Board logo

標題: 澳門有 5.5G plan [打印本頁]

作者: pl3933    時間: 2024-8-16 23:32     標題: 澳門有 5.5G plan


剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-16 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai    時間: 2024-8-17 00:44

剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G
pl3933 發表於 2024-8-16 23:32
5.5G

多少Mbps?
作者: Linksys999    時間: 2024-8-17 00:44

剛剛先轉台中移動5G,原來澳門已出到5.5G
pl3933 發表於 2024-8-16 23:32


似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔係真正5G Advanced 嗰個5.5G。

節錄自CTM官網:
現時支援 5G 及 5.5G 網絡的手機有什麽?
CTM 現正銷售的 5G 手機品牌,包括 Apple(IOS16.4或以上)、Samsung、ASUS、Nothing、Sony、Vivo、Xiaomi 等是支援 5G 服務,而支援 5.5G 網絡的手機包括 Apple(iPhone 14系列及iPhone 15系列)、Samsung(Galaxy S23、S24、Fold5、Flip5、Fold6、Flip6)及Sony(Xperia 1V、5V、1 VI)。Samsung預計在未來系統更新時,當使用 5.5G 網絡將顯示「5G+」圖標。請留意 Samsung 的更新安排。

作者: raymondchan338    時間: 2024-8-17 15:49

似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔 ...
Linksys999 發表於 2024-8-17 00:44

咁依家全部叫4.5G嘅都係CA嘅4G。

via HKEPC Reader for Android
作者: franklei    時間: 2024-8-18 14:43

似係CTM出口術,你留意CTM所講支援5.5G手機就知,應該係5G SA 情況下行 5G CA就安個名比佢叫做5.5G 並唔 ...
Linksys999 發表於 2024-8-17 00:44

對外講系行5g-a,但真實系咪唔知,
作者: 留白兄    時間: 2024-8-18 16:02

本帖最後由 留白兄 於 2024-8-18 16:10 編輯

題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G
仲順過係香港用csl自己
估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用?
作者: franklei    時間: 2024-8-18 20:20

題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G
仲順過係香港用csl自己
估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用? ...
留白兄 發表於 2024-8-18 16:02


ctm 在澳門是山寨王的地位,市佔率遙遙領先同業,而網絡資源上頻段及容量都遠比另外三間公司好,且很多優質發射點早已被ctm佔有,另外亦是唯一擁有固網及流動網絡商,

就算ctm 卡漫游,都是用好的網絡商,香港可用csl,smt及中移,國內可用最大的移動及聯通
作者: 留白兄    時間: 2024-8-18 21:40

回覆 8# franklei


唔知係咪錯覺
佢個5G反應真係快過我係香港用csl
我冇試speedtest
但感覺真係⼀個爽字黎形容
好似係屋企用WiFi咁爽
香港3個台都比唔到呢種感覺我(除左中移 冇用過)
作者: franklei    時間: 2024-8-18 21:44

回覆  franklei


唔知係咪錯覺
佢個5G反應真係快過我係香港用csl
我冇試speedtest
但感覺真係⼀個爽字黎 ...
留白兄 發表於 2024-8-18 21:40


甘ctm 系快
作者: stanio中性區    時間: 2024-8-21 08:39

題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G
仲順過係香港用csl自己
估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用? ...
留白兄 發表於 2024-8-18 16:02


1.n78一邊足秤另一邊唔係

2.澳門地方細,發射站數量當佢即使係香港既10分之1
但密度同香港比依然係倍數計,設備亦更容易攻頂

3.澳門人生活習慣促成大部分收工後都返屋企唔多出夜街(減少對5G依賴),啲真•外國遊客又未必有5G漫遊
作者: stanio中性區    時間: 2024-8-21 08:57

甘ctm 系快
franklei 發表於 2024-8-18 21:44



咪忘記澳門5G一開波就已經係行SA,連帶4G都受益於已升級既光纖網路,
穩定係正常既
(CMHK除外,一來佢租CTM條水喉唔夠CSL咁粗,
二來多得疫情期間狂派大灣區用量搞到
漫遊客人均可用頻寬相對不足,假日夜晚隨時3澳門都仲快過佢)
作者: kwongoc_1016    時間: 2024-8-21 09:56

N78/N79切得太碎,要最少一條過80-100Mhz先會快。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2