Board logo

標題: sosim 帶no過台 送100gb 數據+送副卡 [打印本頁]

作者: leewe    時間: 2024-7-6 17:20     標題: sosim 帶no過台 送100gb 數據+送副卡

本帖最後由 leewe 於 2024-7-6 17:25 編輯

IMG_20240706_172219.jpg 反正自己都有d 用完一個月惠康卡no. 增值10蚊,再帶no.去返用完一個月sosim ,又可以再用
.
副卡又可以搭多程地鐵

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

圖片附件: IMG_20240706_172219.jpg (2024-7-6 17:23, 129.83 KB) / 下載次數 57
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2430610&k=474aa9f43fe50a0993f0f27fd46daf2a&t=1782626192&sid=H3nNRgtGwv


作者: tatata    時間: 2024-7-6 18:52

即是你有齊兩張卡,咁張副卡點攞?
作者: leewe    時間: 2024-7-6 21:26

寄比你掛,我今晚過台先知
作者: 42mbps    時間: 2024-7-6 21:57

即是你有齊兩張卡,咁張副卡點攞?
tatata 發表於 2024-7-6 10:52


e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
作者: hkhyw    時間: 2024-7-7 02:00

e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
42mbps 發表於 2024-7-6 21:57



要比錢即係唔係送啦
作者: leewe    時間: 2024-7-7 08:56

送100gb 就ok

圖片附件: IMG_20240707_084938.jpg (2024-7-7 08:56, 118.74 KB) / 下載次數 42
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2430652&k=1eb8cbcbf60aefc97ab6895c6e663155&t=1782626192&sid=H3nNRgtGwv


作者: leewe    時間: 2024-7-7 08:58

本帖最後由 leewe 於 2024-7-7 09:06 編輯
e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
42mbps 發表於 2024-7-6 21:57

佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。



(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kinkinho    時間: 2024-7-7 10:00

佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。



( ...
leewe 發表於 2024-7-7 08:58



即係要新卡頭一個月50GB最後幾日MNP多一個月100GB?
無得改用5日漫遊?
作者: leewe    時間: 2024-7-7 10:46

本帖最後由 leewe 於 2024-7-7 10:49 編輯

用緊香港數據,100gb 應該是咁玩,漫遊就吾知啦無玩過

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: figo100    時間: 2024-7-8 09:02

e-sim/實體卡(另加 $28 郵寄費用)
42mbps 發表於 2024-7-6 21:57



    即係仲要有部ESIM 機先可以免費食到
作者: tonyjai    時間: 2024-7-8 09:30

送100gb 就ok
leewe 發表於 2024-7-7 08:56



    師兄請問轉台成本係幾多?
我有幾個clubsim號碼唔要, 似乎可以垃圾重用玩半年
作者: leewe    時間: 2024-7-8 20:02

師兄請問轉台成本係幾多?
我有幾個clubsim號碼唔要, 似乎可以垃圾重用玩半年 ...
tonyjai 發表於 2024-7-8 09:30
clubsim 無轉台成本,最緊要張sim 重有效。
sosim 你臨用完個50gb 3至4日 就申請clubsim no. 過台, 因為要3日時間。




(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: chpyeung    時間: 2024-7-9 10:09

反正自己都有d 用完一個月惠康卡no. 增值10蚊,再帶no.去返用完一個月sosim ,又可以再用
.
副卡又可以搭多程 ...
leewe 發表於 2024-7-6 17:20



    其實係咪一定要增值 $10?
作者: chpyeung    時間: 2024-7-9 10:12

佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。



( ...
leewe 發表於 2024-7-7 08:58


寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM!
作者: leewe    時間: 2024-7-10 01:14

其實係咪一定要增值 $10?
chpyeung 發表於 2024-7-9 10:09
轉台最少有1蚊,但任何增值方法最少要入10蚊,如果用clubsim 轉台就吾駛理有無錢,最緊要active
作者: leewe    時間: 2024-7-10 01:16

寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ...
chpyeung 發表於 2024-7-9 10:12
咁佢要咁玩吹佢吾漲
作者: fwood    時間: 2024-7-10 03:38

寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ...
chpyeung 發表於 2024-7-9 10:12

買張新既$33,仲獨立數據,你比$28係共用數據
作者: 42mbps    時間: 2024-7-10 12:52

寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ...
chpyeung 發表於 2024-7-9 02:12


你估佢開善堂咩 要免費嘅sosim 都免費用啦
作者: 42mbps    時間: 2024-7-10 12:53

買張新既$33,仲獨立數據,你比$28係共用數據
fwood 發表於 2024-7-9 19:38


冇錯 唔覺有咩問題
作者: chpyeung    時間: 2024-7-10 14:30

你估佢開善堂咩 要免費嘅sosim 都免費用啦
42mbps 發表於 2024-7-10 12:52



    佢當然唔係開善堂, 但冇人迫佢免費送俾人用, 係SOSIM 自己話要送, 送得就唔好咁核突, 一邊話免費但收返個和正價一樣價錢的郵費.
作者: cnccxx    時間: 2024-7-12 18:38

可唔可以買完新sosim用完1個月,再帶號過台?
咁就可以用兩個月?
作者: polymer12    時間: 2024-7-12 18:49

可唔可以買完新sosim用完1個月,再帶號過台?
咁就可以用兩個月?
cnccxx 發表於 2024-7-12 10:38


好似裡面至少有D餘額先可以MNP 唔肯定
作者: leewe    時間: 2024-7-12 19:06

本帖最後由 leewe 於 2024-7-13 10:32 編輯
好似裡面至少有D餘額先可以MNP 唔肯定
polymer12 發表於 2024-7-12 18:49

被帶的no. 睇你是用什麼卡 clubsim no. 吾駛重有錢的。

  帶no. 去 sosim  ,sosim 無錢無 問題,個100gb
細則 是咁講:"客戶須購買並於獎賞生效期間使用30日或以上本地數據組合作為基本服務組合,方可兌換獎賞。"
即吾可以第一個月完左 過50gb 先過台,要重有數據組合先可以用到個100gb,





(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: kens4    時間: 2024-7-12 22:19

回覆 23# leewe


    張券可以射嗎? 謝。
作者: 殘兵    時間: 2024-7-12 22:32

想問下呢100gb數據係咪唔包通話?

via HKEPC Reader for Android
作者: leewe    時間: 2024-7-13 02:30

回覆  leewe


    張券可以射嗎? 謝。
kens4 發表於 2024-7-12 22:19
可以但要收1蚊
作者: leewe    時間: 2024-7-13 02:30

想問下呢100gb數據係咪唔包通話?

via HKEPC Reader for Android
殘兵 發表於 2024-7-12 22:32
吾包
作者: kens4    時間: 2024-7-13 02:54

回覆 26# leewe

thanks for reply!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2