作者: 返工搭巴士 時間: 2024-11-24 01:22 標題: 間中上大陸,年卡定逐次買?
最多一個月兩三次,有時兩個月都唔上一次,每次都係即日來回
用緊so sim,但10元得500mb
試過係唔夠用
之前用過一張LUCKY 2 SIM $138 一年20GB
上親大陸都用load唔到大陸apps
例如wechat / 美團 / 百度地圖
但whatsapp 甚至 youtube 都無問題
假設我一年要上20次,大部份即日,小部份兩日一夜
咁應該買年卡定逐次買算?
年卡有無邊張抵玩?
作者: SYW 時間: 2024-11-24 04:53
本帖最後由 SYW 於 2024-11-24 06:37 編輯
返大陸撘中電信
Load 大陸app秒開,遠勝一堆漫遊卡,免卻煩惱
何苦仍然go to school by bus
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2024-11-24 09:39
SOSIM買年PLAN算啦
好似138一年用10GB
作者: soho888 時間: 2024-11-24 10:49
20G 聯通 年卡
作者: stockmike 時間: 2024-11-24 11:06
上深圳,我發覺中國電信好收過中國移動(兩咭齊用),過地鐵搭車永遠中國電訊快啲。
中國電訊,自己用緊香港中國電訊數據不過期咭,用唔晒可草GB,每半年要增 50蚊。98蚊 10GB 100分鐘,有一次購買 10蚊 3GB權利。即 108 有 13GB,唔係最平,只是啱底用量人仕。同你一樣一個月二,三次大陸,我大陸唔看YT 時 500mb 都夠一日,一開 YT 就 2.0GB above,自己計吓用量低唔低才買。
大用量買其他咭或上大陸台
via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人 時間: 2024-11-24 12:36
我長老用 DIY 大灣區年咭,
唔使煩我每次買漫遊數據.
作者: think_center 時間: 2024-11-24 15:45
lucky2用大陸apps係會有問題的,之前都講過
一年上20次 20X$10都$200,夠買年卡有突
作者: codyma 時間: 2024-11-25 18:49
肯定用年卡
作者: asasas999 時間: 2024-11-25 19:48
要香港數據=鴨聊佳15GB/18GB年卡 ($13X-18X)
不要香港數據=聯通20GB年卡 ($12X)
作者: antonyhk 時間: 2024-11-25 19:57
我都係用聯通20年卡,但都買定2GB e-sim一日plan, 以防年卡用盡上唔到網

作者: 田力 時間: 2024-11-26 19:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2024-11-26 21:06
當然可以啦!
作者: KZ4977 時間: 2024-11-27 10:19
早幾日完去蘇州發覺個問題都幾嚴重 (SF/茶姬一類落單慢到爆炸),下次試下唔通自己啲卡
作者: hkjake 時間: 2024-11-28 10:15
是否3的DIY?我家長老也是用3 DIY卡
大灣區漫遊plan分開了 包括 及 不包括 香港,上次買了包括香港到琛圳用不了,下次試試不包括香港。
由於延長有效期1年要$200,年Plan只需$120,剩下的剛好買漫遊plan
作者: 1個閒人 時間: 2024-11-28 10:29
是3DIY大灣區年PLAN, 40G+5G, 268蚊一年.夠哂佢中港澳的使用量,
但PLAN不包通話分鐘, 所以我要每月傳幾佰分鐘畀佢用.
作者: FN6884 時間: 2024-11-28 11:09
我會用同一張sim逐次買
作者: hohohea 時間: 2024-11-28 13:28
深圳中國電信Signal 係ROAMING DATA 定大陸DATA?
上香港APP大陸APP都快?
作者: tomming 時間: 2024-11-28 14:08
我用 鴨聊佳 5G 大中華年卡, 香港 大陸 台灣 澳門 都用得
作者: cct1978 時間: 2024-11-28 14:31
換咗澳門CTM esim三地PLAN唔洗煩
作者: 1個閒人 時間: 2024-11-29 00:25
師兄, 我好奇問
澳門數據供應商, 會唔會像內地供應商咁, 鎖某D網站? 例如TIKTOK, 谷哥類...

作者: 行者 時間: 2024-11-29 06:35
本帖最後由 行者 於 2024-11-29 06:39 編輯
我用緊大中華唔錯,3DIY一般般,雖然可以選擇電信商。聯通唔係太鍾意,我出沒的地方麻麻地,況且只能在中國用,有啲人鐘意只能一項選擇,但我比較喜歡中港過關時無鏠連接。以上全是年卡,有時一日用得多,有時用得少,唔洗買來買去。
我都有club sim 7日,但自從用左大中華之後,未用過,年底到期,都唔知點用晒佢,因為每次都是半日,覺得一日卡用半日唔抵。最近都買左張中電信年卡,但要每半年增值一次,貪佢可以打電話和累積,但仲未用過,唔知好唔好
亦有hkmobile、鴨記(20G+3G)給副機和iPad用
p.s. 有內地中移動5G卡(零月費),聯通每月1G(或1G/元),從來不用,因為用唔到香港常用apps
作者: 1個閒人 時間: 2024-11-29 09:22
係呀, 3DIY年PLAN肯定貴
但有45G流量, 方便長老過口岸和日常使用.
作者: cct1978 時間: 2024-11-29 11:12
唔會喎
作者: cct1978 時間: 2024-11-29 11:17
應該咁講, 連大陸人都買呢張咭番牆出睇YOUTUBE, X, FACEBOOK.....
作者: 1個閒人 時間: 2024-11-29 11:19
我担心的是剛剛相反事項, 怕漫遊咭在內地使用時, 會有網站/付款不支持
作者: LaMancha 時間: 2024-11-29 11:31
用咗咁耐. 無論是用國內電訊商定香港漫遊卡支付都完全冇問題. 以前比較多係用支付寶及微信. 但香港信用卡好多時都不計呢啲支付工具為合資格付款. 所以現在比較喜歡用云閃付.
作者: YBM 時間: 2024-12-1 10:46
回覆 21# 行者
想問你大中華卡係用嚟做主卡? 因為佢個中港數據共用, 香港用data就唔夠多, 又冇得中港data 重疊香港data咁買.
同埋係咪離開咗大中華地區就冇曬訊號, 例如韓國同日本. 呢樣好似diy好過佢.
作者: 行者 時間: 2024-12-1 19:54
本帖最後由 行者 於 2024-12-1 19:56 編輯
回覆 27# YBM
我DIY主卡,大中華副卡,平時都關掉,去大陸才打開,暫時是我所用最可靠的漫遊卡。
我流量用唔多,唔夠用就從另一張DIY轉移。
而家諗緊中移動88元20G加1G大陸,我的活動範圍,3收得好差,但DIY又的確平。
呢五年我應該唔會去日韓,果啲漫遊唔啱我
作者: WKW 時間: 2024-12-2 05:54
上trip或者香港聯通買esim買一兩日都好平好方便
作者: vagrantno13 時間: 2024-12-2 10:53
回覆 20# 1個閒人
不會, 原因是伺服器設在中國境外, 除非中國電訊自行設防火牆限制.
作者: youhello507 時間: 2024-12-2 14:49
零月費, 每次都係幾蚊. 我唔係上得咁密.

