咗¥6來電顯示服務,等我今晚試吓開通返先。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459414&k=1fbd267b255e2f838f09c1f78dff5a18&t=1782200548&sid=upzyUMwVot

作者: wuchihangfox 時間: 2025-1-6 10:05
之前 三張毛咭咁而家有用喇
作者: cfpang 時間: 2025-1-6 10:14
毛太貴,買流量的話我會用移動從化
作者: wuchihangfox 時間: 2025-1-6 10:20
三張毛咭而家都仲係封印中
作者: wuchihangfox 時間: 2025-1-6 10:20
之前無來電 打電話都無用
作者: golfmichael 時間: 2025-1-6 10:27
本帖最後由 golfmichael 於 2025-1-6 10:30 編輯
係呀,剛剛問聯通客服,都話我張東毛開通唔到來電顯示。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459421&k=d7b07b51cb7a3697dfe356992803bc0e&t=1782200548&sid=upzyUMwVot

作者: cfpang 時間: 2025-1-6 10:38
有冇打俾自己試下係唔係冇來顯
作者: 東尼仔 時間: 2025-1-6 13:46
從化卡, 岩岩APP叫客服開通左..
作者: 1個閒人 時間: 2025-1-6 15:11
我未收到通知, 仍然被收6元
作者: golfmichael 時間: 2025-1-6 15:17
無人會通知你,要自己搵客服搞
作者: jc917 時間: 2025-1-6 15:23
回覆 11# 東尼仔
聯定移?
作者: mdws2002 時間: 2025-1-6 15:36
我張毛卡好似一直都有來電顯示功能。
作者: 東尼仔 時間: 2025-1-6 16:00
中移從化卡
作者: kklam 時間: 2025-1-6 16:08
中移從化卡已辦業務內一直有9元月租及來電顯示6元
只不過沒有真實扣費
作者: 東尼仔 時間: 2025-1-6 16:11
我當時買果個號碼無來電顯示.
以前問過要收錢, 所以無開, 今天再問就可以免費開通返.
作者: jc917 時間: 2025-1-6 16:55
回覆 17# kklam
X2 我都係呢個移從PLAN
作者: cfpang 時間: 2025-1-6 18:10
當年聯通1卡2號有一款0月租,但每月收¥6來電不可取消,優點係香港/中國接來電唔收費。呢張假0月租而家唔知有冇得免來電顯示¥6,變真0月租。
作者: cfpang 時間: 2025-1-6 18:14
唔知果位ching仲有冇keep張卡

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2721629
作者: gohkepc 時間: 2025-1-6 20:07
我嗰張羊6/月,但冇羊1/800M,而家仲keep緊
via HKEPC Reader for Android
作者: love2u 時間: 2025-1-6 21:44
¥6來電都唔收,咁張卡無扣錢紀錄會唔會過期?
作者: mcdull 時間: 2025-1-7 10:10
唔會... 0月租果啲幾年唔郁都係咁.
作者: mcdull 時間: 2025-1-7 10:10
而家果啲1314號0月租啲人都話垃圾唔要, 唔知真定假, 反正我有3張. 仲係用來做主號綁 service.
作者: love2u 時間: 2025-1-7 11:13
就算只有$0.1係入面都唔會過期?
作者: mcdull 時間: 2025-1-7 11:22
唔過...
有效期暫時係 203幾年..
作者: love2u 時間: 2025-1-7 11:48
請問邊度睇到? 203x 年後會失效?
作者: mcdull 時間: 2025-1-7 11:56
APP內, 我懶, 唔想搵.
作者: love2u 時間: 2025-1-7 11:57
APP內 合約入面?
作者: mcdull 時間: 2025-1-7 12:10
其實唔駛理, 咩日期都係假.. 內地三大營運商 (第四大出世時已經冇呢樣野) 好早已經明确取消了儲值卡的有效期, 所以只要你唔欠費, 所有卡都會一直有效.
作者: cfpang 時間: 2025-1-9 11:41
你張羊6/月係咪深圳聯通一卡兩號果張?如果係呢張,仲有冇收羊6一個月呢?
作者: gohkepc 時間: 2025-1-9 20:06
就係呢張,未開app check
via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人 時間: 2025-1-14 14:37
本帖最後由 1個閒人 於 2025-1-14 07:03 編輯
呢兩日睇返聯通APPS, 好似冇再收6元喎...
咁好? 唔使我搵客務, 都自動取消?
留意多半個月, 下個月睇賬單便知
作者: 1個閒人 時間: 2025-1-14 14:54
另外密密通知呢個20元PLAN, 都幾抵,
但我唔係經常去內地玩, 用唔著
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2460593&k=832c94f4635ab9ae623453629ca27857&t=1782200548&sid=upzyUMwVot

作者: wuchihangfox 時間: 2025-1-14 16:41
剛剛問東莞聯通.. 話來電顯示要收 6 元
作者: cfpang 時間: 2025-1-14 20:07
你果張係毛?冇收我¥6啵

作者: wuchihangfox 時間: 2025-1-15 10:07
我張東毛不嬲都無來顯..


