Board logo

標題: 啲儲值卡好似越嚟越貴 [打印本頁]

作者: FT907    時間: 2024-2-9 17:14     標題: 啲儲值卡好似越嚟越貴

尋日去鴨街一轉想搵張年卡 :
hk mobile 88蚊   77gb一年, 但真係怕怕   佢嗰啲load air已經擴展去到九龍灣    東九繁忙時間幾乎用唔到.

CMHK, ,鴨 卡    70gb    , 大部分110蚊    搵咗好多間   公廁斜對面  最平搵到100元.
其他仲有abc . More , 熊貓牌......不過都係csl網絡   又係驚佢load  Air.
所以基本上冇乜可以揀
作者: QAFHK    時間: 2024-2-9 17:43

就係知道你地無得揀
由得 csl 自己內捲
其實開關後/半年前已經略見係咁嘅情況

  
作者: WKW    時間: 2024-2-9 18:00

我同時用緊三部機,三個台儲值卡(ABC, VALUE GB & SOSIM),呢半年發覺CSL load空氣情況嚴重咗好多,係非常明顯嘅變化。唔知係唔係將啲4G頻譜撥晒去5G定係咩原因。
作者: PN420    時間: 2024-2-10 03:33

本帖最後由 PN420 於 2024-2-10 03:38 編輯

估計係某台濫收客及艇仔既結果, 做臭左個名, 其他品牌乘機加價.
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-10 12:02

以前預左本地咭貨如輪轉, 現在好多客仔實名SIM咭就後冇回頭, 唯有大大力斬客
作者: 電費    時間: 2024-2-10 12:36

尋日去鴨街一轉想搵張年卡 :
hk mobile 88蚊   77gb一年, 但真係怕怕   佢嗰啲load air已經擴展去到九龍灣  ...
FT907 發表於 2024-2-9 17:14



    你加人工,電話卡咪加價
作者: WKW    時間: 2024-2-10 15:48

以前預左本地咭貨如輪轉, 現在好多客仔實名SIM咭就後冇回頭, 唯有大大力斬客 ...
1個閒人 發表於 2024-2-10 12:02

我當時估會出現好多外國唔使實名儲值卡,但似乎無。原來唔係咁多人介意實名。
作者: QAFHK    時間: 2024-2-10 22:15

本帖最後由 QAFHK 於 2024-2-10 22:16 編輯
我當時估會出現好多外國唔使實名儲值卡,但似乎無。原來唔係咁多人介意實名。 ...
WKW 發表於 2024-2-10 15:48

係,點知啲外國電訊想怕鬼咗香港
同埋就算有得漫遊嚟香港
當地都要實名或者價格唔吸引
或者無出到咁大數據量

而年卡已成習慣,佢加價你都好難搵其他替代品
所以佢唔洗同你係呢個市場劈價/互劈搶客
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-10 22:57

我當時估會出現好多外國唔使實名儲值卡,但似乎無。原來唔係咁多人介意實名。 ...
WKW 發表於 2024-2-10 07:48



    剛剛相反, 就係唔想再實名,
所以唔想個個月換咭時, 再黎一次實名,
唯有貴小小, 都硬食續期PLAN.
作者: platinum    時間: 2024-2-10 22:59

有張ABC 4G 空氣到呢...用3萬好過
問下 More 5G load 空氣嗎?
作者: 爽YY    時間: 2024-2-10 23:15

有張ABC 4G 空氣到呢...用3萬好過
問下 More 5G load 空氣嗎?
platinum 發表於 2024-2-10 22:59

請問喺邊個地區load空氣?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: NeTZoO    時間: 2024-2-11 09:58

本帖最後由 NeTZoO 於 2024-2-11 10:02 編輯
我當時估會出現好多外國唔使實名儲值卡,但似乎無。原來唔係咁多人介意實名。 ...
WKW 發表於 2024-2-10 15:48


外國卡賣嚟香港貴一倍,比你都唔入貨啦
除左泰國卡一向都實左名過嚟,價錢唔會有乜波動,你可以選擇佢長用😂
作者: WKW    時間: 2024-2-11 17:14

係,點知啲外國電訊想怕鬼咗香港
同埋就算有得漫遊嚟香港
當地都要實名或者價格唔吸引
或者無出到咁大數 ...
QAFHK 發表於 2024-2-10 22:15

唔係喎,我用某旅遊平台esim可以長期唔使實名都可以香港上網,但係貴。
作者: freefdhk    時間: 2024-2-11 17:29

自從要實名,人人都養少左卡,買小左卡。
少左就自然要加價補返數。
作者: mtng223    時間: 2024-2-11 17:36

回復 11 #爽YY

一向都係死東九龍以及地鐵

via HKEPC Reader for Android
作者: slt    時間: 2024-2-12 09:24

請問喺邊個地區load空氣?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
爽YY 發表於 2024-2-10 23:15

觀塘、牛頭角、九龍灣,三個港鐵站,全部都喺地面以上,無得賴地底鋪唔到線,但接收奇差無比
作者: ccctv    時間: 2024-2-12 09:26

唔係喎,我用某旅遊平台esim可以長期唔使實名都可以香港上網,但係貴。
WKW 發表於 2024-2-11 17:14

airsim?

airsim 可以唔洗實名 但貴

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 爽YY    時間: 2024-2-12 11:26

觀塘、牛頭角、九龍灣,三個港鐵站,全部都喺地面以上,無得賴地底鋪唔到線,但接收奇差無比 ...
slt 發表於 2024-2-12 09:24

我用HK Mobile喺觀塘出入多,又唔覺有呢個問題,之前有谷友分享過如果load空氣,可以試下轉去3G有機會收到

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alfredxp    時間: 2024-2-12 12:11

咁有冇5G 年卡選擇呢?
作者: card_captor    時間: 2024-2-12 12:30

我 target lucky 2年卡50GB ($85-$90)
舊年用鴨聊70GB, 就快夠1年. total 只係用咗20GB多dd
所以 lucky 50GB 用2年就夠..
作者: 紅車車    時間: 2024-2-12 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edward1906    時間: 2024-2-12 16:33

有咩卡有vowifi
作者: slt    時間: 2024-2-12 17:11

回復 22 #edward1906

用 CSL 網嗰啲多數都有
作者: ccctv    時間: 2024-2-12 21:14

改左要實名好耐
紅車車 發表於 2024-2-12 14:48

我用緊 airsim 唔洗實名

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: QAFHK    時間: 2024-2-13 13:26

我用HK Mobile喺觀塘出入多,又唔覺有呢個問題,之前有谷友分享過如果load空氣,可以試下轉去3G有機會收 ...
爽YY 發表於 2024-2-12 11:26

我都想,可惜iphone好似無得轉 3g?
作者: Happygarden    時間: 2024-2-14 10:58

我同時用緊三部機,三個台儲值卡(ABC, VALUE GB & SOSIM),呢半年發覺CSL load空氣情況嚴重咗好多,係非常 ...
WKW 發表於 2024-2-9 18:00

不過有時同台儲值卡我覺得都會唔同
之前試過用ABC 一排, 都係CSL, 係收得麻麻同會LOAD 空氣
依家轉左用HKMOBILE就正常好多, 上到用到, 都係用CSL 網
作者: 紅車車    時間: 2024-2-14 17:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2024-2-14 17:55

我用緊 airsim 唔洗實名

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
ccctv 發表於 2024-2-12 21:14


因為無需要香港用DATA?
作者: FT907    時間: 2024-2-15 09:28

請問喺邊個地區load空氣?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
爽YY 發表於 2024-2-10 23:15



    東九龍區    觀塘牛頭角九龍灣     全部csl 4g 繁忙時間死曬
作者: FT907    時間: 2024-2-15 09:30

回復 edward1906

用 CSL 網嗰啲多數都有
slt 發表於 2024-2-12 17:11



    但係要夾機囉   同一張hello卡, Vo Wifi ,    vivo  x50e 用到
motorola g51唔得   tcl 10l  唔得    小米又唔得
作者: slt    時間: 2024-2-15 13:14

觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺
作者: Ahcar    時間: 2024-2-15 15:00

觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺 ...
slt 發表於 2024-2-15 13:14

有咩出奇, 我用smartone , 隔離大大個新x基商場大把發射站, 我放工去到觀塘站都係load 空氣
作者: cheukhin    時間: 2024-2-15 20:24

觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺 ...
slt 發表於 2024-2-15 01:14 PM

本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網。

解決依個問題只有兩種方法,

方法一,轉落3G - 不過網速好低,好處係最少收到whatsapp,不過新iPhone已經冇得鎖死3G

方法二,升上5G - 好似係接收正常,不過要俾多啲月費

本人另外一部iPhone SE3 用萬能卡上網,同一時間同一地點,最少可以打到機。

有時真係懷疑人生,為何用儲值咭成功上網,相比起用1010 4G 上網係絕對冇可能

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: FT907    時間: 2024-2-16 10:06

本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網 ...
cheukhin 發表於 2024-2-15 20:24



    咁搞法   局我轉台囉   剩有幾GB   用埋佢算數   轉用鴨卡
作者: Sugar669    時間: 2024-2-16 16:37

本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網 ...
cheukhin 發表於 2024-2-15 20:24


我用1010 4G平時出入地方都收到又上到網
作者: jk1399    時間: 2024-2-16 17:47

洗唔洗算到咁....

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-16 17:49

為興趣, 轉台前, 用/洗哂D餘額, 是常態
作者: cheukhin    時間: 2024-2-16 20:46

我用1010 4G平時出入地方都收到又上到網
Sugar669 發表於 2024-2-16 04:37 PM

你喺邊個地方出現?

以下幾個地方1010 5G 完全可以等同冇網絡接收一樣

1. 放工時間,觀塘道近觀塘市中心巴士站
2. 藍田站地鐵車廂內
3. 九龍站,收費區域及非收費區域,兩層都接收非常差
4. 香港站開往九龍站方向管道內
5. ICC 樓層內,速度只有20 MB左右,部份地區甚至低於2MB,Speedtest 可以失敗

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: FT907    時間: 2024-2-19 08:31

你喺邊個地方出現?

以下幾個地方1010 5G 完全可以等同冇網絡接收一樣

1. 放工時間,觀塘道近觀塘市中 ...
cheukhin 發表於 2024-2-16 20:46



     csl網絡喺東九龍係冇得救㗎喇   我都準備過檔去鴨卡
作者: Mzai    時間: 2024-2-19 11:22

csl網絡喺東九龍係冇得救㗎喇   我都準備過檔去鴨卡
FT907 發表於 2024-2-19 08:31


東九龍個幾個站同工廈,我用smt加張人仔卡都係收得麻麻, 特別係放工時間
作者: pkf    時間: 2024-2-19 11:28

CSL東九龍真係 load控氣嚴重
親生仔例如 hello只係好少少

via HKEPC Reader for Android
作者: FT907    時間: 2024-2-19 13:50

CSL東九龍真係 load控氣嚴重
親生仔例如 hello只係好少少

via HKEPC Reader for Android ...
pkf 發表於 2024-2-19 11:28



     hello叫做打得通電話,    上網就唔知
作者: cheukhin    時間: 2024-2-19 15:16

hello叫做打得通電話,    上網就唔知
FT907 發表於 2024-2-19 01:50 PM

我估計Hello sim上網同台卡1010 4G 應該一樣,load 空氣。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 旺角阿周    時間: 2024-8-5 10:59

自從要實名,人人都養少左卡,買小左卡。
少左就自然要加價補返數。
freefdhk 發表於 2024-2-11 17:29

點解呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2