Board logo

標題: [操作疑難] 日本上網咭兼容問題 [打印本頁]

作者: Vincent2006    時間: 2024-11-17 23:38     標題: 日本上網咭兼容問題

屋企人下個月會去大阪一星期, 佢地用緊小米手機, 聽某D報導話大陸手機對日本上網咭可能有兼容問題,
吾知邊款日本上網咭冇呢個問題?
作者: 椰仔    時間: 2024-11-18 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Vincent2006    時間: 2024-11-18 10:13

係一間賣原生Softbank SIM CARD網站見到,佢強調好多大陸手機都吾support
作者: nexstar    時間: 2024-11-18 10:18

其實唔會用唔到, 收得唔好者
作者: chpyeung    時間: 2024-11-18 10:25

其實唔會用唔到, 收得唔好者
nexstar 發表於 2024-11-18 10:18


softbank 用的都係大路 band, 應該唔關頻譜事.  如果只係得一部小米手機就唔好搏, 買返香港漫遊卡.
作者: lkh_214    時間: 2024-11-18 10:54

上次去馬來西亞 同行條友港行小米機插鴨記卡唔得 好彩有clubsim多換比佢用 反而張鴨記卡換落我港行s23試就無事

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: raylee    時間: 2024-11-18 11:00

屋企人下個月會去大阪一星期, 佢地用緊小米手機, 聽某D報導話大陸手機對日本上網咭可能有兼容問題,
吾知邊 ...
Vincent2006 發表於 2024-11-17 23:38


唔用當地卡, 用漫遊卡冇問題
作者: Vincent2006    時間: 2024-12-1 22:46

係SSP買左張中移動日本卡,剛剛家人係大阪用,話經常斷線(用小米機,set左漫遊),不過佢地吾知用邊個網絡
作者: FT907    時間: 2024-12-2 08:29

上次去馬來西亞 同行條友港行小米機插鴨記卡唔得 好彩有clubsim多換比佢用 反而張鴨記卡換落我港行s23試就 ...
lkh_214 發表於 2024-11-18 10:54



    都話咗大米呢啲垃圾機  會出事㗎啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2