作者: FT907 時間: 2024-2-9 17:14 標題: 啲儲值卡好似越嚟越貴
尋日去鴨街一轉想搵張年卡 :
hk mobile 88蚊 77gb一年, 但真係怕怕 佢嗰啲load air已經擴展去到九龍灣 東九繁忙時間幾乎用唔到.
CMHK, ,鴨 卡 70gb , 大部分110蚊 搵咗好多間 公廁斜對面 最平搵到100元.
其他仲有abc . More , 熊貓牌......不過都係csl網絡 又係驚佢load Air.
所以基本上冇乜可以揀
作者: QAFHK 時間: 2024-2-9 17:43
就係知道你地無得揀
由得 csl 自己內捲
其實開關後/半年前已經略見係咁嘅情況
作者: WKW 時間: 2024-2-9 18:00
我同時用緊三部機,三個台儲值卡(ABC, VALUE GB & SOSIM),呢半年發覺CSL load空氣情況嚴重咗好多,係非常明顯嘅變化。唔知係唔係將啲4G頻譜撥晒去5G定係咩原因。
作者: PN420 時間: 2024-2-10 03:33
本帖最後由 PN420 於 2024-2-10 03:38 編輯
估計係某台濫收客及艇仔既結果, 做臭左個名, 其他品牌乘機加價.
作者: 1個閒人 時間: 2024-2-10 12:02
以前預左本地咭貨如輪轉, 現在好多客仔實名SIM咭就後冇回頭, 唯有大大力斬客
作者: 電費 時間: 2024-2-10 12:36
你加人工,電話卡咪加價
作者: WKW 時間: 2024-2-10 15:48
我當時估會出現好多外國唔使實名儲值卡,但似乎無。原來唔係咁多人介意實名。
作者: QAFHK 時間: 2024-2-10 22:15
本帖最後由 QAFHK 於 2024-2-10 22:16 編輯
係,點知啲外國電訊想怕鬼咗香港
同埋就算有得漫遊嚟香港
當地都要實名或者價格唔吸引
或者無出到咁大數據量
而年卡已成習慣,佢加價你都好難搵其他替代品
所以佢唔洗同你係呢個市場劈價/互劈搶客
作者: 1個閒人 時間: 2024-2-10 22:57
剛剛相反, 就係唔想再實名,
所以唔想個個月換咭時, 再黎一次實名,
唯有貴小小, 都硬食續期PLAN.
作者: platinum 時間: 2024-2-10 22:59
有張ABC 4G 空氣到呢...用3萬好過
問下 More 5G load 空氣嗎?
作者: 爽YY 時間: 2024-2-10 23:15
請問喺邊個地區load空氣?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: NeTZoO 時間: 2024-2-11 09:58
本帖最後由 NeTZoO 於 2024-2-11 10:02 編輯
外國卡賣嚟香港貴一倍,比你都唔入貨啦
除左泰國卡一向都實左名過嚟,價錢唔會有乜波動,你可以選擇佢長用😂
作者: WKW 時間: 2024-2-11 17:14
唔係喎,我用某旅遊平台esim可以長期唔使實名都可以香港上網,但係貴。
作者: freefdhk 時間: 2024-2-11 17:29
自從要實名,人人都養少左卡,買小左卡。
少左就自然要加價補返數。
作者: mtng223 時間: 2024-2-11 17:36
回復 11 #爽YY
一向都係死東九龍以及地鐵
via HKEPC Reader for Android
作者: slt 時間: 2024-2-12 09:24
觀塘、牛頭角、九龍灣,三個港鐵站,全部都喺地面以上,無得賴地底鋪唔到線,但接收奇差無比
作者: ccctv 時間: 2024-2-12 09:26
airsim?
airsim 可以唔洗實名 但貴
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 爽YY 時間: 2024-2-12 11:26
我用HK Mobile喺觀塘出入多,又唔覺有呢個問題,之前有谷友分享過如果load空氣,可以試下轉去3G有機會收到
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alfredxp 時間: 2024-2-12 12:11
咁有冇5G 年卡選擇呢?
作者: card_captor 時間: 2024-2-12 12:30
我 target lucky 2年卡50GB ($85-$90)
舊年用鴨聊70GB, 就快夠1年. total 只係用咗20GB多dd
所以 lucky 50GB 用2年就夠..
作者: 紅車車 時間: 2024-2-12 14:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edward1906 時間: 2024-2-12 16:33
有咩卡有vowifi
作者: slt 時間: 2024-2-12 17:11
回復 22 #edward1906
用 CSL 網嗰啲多數都有
作者: ccctv 時間: 2024-2-12 21:14
我用緊 airsim 唔洗實名
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: QAFHK 時間: 2024-2-13 13:26
我都想,可惜iphone好似無得轉 3g?
作者: Happygarden 時間: 2024-2-14 10:58
不過有時同台儲值卡我覺得都會唔同
之前試過用ABC 一排, 都係CSL, 係收得麻麻同會LOAD 空氣
依家轉左用HKMOBILE就正常好多, 上到用到, 都係用CSL 網
作者: 紅車車 時間: 2024-2-14 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO 時間: 2024-2-14 17:55
因為無需要香港用DATA?
作者: FT907 時間: 2024-2-15 09:28
東九龍區 觀塘牛頭角九龍灣 全部csl 4g 繁忙時間死曬
作者: FT907 時間: 2024-2-15 09:30
但係要夾機囉 同一張hello卡, Vo Wifi , vivo x50e 用到
motorola g51唔得 tcl 10l 唔得 小米又唔得
作者: slt 時間: 2024-2-15 13:14
觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺
作者: Ahcar 時間: 2024-2-15 15:00
有咩出奇, 我用smartone , 隔離大大個新x基商場大把發射站, 我放工去到觀塘站都係load 空氣
作者: cheukhin 時間: 2024-2-15 20:24
本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網。
解決依個問題只有兩種方法,
方法一,轉落3G - 不過網速好低,好處係最少收到whatsapp,不過新iPhone已經冇得鎖死3G
方法二,升上5G - 好似係接收正常,不過要俾多啲月費
本人另外一部iPhone SE3 用萬能卡上網,同一時間同一地點,最少可以打到機。
有時真係懷疑人生,為何用儲值咭成功上網,相比起用1010 4G 上網係絕對冇可能
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: FT907 時間: 2024-2-16 10:06
咁搞法 局我轉台囉 剩有幾GB 用埋佢算數 轉用鴨卡
作者: Sugar669 時間: 2024-2-16 16:37
我用1010 4G平時出入地方都收到又上到網
作者: jk1399 時間: 2024-2-16 17:47
洗唔洗算到咁....
via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人 時間: 2024-2-16 17:49
為興趣, 轉台前, 用/洗哂D餘額, 是常態

作者: cheukhin 時間: 2024-2-16 20:46
你喺邊個地方出現?
以下幾個地方1010 5G 完全可以等同冇網絡接收一樣
1. 放工時間,觀塘道近觀塘市中心巴士站
2. 藍田站地鐵車廂內
3. 九龍站,收費區域及非收費區域,兩層都接收非常差
4. 香港站開往九龍站方向管道內
5. ICC 樓層內,速度只有20 MB左右,部份地區甚至低於2MB,Speedtest 可以失敗
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: FT907 時間: 2024-2-19 08:31
csl網絡喺東九龍係冇得救㗎喇 我都準備過檔去鴨卡
作者: Mzai 時間: 2024-2-19 11:22
東九龍個幾個站同工廈,我用smt加張人仔卡都係收得麻麻, 特別係放工時間
作者: pkf 時間: 2024-2-19 11:28
CSL東九龍真係 load控氣嚴重
親生仔例如 hello只係好少少
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2024-2-19 13:50
hello叫做打得通電話, 上網就唔知
作者: cheukhin 時間: 2024-2-19 15:16
我估計Hello sim上網同台卡1010 4G 應該一樣,load 空氣。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 旺角阿周 時間: 2024-8-5 10:59
點解呢?

