Board logo

標題: [操作疑難] VoIP通話質素問題 [打印本頁]

作者: sfij    時間: 2024-2-7 18:00     標題: VoIP通話質素問題

請問現在的VoIP的通話質素可以嗎?
唐樓用緊pkkw
想慳多啲月費
諗緊轉其他電話公司
謝!
作者: chpyeung    時間: 2024-2-8 12:53

請問現在的VoIP的通話質素可以嗎?
唐樓用緊pkkw
想慳多啲月費
諗緊轉其他電話公司
謝! ...
sfij 發表於 2024-2-7 18:00


完全冇問題, 本人用緊 HGC 1Gbps 寬頻+固網 VOIP, 佢的光纖 modem 有埋 RJ11 接返普通固網電話機.
作者: ww9876    時間: 2024-2-8 21:01

其實依家所有電話通話都係digital voip。分別只係電訊商限制bandwidth到幾盡。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2