Board logo

標題: 中國取消來電顯示收費 [打印本頁]

作者: cfpang    時間: 2025-1-5 23:24     標題: 中國取消來電顯示收費

三個台的來電顯示收費都改為免費提供,之前聯通一卡兩號6元來顯現在是否變成零月租?
從化卡有部份不包來顯都可以免費開通來電顯示了。
作者: cyberyeah    時間: 2025-1-6 06:12

三個台的來電顯示收費都改為免費提供,之前聯通一卡兩號6元來顯現在是否變成零月租?
從化卡有部份不包來顯 ...
cfpang 發表於 2025-1-5 23:24

應該唔會,免費升5G好過

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: gohkepc    時間: 2025-1-6 09:11

三個台的來電顯示收費都改為免費提供,之前聯通一卡兩號6元來顯現在是否變成零月租?
從化卡有部份不包來顯 ...
cfpang 發表於 2025-1-5 23:24

將來電顯示廢改為月租囉!一樣照收,巧立名目最X叻㗎啦!

via HKEPC Reader for Android
作者: golfmichael    時間: 2025-1-6 09:45

中國移動就應該所有plan 都會包免費來電顯示,未有來電顯示嘅,可以用短訊碼開通

我有張神州行輕鬆卡,舊年取消咗¥6來電顯示服務,等我今晚試吓開通返先。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C0B0E).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C0B0E).jpg (2025-1-6 09:42, 146.54 KB) / 下載次數 75
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459414&k=1fbd267b255e2f838f09c1f78dff5a18&t=1782200548&sid=upzyUMwVot


作者: wuchihangfox    時間: 2025-1-6 10:05

之前 三張毛咭咁而家有用喇
作者: cfpang    時間: 2025-1-6 10:14

之前 三張毛咭咁而家有用喇
wuchihangfox 發表於 2025-1-6 10:05


毛太貴,買流量的話我會用移動從化
作者: wuchihangfox    時間: 2025-1-6 10:20

三張毛咭而家都仲係封印中
作者: wuchihangfox    時間: 2025-1-6 10:20

之前無來電 打電話都無用
作者: golfmichael    時間: 2025-1-6 10:27

本帖最後由 golfmichael 於 2025-1-6 10:30 編輯

係呀,剛剛問聯通客服,都話我張東毛開通唔到來電顯示。 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D0E5D).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D0E5D).jpg (2025-1-6 10:29, 120.07 KB) / 下載次數 63
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2459421&k=d7b07b51cb7a3697dfe356992803bc0e&t=1782200548&sid=upzyUMwVot


作者: cfpang    時間: 2025-1-6 10:38

係呀,剛剛問聯通客服,都話我張東毛開通唔到來電顯示。
golfmichael 發表於 2025-1-6 10:27


有冇打俾自己試下係唔係冇來顯
作者: 東尼仔    時間: 2025-1-6 13:46

從化卡, 岩岩APP叫客服開通左..
作者: 1個閒人    時間: 2025-1-6 15:11

我未收到通知, 仍然被收6元
作者: golfmichael    時間: 2025-1-6 15:17

無人會通知你,要自己搵客服搞

我未收到通知, 仍然被收6元
1個閒人 發表於 2025-1-6 15:11

作者: jc917    時間: 2025-1-6 15:23

回覆 11# 東尼仔


    聯定移?
作者: mdws2002    時間: 2025-1-6 15:36

之前 三張毛咭咁而家有用喇
wuchihangfox 發表於 2025-1-6 10:05


我張毛卡好似一直都有來電顯示功能。
作者: 東尼仔    時間: 2025-1-6 16:00

回覆  東尼仔


    聯定移?
jc917 發表於 2025-1-6 15:23


中移從化卡
作者: kklam    時間: 2025-1-6 16:08

中移從化卡
東尼仔 發表於 2025-1-6 16:00


中移從化卡已辦業務內一直有9元月租及來電顯示6元
只不過沒有真實扣費
作者: 東尼仔    時間: 2025-1-6 16:11

中移從化卡已辦業務內一直有9元月租及來電顯示6元
只不過沒有真實扣費 ...
kklam 發表於 2025-1-6 16:08


我當時買果個號碼無來電顯示.
以前問過要收錢, 所以無開, 今天再問就可以免費開通返.
作者: jc917    時間: 2025-1-6 16:55

回覆 17# kklam


    X2 我都係呢個移從PLAN
作者: cfpang    時間: 2025-1-6 18:10

當年聯通1卡2號有一款0月租,但每月收¥6來電不可取消,優點係香港/中國接來電唔收費。呢張假0月租而家唔知有冇得免來電顯示¥6,變真0月租。
作者: cfpang    時間: 2025-1-6 18:14

唔知果位ching仲有冇keep張卡
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2721629
作者: gohkepc    時間: 2025-1-6 20:07

我嗰張羊6/月,但冇羊1/800M,而家仲keep緊

via HKEPC Reader for Android
作者: love2u    時間: 2025-1-6 21:44

當年聯通1卡2號有一款0月租,但每月收¥6來電不可取消,優點係香港/中國接來電唔收費。呢張假0月租而家唔知 ...
cfpang 發表於 2025-1-6 10:10



¥6來電都唔收,咁張卡無扣錢紀錄會唔會過期?
作者: mcdull    時間: 2025-1-7 10:10

¥6來電都唔收,咁張卡無扣錢紀錄會唔會過期?
love2u 發表於 2025-1-6 21:44



    唔會... 0月租果啲幾年唔郁都係咁.
作者: mcdull    時間: 2025-1-7 10:10

唔知果位ching仲有冇keep張卡
cfpang 發表於 2025-1-6 18:14



    而家果啲1314號0月租啲人都話垃圾唔要, 唔知真定假, 反正我有3張. 仲係用來做主號綁 service.
作者: love2u    時間: 2025-1-7 11:13

唔會... 0月租果啲幾年唔郁都係咁.
mcdull 發表於 2025-1-7 02:10




就算只有$0.1係入面都唔會過期?
作者: mcdull    時間: 2025-1-7 11:22

就算只有$0.1係入面都唔會過期?
love2u 發表於 2025-1-7 11:13


唔過...
有效期暫時係 203幾年..
作者: love2u    時間: 2025-1-7 11:48

唔過...
有效期暫時係 203幾年..
mcdull 發表於 2025-1-7 03:22



請問邊度睇到? 203x 年後會失效?
作者: mcdull    時間: 2025-1-7 11:56

請問邊度睇到? 203x 年後會失效?
love2u 發表於 2025-1-7 11:48



   APP內, 我懶, 唔想搵.
作者: love2u    時間: 2025-1-7 11:57

APP內, 我懶, 唔想搵.
mcdull 發表於 2025-1-7 03:56



APP內 合約入面?
作者: mcdull    時間: 2025-1-7 12:10

APP內 合約入面?
love2u 發表於 2025-1-7 11:57



其實唔駛理, 咩日期都係假..  內地三大營運商 (第四大出世時已經冇呢樣野) 好早已經明确取消了儲值卡的有效期, 所以只要你唔欠費, 所有卡都會一直有效.
作者: cfpang    時間: 2025-1-9 11:41

我嗰張羊6/月,但冇羊1/800M,而家仲keep緊

via HKEPC Reader for Android
gohkepc 發表於 2025-1-6 20:07


你張羊6/月係咪深圳聯通一卡兩號果張?如果係呢張,仲有冇收羊6一個月呢?
作者: gohkepc    時間: 2025-1-9 20:06

你張羊6/月係咪深圳聯通一卡兩號果張?如果係呢張,仲有冇收羊6一個月呢? ...
cfpang 發表於 2025-1-9 11:41

就係呢張,未開app check

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2025-1-14 14:37

本帖最後由 1個閒人 於 2025-1-14 07:03 編輯
我未收到通知, 仍然被收6元
1個閒人 發表於 2025-1-6 07:11



    呢兩日睇返聯通APPS, 好似冇再收6元喎...
咁好? 唔使我搵客務, 都自動取消?

留意多半個月, 下個月睇賬單便知
作者: 1個閒人    時間: 2025-1-14 14:54

另外密密通知呢個20元PLAN, 都幾抵,
但我唔係經常去內地玩, 用唔著

Screenshot_20250114_144838_com_google_android_apps_messaging_MainActivity.jpg

圖片附件: Screenshot_20250114_144838_com_google_android_apps_messaging_MainActivity.jpg (2025-1-14 14:54, 94.38 KB) / 下載次數 40
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2460593&k=832c94f4635ab9ae623453629ca27857&t=1782200548&sid=upzyUMwVot


作者: wuchihangfox    時間: 2025-1-14 16:41

剛剛問東莞聯通.. 話來電顯示要收 6 元
作者: cfpang    時間: 2025-1-14 20:07

剛剛問東莞聯通.. 話來電顯示要收 6 元
wuchihangfox 發表於 2025-1-14 16:41


你果張係毛?冇收我¥6啵
作者: wuchihangfox    時間: 2025-1-15 10:07

你果張係毛?冇收我¥6啵
cfpang 發表於 2025-1-14 20:07


我張東毛不嬲都無來顯..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2