Board logo

標題: 間中上大陸,年卡定逐次買? [打印本頁]

作者: 返工搭巴士    時間: 2024-11-24 01:22     標題: 間中上大陸,年卡定逐次買?

最多一個月兩三次,有時兩個月都唔上一次,每次都係即日來回
用緊so sim,但10元得500mb
試過係唔夠用
之前用過一張LUCKY 2 SIM $138 一年20GB
上親大陸都用load唔到大陸apps
例如wechat / 美團 / 百度地圖
但whatsapp 甚至 youtube 都無問題
假設我一年要上20次,大部份即日,小部份兩日一夜
咁應該買年卡定逐次買算?
年卡有無邊張抵玩?
作者: SYW    時間: 2024-11-24 04:53

本帖最後由 SYW 於 2024-11-24 06:37 編輯

返大陸撘中電信
Load 大陸app秒開,遠勝一堆漫遊卡,免卻煩惱
何苦仍然go to school by bus

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2024-11-24 09:39

最多一個月兩三次,有時兩個月都唔上一次,每次都係即日來回
用緊so sim,但10元得500mb
試過係唔夠用
之前 ...
返工搭巴士 發表於 2024-11-24 01:22



    SOSIM買年PLAN算啦
好似138一年用10GB
作者: soho888    時間: 2024-11-24 10:49

20G 聯通 年卡
作者: stockmike    時間: 2024-11-24 11:06

上深圳,我發覺中國電信好收過中國移動(兩咭齊用),過地鐵搭車永遠中國電訊快啲。
中國電訊,自己用緊香港中國電訊數據不過期咭,用唔晒可草GB,每半年要增 50蚊。98蚊 10GB 100分鐘,有一次購買 10蚊 3GB權利。即 108 有 13GB,唔係最平,只是啱底用量人仕。同你一樣一個月二,三次大陸,我大陸唔看YT 時 500mb 都夠一日,一開 YT 就 2.0GB above,自己計吓用量低唔低才買。

大用量買其他咭或上大陸台


via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-24 12:36

我長老用 DIY 大灣區年咭,
唔使煩我每次買漫遊數據.
作者: think_center    時間: 2024-11-24 15:45

最多一個月兩三次,有時兩個月都唔上一次,每次都係即日來回
用緊so sim,但10元得500mb
試過係唔夠用
之前 ...
返工搭巴士 發表於 2024-11-24 01:22


lucky2用大陸apps係會有問題的,之前都講過
一年上20次 20X$10都$200,夠買年卡有突
作者: codyma    時間: 2024-11-25 18:49

肯定用年卡
作者: asasas999    時間: 2024-11-25 19:48

要香港數據=鴨聊佳15GB/18GB年卡 ($13X-18X)
不要香港數據=聯通20GB年卡 ($12X)
作者: antonyhk    時間: 2024-11-25 19:57

我都係用聯通20年卡,但都買定2GB e-sim一日plan, 以防年卡用盡上唔到網
作者: 田力    時間: 2024-11-26 19:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2024-11-26 21:06

當然可以啦!
作者: KZ4977    時間: 2024-11-27 10:19

lucky2用大陸apps係會有問題的,之前都講過
一年上20次 20X$10都$200,夠買年卡有突 ...
think_center 發表於 2024-11-24 03:45 PM



    早幾日完去蘇州發覺個問題都幾嚴重 (SF/茶姬一類落單慢到爆炸),下次試下唔通自己啲卡
作者: hkjake    時間: 2024-11-28 10:15

我長老用 DIY 大灣區年咭,
唔使煩我每次買漫遊數據.
1個閒人 發表於 2024-11-24 12:36



    是否3的DIY?我家長老也是用3 DIY卡
大灣區漫遊plan分開了 包括 及 不包括 香港,上次買了包括香港到琛圳用不了,下次試試不包括香港。
由於延長有效期1年要$200,年Plan只需$120,剩下的剛好買漫遊plan
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-28 10:29

是否3的DIY?我家長老也是用3 DIY卡
大灣區漫遊plan分開了 包括 及 不包括 香港,上次買了包括香港 ...
hkjake 發表於 2024-11-28 02:15



    是3DIY大灣區年PLAN, 40G+5G, 268蚊一年.夠哂佢中港澳的使用量,
但PLAN不包通話分鐘, 所以我要每月傳幾佰分鐘畀佢用.
作者: FN6884    時間: 2024-11-28 11:09

我會用同一張sim逐次買
作者: hohohea    時間: 2024-11-28 13:28

深圳中國電信Signal 係ROAMING DATA 定大陸DATA?
上香港APP大陸APP都快?
作者: tomming    時間: 2024-11-28 14:08

我用 鴨聊佳 5G 大中華年卡, 香港 大陸 台灣 澳門 都用得
作者: cct1978    時間: 2024-11-28 14:31

換咗澳門CTM esim三地PLAN唔洗煩
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-29 00:25

換咗澳門CTM esim三地PLAN唔洗煩
cct1978 發表於 2024-11-28 06:31



    師兄, 我好奇問,

澳門數據供應商, 會唔會像內地供應商咁, 鎖某D網站? 例如TIKTOK, 谷哥類...
作者: 行者    時間: 2024-11-29 06:35

本帖最後由 行者 於 2024-11-29 06:39 編輯

我用緊大中華唔錯,3DIY一般般,雖然可以選擇電信商。聯通唔係太鍾意,我出沒的地方麻麻地,況且只能在中國用,有啲人鐘意只能一項選擇,但我比較喜歡中港過關時無鏠連接。以上全是年卡,有時一日用得多,有時用得少,唔洗買來買去。

我都有club sim 7日,但自從用左大中華之後,未用過,年底到期,都唔知點用晒佢,因為每次都是半日,覺得一日卡用半日唔抵。最近都買左張中電信年卡,但要每半年增值一次,貪佢可以打電話和累積,但仲未用過,唔知好唔好

亦有hkmobile、鴨記(20G+3G)給副機和iPad用

p.s. 有內地中移動5G卡(零月費),聯通每月1G(或1G/元),從來不用,因為用唔到香港常用apps
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-29 09:22

係呀, 3DIY年PLAN肯定貴,
但有45G流量, 方便長老過口岸和日常使用.
作者: cct1978    時間: 2024-11-29 11:12

師兄, 我好奇問,

澳門數據供應商, 會唔會像內地供應商咁, 鎖某D網站? 例如TIKTOK, 谷哥類. ...
1個閒人 發表於 29/11/2024 00:25

唔會喎
作者: cct1978    時間: 2024-11-29 11:17

師兄, 我好奇問,

澳門數據供應商, 會唔會像內地供應商咁, 鎖某D網站? 例如TIKTOK, 谷哥類. ...
1個閒人 發表於 29/11/2024 00:25


應該咁講, 連大陸人都買呢張咭番牆出睇YOUTUBE, X, FACEBOOK.....
作者: 1個閒人    時間: 2024-11-29 11:19

應該咁講, 連大陸人都買呢張咭番牆出睇YOUTUBE, X, FACEBOOK.....
cct1978 發表於 2024-11-29 03:17



    我担心的是剛剛相反事項, 怕漫遊咭在內地使用時, 會有網站/付款不支持
作者: LaMancha    時間: 2024-11-29 11:31

我担心的是剛剛相反事項, 怕漫遊咭在內地使用時, 會有網站/付款不支持 ...
1個閒人 發表於 2024-11-29 11:19


用咗咁耐. 無論是用國內電訊商定香港漫遊卡支付都完全冇問題. 以前比較多係用支付寶及微信. 但香港信用卡好多時都不計呢啲支付工具為合資格付款. 所以現在比較喜歡用云閃付.
作者: YBM    時間: 2024-12-1 10:46

回覆 21# 行者

想問你大中華卡係用嚟做主卡? 因為佢個中港數據共用, 香港用data就唔夠多, 又冇得中港data 重疊香港data咁買.
同埋係咪離開咗大中華地區就冇曬訊號,  例如韓國同日本. 呢樣好似diy好過佢.
作者: 行者    時間: 2024-12-1 19:54

本帖最後由 行者 於 2024-12-1 19:56 編輯

回覆 27# YBM

我DIY主卡,大中華副卡,平時都關掉,去大陸才打開,暫時是我所用最可靠的漫遊卡。
我流量用唔多,唔夠用就從另一張DIY轉移。
而家諗緊中移動88元20G加1G大陸,我的活動範圍,3收得好差,但DIY又的確平。
呢五年我應該唔會去日韓,果啲漫遊唔啱我
作者: WKW    時間: 2024-12-2 05:54

上trip或者香港聯通買esim買一兩日都好平好方便
作者: vagrantno13    時間: 2024-12-2 10:53

回覆 20# 1個閒人

不會, 原因是伺服器設在中國境外, 除非中國電訊自行設防火牆限制.
作者: youhello507    時間: 2024-12-2 14:49

零月費, 每次都係幾蚊.  我唔係上得咁密.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2