作者: stockmike 時間: 2024-9-26 00:27 標題: 請敎,用大陸號碼登記大陸app
人在香港多,要在香港收大陸號碼SMS,只用在登記大陸app, 應該怎樣才化算
1)大陸出保號大陸咭?在港開漫遊收SMS
2)只能香港出一咭兩號?但月費19蚊收幾個SMS 好似唔抵
3)有無鴨記漫游大陸咭可做到??定時充值去keep
***該大陸號碼要長 keep,謝謝
via HKEPC Reader for Android
作者: hkjgl 時間: 2024-9-26 00:59
option 2 is good
作者: 56734 時間: 2024-9-26 02:55
長keep緊係上去開比較好
via HKEPC Reader for Android
作者: iamredfox 時間: 2024-9-26 03:22
長keep一定係上去開保號plan,香港一卡二號而家$19遲D人地一加價你點算

作者: antonyhk 時間: 2024-9-26 05:40
長keep一定係 option 1, 大陸卡香港收SMS係免費,而且成本最低只係¥8一個月 (而家唔知仲有無呢個plan), 簽咗約唔會加價!

作者: Aÿ 時間: 2024-9-26 07:28
我自己用月費+$18大陸號碼
但搞到香港月費號碼唔會轉台,因為會無左大陸號碼
同埋分唔到打入嘅電話係打緊我香港定係大陸號碼
因為無得熄左大陸號碼,間中收大陸電話廣告& SMS,當然廣告無香港咁過分
作者: golfmichael 時間: 2024-9-26 08:32
長keep 號碼一定係上大陸開卡
一來月費平啲,二來大陸號碼可以攜號轉台
用一卡兩號嘅大陸號就等於任營運商宰割
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: tp380 時間: 2024-9-26 09:17
電信 5 蚊 PLAN 好啲,大把人仲有年幾兩年免費。
作者: stockmike 時間: 2024-9-26 09:31
先謝,綜合大家意見都係上去開抵啲。對五蚊保號好有興趣,唔知可唔可以直接出保號套餐???我乜嘢優惠都唔要佢。
via HKEPC Reader for Android
作者: tp380 時間: 2024-9-26 11:13
試吓東門好大果間直營店開,應該無問題。
利申,之前都係聽呢度的師兄介紹,去直接開了5蚊plan,預付200慢慢扣,過程好順利。
作者: antonyhk 時間: 2024-9-26 11:23
回復 8 #tp380
原來而家已內卷到¥5 plan啦!
係移動/聯通定係電信?有無詳情可介紹下?
我個¥8 plan係移動用咗好多年,每月包100MB基本上網,間中又有幾GB免費數據送。
我set定時間一年充¥100慢慢扣
作者: soho888 時間: 2024-9-26 11:53
$8 PLAN KEEP NUMBER ,係大陸玩夠用????
開幾個大陸APPS ( 美團,CALL 車...) 都冇左100MB ....
夠唔夠玩1日???
作者: antonyhk 時間: 2024-9-26 12:07
$8 PLAN KEEP NUMBER ,係大陸玩夠用????
開幾個大陸APPS ( 美團,CALL 車...) 都冇左100MB ....
夠唔 ...
soho888 發表於 2024-9-26 11:53 AM
用得8蚊plan,當然唔會用佢既數據做主力,號碼主要係用黎開銀行及各大陸apps收SMS用啦!
作者: soho888 時間: 2024-9-26 12:29
本帖最後由 soho888 於 2024-9-26 12:31 編輯
其實差唔到好多$$$ ..
大陸5G PLAN $30 /月*12 (每月有5G , 100MIN通話 ???)
$8PLAN .... (每月100MB ONLY,冇通話) .......但你又要買另一張大陸年卡???? $120 20G X通??
計返每年差唔到幾多.....如果用多過20G(每年) ....未又係一樣禁多錢...
如果你每星期上一次大陸,每年20G 邊度夠用 ????
作者: Louis_gre2 時間: 2024-9-26 12:36
回覆 11# antonyhk
$5 電信保號 plan 不嬲都存在
中移/聯通 ¥8 最低消費好多年,有變過 ??
作者: antonyhk 時間: 2024-9-26 12:41
其實差唔到好多$$$ ..
大陸5G PLAN $30 /月*12 (每月有5G , 100MIN通話 ???)
$8PLAN .... (每月100 ...
soho888 發表於 2024-9-26 12:29 PM
首先,要收香港嘢,最穩陣都係買大陸年卡,用咩VPN/Instand Guard/Wireguard...試下無妨,但要穩定就唔好搞啦!
再講,唔係人人都每個禮拜上大陸,我港車北上珠海,都係2-3個禮拜上一次掃貨攞淘寶,20GB用咗半年都仲OK,已袋定另一張20GB卡,無數據咪換卡就搞掂!
真係上得密既,當然係香港join中港共用plan抵D啦!所以因人而異,自己識計數
作者: mcdull 時間: 2024-9-26 13:01
我計計下而家每月都要比差唔多20蚊...
我係1元1GB, 日日清, 有時用幾MB都要收1GB錢, 有時又用多過1GB... 因為搭車悶就去刷抖音. 夜晚上去過夜, 淨係打個車又扣1GB錢, 過左 00:00 又扣過..

作者: stockmike 時間: 2024-9-26 13:07
小弟香港中移月費包咗每月 6GB 大陸數據都用唔晒,所以要個保號化算一點。
如香港咭第日轉台無包大陸數據,大陸咭就可能唔用保號plan 了
via HKEPC Reader for Android
作者: 招搖仔 時間: 2024-9-26 14:53
最唔好就係用一卡兩號
變左成世用佢個台
作者: hkjgl 時間: 2024-9-26 15:20
本帖最後由 hkjgl 於 2024-9-26 07:21 編輯
試下二手網搵下仲有冇中移一卡兩號儲值咭(已絕版)
一個月6蚊保號,充值會有回贈,最高30%額外充值。
一個月4蚊港紙左右。
我內地所有app都係用呢個一卡兩號登記,用咗8年幾了,冇加過價。
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2444379&k=a80384dd635be37784433831af39b87c&t=1782652144&sid=1t4aIpmexm

作者: chpyeung 時間: 2024-9-26 16:17
你用緊邊個台呀? 移動成日有流量送, 就算聯通都有喎. 我用聯通的都送緊每月1GB 啦. 大陸卡流量又有流量包買.
作者: alex008 時間: 2024-9-26 17:21
其实中移内地,上去前买7天5g data都系$10
不过最紧改了每个月只能买二次!
但不知道可否官网买二次
支付宝里又买二次可不可以
哈哈哈!
作者: mcdull 時間: 2024-9-26 18:07
移动... 唔用佢送果啲啦.. 反正又唔係貴. 成日簽到又睇住都唔止果1.2蚊. 聯通每月1G都唔夠1日用.
作者: w__w 時間: 2024-9-27 09:03
長keep返上去深圳開個保號餐
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2444479&k=f16540b5e38bccf5c66828c38e4631c8&t=1782652144&sid=1t4aIpmexm



