標題: [操作疑難] 日本上網咭兼容問題 [打印本頁]
作者: Vincent2006 時間: 2024-11-17 23:38 標題: 日本上網咭兼容問題
屋企人下個月會去大阪一星期, 佢地用緊小米手機, 聽某D報導話大陸手機對日本上網咭可能有兼容問題,
吾知邊款日本上網咭冇呢個問題?
作者: 椰仔 時間: 2024-11-18 00:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Vincent2006 時間: 2024-11-18 10:13
係一間賣原生Softbank SIM CARD網站見到,佢強調好多大陸手機都吾support
作者: nexstar 時間: 2024-11-18 10:18
其實唔會用唔到, 收得唔好者
作者: chpyeung 時間: 2024-11-18 10:25
softbank 用的都係大路 band, 應該唔關頻譜事. 如果只係得一部小米手機就唔好搏, 買返香港漫遊卡.
作者: lkh_214 時間: 2024-11-18 10:54
上次去馬來西亞 同行條友港行小米機插鴨記卡唔得 好彩有clubsim多換比佢用 反而張鴨記卡換落我港行s23試就無事
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: raylee 時間: 2024-11-18 11:00
唔用當地卡, 用漫遊卡冇問題
作者: Vincent2006 時間: 2024-12-1 22:46
係SSP買左張中移動日本卡,剛剛家人係大阪用,話經常斷線(用小米機,set左漫遊),不過佢地吾知用邊個網絡
作者: FT907 時間: 2024-12-2 08:29
都話咗大米呢啲垃圾機 會出事㗎啦

