作者: VR2XXX 時間: 2024-11-14 18:56 標題: csl加裝臨時發射站,配合毅行者活動
本帖最後由 VR2XXX 於 2024-11-14 11:04 編輯
http://news.now.com/home/local/player?newsId=582986&refer=Share&utm_source=now_appshare&utm_medium=share
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2451799&k=ae09db86f2643fa1da88c741db2e646a&t=1782642423&sid=614U9XxphCk

作者: PN420 時間: 2024-11-14 19:16
似鉛礦坳個公廁。
方丈,你架應急車呢?
作者: Linksys999 時間: 2024-11-14 21:37
本帖最後由 Linksys999 於 2024-11-14 21:51 編輯
呢個位應該漁護署啲車或者有permit先入到去?
條路咁窄擺咗架應急車,其他車包括漁護署啲車都應該行唔過。
好似HKT咁泊一泊架貨Van仔去整個臨時站,申請個臨時permit應該唔大問題,咁大部應急車(似係起碼中型貨車),泊足成個活動時間應該唔會批。
作者: Bigbanbb 時間: 2024-11-14 22:47
咁都幾好呀, 人人都明知上到山各台都有死位, 知道有大型活動就即刻做野, 幾貼地
作者: TH30 時間: 2024-11-14 23:00
HKT同毅行者合作左二十幾年
作者: PN420 時間: 2024-11-14 23:30
本帖最後由 PN420 於 2024-11-14 23:32 編輯
印象中鉛礦坳有車路但有D位都幾窄又急彎,
入唔入到去就成問題, 會影響到攞permit
睇下CMHK想唔想整多架應急Van,
始終好似呢D case咁,如果要應急既地方係山卡啦得條小路入,都幾頭痕.
作者: 留白兄 時間: 2024-11-15 00:38
其實我懷疑hkt又想玩改名
可能之後又唔會要csl呢個品牌
學新加坡咁 全部統一用同一個名
有利品牌效應
因為其實到今時今日都仲有人唔知csl = hkt
作者: tp380 時間: 2024-11-15 03:00
應急車主力應該係應付隅發的大流量需求
山路的死位,應該俾啲誠意整永久站。
作者: VR2XXX 時間: 2024-11-15 06:14
唔會,csl 只係其中一個品牌。對外事務會用返HKT。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: VR2XXX 時間: 2024-11-15 06:18
政府效率有幾快,唔洗講都明啦。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: VR2XXX 時間: 2024-11-15 06:21
其實每個台都有臨時站應付特別日子需求。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2451848&k=87065cc3a1647db4d4df60ea29e1ad22&t=1782642423&sid=614U9XxphCk

作者: peter_chan 時間: 2024-11-15 09:34
這個位行高少少有直昇機位﹐大型車行/停泊無問題的。
*唔計有修路問題。
作者: peter_chan 時間: 2024-11-15 09:40
十Q幾年以來﹐一直都係這樣做。
但係從來都唔申請起永久站﹐而家刻意攪新聞﹐唔知佢有什麼大計了。
想要大量CAT5E線﹐可以去行番轉山﹐由此位一直行落山(大埔)﹐沿途就一對CAT5E線﹐由山下拉上來。
作者: hss9860 時間: 2024-11-15 09:48
咁又 PCCW 是用來造什麼的
作者: a189252158 時間: 2024-11-15 10:21
PCCW = 母公司
作者: hknightlife 時間: 2024-11-15 11:32
700MHz?
作者: 留白兄 時間: 2024-11-15 11:39
本帖最後由 留白兄 於 2024-11-15 11:40 編輯
回覆 9# VR2XXX
其實以前PCCW試過用自己名起壇
PCCW mobile
只係個朵做得唔好
食左csl後為免個臭朵影響到csl先用返csl個名
依家我真係feel到佢想成功賣左光纖業務後想正名返自己個做緊既業務
真係改名叫HKT mobile 其實都不為過
作者: peter_chan 時間: 2024-11-15 11:49
HKT 係公司﹐公司名
CSL & PCCW 都係品牌名﹐前者做流動通訊﹐後者做固網。
作者: peter_chan 時間: 2024-11-15 11:54
唔知我有無記錯﹐李小超買sunday時﹐即係重返香港市場﹐就改名用PCCW Mobile。
直到再買入CSL後﹐新CSL 就變成品牌名﹐而品牌名後面加了一點﹐即 CSL.
完成收購後就進行網絡合併﹐同時放棄用pccw mobile 這個名。
作者: how_do_i_know_a 時間: 2024-11-15 13:45
點解郊野公園要起直升機位?因為要係荒山野領救人
你用咗來擺機站,有起事上黎直升機點降落?
俾少少common sense喇唔該
作者: peter_chan 時間: 2024-11-15 14:13
上面只係回應部車是否可以來到﹐有無位停泊的問題。
只係其中一個舉例可泊車的位置。
你可以看看街景圖再講。
上面條link 右邊就係停機坪﹐你已經見到有個停車位。
這個停車位唔適合停車﹐左邊你會見到堆屋﹐前面都有位停車。
仲有﹐#1張圖的公廁﹐附近仲有位停車的。
包括 此處﹐右上方就係公廁﹐左方就係可供停車的位置。
向山下行前少少﹐係一個三角路口﹐又可以善用這個路口設計﹐停在其中一邊支路出口。
這個公廁附近﹐點會無位放部發射車。

作者: VR2XXX 時間: 2024-11-15 16:55
弊在你放架發射車,阻礙晒其他緊急車輛出入哩。
漁護,消防,警察一定唔會批。況且架發射車咁長,點調頭呀。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: VR2XXX 時間: 2024-11-15 16:56
csl依個品牌好值錢,好多人只係識csl,唔識pccw hkt。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: peter_chan 時間: 2024-11-15 17:21
調頭就一定無問題。
單是我最後提及的三角位﹐已經可以掉到頭。
而泊這個位﹐亦係最唔阻緊急車出入的。
當然﹐你話政府部門批唔批﹐就係另一個問題。
作者: PN420 時間: 2024-11-15 20:52
睇左你d link,睇黎可以掉頭,
而再用街景睇返成條路(城門水塘小巴站至鉛礦坳),
原來d轉彎位專登整闊左,應急車似乎可以過到,
即係去得到泊得到鉛礦坳既可能性都幾高,
如果得,咁希望方丈唔好浪費架車。
作者: kwongoc_1016 時間: 2024-11-15 21:10
本帖最後由 kwongoc_1016 於 2024-11-15 21:14 編輯
pccw mobile個名低檔一啲,因為係繼承sunday。有得用一定用csl。csl (454-00) MNC都係排第一, pccw mobile (454-19)完全比唔上。
作者: Linksys999 時間: 2024-11-15 21:42
本帖最後由 Linksys999 於 2024-11-15 22:04 編輯
有啲位似係避車處同埋比人偷位用,無可能長泊,其他車要慢駛先過到其實已經係某程度上阻礙,一定會要求有一定程度allowance,過到呢個allowance先會批,如果對頭車近應急車位置死火就更加block死成條路,呢啲無事就無事,有起事上嚟人頭落地烏紗不保,佢唔批你會有幾多反對聲音?但一出事就死得人多,尤其政府做野呢啲更加唔會同你博,除非真係遇到個唔醒嘅批比你。
而且上面都有人講咗毅行者同HKT已經合作咗咁多年,其他台唔係有心做就得,主辦單位唔睬你,你又做得啲咩?
作者: Linksys999 時間: 2024-11-15 21:45
本帖最後由 Linksys999 於 2024-11-15 21:51 編輯
pccw mobile個名低檔一啲,因為係繼承sunday。有得用一定用csl。csl (454-00) MNC都係排第一, pccw mobile ...
kwongoc_1016 發表於 2024-11-15 21:10
csl同1010個市場分眾策略做得咁出色,全港得佢一個咁成功,對家想學都學唔到,點會唔繼續落去,而轉去統一用同一個名呀,自殘自廢武功? 咪玩啦。
作者: fivetwotwo 時間: 2024-11-15 23:49
咁又係, 兩家分得幾清即晰, 依加咁分幾好呀


